ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ خرداد 1389 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
باروری دانش، تصور و فهم است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

 

تیم فوتبال پرسپولیس اردویی را در اردبیل برگزار کرده است.

 برخی از حواشی اردوی سرخپوشان در ادامه آمده است:

*به دستور استاندار اردبیل یک دستگاه اتوبوس اختصاصی با نشان پرسپولیس برای این تیم در نظر گرفته شده تا پرسپولیسیها مشکلی در خصوص رفت و آمد نداشته باشند. این اتوبوس به محض ورود تیم به اردبیل بازیکنان را به هتل سپید برد و سپس به صورت اختصاصی در اختیار تیم قرار گرفت.

*مردم و دوستداران فوتبال که از محل اقامت پرسپولیس در این شهر اطلاع داشتند، در خیابان منتهی به این هتل تجمع کرده بودند و به تشویق بازیکنان می پرداختند. شلوغی جمعیت به حدی بود که نیروی انتظامی مجبور شد جهت ورود بازیکنان به هتل وارد عمل شود.

*مجتبی شیری که به تازگی مراسم ازدواجش را برگزار کرده از غایبان این اردو بود؛ همچنین مهدی شیری برادر وی نیز برای شرکت در مراسم برادرش به این اردو نرفته است.

*از بین بازیکنانی که در تهران تست دادند و حدود 20 نفر می شدند تنها یک گلر اهوازی از سوی علی دایی انتخاب شد که وی در این اردو به همراه تیم به اردبیل فرستاده شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/3/30 و ساعت 10:17 صبح | نظرات دیگران()

 

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران در اردوی اردبیل در 3 نوبت پیگیری می شود.

 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی اردبیل در 3 نوبت انجام خواهد شد. بدین ترتیب پرسپولیسیها هر روز ساعت 7صبح به دویدن می پردازند، 11 صبح کار با وزنه انجام می دهند و تمرین ساعت 18 نیز به کار با توپ اختصاص می یابد.

گفتنی است تمرین 7 صبح تیم در سرعین برگزار می شود اما برای کار با وزنه تیم به اردبیل می رود که با اتوبوس حدود 20 دقیقه از کمپ تیم تا اردبیل به طول می انجامد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/3/30 و ساعت 10:17 صبح | نظرات دیگران()

باشگاه لیورپول انگلیس با سرمربی پیشین رئال مادرید قرارداد همکاری می‌بندد.

 منابع خبری اسپانیایی از پیوستن قطعی مانوئل پیگرینی به باشگاه لیورپول نوشته‌اند اما این قطعیت در منابع خبری انگلیس از جمله گاردین و سان دیده نمی‌شود.

روزنامه های مذکور از عقد قرارداد رسمی این مربی با لیورپول در بعداز ظهر امروز خبر داده‌اند. روزنامه آس اسپانیا از دریافت 6 میلیون یورو برای دو سال خبر داده است.

پیگرینی پیش از این قرار بود در صورت ناکامی شیلی در جام جهانی به عنوان سرمربی تیم ملی کشورش با فدراسیون فوتبال شیلی همکاری داشته باشد اما با توجه به جو موجود، وی همچنان به کار در فضای باشگاهی اصرار دارد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/3/30 و ساعت 10:16 صبح | نظرات دیگران()

برای ماندن در پرسپولیس، میثم بائو دیگر هیچ فرصتی ندارد و تنها ارتباط این روزهایش با باشگاه هم به خاطر طلبی است که دارد.


باشگاه باید برای تسویه حساب 70 میلیون تومان به بائو بپردازد که از این مبلغ، 20 میلیونش را تخفیف گرفته و برای پرداخت 50 تای باقیمانده هم امروز را وعده داده است. با پرداخت این 50 میلیون، برگه تسویه حساب میثم بائو هم امروز صادر می‌شود و او برای ثبت قرارداد خود با تیم آینده‌اش، دیگر مشکلی نخواهد داشت.


هوار باز هم پرسپولیس را قال گذاشت


 

داستان پرسپولیس و هوار با همان بدقولی‌های همیشگی بازیکن عراقی پیش می‌رود و شانس او برای ماندن در تیم سرخپوش پایتخت را به حداقل می‌رساند.

برای نشستن پای میز مذاکره و شنیدن شرط و شروط جدید باشگاه برای تمدید قرارداد، هوار ملامحمد قول داده بود که تا دوشنبه خودش را به تهران برساند.

حالا از وعده او 2 روز گذشته و هوار مثل هر بار بازگشت‌اش از سفر، باز پرسپولیس را قال گذاشته. این نیامدن البته برای مدیران باشگاه که تمایلی به حفظ هوار ملامحمد نداشتند و تنها به خواست دایی حاضر به مذاکره شده بودند، بهترین اتفاق ممکن بوده و حالا آنها می‌توانند به همین بهانه برای همیشه قید هوار را بزنند و در میان خارجی‌ها، دنبال جایگزین برای او باشند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/3/27 و ساعت 11:51 صبح | نظرات دیگران()

فهرست مورد نیاز علی دایی از سوی حبیب کاشانی تکمیل شده که در شروع تمرینات، همه بازیکنان دایی جذب خواهند شد.


به گزارش مرجع خبری و به نقل از یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس، درغیاب سرمربی سرخپوشان حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با همه نفرات مورد نظر دایی مذاکره کرده و نفرات جدید را جذب کرده است.


به این ترتیب با شروع تمرینات از روز چهار‌شنبه 26 خرداد تیم دایی تکمیل است . بر اساس اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس روز سه‌شنبه 25 خرداد همه نفرات مورد نظر دایی با پرسپولیس عقد قرارداد خواهند کرد.



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/3/24 و ساعت 7:7 عصر | نظرات دیگران()

مروری داریم بر تمامی نقل و انتقالات تیم های لیگ برتر در روز دوشنبه به روایت مرجع خبری:


* فرزاد آشوبی به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوست.


* میرهانی هاشمی مدافع تیم فوتبال مقاومت سپاسی پس از توافق با مسئولان باشگاه راه‌آهن شهرری امروز دوشنبه با عقد قرارداد دوساله به این تیم پیوست.



* فرشید کریمی، حسین پاشایی، ابوذر رحیمی، مجید باجلان، حامد نورمحمدی، ابراهیم کریمی و محمود آمنه هم قراردادشان را با راه‌آهن تمدید کردند.



* حمید هدایتی بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال پیکان و پاس تهران، امین متوسل‌زاده مهاجم تیم مقاومت سپاسی شیراز و ایمان رزاقی‌راد مهاجم تیم پیکان هم با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال راه آهن پیوسته اند.

 



* عباس سالاری و میلاد فخرالدینی پس از توافق با مسئولان باشگاه مس کرمان قراردادشان را با تیم فوتبال این باشگاه به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

 



* مهدی رجب زاده مهاجم فصل پیش تیم فوتبال مس کرمان با عقد قرارداد داخلی به تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیوست



* حسین ماهینی از استقلال اهواز، سیدجلال رافخایی از ملوان و امید ابوالحسنی از پاس همدان پیش از رجب زاده با تیم ذوب آهن اصفهان قرارداد امضا کردند.



* محمدرضا خلعتبری، قاسم حدادی‌‎فر، ایگور کاسترو، اسماعیل فرهادی، علی احمدی، شهاب گردان نیز قبل از این قراردادشان را با تیم فوتبال ذوب آهن تمدید کردند



* "ادر لوسیانو ادینهو" مهاجم برزیلی تیم فوتبال مس کرمان پس از توافق نهایی با مسئولان این باشگاه، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد و یکشنبه هم این قرارداد در هیئت فوتبال کرمان به ثبت رسید.



* ارشاد یوسفی از تیم صبای قم و نبی الله باقری‌ها از تیم پرسپولیس با مس کرمان قرارداد بستند. ضمن اینکه حمید سیفی، فرزاد حسین خانی، قاسم دهنوی و فراز فاطمی هم قراردادشان را با تیم مس تمدید کردند



* امیر قلعه‌نویی قراردادش را با تیم فوتبال سپاهان ثبت کرد


* بهادر عبدی که چندی قبل با تیم فولاد خوزستان به توافق رسیده و با این تیم قرارداد داخلی امضا کرده بود امروز با توافق با راه آهن در هیات فوتبال تهران حاضر شد و قرارداد 2 ساله‌ ای با این تیم امضا کرد.



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/3/24 و ساعت 7:7 عصر | نظرات دیگران()

 رضا نورمحمدی صبح امروز پس از دیدار با حبیب کاشانی جهت پیوستن به پرسپولیس په توافق رسید و قرارداد یک ساله­ای را با این تیم به امضا رساند.

وی سپس قرارداد خود را در هیت فوتبال استان تهران به ثبت رساند.

 

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/3/24 و ساعت 7:6 عصر | نظرات دیگران()

تکلیف محمد پروین چهارشنبه مشخص می‌شود

مرجع خبری پرسپولیس : روز چهارشنبه وضعیت محمد پروین با پرسپولیس مشخص خواهد شد.


وضعیت محمد پروین روز چهارشنبه با برگزاری جلسه‌ای با حضور دایی، کاشانی و پروین مشخص خواهد شد.

 

پروین یکی از بازیکنانی است که وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست و برای اینکه تکلیفش مشخص شود منتظر بازگشت علی دایی است اما مسئولان باشگاه خبر دادند که وضعیت پروین روز چهارشنبه با تشکیل جلسه‌ای 3 نفره بین  پروین، دایی و کاشانی مشخص خواهد شد.


کارت ITC مازیار زارع امروز از سوی باشگاه الشارجه امارات صادر خواهد شد.

 


مازیار زارع بعد از بازی در لیگ امارات به ایران بازگشت و قراردادش را به مدت 2 فصل با پرسپولیس منعقد کرد.

وی امروز ITC خودش را از باشگاه الشارجه دریافت خواهد کرد تا سریعا خودش را به تهران برساند و برای پاره‌ای از توضیحات در خصوص مصاحبه‌هایی که در گذشته علیه قطبی انجام داده بود در کمیته انضباطی حضور پیدا کند.


تکلیف محمد پروین چهارشنبه مشخص می‌شود

روز چهارشنبه وضعیت محمد پروین با پرسپولیس مشخص خواهد شد.


وضعیت محمد پروین روز چهارشنبه با برگزاری جلسه‌ای با حضور دایی، کاشانی و پروین مشخص خواهد شد.

 

پروین یکی از بازیکنانی است که وضعیتش برای فصل آینده مشخص نیست و برای اینکه تکلیفش مشخص شود منتظر بازگشت علی دایی است اما مسئولان باشگاه خبر دادند که وضعیت پروین روز چهارشنبه با تشکیل جلسه‌ای 3 نفره بین  پروین، دایی و کاشانی مشخص خواهد شد.


کارت ITC مازیار زارع امروز از سوی باشگاه الشارجه امارات صادر خواهد شد.

 


مازیار زارع بعد از بازی در لیگ امارات به ایران بازگشت و قراردادش را به مدت 2 فصل با پرسپولیس منعقد کرد.

وی امروز ITC خودش را از باشگاه الشارجه دریافت خواهد کرد تا سریعا خودش را به تهران برساند و برای پاره‌ای از توضیحات در خصوص مصاحبه‌هایی که در گذشته علیه قطبی انجام داده بود در کمیته انضباطی حضور پیدا کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/3/22 و ساعت 9:28 عصر | نظرات دیگران()

فصل قبل به امارات رفت و همه فکر می کردند چند سالی در آن کشور بازی کند ،اما دلش طاقت دوری از پرسپولیس و هوادارانش را نداشت تا بعد از یک فصل دوری دوباره به آشیانه سرخ بازگردد.

 

مازیار زارع صبح روز پنجشنبه با پرسپولیس قرارداد دو ساله بست تا بار دیگر برای پرطرفدارترین باشگاه آسیا به میدان برود. 

* چه شد که برگشتی؟ فکر نمی کردیم به این زودی دل از فوتبال امارات بکنی؟

_ در فوتبال حرفه ای هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و هر لحظه ممکن است اتفاقی غیر قابل پیش بینی رخ دهد، ولی به هر حال خوشحالم که دوباره به تیم سابقم بازگشتم.

 

* چرا پرسپولیس و چرا به ملوان برنگشتی؟

_ حساب ملوان که از باقی تیم ها جداست ،ولی دوست نداشتم در ایران پیراهنی تیمی جز پرسپولیس را بر تن کنم. پرسپولیس محبوب ترین تیم آسیاست و بازیکنی که یک دقیقه در این تیم بازی کند دیگر نمی تواند در تیم های دیگر بازی کند.

  

 

* برای آمدن به پرسپولیس با دایی صحبت کردی یا کاشانی؟

_ مثل اینکه در لیست دایی بوده ام و آقای کاشانی هم مامور مذاکره بودند. از طرف آقای کاشانی تماس گرفتند که نزد ایشان بروم و خیلی زود توافقات برای بازگشت به تیم محبوبم حاصل شد.

 

* با چه مبلغی به پرسپولیس آمدی؟

_ حرفه ای نیست در فوتبال ایران مبلغ قرارداد اعلام شود .اگر باشگاه صلاح دانست اعلام شود در غیر این صورت بهتر است در این مورد حرفی نزنیم.

 

* مشکلی با سقف قرارداد نداشتی؟

تابع قانون هستیم و هر چه قانون بگوید لازم الاجراست به همین خاطر سقف قرارداد را رعایت کردیم.

 

* برای نیمکت نشینی که نیامده ای؟

_ هیچ بازیکنی را سراغ داری که از نیمکت نشینی راضی باشد؟ من هم برای نیمکت نشینی نیامده ام اما تصمیم در این خصوص با دایی است و خر چه ایشان بگوید باید انجام شود.

 

* فکر می کنی پرسپولیس قابلیت قهرمانی در آسیا را دارد؟

_ پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و در حالت همه تیم ها از شنیدن نامش هراس دارند اما پرسپولیس دایی تفاوت ویژه ای با پرسپولیس های گذشته دارد.

 

* در مسابقات داخلی چطور؟

_ بطور قطع مدعی اصلی قهرمانی هستیم و از همان روز اول برای تمام تیم ها خط و نشان می کشیم.

 

* به پرسپولیسی آمدی که خبری از پژمان نوری در آن نیست.

_ خدا را چه دیدید شاید پژمان هم آمد!

 

* خبری هست؟

گفتم خدا را چه دیدید...


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/3/22 و ساعت 9:27 عصر | نظرات دیگران()


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/3/20 و ساعت 1:24 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266450
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو