ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ خرداد 1389 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آیا آزاده‏اى نیست که این خرده طعام مانده در کام دنیا را بیفکند و براى آنان که در خورش هستند نهد ؟ . جانهاى شما را بهایى نیست جز بهشت جاودان پس مفروشیدش جز بدان . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

هافبک عراقی پرسپولیس روز شنبه برای مذاکره جهت تمدید قراردادش با این تیم وارد تهران می شود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از اینکه مدیران باشگاه از هوار ملامحمد خواستند برای مذاکره جهت تمدید قرارداد به تهران بیاید او نیز اعلام کرد در اولین فرصت به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت. روز گذشته گفت و گوی کوتاهی با این بازیکن داشتیم. هوار ملامحمد گفت: «فعلا در کنار خانواده در اربیل عراق هستم و به دنبال بلیت بازگشت به تهران. به کاشانی قول دادم طی دو سه روز آینده برای تمدید قرارداد در باشگاه باشم و نمی خواهم بدقول شوم»

 

تمایل دایی به جذب انصاریان

در جریان برگزاری دیدار فینال جام حذفی بین پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز؛ علی انصاریان تا می توانست از سرمربی پرسپولیس تعریف و تمجید کرد. همین امر موجب شده با توجه به اینکه این مدافع سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود؛ دایی در تماسی با کاشانی خواهان مذاکره با مدافع سابق پرسپولیس شود.

 

 

 

 

علی انصاریان هم بارها در مصاحبه هایش گفته آرزو دارد یکبار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند بنابراین اگر به همین زودی ها عکس یادگاری انصاریان و کاشانی را با پیراهن پرسپولیس دیدید اصلا تعجب نکنید.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/3/20 و ساعت 1:19 عصر | نظرات دیگران()

من همیشه پرسپولیسی ام / در جام جهانی ایتالیا قهرمان می شود

 

کامبیز دیرباز از بچه های فوتبالی سینمای ایران است؛ او را به دفعات در استادیوم ها دیده ایم که برای تماشای بازی پرسپولیس و تیم ملی آمده و علی رغم مشغله هایش فوتبال را رها نمی کند.

 

این مسائل باعث می شود تا وقتی بین هنرمندان پرسه می زنیم، سراغ دیرباز را بگیریم و چند دقیقه ای با او در مورد پرسپولیس و جام جهانی 2010 همکلام شویم.

 

* آقای دیرباز اخبار جام جهانی آفریقای جنوبی را پیگیری می کنی؟

_ صد در صد؛ مگر می شود پیگیری نکنم؟

 

* طرفدار کدام تیم هستی؟

_ من هر دوره ایتالیایی ام. ایتالیایی ایتالیایی ایتالیایی! امیدوارم امسال هم ایتالیا قهرمان شود و جام را در خانه نگه دارد.

 

 

 

*بازی کدام بازیکن را می پسندی؟

_ بجز بازیکنان ایتالیا مسی را خیلی دوست دارم. مسی با توجه به توانایی هایی که دارد همیشه بازی های خوبی را انجام می دهد و یک بازیکن خطرناک است؛ بازی او آدم را هیجان زده می کند.

 

*بازی های این دوره جام جهانی را می بینید؟

_ صد در صد. شک نکنید!

 

*اگر تعصب تان نسبت به تیم ایتالیا را کنار بگذارید، فکر می کنید در این دوره کدام تیم ها شانس قهرمانی دارند!

_فکر می کنم ایتالیا شانس قهرمانی دارد! (با خنده)...

 

*بجز ایتالیا ایتالیا ایتالیا...؟

_برزیل هم شانس زیادی دارد. آرژانتین هم با توجه به اینکه بازیکن خوبی مثل لیونل مسی را دارد می تواند از شانس های قهرمانی باشد. در کل می توان گفت مسی خودش یک تیم است. به خاطر دوستان هم می گویم اسپانیا یکی از شانس های قهرمانی است!

 

* شما می دانید سرمربیگری تیم ملی برزیل به عهده کیست؟

_ برزیل؟!

 

* بله برزیل...

_ (بعد از فکر کردن از اطرافیانش کمک می گیرد) فکر می کنم دونگا باشد، همان کاپیتان سابقشان درست است؟

 

* بله... و اینکه دروگبا در چه تیمی بازی می کند؟

_ آفریقای جنوبی!

 

* شما می دانید قیمت آزرای فول آپشن چقدر است؟

_ شما واقعا مصاحبه می کنید؟

 

* بله چطور مگر؟

_ همینطوری پرسیدم چون از فوتبال خارج شد؛ و اما آزرای فول آپشن... قیمتش 50 میلیون است.

 

*راستی می دانید چه تیمی امسال قهرمان لیگ برتر شده؟

_بله سپاهان اما بهتر است از جام حذفی بپرسید.

 

* خب جام حذفی چه تیمی قهرمان شده؟

_ معلوم است پرسپولیس! شما فکر می کنید تیم دیگری جز پرسپولیس می تواند قهرمان شود؟!


* نمی دانم...

_نه شک نکنید که پرسپولیس همیشه قهرمان می شود.

 

* پس هنوز پرسپولیسی هستید...

_ من همیشه پرسپولیسی بودم، هستم و خواهم بود.

 

*اما به نظر می رسید استیل آذینی شده باشید؟

_نه، من فقط رفتم دوستانم را ببینم وگرنه من همیشه پرسپولیسی ام و هیچوقت نظرم نسبت به این تیم عوض نمی شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/3/20 و ساعت 1:19 عصر | نظرات دیگران()

مازیار زارع بازیکن سابق پرسپولیس که فصل گذشته در لیگ امارات حضور داشت، امروز با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست تا پس از دورانی جدایی از این تیم بار دیگر پیراهن قرمزپوشان تهرانی را بر تن کند.

پیش از مازیار زارع، غلامرضا رضایی، امیرحسین فشنگچی و محمد نوری به پرسپولیس اضافه شده بودند.

نکته جالب درباره مازیار زارع این است که فدراسیون فوتبال ایران به خاطر مصاحبه این بازیکن علیه افشین قطبی از فدراسیون فوتبال امارات خواسته بود با این بازیکن برخورد کند. زارع جایگزین عادل کلاه‌کج می‌شود که پیش‌تر از سوی دایی در لیست فروش قرار گرفته بود.

 

 

این بازیکن ساعتی دیگر راهی هیئت فوتبال می شود تا قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کند. زارع احتمالا باید هفته ابتدایی لیگ را با محرومیت فدراسیون آغاز کند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/3/20 و ساعت 1:6 عصر | نظرات دیگران()

ایمان مبعلی برای مذاکره با پرسپولیسی‌ها حاضر به گفتگو با واسطه‌ها و نماینده‌ها شدوخواستار ملاقات مستقیم با حبیب کاشانی شد.


 به نقل از یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس بعد از موافقت دایی برای حضور مبعلی در این باشگاه، مدیر عامل سرخپوشان واسطه ای را برای مذاکرهء اولیه مبعلی فرستاده اما وی حاضر به مذاکره نشد و مدعی شد باید در مورد خواسته‌هایش با شخص کاشانی صحبت کند.


بنابراین گزارش ظاهرأ این بازیکن ابتدا حاضر بود با واسطهء کاشانی و دایی گفتگو کند اما وقتی متوجه شد در مذاکره پرسپولیسی‌ها با مازیار زارع خود حبیب کاشانی به طور مستقیم وارد عمل شده است او نیز خواستار مذاکره مستقیم شد. گفتنی است طی روزهای اخیر بجز پرسپولیس فولاد خوزستان نیز با پیشنهاد مالی شگفت انگیزی مبعلی را وسوسه کرده است و این بازیکن اگر نتواند با پرسپولیسی‌ها به توافق برسد هیچ بعید نیست به تیم سابقش فولاد بپیوندد.

 

 

 

گفتنی است علاوه بر توافق بر سر بندهای قرارداد ، تنها مشکل پرسپولیسی شدن مبعلی مسائل رخ داده فی مابین این بازیکن و علی دایی در گذشته می باشد.

 

فرزاد آشوبی به ذوب آهن پیوست


فرزاد آشوبی بازیکن اسبق تیم های مس کرمان و پرسپولیس به ذوب آهن اصفهان پیوست.

 

این خبر را مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن تایید می کند و می گوید«با فرزاد به توافق نهایی رسیدیم.می توان حالا او را بازیکن ذوب آهن نامید.اگر مشکل خاصی پیش نیاید آشوبی شنبه به اصفهان می آید تا قرار داش را با ذوب آهن به امضاء برساند»


شیرزادی این را می گوید و در ادامه اشاره به وضعیت خلعتبری می کند و ادامه می دهد«مسئولان ذوب آهن علاقه زیادی به تمدید قرار داد خلعتبری دارند.او یکی از بازیکنان تاثیر گذار ذوب آهن است.اما محمد رضا بازیکن آزاد است و طبق آخرین اخبار با پرسپولیس به توافق رسیده است.به هر حال اگر او می توانست در اصفهان فوتبال بازی کند اتفاق خوبی برای ما بود.برای خلعتبری در هر کجا که هست آروزی موفقیت می کنیم»

 

کاظمیان سپاهانی شد؟

 

جواد کاظمیان بعد از مذاکره با امیر قلعه نوعی سپاهانی شد و به زودی راهی اصفهان می شود تا قراردادش را با این تیم زردپوش امضا کند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه درباشگاه سپاهان، این بازیکن که به نظر می رسید در صورت حضور در ایران درپرسپولیس یااستیل آذین توپ بزند در ملاقاتی غیر منتظره با امیر قلعه نوعی به توافق رسیدو فصل بعد را در این تیم توپ می زند.

همچنین، کاظمیان که مایل بود به جمع پرسپولیسیها ملحق شود وقتی توسط سرخپوشان تمایلی ندید فرصت را غنیمت شمرد و باب مذاکره با سپاهانی ها را باز کرد.

براساس این گزارش، درفرصتی که قلعه نوعی در تهران به سر می برد این دو با هم ملاقاتی داشتند و با توجه به پیشنهاد مالی سرمربی سپاهان به این بازیکن کاظمیان نیز فرصت را مناسب دید و به سپاهانی ها قول همکاری داد. یادآور می شود،قرار است ابتدا قرارداد قلعه نوعی باتیم سپاهان قطعی شده و سپس کاظمیان نیز سپاهانی شود

 

حسینی : پرسپولیس یک درصد شانس دارد چون با سپاهان به توافق رسیدم

 

جلال حسینی که دیروز خبر تمدید قراردادش با سپاهان و تکذیب پس از آن جنجالی شد امروز در گفتگو با سایت گل اعلام کرده که خبر توافقش با سپاهان نادرست نبوده و به احتمال زیاد در این تیم اصفهانی باقی خواهد ماند.

 

جلال حسینی با تاکید بر توافق برای تمدید قرارداد با سپاهان تاکید کرده : مذاکرات خوبی با مسئولان تیم داشتم و برای ماندن در این تیم توافق کردم و منتظر جواب نهایی مدیران سپاهان هستم تا قرارداد را ثبت کنم اما مذاکرات من با آقای کاشانی تنها به صورت تلفنی بود که با این مذاکره کوتاه نمی‌شود قرارداد بست، اولویت اولم از اول هم سپاهان بود، به خاطر آن با سپاهان توافقم رسیدم.

 

حسینی درباره احتمال فسخ قرارداد و پیوستنش به پرسپولیس هم می گوید : درصدش خیلی کم است، من اهل بازارگرمی نیستم. بحث من با سپاهان فقط در مورد یک مشکل کوچک است که حل می‌شود و هیچ مشکلی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/3/19 و ساعت 6:43 عصر | نظرات دیگران()

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز با پرسپولیس قرارداد دو ساله امضا کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، غلامرضا رضایی امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادی 2 ساله را به امضا رساند و پس از آن قرادادش را در هیئت فوتبال استان تهران نهایی کرد. این بازیکن در فصل بعد با شماره 10 برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/3/13 و ساعت 4:2 عصر | نظرات دیگران()

یک بازیکن دیگر از تیم فوتبال صبای قم امروز با پرسپولیس قرارداد دو ساله بست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امیر حسین فشنگچی امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادی 2 ساله را به امضا رساند و پس از آن قرادادش را در هیئت فوتبال استان تهران نهایی کرد. این بازیکن در فصل بعد با شماره 23 برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/3/13 و ساعت 4:2 عصر | نظرات دیگران()

هافبک سابق تیم فوتبال صبای قم امروز با پرسپولیس قرارداد دو ساله بست.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد نوری امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قراردادی 2 ساله را به امضا رساند و پس از آن قرادادش را در هیئت فوتبال استان تهران نهایی کرد. این بازیکن در فصل بعد با شماره 14 برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/3/13 و ساعت 4:1 عصر | نظرات دیگران()

از آنجا که در زمان حضور هدایتی، شماره حساب ارزی ایشان به جای شماره حساب باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا و اسپانسر که از مالزی باید پول را پرداخت می کرد معرفی شده بود.

 

 تمامی در آمدهای باشگاه باید به این حساب واریز می شد و بعد با امضای رییس هیات مدیره که خود هدایتی بود در پرسپولیس خرج می‌شد، گویا او خروجی پول‌ها را حساب کرده و یادش رفته بگوید که ورودی این پولها به نام پرسپولیس بود. همین چند وقت پیش بود که حسین هدایتی ادعا کرد 5 میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه کرده. باشگاه اما نه آن روز و نه بعد از آن، هرگز درصدد پاسخگویی به این ادعا برنیامد و حالا وبلاگ رسمی لیدرهای باشگاه پرسپولیس در جواب ادعای هدایتی می‌نویسد:

 

 «زمان حضور حسین هدایتی در پرسپولیس، حدود ? میلیارد کمک از سازمان تربیت بدنی به باشگاه رسید و قرار بود مبلغ ? میلیارد هم از شرکت ماری براون برای باشگاه هزینه شود که برای این اسپانسر قرارداد مشخصی در باشگاه نبود و بعد از اختلافاتی که بین اسماعیل وفایی و حسین هدایتی به وجود آمد، ایشان یک میلیارد و نیم بیشتر پرداخت نکرد اما از آنجا که هدایتی ادعا کرده بود همسرش ?? درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد و ضمانت اجرایی پرداخت اسپانسر با خودش بود باید یک میلیارد و نیم به باشگاه پرداخت می کرد.از سویی دیگر پرسپولیس از محل در آمدهای تبلیغاتی لیگ قهرمانان و بلیت‌فروشی در مسابقه‌های آسیایی، همچنین بابت پرداخت‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه داشت درآمدهایی به دست آورد که هنوز رقم دقیق آن مشخص نیست.

 

 

 

اما در کنار همه این دریافت‌ها، بخشی از در آمدهای باشگاه هم از تبلیغات و بلیت‌فروشی های لیگ برتر و جام حذفی بود یعنی جمعا مبلغی حدود ?? میلیارد تومان در سال ?? ورودی پولی بوده که به باشگاه تزریق شده و هدایتی هم با پرداخت پول قرار داد علی کریمی و چند هزینه جزیی که مربوط به سفر های پرسپولیس بود نزدیک به ???میلیون از جیبش هزینه کرد.

 

اما با توجه به اینکه ایشان به دلیل اختلاف حساب‌هایی که با شرکت ماری براون داشتند و می بایست یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به باشگاه پرداخت کنند و جمعا ??? میلیون داده‌اند طبق حساب و کتاب‌های رسمی چیزی حدود ???میلیون تومان هم به پرسپولیس بدهکارند.»

 

در ادامه جوابیه لیدرهای رسمی پرسپولیس به حسین هدایتی هم می‌خوانیم: «از آنجا که در زمان حضور هدایتی، شماره حساب ارزی ایشان به جای شماره حساب باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا و اسپانسر که از مالزی باید پول را پرداخت می کرد معرفی شده بود، تمامی در آمدهای باشگاه باید به این حساب واریز می شد و بعد با امضای رییس هیات مدیره که خود هدایتی بود در پرسپولیس خرج می‌شد، گویا او خروجی پول‌ها را حساب کرده و یادش رفته بگوید که ورودی این پولها به نام پرسپولیس بود. اینگونه است که ایشان هم راست می گوید و هم دروغ.

 

چرا که به حساب او، ? میلیارد از حسابش برای پرسپولیس خرج کرده اما این ? میلیارد هیچ ارتباطی به هدایتی نداشته و او امانتداری بیش نبوده است.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/3/11 و ساعت 6:16 عصر | نظرات دیگران()

علی پروین؛ «کشک» استیل‌آذین

 

"مردی که زمانی پست مدیرفنی را با کلمه «کشک» مقایسه می‌کرد یکی دو روز پیش با عنوان «کشک» وارد باشگاه استیل‌آذین شد تا کنار هدایتی فعالیت کند. "

لیگ پنجم را پرسپولیس با مدیریت حجت‌الله خطیب آغاز کرد. تنها مهره قابل اتکایی که خطیب در آن برهه زمانی مدنظر قرار داد کسی نبود جز علی پروین.

پروین همه‌کاره باشگاه شد و بیشتر امور را به دست گرفت. راینرسوبل بخت برگشته با هماهنگی پروین به پرسپولیس آمد و در ظاهر سرمربی این تیم شد. آن زمان نام سوبل فقط جلوی نام سرمربی پرسپولیس را در لیست اسامی این تیم برای بازی‌ها پر می‌کرد و سرمربی اصلی شخص دیگری بود.

علی پروین از طرف خطیب همه‌کاره باشگاه بود، همه‌کاره‌ای که بدون در نظر گرفتن پست مشخص این اختیار را داشت که سرکی هم به کادر فنی تیم و ارنج پرسپولیس بکشد و حتی تعویض‌های حین بازی‌ها را نیز انجام دهد.

 


این اتفاق‌ها و دخالت‌هایی که از سوی مرد همه‌کاره باشگاه در کادر فنی تیم می‌شد نتیجه‌ای جز نزول پرسپولیس در جدول رده‌بندی نداشت. این نزول باعث شد تا خطیب رفتنی شود و محمد حسن انصاری‌فرد به جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس تکیه بزند.



انصاری‌فر که آمد دوروبر پرسپولیس را از مردان همه‌کاره و البته مردان بیکار خلوت کرد. سوبل از پست ظاهری خود اخراج شد تا آری‌هان جانشین او شود و از طرف مدیر عامل جدید به پروین هم پست مدیرفنی پیشنهاد شد که البته با موضع عجیب او روبرو شد. پروین که انتظار گرفتن حکم سرمربیگری این تیم را داشت با حکم مدیریت فنی روبرو شد تا اینگونه از کوره در برود: «مدیر فنی یعنی کشک».

آن زمان علی پروین اینچنین پست مدیریت فنی را معنی کرد فارغ از اینکه بداند این امکان وجود دارد که سال‌ها بعد با پست مدیرفنی وارد باشگاهی متمول شود. سال‌ها گذشت و 9 خردادماه سال 1389 از راه رسید. علی پروین در حکمی از سوی مسوولان استیل‌آذین به عنوان مدیر فنی جدید این باشگاه متمول انتخاب شد. مردی که زمانی پست مدیرفنی را با کلمه «کشک» مقایسه می‌کرد یکی دو روز پیش با عنوان «کشک» وارد باشگاه استیل‌آذین شد تا کنار هدایتی فعالیت کند.

پست «کشک»  تحفه‌ای از سوی هدایتی بود به مردی که هیچ‌گاه زیر بار عنوان مدیرفنی نمی‌رفت و همیشه دوست داشت همه‌کاره فنی یک تیم باشد. حالا که پروین سرمربی نشده و مدیر فنی استیل‌آذین شده عنوان «کشک» را به اسطوره فوتبال ایران تبریک می‌گوییم و امیدواریم «کشک» خوبی برای استیل‌آذین باشد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/3/10 و ساعت 4:40 عصر | نظرات دیگران()

سرپرست باشگاه پرسپولیس دیروز در یک برنامه رادیویی سازمان تربیت بدنی را تهدید کرد که اگر از این باشگاه حمایت مالی کافی صورت نگیرد چاره‌ای غیر از بستن تیم با بازیکنان تستی نخواهد داشت!


"حبیب کاشانی" عصر یکشنبه در برنامه زنده رادیویی "همیشه با ورزش" که از شبکه ورزش پخش می‌شود با اشاره به اوضاع نافرجام مالی پرسپولیس گفت: به بازیکن مورد نظر ما 300 میلیون پول نقد داده‌اند!

در چنین شرایطی نمی‌توان و نباید از پرسپولیس انتظار داشت که به بازیکنان گرانقیمت دسترسی داشته باشد.

وی تاکید کرد: هواداران پرسپولیس از این تیم انتظار نتیجه گرفتن دارند و به همین خاطر با بازیکنان اسمی مذاکره می‌کنیم اما فاقد بودجه مالی کافی برای عقد قرارداد هستیم. هر بازیکنی که به ما مراجعه می‌کند 50 درصد پول خود را پیش می‌خواهد ،ضمن اینکه برای تمدید قرارداد با نفرات دیگر باید 30درصد به آنها پرداخت کنیم.

 

بودجه امسال 10 میلیارد ارزیابی شده اما سازمان اعلام کرده که تنها 50درصد این مبلغ را به صورت اقساط دوازده ماهه به ما پرداخت می‌کند. بدهی‌های فصل قبل را هم ما باید پرداخت کنیم و همزمان باید بازیکن هم بگیریم.

وی در پایان اظهار داشت: اگر سازمان تا پایان هفته مشکلات مالی را مرتفع کرد که با قدرت در فصل نقل و انتقالات حاضر می‌شویم وگرنه ناچارم از طریق سایت باشگاه اعلام کنم که بازیکنان تستی به سر تمرین بیایند. به جای حرفه‌ای ها با عاشقها قرارداد می‌بندیم!


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/3/10 و ساعت 4:38 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267344
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو