ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تیر 1389 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بهترینِ برادرانت، کسی است که به حق، برای تو بسیار خشم گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دور رفت لیگ دهم در هفته یازدهم برگزار می‌شود.

 

مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ دهم امروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار و مشخص شد تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته یازدهم و در تاریخ 30 مهر 89 در دیدار رفت به مصاف هم می روند.  لیگ دهم از 4 مرداد آغاز می شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/4/16 و ساعت 5:50 عصر | نظرات دیگران()

نگاهی داریم بر حاشیه های اردوی دیروز و دیشب پرسپولیس در آلمان به روایت مرجع خبری :

 

* امید پرسپولیس به هواداران مقیم آلمان

با توجه به تعطیلی امروز در آلمان پرسپولیسی ها به حضور هواداران در بازی تدارکاتی امروز خود بسیار خوشبین هستند . در روزهای گذشته به طور میانگین بیش از صد تن از هواداران در تمرینات پرسپولیس حضور داشته اند .

 

 

* آرفی دایی را امیدوار کرد

در بازی درون تیمی پرسپولیس که عصر دیروز انجام شد . اشپیتم مهاجم آلبانی تبار پرسپولیس با به ثمر رساندن 2 گل ضمن عملکرد خود در تمرینات دایی را نسبت به توانایی های خود امیدوار کرد .

 

 

 

 

* دعوت کانون هواداران پرسپولیس در آلمان

اولین دیدار تدارکاتی پرسپولیس امروز ساعت 17 به وقت محلی در آلمان برگزار می شود  . کانون هواداران پرسپولیس در اقدامی جالب از هواداران مقیم آلمان دعوت کرد تا با حضور در استادیوم کایسرا اسپورت به تماشای این بازی پرداخته و پرسپولیس را همراهی کنند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/4/13 و ساعت 6:54 عصر | نظرات دیگران()

جانشین شکوری امروز بازی می کند .


همانگونه که در روزهای اخیر خواندید یک مدافع ایرانی الاصل فرانسوی در تمرین پرسپولیس حضور دارد. بهترین جا برای محک زدن وی در بازی تدارکاتی می باشد . سرمربی پرسپولیس قصد  دارد در اولین مسابقه او را محک زده تا در صورت تایید برای مذاکره و ثبت قرارداد به باشگاه معرفی شود.

 

 

* مرخصی برای گشت و گذار

دایی برای شاگردان خود چند ساعت مرخصی در نظر گرفته است . تا بازیکنان بتوانند به خرید و گشت و گذار در بازار دورتموند بپردازند. این مرخصی عصر فردا به بازیکنان داده میشود . البته تمرین صبح فردا به قوت خود باقی است . و بازیکنان پس از تحمل سه ساعت تمرین عازم مرخصی خاهند شد.

 

 

 

 

جلسه دایی با مسوولان uhlsport

دایی سرمربی تیم پس از دیدار با مدیران شرکت تولیدی لباس پرسپولیس طرح شبیه منچستر را برای لباس های امسال پرسپولیس پیشنهاد داد .

امسال پرسپولیس سه طرح را با نظر دایی برای البسه پرسپولیس در نظر گرفته است .  دایی برای لیگ برتر پیراهن قرمز و شورت مشکی  ! برای داربی پایتخت لباس های راه  راه  و برای لیگ قهرمانان نیز طرحی متفاوت در نظر گرفته است


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/4/13 و ساعت 6:54 عصر | نظرات دیگران()

حبیب کاشانی عصر امروز روز پرکاری در باشگاه خواهد داشت .

 

*جلسه با مختاری برای تیم های پایه

حبیب کاشانی به محض ورود به تهران جلسه اس را با مختاری مدیر تیم های پایه برگزار خواهد کرد . موضوع این جلسه بررسی وضعیت تیم های پایه خواهد بود . به احتمال فراوان در این جلسه مربیان تیم های پایه گزینش و معرفی خواهند شد.

 

* بررسی فوتسال پرسپولیس

با توجه با فرصت 72 ساعت باقی مانده برای فوتسال پرسپولیس کاشانی به محض ورود به تهران جلسه ای را با مسوولان فوتسال پرسپولیس برگزار خواهد کرد . معرفی سرمربی و تعیین بودجه برای این بازی ها از اولویت های این جلسه خواهد بود .

 

 

 

* تایید درخواست دایی از سوی کاشانی

قرار شد دستگاه جدیدی بدن سازی که در اردوی آلمان مورد توجه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس قرار گرقت وارد  تهران شود .

این دستگاه المانی به کلینیک باشگاه پرسپولیس اضافه خواهد شد . گفته میشود بالا بردن توان بازیکنان از مزایای این دستگاه می باشد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/4/13 و ساعت 6:53 عصر | نظرات دیگران()


نام بازیکن مدنظر علی دایی مسخص شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، روزنامه پرسپولیس در شماره امروز خود نام این بازیکن 21 ساله را شهریار وفایی اعلام کرد که بعد از ظهر دیروز در تمرینات سرخ پوشان در دورتموند حضور پیدا کرده است.

شهریار وفایی در مصاحبه کوتاهی که با این روزنامه داشته گفته است که: 6 سال است که در فرانسه توپ می زند. 2 سال در تیم پرسه و یک سال در زیر 18 سال نانسی و در ایران نیز در تیم های پایه پیکان بازی کرده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/4/10 و ساعت 6:23 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی پرسپولیس با بیان جزئیات جدیدی از قراردادش گفت: در صورتی که متمم مدنظر فدراسیون را امضا می‌کردم 3 ماه بیشتر سرمربی تیم ملی می‌ماندم.

علی دایی در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین شرایط پرسپولیس و ماجرای متمم قراردادش با فدراسیون صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

* اردوی اردبیل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
اردوی خیلی خوبی برگزار کردیم و از روز شنبه تا جمعه به مدت یک هفته، 15 جلسه تمرین خیلی خوب و مفید را انجام دادیم و بعد از بازگشت به تهران بعد از یک روز استراحت مجددا تمرینات خود را از روز گذشته آغاز کردیم.



* تمام بازیکنان در اردو با شما بودند؟
یکی دو تا از بازیکنان ما به خاطر اینکه با باشگاه قبلی خودشان تسویه حساب کنند و کارهای مالیاتی خودشان را انجام دهند با ما نبودند اما از امروز خدا را شکر همه بازیکنان را در اختیار داریم تا استارت محکمی بزنیم.

 

 



* اردوی آلمان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
ما از نهم که روز چهارشنبه می‌شود، اردوی خودمان را تا 19 تیر در دورتموند آلمان برگزار می‌کنیم. سعی می‌کنیم از لحاظ بدنی بیشتر کار کنیم و درکارهای تاکتیکی نیز به هدف خود برسیم.



- بازیکن جدیدی در این اردو خواهید داشت؟

انشاءالله سعی می‌کنیم دو بازیکن جدید را بگیریم تا لیست ما کامل شود.



* آقای دایی بالاخره ماجرای محمد پروین با باشگاه پرسپولیس چه شد؟ آیا به او احتیاج دارید

از موقعی که تمرینات را شروع کردیم محمد پروین اصلا در تمرینات ما حضور پیدا نکرد. کسانی که باشگاه آنها را از روز اول مازاد اعلام کرده در کنار ما بودند اما از پروین خبری نشد. همه آمدند و تمرین می‌کنند چون با باشگاه قرارداد دارند.



* نگفتید تکلیف پروین چه می‌شود؟

جواب شما را دادم. محمد پروین نه در لیست مازاد بود و نه حرف و حدیث دیگری. ایشان سر تمرینات ما تشریف نیاوردند. این جواب سؤال شما است.



* بگذریم. بالاخره ماجرای شما با فدراسیون فوتبال به کجا کشیده شد؟ آیا به دریافت مبلغ 450 میلیون تومان از فدراسیون فوتبال اعتراض دارید؟
من هرگز نگفتم این مبلغ کم است. اصلا راجع به مبلغ حرف نزدم. ببینید من دو سال دیگر با فدراسیون قرارداد داشتم و باید حق و حقوق دو سالم را بگیرم. این حرف من است.



* پس ماجرای 450 میلیون که می‌خواهند به شما بدهند چیست؟
نمی‌دانم آقایان 450 میلیون را از کجا آورده‌اند. باتوجه به مدارکی که هست و همه را ارائه دادم این رای را قبول ندارم. کسی نمی‌تواند بگوید چون بعد از 9 ماه من با پرسپولیس قرارداد بستم قراردادم را کم کنند. این استدلال اصلا درست نیست و بسیار ضعیف است. آقایان به خاطر این ماجرا می‌خواهند 9 ماه به من حق و حقوق بدهند.



* پس رسما این رای را قبول ندارید؟

اگر مطلع باشید در تمام دنیا اگر مربی اخراج شود، یک هفته یا 2 هفته بعد می‌رود و با تیم دیگری قرارداد می‌بندد چون اخراج شده است. این موضوع عادی است. در دنیا مربی‌ای که اخراج می‌شود می‌تواند با هر جایی که دوست داشته باشد قرارداد ببندد و حق و حقوقش را از باشگاه قبلی بگیرد. کسی که قرارداد من را با فدراسیون ثبت کرده است خود آقایانی بودند که در فدراسیون هستند. هیچ کسی دیگری نبوده است.



* پس ماجرای قراردادهای متمم چیست؟

اگر لازم باشد مطمئن باشید متممی که آقای کفاشیان راجع به آن حرف می‌زند و خود آقایان آن را امضا کردند و من امضا نکردم و به نفع فدراسیون هم شد که این متمم‌ را امضا نکردم ارائه خواهم کرد. اگر این متمم که آقایان می‌گویند از طرف من امضا می‌شد قراردادم 3 ماه دیگر اضافه می‌شد. اگر لازم باشد متمم‌ها را در رسانه‌ها منتشر می‌کنم.



* می‌شود درباره متمم‌ها واضح‌تر صحبت کنید؟
متممی را برای من آوردند که من آن را امضا کردم. این متمم برای 23 بهمن ماه 87 بود که روی این متمم من پول آخرم را گرفتم اما متاسفانه به آقای کفاشیان اطلاعات کافی نمی‌دهند. اگر خواستند کپی‌های خودشان را که برای اداره مالیات فرستادند می‌توانم بفرستم تا ببینند.

در متمم 23 بهمن 87 بر روی اصل آن ذکر شده بود که تمام مالیات به عهده فدراسیون فوتبال است و فدراسیون باید مبلغ را پرداخت کند اما آقایان آمدند یک متمم به تاریخ اول فروردین 88 اضافه و خودشان آن را امضا کردند که من اصلا در این مسئله دخیل نبودم.

البته اگر همین متمم را امضا می‌کردم با توجه به مواردی که در آن ذکر شده بود، قرارداد سال اول من سه ماه دیگر اضافه می‌شد و بقیه مفاد قرارداد به قوت خودش باقی بود. یعنی قرارداد من 3 سال و 3 ماه می‌شد. من این قراردادها را که عنوان می‌کنم به چند نفر از افراد حقوقدان و بزرگان مسائل حقوقی کشورمان نشان دادم و همه این نظر را داشتند. اگر قرارداد را من امضا می‌کردم سه سال و سه ماه قراردادم بود.



* بالاخره تکلیف این متمم‌ها چه شد؟
من پول آخرم را بر اساس متمم 23 بهمن 87 که خودم آن را امضا کردم،‌ گرفته‌ام. در این ماجرا رسید هم وجود دارد. من نوشتم بر اساس متمم قرارداد 23 بهمن 87 پولم را گرفتم. این درحالی که آقای کفاشیان در متمم اول فروردین 88 که یک طرفه امضا شده است و من آن را امضا نکردم چیز دیگری می‌گوید. به همین دلیل من به این ماجرای پرونده‌ام با فدراسیون یعنی متممی که از سوی فدراسیون در تاریخ اول فروردین 88 یک طرفه امضا شده اعتراض دارم.



* چرا بندهای قرارداد بازیکنان و مربیان در فوتبال ما اینقدر به مشکل برمی‌خورند؟
چون قراردادهای ما محکم و حقوقی نیست. متاسفانه برخی باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها از لحاظ حقوقی کمی ضعیف هستند. مثلا همین قرارداد متممی که آقای کفاشیان استناد می‌کند که من آن را امضا نکردم. اگر امضا می‌کردم سه ماه دیگر به قراردادم اضافه می‌شد. متاسفانه چون از لحاظ حقوقی نه من و نه فدارسیونی‌ها آشنایی کافی نداشتیم این مسائل پیش آمده است که امیدوارم به زودی حل شود.

* در پایان اگر حرفی دارید بگویید؟
امیدوارم پس از اردوی آلمان با جمع‌بندی‌هایی که می‌کنیم با قدرت خودمان را برای


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/4/7 و ساعت 6:47 عصر | نظرات دیگران()

پر افتخار ترین تیم فوتبال ایران در مسابقات داخلی به طور قطع پرسپولیس است، تیمی که در تمامی دوره های برگزاری لیگ فوتبال در ایران حضوری ثابت داشته و از این حیث رکورد دار بلامنازع  است .

 

*پرسپولیس تنها تیم حاضر در همه ادوار لیگ است که از سال 49 در ایران اغاز شده است. سرخپوشان در همه 27 دوره لیگ حضور داشته اند.


*بازیکنان پرسپولیس در طول تاریخ لیگ موفق به ثبت 12 هت تریک شده اند که فرشاد پیوس گلزن افسانه ای سرخپوشان با انجام 3 هت تریک رکوردار است.

 *بهروز رهبری فرد و افشین پیروانی با کسب 5 مقام قهرمانی لیگ همراه پرسپولیس، پرافتخارترین بازیکنان پرسپولیس در تاریخ لیگ هستند. 


 *پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ پرسپولیس است که در 9 دوره موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است. پرسپولیس اولین تیم قهرمان لیگ برتر بود و اولین تیمی شد که قهرمانی خود را تکرار کرد.
 

*10 گل، بیشترین گل زده پرسپولیس در یک مسابقه لیگ است که در فصل 73 مقابل شاهین بوشهر ثبت شد. پیروزی 10-1 مقابل شاهین برترین نتیجه در تاریخ لیگ محسوب می شود.



 *علی پروین و علی انصاریان با گل کردن 12 ضربه پنالتی بهترین پنالتی زنان پرسپولیس در تاریخ لیگ هستند.


*تعداد بازیکنان خارجی که در لیگ برای پرسپولیس به میدان رفته اند، 19 بازیکن است. البته 3 بازیکن خارجی دیگر پرسپولیس نیز در لیگ فرصت بازی پیدا نکردند.


*20 گل. بیشترین گل به ثمر رسیده در یک فصل توسط بازیکنان پرسپولیس در فصل 73 بود که فرشاد پیوس 20 گل به ثمر رساند.


*بیشترین پیروزی سرخپوشان مقابل یک تیم در لیگ 21 برد است که در مقابل تیمهای پاس و برق شیراز بدست امده است. 


*تیم پرسپولیس در طول تاریخ حضور در لیگ از 22 سرمربی استفاده کرده است و کرانچار نفر بیست و سوم در این عرصه است.


*سهراب انتظاری با به ثمر رساندن 27 گل بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است. محسن خلیلی احتمالا در این فصل رکورد وی را می شکند.


*فرشاد پیوس با 57 گل بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ است که رکورد وی تا سالها شکستنی نخواهد بود.


*پرسپولیس در فصل 77 لیگ آزادگان در 30 بازی موفق به زدن 56 گل شد که بهترین رکورد گلزنی سرخپوشان طی یک فصل در تاریخ لیگ به شمار می رود. 


*65 امتیاز ، بیشترین امتیاز کسب شده توسط پرسپولیس در یک فصل است که در لیگ ازادگان 77 رقم خورد. پرسپولیس از هر بازی بطور متوسط بیش از 2 امتیاز کسب کرد.


*تعداد کارتهای قرمز دریافتی بازیکنان پرسپولیس در طول تاریخ لیگ است که علی انصاریان با 4 کارت قرمز رکوردار است.


*افشین پیروانی در 86 بازی پرسپولیس در لیگ کاپیتان این تیم بوده است که کریم باقری در هفته سوم لیگ برتر رکورد وی را خواهد شکست.


*تیم پرسپولیس  89 گل خود را در تاریخ لیگ از ضربات پنالتی به ثمر رسانده است. البته تعداد ضربات زیادی را هم هدر داده است.
 

*118 بازیکن، تعداد بازیکنانی است که در تاریخ لیگ برای سرخپوشان گلزنی کرده اند.


*افشین پیروانی کاپیتان اسبق سرخپوشان با انجام 203 بازی در لیگ رکوردار بیشترین بازی برای سرخپوشان در تاریخ لیگ است. رکورد پیروانی فعلا شکستنی نخواهد بود.


*پرسپولیس در طول تاریخ لیگ 215 بار در خارج از تهران به مصاف حریفان رفته است و 81 برد و 48 باخت کسب کرده است.


*علی پروین رکوردار بیشترین حضور روی نیمکت سرخپوشان به عنوان سرمربی است. این مربی در 220 بازی موفق به کسب 115 برد و 30 باخت شده است.


*پرسپولیس در طی ادوار مختلف حضور در لیگ از 240 بازیکن استفاده کرده است که در این فصل نیزتعداد زیادی از بازیکنان برای اولین بار پیراهن پرسپولیس را برتن خواهند کرد.  


 *پرسپولیس در 8 دوره گذشته لیگ برتر موفق به کسب 392 امتیاز شده است و بدین ترتیب تا قبل از هفته پنجم احتمالا به امتیاز 400 خواهد رسید. البته 6 امتیاز پرسپولیس نیز کسر شده است.


*پرسپولیس در تاریخ لیگ 657 بازی انجام داده است که بالاترین تعداد بازی را در بین همه تیمهای لیگ دارد. سرخپوشان در تاریخ لیگ 334 برد و 101 باخت بدست اورده اند.


*1028 گل، تعداد گلهای به ثمر رسیده پرسپولیس در تاریخ لیگ است که بالاترین رکورد در بین همه تیمهای تاریخ لیگ است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/4/7 و ساعت 9:36 صبح | نظرات دیگران()

هافبک پرسپولیس به دلیل غیبت‌ غیر موجه در اردوی اردبیل فردا بعد از ظهر باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.

 

محمد پروین به دلیل عدم حضور در اردوی اردبیل و جا ماندن از دوره بدنسازی از سوی مسئولان باشگاه به کمیته انضباطی دعوت شد.


پروین باید فردا ساعت 15 در کمیته انضباطی حضور پیدا کند و در خصوص علت‌ غیبت خود در اردوی اردبیل توضیح دهد.



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/4/6 و ساعت 1:6 عصر | نظرات دیگران()

محسن خلیلی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس هرگونه عقد قرارداد با تیم های لیگ برتر را منوط به عدم نتیجه مثبت در جلسه جاری وی با مسوولان باشگاه پرسپولیس دانست


محسن خلیلی در رابطه با شایعه امضاء قرارداد با تراکتورسازی تبریز گفت : چند پیشنهاد دارم و اگر با پرسپولیس به توافق نرسیدم روی گزینه های دیگر فکر می کنم.


قرار است در این هفته جلسه ای را با حاج حبیب و علی دایی بر گزار کنم و امیدوارم که مشکلی نباشد و بمانم.وی در جواب این سوال که از او پرسیدم آیا مشکلت بحث مالی است گفت خیر و نظر علی آقا شرط است و اگر مرانخواست مجبورم روی دیگر پیشنهاداتی که دارم فکر کنم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/4/6 و ساعت 1:5 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2      
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 267144
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو