ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ بهمن 1388 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خدایا! . . . در دیده ام نور و در دینم بینش بنه . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی سختی پیروز شدیم که نیمه اول آن متعلق به تیم ما و نیمه دوم را مقاومت بهتر بازی کرد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل مقاومت سپاسی گفت: پیش بینی می کردیم با توجه به میزبانی مقاومت و شرایط بد زمین بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت و با برنامه وارد شدیم و توانستیم به هدفمان یعنی کسب سه امتیاز برسیم.

 

وی افزود: در نیمه اول به تمام اهداف خود رسیدیم و شروع به اداره بازی کردیم و تیم مقاومت هم با توجه به عقب افتادن در زمین خودی رو به بازی هوایی آورد که تا آخرین دقیقه مسابقه به نتیجه نرسید و سرانجام با یک گل خورده توانستیم پیروز از زمین خارج شویم.

 

دایی با اشاره به حضور پرشور هواداران پرسپولیس در این بازی گفت: من از هوادارانمان تشکر میکنم که از ساعت ها قبل از سراسر استان فارس برای حمایت از ما به ورزشگاه آمدند و مزد حمایت خود را هم گرفتند.

 

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط مسابقه ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد زمین حافظیه هدف ما کسب سه امتیاز بود و در طول هفته روی نقاط ضعف تیم حریف کار کرده بودیم و در نیمه اول توانستیم روی همان نقاط ضربه خود را به حریف بزنیم . در طول هفته گذشته تمام 28 بازیکن ما در تمرینات عالی ظاهر شده بودند و دست من برای انتخاب 11 نفر در این بازی کاملا باز بود و غیبت هوارمحمد و بادامکی را جبران کردند.

 

دایی در پایان در خصوص هدف گذاری وی برای مسابقات آینده پرسپولیس گفت: ما تمام مسابقات را جدی خواهیم گرفت و هدفمان بالا آمدن در لیگ برتر و رسیدن به قهرمانی جام حذفی است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار خواهیم گرفت.

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/11/30 و ساعت 4:59 عصر | نظرات دیگران()

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل مقاومت سپاسی پنجمین برد پیاپی را پس از روی کار آمدن علی دایی ثبت کرد.

طی یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیمهای مقاومت و پرسپولیس از ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند که تیم پرسپولیس در پایان با نتیجه دو بر یک پیروز مسابقه شد.


دو تیم در ابتدای بازی موقعیت های خوبی را از دست دادند. در ادامه بازی در دقیقه 21 محسن خلیلی روی یک ضربه ایستگاهی توانست دروازه مقاومت را باز کند. در دقیقه 1+45 تیاگو برای پرسپولیس گل دوم را به ثمر رساند.


پرسپولیس در نیمه دوم برای حفظ نتیجه به میدان آمد و در نقطه مقابل شاگردان مهابادی برای تغییر نتیجه بازی را هجومی آغاز کردند.


در جریان 45 دقیقه دوم بارها مقاومت روی دروازه سرخپوشان خطر ایجاد کردند اما این حملات با واکنش های خوب میثاق معمارزاده دفع شد. شاگردان دایی در نیمه دوم بازی چندان خوبی از خود نمایش ندادند و موقعیت های بسیار کمی را روی دروازه مقاومت ایجاد کردند.

در ادامه بازی و در دقیقه 91 ایمان موسوی بازیکن تازه به میدان آمده مقاومت برای این تیم موفق به گلزنی شد تا بازی 2 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه بر عهده یدا... جهانبازی بود. وی از مقاومت به کوهنورد و از پرسپولیس به حیدری و منصوری و شکوری کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این پیروزی 46 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت و تیم استقلال نیز به رده چهارم سقوط کرد. مقاومت نیز 32 امتیازی باقی ماند.

بازیکنان مقاومت:
امین صنایعی، میرهانی هاشمی، سعید چاه جویی، مهرداد کریمیان(72- محمدرضا پورمحمد)، محمد صادقی کرمی، علی محمد دهقان، شهرام گودرزی(58- مهدی نظری) (84- ایمان موسوی)، امین متوسل زاده، سیامک کوهنورد، محمد ایران پوریان، علی ممبینی
سرمربی: داود مهابادی

بازیکنان پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، شیث رضایی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری، عادل کلاه کج، محمد منصوری(46- مجتبی زارع)، کریم باقری، تیاگو(72- سامان آقازمانی)، هادی نوروزی(70- آرفی)، محسن خلیلی
سرمربی: علی دایی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/11/30 و ساعت 4:39 عصر | نظرات دیگران()

در دقایق پایانی بازی مقاومت و پرسپولیس هواداران شیرازی سرمربی تیم امید را مورد تشویق قرار دادند.

هواداران تیم مقاومت سپاسی که از نتایج هفته های اخیر تیم خود ناراحت هستند در دقیقه 87 در حالی که مقاومت 2 بر صفر عقب بود، غلامحسین پیروانی، سرمربی اسبق تیم مقاومت را مورد تشویق قرار دادند.

* هواداران تیم پرسپولیس در دقایق پایانی به شدت علی دایی را مورد تشویق قرار دادند.

*دو ساعت مانده به آغاز دیدار تیمهای پرسپولیس تهران و مقاومت سپاسی شیراز و از ساعت 12 ظهر درب‏های ورزشگاه حافظیه بسته شد.

*به گزارش خبرنگار اعزامی مرجع خبری پرسپولیس به شیراز در حالی که بیش از دو ساعت به آغاز دیدار تیمهای پرسپولیس و مقاومت در ورزشگاه حافظیه باقی مانده بود با حضور بیش از 20 هزار تماشاگر ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده و از ورود هواداران باقی مانده جلوگیری به عمل آمد.

*اکثر سکوهای ورزشگاه را طرفداران تیم پرسپولیس در شیراز به رنگ قرمز درآورده اند.

* یک ساعت قبل از آغار مسابقه بازیکنان تیم پرسپولیس برای گرم کردن وارد زمین چمن شده و به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند. دیدار تیمهای پرسپولیس و مقاومت در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 14و 30 دقیقه امروز به قضاوت یداله جهانبازی آغاز خواهد شد.

در دقایقی از بازی تماشاگران مقاومت شعار "مدیر بی‌لیاقت" را خطاب به مدیر باشگاه مقاومت سر‌دادند.

در حالی که هیات فوتبال استان فارس اعلام کرده بود برای این دیدار 15 هزار بلیت به فروش می‌رسد، جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر در ورزشگاه حاضر شدند، در حالی که تعداد زیادی نیز با در دست داشتن بلیت نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

 

علی دایی در طول بازی بارها توسط تماشاگران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

 

مدیرکل تربیت بدنی فارس به همراه دو تن از معاونان وی نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

 

جایگاه خبرنگاران نیز مملو از افراد غیر مرتبط با رسانه بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/11/30 و ساعت 4:38 عصر | نظرات دیگران()

__

مقاومت - پرسپولیس

جمعه 30 بهمن ساعت 14:30

ورزشگاه حافظیه شیراز   / داور : یداله جهانبازی

مهابادی در بازی ای که گفته می شود آخرین فرصتش است بازی بسیار سختی پیش رو دارد. شاگردان علی دایی همان پرسپولیسی نیستند که خیلی راحت دست هایشان را به عنوان تسلیم بالا می بردند
میزبان چند هفته است که جوانمردانه برای رقبا بازی می کند و مدام بقیه را یا از دغدغه سقوط نجات می دهد یا امیدهای شان را برای قهرمانی به بالاترین حد ممکن می رساند و مهمان بعد از پیروزی در داربی کوهی از انگیزه و انرژی است. مقاومت به امتیازات این بازی نیاز فراوانی دارد تا از کابوس سقوط اندکی به سمت رویای بقا حرکت کند و پرسپولیس هم می داند داربی اصفهان با چه نتیجه ای به پایان رسیده و باید ببرد تا حداقل سهیمه آسایی اش را قطعی کند.
پرسپولیس بیرون از خانه تیم چندان موفقی نبوده و فقط توانسته در دو بازی با همه امتیازات زمین را ترک کند و مقاومت در خانه طی این چند هفته اخیر فقط از سایپا یک امتیاز گرفته و به فولاد و ذوب آهن و استیل آذین باخته است. مقاومت اما در خانه مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه خوب نتیجه گرفته و امیدوار است این سناریو ادامه داشته باشد و از ان طرف دایی باید از غرور مردانش بهراسد و مهابادی می تواند به غیرت بازیکنانش امیدوار باشد تا شاید در آخرین فرصت او را از اخراج نجات بدهند.


ستاره کریم باقری یا مصطفی صبری؟

اولی در تمام طول بازی نیست ولی در یک لحظه کار را تمام می کند و دومی مدافعی است که گل های حساس از جمله به همین استقلال و پرسپولیس کم نزده.


نگاهی به بازی رفت پرسپولیس- مقاومت


پرسپولیس و مقاومت بازی رفت خود را در شرایط بسیار خاصی برگزار کردند. پرسپولیس پس از تساوی در دربی که به اندازه برد برایش ارزش داشت به مصاف میهمان خود رفت. بازگشت حبیب کاشانی روحیه مضاعفی به آنها داده بود. دو تیم روز سه‌شنبه 14/7/88 در حضور 25 هزار تماشاگر در ساعت 17:05 در استادیوم آزادی با قضاوت بخشی‌زاده، فرح‌نیا و نقوی به میدان رفتند. پرسپولیس تا قبل از آن بازی در مکان نهم و مقاومت در جای چهارم ایستاده بود. اما ترکیب پرسپولیس: معمارزاده، شیث رضایی، باقری (73 هوار ملا محمد)، مجتبی زارعی (83 مهدی شیری)، حمید علی عسگر، میثم بائو، سپهر حیدری، جلال اکبری، هادی نوروزی (آرفی 87)، سامان آقازمانی، عادل کلاه‌کج. حمید علی عسگر و آقازمانی اخطاری‌های پرسپولیس بودند و چهار گل این تیم را هم باقری (11)، نوروزی (52)، بائو (84) و هوار (85) زدند. اما مهابادی تیمش را با این ترکیب به میدان فرستاده بود: سنگچولی، صبری، هاشمی، دهقان، ایران پوریان، گودرزی (چتر آبگون 76)، ممبینی، کرمی، کوهنورد، متوسل‌زاده (نظری 60)، پورمحمد (افشه 60). دو گل این تیم را افشه (88) و نظری (2+90) زدند و مصطفی صبری هم تنها اخطاری این تیم بود.


ترکیب احتمالی پرسپولیس

اگرچه علی دایی در تمرینات هفته جاری سعی داشت با اصل غافلگیری تیمش را تجهیز کرده تا ترکیب اصلی را حتی خود بازیکنان هم ندارند اما در پایان تمرین امروز به نظر می‌آمد ارنج او تا حدی مشخص شده است.
منابع خبری سایت گل گزارش می‌دهند احتمالاً میثاق معمارزاده، علیرضا محمد، سپهر حیدری، شیث رضایی، ابراهیم شکوری، تیاگو، عادل کلاه‌کج، کریم باقری، هادی نوروزی، مجتبی زارعی و محسن خلیلی در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت.

مهابادی: اگر داور اشتباه نکند، می بریم

داود مهابادی در آستانه رقابت تیمش با پرسپولیس بیش از آنکه درخصوص مسابقه حساسی که پیش رو دارد صحبت کند به انتقاد و گلایه از اشتباهات داوران در طول رقابت‌های قبل تیم می‌پردازد. مهابادی اشتباهات داوری را موجب تغییر در نتیجه چند بازی اخیر تیمش می‌داند و پیروزی مقاومت مقابل پرسپولیس را مستلزم عدم وجود اشتباهات داوری می‌داند.
او که پرسپولیس را تحت هدایت علی دایی، تیمی جنگنده و قوی ارزیابی می‌کند در رابطه با این مسابقه می‌گوید: «پرسپولیس تیم خوبی است و به خصوص از زمان حضور علی دایی، روند تیمی بهتری پیدا کرد. برای ما بازی بزرگی خواهد بود چرا که پس از شکست در دور رفت گفتیم در نیم‌فصل دوم این باخت را جبران می‌کنیم. آنها اکنون در وضعیت بهتری نسبت به آن زمان قرار دارند اما با این حال مقاومت تیم قدرتمندی برابرشان خواهد بود. مقاومت می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد و برای کسب آن برنامه‌های خوبی دارد. امیدوارم اشتباهات داوری این‌بار گریبان تیم ما را نگیرد و با یک قضاوت عادلانه شاهد بازی خوبی از دو تیم باشیم.»
داود مهابادی دلیل اصلی ناکامی تیمش در چند بازی اخیر را تنها اشتباهات داوری می‌داند: «در بازی با سپاهان تیم ما تا دقیقه 40، فوتبال نسبتا پایاپای و حتی بهتر از حریف را انجام داد. پس از آن داور اشتباه کمکش را تکمیل کرد و موقعیت آفساید مهاجم سپاهان را نگرفت. او در تصمیم دیگر اشتباه بزرگتری انجام داد و بازیکن تیم ما را اخراج کرد. از آن لحظه تیم ما به لحاظ روحی روانی از هم پاشید. قطعا ما یازده نفره می‌توانستیم برابر سپاهان مقاومت کنیم. اگر داور آن اشتباهات فاحش را نمی‌کرد شاید روند کار به گونه‌ای دیگر می‌شد. اکنون که بازی 5- یک به سود سپاهان شده نمی‌توان گفت داور یک پنالتی به سود ما نگرفت یا یک پنالتی به ضرر سپاهان گرفت چون ممکن است بگویند با اختلاف گل‌های کمتر می‌باختید اما باید توجه داشت داور در چه مقطعی از بازی اشتباه کرد! شیرازه تیم ما بعد از گل دوم و سوم از هم گسست چرا که پیش از آن می‌توانستیم در اندیشه جبران باشیم. چند گلی که از سپاهان دریافت کردیم، موقعیت گلزنی حریف نبود و از فاصله دور روی حرکات استثنایی توره گل خوردیم. داوران همچنین در بازی با ابومسلم هم چندین اشتباه فاحش و مشکوک انجام دادند که مهمترین آن باز هم اخراج بازیکن ما در اواسط بازی بود. این وضعیت در مسابقات قبل از آن هم وجود داشت. متاسفانه وقتی این قضایا را کنار هم می‌گذاریم و وضوح اشتباهات داوری را هم می‌بینیم، می‌گوییم که داوری علیه تیم مقاومت بودار بوده است. با قاطعیت می‌توان گفت که داور در نتایج به‌دست آمده برای ما در چند بازی گذشته تاثیر مستقیم داشته و حق ما ضایع شده است. اگر این وضعیت برای همه تیم‌ها یکسان باشد حرفی نیست اما چه کنیم که این اشتباهات گریبان برخی تیم‌ها را نمی‌گیرد. از هفته بیستم تیم مشمول اشتباهات مشکوک داوری شد و واقعا حریفان نسبت به ما برتری نداشتند. »
مهابادی همچنین شایعاتی مبنی بر احتمال قطع همکاری‌اش با تیم مقاومت را تکذیب می‌کند: « متاسفانه شایعاتی وجود دارد که تنها برخی از رسانه‌ها آن را مطرح می‌کنند. خوشبختانه مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه مقاومت همچنان از من حمایت می‌کنند و هواداران تیم هم وقتی تلاش بازیکنان و اتفاقات رخ داده در بازی‌های مختلف را می‌بینند، لطف داشته و از این تیم و کادرفنی‌اش دفاع می‌کنند.»

دایى: در شیراز محکوم به پیروزى هستیم
سرمربى پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت آمادگى پرسپولیس در آستانه  بازى جمعه مقابل تیم مقاومت شیراز اظهار کرد: شرایط خیلى خوب است و بازیکنان آمادگى خوبشان را در تمرینات حفظ کرده و روز به روزبهترمى شوند. نتایجى که تیم ما در بازى هاى گذشته به دست آورد در ارتقاى وضعیت روحى بازیکنان مؤثر بود و ما از این پس هم با قدرت بازى هاى باقیمانده را پشت سر مى گذاریم.او در ارزیابى اش از تیم مقاومت شیراز تصریح کرد: بازى بسیار سختى خواهد بود چراکه مقاومت در زمین خود به مصاف ما مى آید و همیشه در این زمین براى هر حریفى خطرناک  بوده است. آنها در چند بازى اخیر موفق نشدند نتایج لازم را کسب کنند و قطعاً براى گرفتن امتیاز از پرسپولیس به میدان مى آیند ما هم به خاطر شرایطى که در جدول لیگ داریم در این بازى محکوم به برد هستیم.سرمربى پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا عدم حضور پرسپولیس در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا مى تواند عامل خوبى براى موفقیت  در بازى هاى لیگ باشد گفت: به چنین چیزى اعتقاد ندارم چرا که اگر هر تیمى برنامه ریزى درستى داشته باشد مى تواند هم در مسابقات لیگ برتر و هم در رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا حضور موفقى داشته باشند. چرا که طبق برنامه ها شرایطى به وجود مى آورد که فشار زیادى به بازیکنان وارد نشود و همواره تیم در آمادگى خوبى بسر ببرد.دایى درباره احتمال پیوستن مربى جدیدى به کادر فنى تیمش خاطرنشان کرد: این موضوع دیگر به رقابت هاى این فصل مربوط نمى شود چراکه کادر فنى ما در حال حاضر با وفاق و همفکرى خوبى کار مى کنند و احتیاجى به مربى جدید نیست. درباره فصل آتى هم اکنون نمى توانم صحبت کنم چرا که تمام برنامه ریز ى ها و تمرکز ما فعلاً منوط به مسابقات امسال است.

 

منبع : مرجع


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/11/29 و ساعت 7:9 عصر | نظرات دیگران()

آرفی نه تنها با تغییر سیستم پرسپولیس از ترکیب کنار گذاشته شد بلکه با صلاحدید دایی طی چند بازی اخیر حتی در لیست 18 نفره هم حاضر نبود
اشپیتیم آرفی که به نظر می‌رسد آخرین هفته‌های حضورش را در پرسپولیس سپری می‌کند بالاخره پس از هفته‌ها سکونشینی فردا روی نیمکت خواهد نشست. به گزارش گل مهاجم کزویی تبار پرسپولیس اگر چه بعد از جدایی کرانچار برای دو هفته امیدوار به حضور همیشگی در ترکیب پرسپولیس شد. اما علی دایی با تغییر سیستم تیمش از2ـ4ـ4 به 1ـ3ـ2ـ4 عملا او را از ترکیب کنار کشید.

آرفی نه تنها با تغییر سیستم پرسپولیس از ترکیب کنار گذاشته شد بلکه با صلاحدید دایی طی چند بازی اخیر حتی در لیست 18 نفره هم حاضر نبود. حال این بار و در سفر به شیراز اشپیتیم آرفی یکبار دیگر به لیست بازگشت است. گویا غیبت حوارمحمد به دلیل مصدومیت و غیبت حسین بادامکی به واسطه محرومیت از عمده دلایل تغییر عقیده علی دایی و گماردن آرفی در لیست 18 نفره بوده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/11/29 و ساعت 7:8 عصر | نظرات دیگران()

بازیکنان، کادر فنی و همراهان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 15 امروز (پنجشنبه) وارد شیراز شدند.

 

* هواداران شیرازی سرخ پوشان در سالن انتظار فرودگاه شهید دستغیب این شهر، هنگام ورود تیم پرسپولیس، از آن ها به گرمی استقبال کردند.

* مادر یکی از شهدای شیراز، قاب عکسی از فرزندش را که 20 سال پس از شهادت پیکر مطهرش به میهن بازگشته را به علی دایی هدیه کرد.


* سربازان نیروی امنیتی فرودگاه شیراز برای لحظاتی پست های خود را ترک کردند تا با بازیکنان پرسپولیس، عکس یادگاری بگیرند که این عمل آنها با تذکر فرمانده اشان مواجه شد.

* مجتبی زارعی، مهدی و مجتبی شیری، بازیکنان شیرازی تیم پرسپولیس مورد استقبال همشهریان خود در فرودگاه شیراز قرار گرفتند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/11/29 و ساعت 7:7 عصر | نظرات دیگران()

: بازیکنان، کادر فنی و همراهان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 15 امروز (پنجشنبه) وارد شیراز شدند.


اعضای تیم که ساعت 13:30 از تهران با پرواز شرکت هواپیمایی آسمان عازم شیراز شده بودند، پس از ورود به شیراز مورد استقبال هواداران شیرازی سرخ پوشان قرار گرفتند. محل اقامت پرسپولیسی ها هتل هما شیراز است.


تیم های فوتبال مقاوت سپاسی شیراز و پرسپولیس تهران فردا از ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر می روند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/11/29 و ساعت 7:7 عصر | نظرات دیگران()

تیم فوتیال پرسپولیس با 20 بازیکن به شیراز سفر کرد.

میثاق معمارزاده، محمد حسین نائیجی، تیاگو فراگو، عادل کلاه‌کج، سامان آقا زمانی، شیث رضایی، سپهر حیدری، مهدی شیری، مجتبی شیری، علیرضا محمد، اشپیتم آرفی، محسن خلیلی، ابراهیم شکوری، حمید علی عسگر، هادی نورورزی، کریم باقری، جلال اکبری، محمد منصوری، مجتبی زارعی و مهران فرضیات بازیکنانی هستند که تیم فوتبال پرسپولیس را در سفر به شیراز همراهی می کنند.
هوار ملا محمد در آخرین لحظات تمرین امروز به علت مصدومیت از ناحیه مچ پای چپ از لیست یازیکنان اعزامی خط خورد. پیش از این نیز محمد پروین به دلیل مصدومیت، حسین بادامکی به دلیل سه اخطاره شدن در بازی قبل و علیرضا حقیقی به دلیل محرومیت در لیست بازیکنان اعزامی نبودند.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/11/29 و ساعت 7:7 عصر | نظرات دیگران()

مرور می کنیم مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی چاپ صبح امروز پنجشنبه در پایتخت به روایت مرجع خبری پرسپولیس:


پیروزی:

- مقاومت بی فایده است ، دست ها بالا.
- دایی : پرسپولیس نیاز به مربی جدید ندارد.
- شهریار : در شیراز محکوم به بردیم.
- سپاهان به پرسپولیس بفرما زد.
- باقری : آخرین تیم من پرسپولیس است نه تراکتور.
- کاشانی تا پایان فصل می ماند.
- بینی باقری ها شکست.
- پروین سه هفته محروم شد.
- بائو : می خواهم در پرسپولیس بمانم.
- پرسپولیس رقم قرارداد دایی را اعلام می کند.
- کاظمیان : دوست دارم با زارع در الامارات همبازی شوم.
- رویارویی کاظمیان با یاران سابق.
- سعیدلو امروز برمی گردد.



خبر ورزشی:

- مقاومت سپاسی - پرسپولیس ؛ بمب انگیزه در شیراز.
- دایی : سپاهان می برد هم به قهرمانی امیدوار بودم.
- پیروزی با حاشیه ؛ سید صالحی از استقلال قهر کرد و رفت.
- کتک کاری پیروز با دروازه بان مس.
- قربانی : دیگر به کرمان نمی روم.
- امیر : آشتیانی هم برود به استقلال برنمی گردم.
- مرفاوی : همچنان به قهرمانی امیدواریم.
- استقلال برای آسیا روحیه گرفت.
- برخورد سرد عابدزاده با سرپرست موقت پرسپولیس.
- حنیف عمران زاده : هواداران هنوز دلخورند.
- قلعه نوعی : در دربی اصفهان عدالت اجرا نشد.
- بینی مدافع پرسپولیس شکست.
- باقری ها : هوار عمدی نزد اما باید مراعات می کرد.
- مهابادی : پرسپولیس را با دایی می بریم البته اگر داور بگذارد!
- رکورد شکنی تبریزی ها در کرج.
- پاداش یک میلیونی برای بوشهری ها.
- تقدیر از انزلی چی های استیل آذین.
- عابدزاده به کاشانی سلام هم نکرد.

 


کیهان ورزشی:

- ذوب آهن حرارت لیگ را حفظ کرد.
- جنگ بقا در اهواز ، پرسپولیس پشت سد مقاومت.
- دایی : پرسپولیس در شیراز محکوم به برد است.
- کربکندی : صبا در جدول امنیت کامل ندارد.
- یاوری : با حمایت تماشاگران بازی 6 امتیازی را می بریم.
- ابراهیم زاده : دوست دارم در ذوب آهن بمانم.
- سرمربی ذوب اهن : مذاکره ای با سپاهان نداشتم.
- قلعه نویی: سپاهان قهرمان شود تمدید می کنم.
- استقلال ، فاتح بازی آسیایی ها.
- پترچک : قهرمانی در اروپا آرزوی همه ماست.
- رونی ، قهرمان جدال سن سیرو.
- توتی آنفلوآنزا گرفت.



ابراررزشی:

- مقاومت سپاسى- پرسپولیس ؛ دایى به دنبال پنجمین برد متوالى.
- سرمربی پیروزی : در شیراز محکوم به پیروزى هستیم.
- سپاهان صفر- ذوب آهن یک ، ابراهیم زاده قلعه سپاهان را فرو ریخت.
- سرمربی سپاهان : یک بازیکن باعث شکست ما شد.
- قلعه نویى : اگر واعظى آشتیانى هم برود به استقلال برنمى گردم .
- استقلال تهران 2 مس کرمان صفر ؛ عبور موقت از پرسپولیس.
- ابراهیم زاده: برنامه داده ام اما ماندنم در ذوب آهن قطعى نیست .
- کاظمیان : امیدوارم نظر باشگاه تغییر کند.
- کمیته انضباطى باشگاه استقلال صادقى را 40 میلیون تومان جریمه کرد .
- مرفاوى: هر 3 جام در اولویت ماست .



ایران ورزشی:

- مقاومت - پرسپولیس جمعه 14:30 ؛ دایی 13 امتیازی می شود؟
- مهابادی : داور اشتباه نکند ، می بریم.
- سپاهان صفر - ذوب آهن یک ؛ لیگ جذاب شد.
- قلعه نویی : واعظ هم برود به استقلال بر نمی گردم.
- رضایی : شوخی بچگانه در هواپیما دیگر تکرار نمی شود.
- کفاشیان : نمی دانم چرا آلبرت مشکل فوتبال ایران شده است.
- استقلال 2- مس صفر ؛ بیداری پشت دروازه آسیا.
- مرفاوی : هنوز هم شانس قهرمانی داریم.
- رییس فدراسیون فوتبال : مطمئن شویم تخلف کرده ، برخورد می کنیم.
- صالح نزدیک ترین مربی به آیتم های قطبی.
- مهندسان الکترونیک روی نیمکت تیم ملی.
- یک ایرانی جانشین یک ایرانی ؛ کاظمیان به الامارات پیوست.
- شیث : چرا نمی نویسید تغییر کردم؟
- زارع اخراج شد.
- هفته چهاردهم لیگ یک ؛ استارت بعد از یک ماه.



استقلال جوان:

- برهانی : بله ناراحت هستم.
- قلعه نویی : به یک بازیکن باختیم.
- کورس قهرمانی داغ شد.
- استقلال 100هزار دلار می گیرد تا به امارات برود.
- پیگیری پرونده آلبریت گریگوریان در حراست فدراسیون فوتبال.
- شمشیر داموکلس بر سر مدافع استقلال 30+10 میلیون جریمه.
- قربانی : طاقت ندارم به خانواده ام بی احترامی کنند.
- روزگار غریب ؛ پیروز اشک ریخت استقلال خندید.
- مرفاوی : برای هرسه جام برنامه دارم و انها را می خواهم.
- فتح سن سیرو با پیشانی وین رونی .

 


نود:

- ذوب آهن نصف جهان را شاد کرد.
- منصور بین دو نیمه ژنرال را کشت.
- شهریار به حافظیه رسید ؛ نه حساب ، حسابه نه کاکا برادر.
- باقری و شیث امشب در شیراز آشتی می کنند.
- واکنش باقری به حضور در تراکتورسازی ، خنده.
- کیا : حضور من قانونی است ، فدراسیون آلمان خلاف نمی کند.
- هوار بینی باقری ها را شکست!
- اسکولاری با سه تفنگدار برزیلی در اصفهان.
- قربانی پیراهن مس را تحویل داد و رفت.
- صادقی 400 میلیون جریمه شد.
- صمد هدیه قلعه نویی را پس نفرستاد.
- حنیف ، نقش اول فیلم جدید مرفاوی.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/11/29 و ساعت 9:30 صبح | نظرات دیگران()

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با رد شایعه حضورش در تراکتورسازی تبریز گفت: با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

 

بازگشت کریم باقری کاپیتان تبریزی تیم پرسپولیس به تراکتورسازی تبریز تیم سابقش، شایعه‌ای بود که خیلی زود از سوی این بازیکن تکذیب شد. باقری در تمرین امروز پرسپولیس به خبر بازگشت خود به تراکتورسازی و پایان دادن فوتبالش در این تیم تبریزی اشاره کرد و با خنده خطاب به پرسپولیسی‌ها گفته: «نمی‌دانم این شایعات را از کجا می‌آورند؟ من که بارها گفته‌ام می‌خواهم فوتبالم را با پیراهن پرسپولیس تمام کنم و خبر برگشتم به تراکتورسازی خنده‌دار است!»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/11/29 و ساعت 9:29 صبح | نظرات دیگران()
   1   2   3   4   5   >>   >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 267134
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو