ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دی 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش را به دست نیاورد، مگر کسی که درس خود را ادامه دهد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

درحالی که سایت شخصی علی کریمی هنوز هیچ واکنش رسمی به خبر اخراج این بازیکن نداشته ، از یکی از نزدیکان این بازیکن خبر می رسد وی رضایتنامه می خواهد.



در این گزارش از سوی فردی نزدیک به علی کریمی اشاره شده است: علی از برخوردی که با او شده به شدت ناراحت است و گفته اگر او را نمی خواهند نیازی به این برخوردها نیست ، تنها کافی است بگویند که ما این بازیکن را نمی خواهیم ، رضایتامه بدهند تا برود.


کریمی گفته من که قراردادم را هم بخشیدم ، حالا هم اگر رضایتنامه ام را بدهند مردانه از تیم می روم بی آنکه مجبور باشم حرفی بزنم که حرمت ها شکسته شوند.


گویا کادرفنی استیل آذین از کریمی خواسته جهت سفر به اردوی خارجی پاسپورتش را در اختیار باشگاه بگذارد اما کریمی گفته که صفحاتش پاسپورتش پر شده ، اما پس از آن با همان پاسپورت راهی امارات شده است!


کادرفنی استیل که حسابی از دست کریمی شاکی است اما باید دید هدایتی از به گفته خودش جواهر خانوادگی اش(!) به سادگی دست خواهد کشید یا نه؟


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/10/14 و ساعت 6:33 عصر | نظرات دیگران()

درحالی که سایت شخصی علی کریمی هنوز هیچ واکنش رسمی به خبر اخراج این بازیکن نداشته ، از یکی از نزدیکان این بازیکن خبر می رسد وی رضایتنامه می خواهد.



در این گزارش از سوی فردی نزدیک به علی کریمی اشاره شده است: علی از برخوردی که با او شده به شدت ناراحت است و گفته اگر او را نمی خواهند نیازی به این برخوردها نیست ، تنها کافی است بگویند که ما این بازیکن را نمی خواهیم ، رضایتامه بدهند تا برود.


کریمی گفته من که قراردادم را هم بخشیدم ، حالا هم اگر رضایتنامه ام را بدهند مردانه از تیم می روم بی آنکه مجبور باشم حرفی بزنم که حرمت ها شکسته شوند.


گویا کادرفنی استیل آذین از کریمی خواسته جهت سفر به اردوی خارجی پاسپورتش را در اختیار باشگاه بگذارد اما کریمی گفته که صفحاتش پاسپورتش پر شده ، اما پس از آن با همان پاسپورت راهی امارات شده است!


کادرفنی استیل که حسابی از دست کریمی شاکی است اما باید دید هدایتی از به گفته خودش جواهر خانوادگی اش(!) به سادگی دست خواهد کشید یا نه؟


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/10/14 و ساعت 6:31 عصر | نظرات دیگران()

رای استیناف زودتر از کمیته انضباطی صادر شده!

 

با این که نزدیک به 5 ماه از اعلام رای کمیته استیناف در خصوص شکایت علی دایی از فدراسیون فوتبال می گذرد، این پرونده به نتیجه نرسیده است.


 

فعلا بزرگ‌ترین مشکلی که پرونده علی دایی دارد، پارادوکس بزرگ این پرونده است؛ تاریخ صدور حکم استیناف و حکم کمیته انضباطی.

 

در رایی که یک نسخه از آن دراختیار علی دایی قرار گرفته تاریخ صدور رای استیناف 23/5/89 قید شده و تاریخ صدور حکم کمیته انضباطی 25/6/89 که چنین چیزی امکان پذیر نیست چراکه رای کمیته انضباطی باید پیش از رای شورای استیناف صادر شده باشد. در اصل آرای کمیته انضباطی که مورد اعتراض قرار می‌گیرند به شورای استیناف می‌روند و عملا شورای استیناف نمی‌تواند پیش از کمیته انضباطی، رای خود را اعلام کند.

 

 

البته علیرضا صالحی رئیس شورای استیناف این موضوع را تنها اشتباه تایپی می داند و می گوید: «مجموعه انضباطی و استیناف در یک دفتر کارهای خود را انجام می دهند و تمامی پرونده هایی که بررسی می شوند اگر مشکل تایپی داشته باشند توسط آقایان آرویی و رحیمی اصلاح می شوند و پس از برطرف شدن نواقص به طرفین پرونده ابلاغ می شوند که متاسفانه در این پرونده قبل از اصلاح به آقای دایی تحویل داده شده است و ما بعدا آن را اصلاح کردیم.»

 

صالحی در مورد احتمال تغییر رای در صورت اعاده دادرسی توسط وکیل دایی در استیناف می‌گوید: «عدله اثبات دعوا 5 مورد است که شامل: اقرار، سند، شهادت، اماره و قسم است و فیلم اعتراف آقای تاج در برنامه نود از نوع شهادت حساب می شود که در صورت اعاده دادرسی قابل بررسی خواهد بود.»  اما عسگری پیش وکیل علی دایی در این مورد می‌گوید: «هر چند ما با آقایان اختلاف اساسی داریم، ولی این اعلام جدید یک نوع چراغ سبز به شمار می رود که قطعا چون می خواهیم این موضوع در داخل کشور حل شود از آن استقبال می کنیم. ما در حال تدارک شکایت به فیفا هستیم و باید با آقای دایی مذاکره کنم تا با توجه به اعلام آمادگی کمیته استیناف اعاده دادرسی مجدد با فیلم برنامه نود و اقرار مهدی تاج انجام دهیم.»

 

نکته دیگری که در این ماجرا وجود دارد و دایی هم مدام در مورد آن صحبت می کند بیانیه معروف فدراسیون فوتبال است. فدراسیون در بند اول بدون رد نمونه‌های ذکر شده عدم حمایت از تیم‌ملی توسط دایی در برنامه نود، مدعی حمایت همه جانبه از سرمربی وقت شده و اعلام کرده: «از تمامی برنامه‌های دایی به طور همه جانبه و در حد بضاعت حمایت کرده‌ایم.»

 

اما در بند آخر قبل از رسیدگی رأی فدراسیون را صادر و چنین قضاوت کرده است: «مردم شریف خوب می‌دانند دایی وجهی را از بیت‌المال مطالبه می‌کند که در قبال آن عملکردی نداشته و اصرار بر موضوع را به مصلحت دایی و جامعه قهرمانان نیست.»

 

علی دایی در برنامه نود که در تاریخ 28/5/89 روی آنتن رفت حرف‌هایی زد که افکار عمومی را تا حدودی همراه خود کرد. اما بی توجهی مسئولان و رفتارها و گفتارهای آنها دایی را آزرده خاطر کرده تا جایی که او در برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه 4 سیما پخش می شد بیشتر از آن که به ممنوع المصاحبه شدنش اعتراض داشته باشد که بحث اصلی برنامه با حضور شریفی بود، به بیانیه فدراسیون که در خصوصش صادر شده بود و بی توجهی کمیته استیناف به اعتراف نایب رئیس اول فدراسیون اعتراض کرد.

 

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف در همان برنامه نود که دایی مهمان بود و پنجشنبه شب هم روی آنتن رفت صراحتا اعلام کرد چون دایی و فدراسیون برای همکاری در سال های دوم و سوم قراردادشان به توافق مالی نرسیده اند رای به فسخ قرار داد و صدور حکم به نفع فدراسیون فوتبال کرده است. اما دوشنبه 15/6/89 مهدی تاج، رئیس وقت کمیته تیم های ملی  که برای تکذیب خبر قرار داد 50 میلیون تومانی با پاداش 750 میلیون تومانی فدراسیون با دایی که توسط ابراهیمی مطرح شده بود روی خط آمد، تایید کرد قبل از بازی با عربستان بین دایی و فدراسیون برای همکاری در سال دوم به صورت شفاهی توافق شده بود تا او با همان مبلغ سال اول (600 میلیون تومان) روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.

 

صالحی در خصوص اعتراف نایب رئیس اول فدراسیون می‌گوید: «یک قاضی وقتی می خواهد پرونده ای را بررسی کند به مدارکی که در اختیار دارد استناد می کند و ما در آن زمان مدرکی دال بر توافق طرفین برای همکاری در اختیار نداشتیم و بر اساس مستندات آن رای را صادر کردیم و گفت‌وگوی آقای تاج با برنامه نود 21 روز بعد از آن برنامه که ما روی خط آمدیم انجام شد و در جریان دادرسی هیچ گونه ارجاعی به شاهد که همان تاج است توسط دایی و وکیلش انجام نگرفت.»

 

اما چرا با وجود اعتراف تاج کمیته استیناف در رای خود تجدید نظر نکرد؟ صالحی در پاسخ به این سوال می‌گوید: «ما که رای خود را داده ایم و اگر آقای دایی شاهدی برای ادعای خود مبنی بر توافق شفاهی با فدراسیون پیدا کرده می تواند طبق قانون که در آیین نامه انضباطی آمده است اعاده دادرسی کند تا موضوع را پیگیری کنیم.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 9:38 عصر | نظرات دیگران()

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با تاخیر 35 دقیقه‌ای و طی دو فرود به آنتالیا رسید.

 

* تیم فوتبال پرسپولیس با پرواز شماره 778 هواپیمایی ساگا با 35 دقیقه تاخیر، تهران را به مقصد استانبول ترک کرد.

 

*هواپیمای حامل سرخپوشان تنها 6 مسافر غیر از کاروان پرسپولیس را داشت که تعدادی از آنها هم در فرودگاه استانبول از هواپیما پیاده شدند.

 

* بازیکنان بیشتر با علیرضا حقیقی و هادی نوروزی در خصوص خط خوردن آنها از تیم ملی صحبت می‌کردند.

 

 

 

* در مسیر استانبول تا آنتالیا کلیه خلبانان و خدمه تعویض شدند و جای خود را به خلبانان و خدمه‌های تازه نفس دادند. این پرواز نیز با 45 دقیقه تاخیر به سمت آنتالیا به پرواز در آمد.

 

*هوای ابری و بارانی شهر آنتالیا، حال و هوای شمال کشورمان را به یاد بازیکنان می‌آورد.

 

*صحبت‌های یحیوی، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس برای حقیقی جالب توجه بود. وی در جایی به علیرضا گفت: با بازی‌های درخشان، حقانیت خودت را ثابت کن.

 

*حسین عبدی، وحید هاشمیان، فرید زرینه و اشپیتیم آرفی، غایبان این سفر بودند که عبدی به دلیل دریافت پاسپورتش از سفارت انگلستان، در تهران حضور دارد، هاشمیان و آرفی از آلمان به سرخپوشان اضافه می‌شوند و فرید زینه که در کشور آمریکا حضور دارد، نیز طی روزهای آینده به جمع سرخپوشان ملحق می‌شود.

 

*فرودگاه آنتالیا تنها میزبان سرخپوشان تهرانی بود و انگار هیچ مسافر دیگری نداشت.

 

* کاروان پرسپولیس از فرودگاه آنتالیا با یک دستگاه اتوبوس و دو دستگاه مینی بوس به سمت هتل تایتانیک به راه افتادند.

 

*علی دایی که همه چیز را آماده ساختن یک تیم پر قدرت می‌دید با ابراز احساسات و خوشرویی با بازیکنان خوش و بش می‌کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 5:10 عصر | نظرات دیگران()

شاید برای خیلی ها جالب باشد که بازیکنان و مربیان پرسپولیس در سفر به ترکیه چگونه در اتاق ها تقسیم بندی شده اند.

 

به نقل از فارس از آنتالیا برای خیلی از دوستداران فوتبال جالب است که بدانند چه کسانی با چه کسانی در سفرها هم اتاقی هستند.


پرسپولیسی ها در سفر به آنتالیا و در هتل تیتانیک این گونه تقسیم بندی شده اند:


علی دایی: اتاق یک نفره
محمود خوردبین: اتاق یک نفره

 

حسین عبدی: اتاق یک نفره( عبدی هنوز به ترکیه نیامده است)
ژلکو میاچ: اتاق یک نفره

 


محمد رسایی با منصور بیک محمدلو
محمد علی یحیوی با محمد رضا مولایی


حسین بادامکی با امیر حسین فشنگچی
رحمان احمدی با مجتبی زارع


حمیدرضا علی عسگر با هادی نوروزی
شیث رضایی با علیرضا حقیقی


محمد نورمحمدی با محمد منصوری
مازیار زارع با علیرضا محمد


اشپیتیم آرفی با وحید هاشمیان (این دو در آلمان به سر می برند و قرار است به اردو ملحق شوند)
مجتبی شیری و مهدی شیری


ابراهیم شکوری و سامان آقازمانی
تیاگو و سکو برت


سپهر حیدری و جلال اکبری
مهدی الهایی و سعید حلافی


سیف الهی و داستانی و ابراهیمی( 3 تخته)

  < type="text/java">


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 5:9 عصر | نظرات دیگران()

برنامه تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی آنتالیا اعلام شد.


پرسپولیس برای برپایی اردوی یک هفته ای و شرکت در تورنمنت چهار جانبه صبح امروز به آنتالیا سفر کرد.

 

در این تورنمنت به غیر از پرسپولیس، تیم های کلن و اینتراخت فرانکفوت آلمان و آنتالیا اسپور ترکیه حضور دارند.
برنامه تمرینات و دیدارهای پرسپولیس به شرح زیر است:

 

 

دوشنبه 13 دی: ساعت 17 تمرین  

 

سه شنبه 14 دی: ساعت 11 و 17 تمرین

 

چهارشنبه 15 دی: ساعت 11 و 17 تمرین

 

پنجشنبه 16 دی: 11 تمرین، 20:15 دیدار با اینتراخت فرانکفورت

 

جمعه 17 دی: 11 تمرین، بعدازظهر استراحت

 

شنبه 18 دی: 11 تمرین، 18:30 یا 21:05 دیدار فینال یا رده بندی(بستگی به نتیجه بازی با اینتراخت دارد.)

 

یکشنبه 19 دی: 11 تمرین، بعدازظهر استراحت، 21:05 پرواز به سمت تهران

 

زمان ها به وقت محلی است و آنکارا یک ساعت و نیم از تهران عقب تر است. ضمن این که گفته می شود احتمال تغییر در ساعت تمرین نوبت عصر وجود دارد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()

سرپرست باشگاه پرسپولیس پنجشنبه راهی آنتالیا ترکیه می‌شود.

 

"حبیب کاشانی" سرپرست باشگاه پرسپولیس به دلیل جلسات شورای شهر نتوانست پرسپولیس را در سفر به ترکیه در بامداد امروز(دوشنبه) همراهی کند. به همین دلیل با هماهنگیهای انجام شده قرار است کاشانی پنجشنبه صبح راهی آنتالیای ترکیه شود.گفتنی است؛ کاشانی می‌خواهد در اولین بازی پرسپولیس در تورنمنت آنتالیا مقابل اینتراخت فرانکفورت در آنتالیا و کنار تیم باشد.


هاشمیان حداقل یک جلسه تمرین را از دست می‌دهد

 

 

وحید‌هاشمیان که روز پنج‌شنبه به عضویت رسمی پرسپولیس درآمد خیلی زود به اروپا بازگشت.
مهاجم اسبق تیم ملی برای دریافت برگه تسویه حساب خود از باشگاه بوخوم آلمان، تهران را ترک کرد و به دلیل تعطیلی دیروز و امروز نتوانست کارهای اداری مربوط به صدور تسویه حساب خود را انجام دهد.
از همین رو و به احتمال فراوان‌هاشمیان با تاخیر و چهارشنبه این هفته در اردوی آنتالیا حاضر می شود و در دومین روز اردوی ترکیه در تمرین‌ها شرکت می کند. تمرین‌های پرسپولیس در ترکیه از عصر روز سه‌شنبه آغاز می‌شود و احتمالا شماره 21 سرخ‌ها حداقل یک جلسه تمرین با تیم جدیدش را از دست خواهد داد.

 

بازگشت تیم «ب» به درفشی‌فر؟

 

برای ادامه میزبانی‌های پرسپولیس در ورزشگاه شیرودی، شرایط چندان جالب به نظر نمی‌رسد و شاید همین نارضایتی، تیم ب پرسپولیس را دوباره به درفشی‌فر بازگرداند. در این باره مسوولان تیم ب مشغول مذاکره با مدیران باشگاه و همچنین ورزشگاه درفشی‌فر هستند تا به جای بازی در شیرودی یا حتی انتقال به شرکت واحد، بازی‌های خانگی‌شان را از این پس در ورزشگاه درفشی‌فر انجام بدهند.

 

دلوارافزار، حریف این هفته امیدها


در دیدار سخت و حساس، امید پرسپولیس فردا در زمین شهید چمران رو در روی تیم دلوارافزار می‌ایستد.
سختی این دیدار البته از آن جهت است که 6 بازیکن از امیدها قرار است با پرسپولیس به اردوی خارجی بروند که همه آنها از بازیکنان اصلی تیم امید هستند و برای بازی فردا عبدالله‌نژاد باید در غیاب آنها تیمش را به پیروزی برساند.

 

سالنی‌بازهای سرخ دیروز شروع کردند


بعد از لغو بازی هفته پیش پرسپولیس با تیم آرش بتون قزوین که حاضر نشدن حریف باعث آن شد، سالنی‌بازهای سرخپوش تمرین خود را دیروز دوباره از سر گرفتند.
فوتسال پرسپولیس البته این هفته هم استراحت دارد اما یک هفته بعد باید با تیم فیروز‌صفه اصفهان بازی کند و به همین خاطر شاگردان محمدرضا حیدریان تا چهارشنبه هر روز در سالن انبارهای عمومی و سالن خورشید تمرین خواهند کرد.


گلزنی الهایی و تساوی پرسپولیس ب

 

با وجود گلزنی محمدمهدی الهایی، تیم ب پرسپولیس نتوانست هر سه امتیاز بازی با دارایی نوین را بگیرد. در اولین دیدار از نیم فصل دوم، تیم ب اگرچه هجومی‌تر از همیشه بازی کرد و صاحب موقعیت‌های بسیاری هم شد اما تنها یکی از آن همه موقعیت با ضربه محمدمهدی الهایی گل شد تا از بازی با تیم دارایی نوین، بیش از یک امتیاز به سرخ‌ها نرسد.


نوجوانان با دو گل دوم شدند


برای رسیدن به یکقدمی صدر، پیروزی 2- صفر نوجوانان پرسپولیس برابر تیم توحید کافی بود. با گلزنی امیر قاسمی و محمدرضا موسی‌دوست در این بازی، پرسپولیس با رحیم یوسفی ششمین برد فصل خود را تجربه کرد و مهمتر اینکه با 18 امتیاز، به رده دوم و یکقدمی صدر جدول رسید.


نونهالان انتقام «ب» را از دارایی گرفتند


بازی پرسپولیس ب با دارایی نوین اگرچه برنده‌ای نداشت اما در عوض نونهالان سرخپوش انتقام آن بازی را گرفتند و دارایی نوین را – در رده نونهالان- به توپ بستند. این بازی را شاگردان سعید تهرانی‌نژاد با یک نمایش خیره کننده و چهار گل – حسین جمشیدی (دو گل)، دانیال جهانبخش و غلامرضا محمدی هر کدام یک گل – از دارایی نوین بردند تا انتقام تیم ب پرسپولیس را هم گرفته باشند.


حریف پنج‌شنبه پرسپولیس امروز استارت می‌زند


حریف پنج‌شنبه شب پرسپولیس که در پایان دور رفت به مقام هفتمی در جدول هجده تیمی بوندس‌لیگا رسید، در جریان اردوی آماده سازی بلک ترکیه، دو دیدار تدارکاتی انجام خواهد داد. این دو دیدار در چارچوب تورنمنت آنتالیا خواهد بود. اینتراختی‌ها که دو سال قبل مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن قدیمی ایران را در اختیار داشتند و اکنون توسط میشاییل اسکیبه هدایت می‌شوند، تا قبل از این رویارویی‌ها در تورنمنت داخلی سالنی شهر خود حضور خواهند یافت.
بازیکنان اینتراخت پس از استراحتی زمستانی بالغ بر 10 روز از ساعت 11 امروز فعالیت خویش را برای دور برگشت بوندس‌لیگا از سر خواهند گرفت.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/13 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در آکادمی ملی المپیک دنبال شد

 

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 10:30 صبح امروز برخلاف برنامه‌های علی دایی در سالن شماره دو بدنسازی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.


پرسپولیسی‌ها به دلیل اینکه در سالن شماره یک آکادمی ملی المپیک استقلالی‌ها در حال بدنسازی و تست پزشکی بودند، مجبور شدند در سالن شماره دو تمرین کنند اما دیدارهایی مابین استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها برگزار شد.

 

 

 

  



*علی دایی دقایقی پس از دیدن پرویز مظلومی با وی به گفت و گو پرداخت.



* در تمرین امروز بازیکنان ملی پوش، حقیقی،‌ نوروزی، سکوبرت و حسین عبدی غایب بودند.


* بازیکنان پرسپولیس نود دقیقه به تمرینات بدنسازی کم فشار زیر نظر مستقیم دایی پرداختند.



* میاچ علیرغم حضورش در ایران در تمرین امروز حضور نداشت.



* تعدادی از ملی‌پوشان رشته‌های مختلف در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و دقایقی با علی دایی به گفت‌وگو پرداختند.



* علی دایی در تمرین امروز بیشتر سعی کرد به بازیکنان روحیه و نشاط دهد. وی دقایقی با هر کدام از بازیکنان به گفت‌وگوی اختصاصی پرداخت.



* سپهر حیدری به دلیل سفر به اصفهان برای رفع مشکل مالیاتی‌اش در تمرین امروز غایب بود.



* تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 11:40 به پایان رسید و بعداز ظهر امروز دنبال می‌شود

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/10/12 و ساعت 4:58 عصر | نظرات دیگران()

تلاش بسیاری در باشگاه پرسپولیس در جریان بود تا پیش از سفر ترکیه زمینه حضور "ژلکو میاچ"، دستیار کروات علی دایی در تهران فراهم شود.

 

در صورتی که این اتفاق محقق می شد، میاچ یکشنبه در تهران با پرسپولیس قرارداد امضا می کرد اما مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند میاچ در اردوی ترکیه به جمع قرمزپوشان اضافه می‌شود.

 

ژلکو میاچ دستیار جدید علی دایی قرار بود تا روز یکشنبه به ایران سفر کند و قرارداد رسمی خود را با پرسپولیس به ثبت برساند به دلیل مشکل روادید و کارهای شخصی این مربی از مسئولان باشگاه پرسپولیس و علی دایی درخواست کرد در اردوی ترکیه به جمع قرمزپوشان اضافه شود.

 

این درخواست با موافقت دایی همراه شد و دایی اعلام کرد میاچ در اردوی ترکیه به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه خواهد شد.
پرسپولیس از دوشنبه 13 دی تا 19 دی در ترکیه اردویی برگزار خواهد کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/10/11 و ساعت 10:38 صبح | نظرات دیگران()

فرود هلی کوپتر در آشیانه سرخ


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/10/9 و ساعت 3:37 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266518
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو