ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ خرداد 1389 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنگ چشمیِ بسیار، جوانمردی را زشت و برادری راتباه می کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

دقایقی پس از پایان جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی، طرفداران این تیم هم خیابان های تهران را به محلی برای جشن و سرور تبدیل کرده اند.

 

 هواداران پرسپولیس از دقایقی پیش به خیابان ها ریخته اند و با صدای بوق اتومبیل هایشان جشن قهرمانی در جام حذفی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا را برپا کرده اند.

 

این گزارش حاکیست در میادین مهم شهر تهران تجمع هواداران سرخپوش موجب اختلال در عبور و مرور خودروها شده است تا جایی که ترافیک سنگین در برخی معابر اصلی پایتخت مشاهده می شود.

 

 

 

 

 

گزارش هایی نیز از شادی هواداران پرسپولیس در سایر شهرهای ایران بدستمان رسیده که اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد.

 

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/3/4 و ساعت 6:25 عصر | نظرات دیگران()

برتری قاطع پرسپولیس جام قهرمانی را به هواداران هدیه داد.

 

تیم فوتبال پرسولیس با پیروزی قاطع در دو دیدار رفت و برگشت برابر گسترش فولاد تبریز بیست و سومین جام قهرمانی حذفی باشگاه های کشور را برابر یکصد هزار هوادار خود بالای سر برد.

دیدار برگشت فینال بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت 18 امروز دوشنبه به قضاوت مسعود مرادی و در حضور بیش از یکصد هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان شاگردان علی دایی با نتیجه 3 بر 1 و در مجموع 4 بر 1 حریف خود را شکست دادند.

در این دیدار پرسپولیس بازی را تهاجمی شروع کرد و در همان دقایق اول توسط حمید علی عسگر صاحب یک موقعیت خوب شد اما مدافع گسترش فولاد توپ را از روی خط دروازه دور کرد تا تیم تبریزی در آزادی غافلگیر نشود. گسترش فولاد در همان ابتدای بازی دروازه بان اصلی خود را به علت مصدومیت تعویض کرد.


 

 

 

در ادامه بازی بازهم این پرسپولیس بود که نبض بازی را در اختیار داشت و در دقیقه 31 و به دنبال خطای مدافع گسترش روی حمید علی عسگر، مسعود مرادی اعلام ضربه پنالتی کرد که این ضربه را تیاگو فرارا به گل نخست سرخپوشان تبدیل کرد. سه دقیقه بعد فرار هادی نوروزی او را در موقعیت تک به تک قرار داد که توپ او به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و در برگشت حمید علی عسگر گل دوم را در دقیقه 34 به ثمر رساند.

 


در دقایق باقی مانده تیم تبریزی دل به ضد حملات خوش کرد و صاحب چند موقعیت خوب نیز شد اما نتوانست از آنها استفاده کند تا نیمه اول با برتری 2 بر صفر سرخپوشان به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم بازهم تیم تبریزی دچار بدشانسی شد و محمد ترکمن دروازه بان تعویضی این تیم به دنبال گرفتن توپ خارج از محوطه جریمه با کارت قرمز مسعود مرادی اخراج شد تامیثم آریان جانشین وی شود.

در ادامه بازی و در دقیقه 73 به دنبال خطای سپهرحیدری روی او تیمش را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که خود او این ضربه را به گل تبدیل کرد.

اما در دقیقه 77 محسن خلیلی که دقایقی پیش جایگزین هادی نوروزی شده بود روی پاس هوار ملا محمد - که او هم در نیمه دوم به میدان آمده بود - گل سوم سرخپوشان را با ضربه سر به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده دو تیم بازی را در میانه میدان دنبال کردند که در این میان پرسپولیس در دقایق وقت اضافه صاحب چند موقعیت شد اما نتوانست بر تعداد گل هایش بیفزاید و در نهایت با برتری 3 بر یک و مجموع 4 بر 1 عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

این چهارمین قهرمانی پرسپولیس در بیست و سه دوره گذشته رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور بود که به هدایت علی دایی به دست آمد.

 



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/3/4 و ساعت 8:33 صبح | نظرات دیگران()

عابدزاده در اردوی گسترش حضور یافت ! به امید شکست پرسپولیس

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز در شرایطی امروز برگزار می شود که احمد رضا عابدزاده با حضور سرزده خود در جمع بازیکنان تبریزی، در آستانه فینال جام حذفی به نوعی خبر ساز شد.


دروازبان سالهای نه چندان دور پرسپولیس و مربی ماه های اخیر این تیم دیشب در محل اقامت بازیکنان فولاد حاضر شد و مورد استقبال مسئولان این تیم قرار گرفت.



در این مراسم عابدزاده مورد استقبال ویژه حریف پرسپولیس در دیدار فینال جام حذفی قرار گرفت و از سوی مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز به وی لوح فرشی اهدا شد.


وی سپس به ایراد سخن پرداخت و  گفت امیدوارم فولاد در تهران " پرسپولیس" را شکست دهد.

 

 

با توجه به اتفاقات اخیری که بین وی و باشگاه پرسپولیس روی داد و در نهایت منجر به قطع همکاری عقاب آسیا با سرخ پوشان پایتخت و حضور وی در کادر فنی استیل آذین شد، این حضور می تواند شبهات بسیاری را برای فوتبال دوستان ایجاد کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/3/3 و ساعت 11:17 صبح | نظرات دیگران()

صبح امروز هوار ملامحمد هافبک عراقی، با حضور در باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت فصل آینده‌اش صحبت کرد.

 

 به نقل از ایپنا، هوارملامحمد با حضور در باشگاه پرسپولیس رقم مورد نظرش را برای قرارداد فصل آینده اعلام کرد.

 

هافبک عراقی پرسپولیس به همراه رابطش در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و پیرامون وضعیت فصل آینده با مسئولان باشگاه مذاکراتی را انجام داد اما رقم پیشنهادی پرسپولیس با هوارمحمد بسیار متفاوت است.

 

همچنین مسئولان پرسپولیس برای قرارداد هوارمحمد قصد گذاشتن چند بند انضباطی را دارند که مشکلات فصل قبل بوجود نیاید. هوارمحمد با شنیدن صحبتهای مسئولان پرسپولیس اعلام کرده که به زودی نظرش را در خصوص جدایی یا ماندن در پرسپولیس خواهد گفت.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/3/1 و ساعت 5:59 عصر | نظرات دیگران()

خوزه مورینیو که به احتمال زیاد سرمربی فصل آینده رئال مادرید خواهد، از مدیران این باشگاه خواسته تا سه بازیکن باشگاه بنفیکا را به خدمت بگیرند. این سه بازیکن روی هم نزدیک به 80 میلیون یورو برای باشگاه مادریدی خرج دارند. مورینیو از سران مادرید خواسته تا سریعتر این انتقالها انجام دهند چرا که باشگاه های بزرگی از لیگ انگلیس نیز به دنبال این سه بازیکن هستند.

طبق خبرهای چند روز گذشته، مانوئل پیگرینی، سرمربی حال حاظر رئال مادرید، امروز از سمت خود برکنار می شود و قرار است "آقای خاص" جایگزین وی برروی صندلی داغ مادرید شود. از همین رو مورینیو برای تقویت تیم آینده اش تصمیم گرفته از پرتغال سه بازیکن را برای رئال مادرید به خدمت بگیرد.

داوید لوییز، آنخل دی ماریا و فابیو کوئنترائو از بنفیکا بازیکنانی هستند که مورینیو از سران باشگاه مادریدی خواسته تا خریداری شوند.

به نقل از روزنامه و خبرگزاری ها، داوید لوییز در حال حاظر هدف منچسترسیتی نیز می باشد و رئال مادرید قصد دارد هر چه سریعتر این بازیکن را به خدمت بگیرد. به نظر می رسد 25 میلیون برای خرید این بازیکن کافی باشد.

هافبک آرژانتینی بنفیکا، آنخل دی ماریا نیز مورد توجه دیگر تیم شهر منچستر و لیورپول قرار گرفته است. سر الکس فرگوسن و رافا بنیتز نیز قصد دارند به هر قیمتی که شده این بازیکن جوان را به خدمت بگیرند. این بازیکن نیز نزدیک به 40 میلیون برای باشگاه اسپانیایی خرج برمی دارد.

در اخر، به کوونترائو می رسیم، دیگر جوان 22 ساله ای که به نظر می رسد او هم جزو لیست مورینیو برای فصل آینده است. این بازیکن می تواند در دو پست هافبک چپ و وینگر چپ بازی کند. وی همچنین در لیست 30 نفر اولیه تیم ملی پرتغال برای جام جهانی نیز حضور دارد. کوئنترائو همچنین سابقه بازی در زاراگوسای اسپانیا را دارد، هرچند که این سابقه اصلا درخشان نیست.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/3/1 و ساعت 5:47 عصر | نظرات دیگران()

مورینیو: کارنامه مربیگری من بدون حضور در رئال تکمیل نمی شود

من دوست دارم یک روز رئال مادرید را هدایت کنم. تیم های من همیشه تهاجمی بازی کرده و هرگز از رقبایشان نترسیده اند و به نظر من این کاملا با شرایطی که رئال دارد متناسب است.






سایت گل ـ ژوزه مورینیو بدون شک مربی رئال خواهد بود. پس از آنکه ماسیمو موراتی مالک اینتر اعلام کرد که ماندن ژوزه در این تیم برای وی هم تعجب انگیز خواهد بود.

مورینیو در مصاحبه ای امروز از تمایلش به حضور در رئال صحبت کرد. البته نکته این است که وی از قید زمانی «یک روز» استفاده کرده که این مسأله بخشی از شخصیت عجیب وی را نشان می دهد. آقای خاص گفت:«من دوست دارم روزی در رئال مربیگری کنم و کارنامه مربیگری من بدون حضور در رئال کامل نخواهد بود.»

آقای خاص حرف هایش را اینطور ادامه داد: «برای من بسیار دشوار خواهد بود که اینتر را بعد از 2 سال کار شدید و دستیابی به همه افتخارات ترک کنم. اما این کار را در صورتی انجام خواهم داد که انتقالم به رئال قطعی شود.»

مورینیو ادامه داد: «من دوست دارم یک روز رئال مادرید را هدایت کنم. تیم های من همیشه تهاجمی بازی کرده و هرگز از رقبایشان نترسیده اند و به نظر من این کاملا با شرایطی که رئال دارد متناسب است. این باشگاه آنقدر بزرگ است که هر مربی یا بازیکنی هنگام پیوستن به آنجا در مقابل نام رئال احساس حقارت می کنند. این یکی از نکات ویژه این باشگاه است که به نظر من حقیقتاً جای خاصی است.»

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/3/1 و ساعت 5:47 عصر | نظرات دیگران()



وکیل دی ماریا در مورد وضعیت موکلش صحبت کرد.


آندرس میراندا وکیل آنخل دی ماریا، بازیکن آرژانتینی در مصاحبه با رادیو کادنا سر گفت که رئال مادرید از علاقمندان به این بازیکن است. او گفت: "چند باشگاه اروپایی آنخل را می خواهند که با آنها مذاکراتی داشته ایم اما هنوز هیچ کدام جدی نشده اند. البته بارسلونا در بین این باشگاه ها نبوده است."

میراندا سپس خبر روزنامه آرژانتینی "اوله" که چند روز پیش گفته بود که دی ماریا بازیکن رئال مادرید خواهد شد را تکذیب کرد. او گفت: "این حقیقت ندارد." و سپس خاطرنشان کرد که رئال مادرید در صورت تمایل به این بازیکن باید رقم 40 میلیون یورویی که بنفیکا برای فروش او مقرر کرده را بپردازد.

رئال مادرید در سمت چپ خط هافبک دچار ضعف است و دی ماریا بهترین گزینه است. داوید سیلوا نیز دیگر گزینه است.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/3/1 و ساعت 5:46 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267317
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو