ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ شهریور 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بسا کس که بامدادى را دید و به شامگاهش نرسید ، و بسا کس که در آغاز شب بر او رشک بردند و در پایان آن نوحه کنانش گریستند و دریغ خوردند . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

کریم باقری که چندین سال است بااخلاق‌ترین بازیکن فوتبال معرفی می‌شود و سال‌ها برای تیم ملی و فوتبال کشور زحمت کشیده نباید اینگونه مورد کم‌لطفی قرار بگیرد اما در اینجا این سوال پیش می‌آید که آیا مسوولان فدراسیون نباید زودتر از اینها به فکر جو ورزشگاه‌ها می‌بودند؟


 

اوایل فصل قبل بود که استقلال و تراکتورسازی در تبریز به مصاف هم رفتند. هواداران تراکتور که بعد از سال‌ها مزه حضور تیم مورد علاقه‌شان را در لیگ برتر چشیده بودند با شور و علاقه خاصی پا به ورزشگاه گذاشتند و با حضور پرشور آنها بازی رنگ دیگری به خود گرفت اما تمام حوادث و اتفاقات این بازی از زمانی شروع شد که فرهاد مجیدی گل استقلال را به ثمر رساند.


 

کاپیتان استقلال نمی‌دانست که بعد از این گل هواداران تراکتور با بطری و سنگ از او استقبال می‌کنند و باید با سر شکسته و بانداژ شده ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کند!


بعد از این اتفاق استقلالی‌ها از جو نامساعد ورزشگاه یادگار گفتند اما جالب اینکه ششگلانی، رییس هیات فوتبال آذربایجان در واکنش به اظهارات آنها حرف‌هایی زد که باعث تعجب بود.

 


ششگلانی گفت: «هواداران استقلال سر فرهاد مجیدی را شکستند و هیچ خطایی متوجه هواداران تراکتور نبود.» حال در کجای دنیا هواداران تیمی سر گلزن آن تیم را می‌شکنند؟! باید پاسخ آن را از ششگلانی پرسید و اما بعد از این ماجرا همه به انتظار رای کمیته انضباطی نشستند ولی از آنجایی که قاضی شریفی از بدو ورودش به کمیته انضباطی اصلا اعتقادی به محرومیت تماشاگران نداشت حکمی را صادر کرد که بیش از حوادث تبریز باعث تعجب همه شد.

 

و جالب‌تر اینکه وقتی به تبریز سفر کرد در جمع فوتبالدوستان این شهر مدعی شد که هیچ‌وقت آنها را محروم نمی‌کند. حرف‌های رییس کمیته انضباطی حاشیه امنیتی را برای هواداران تبریزی به‌وجود آورد و آنها با خیال راحت در ورزشگاه یادگار امام در قبال مسائلی که به مذاق آنها خوش نمی‌آمد واکنش نشان دادند.‌ آتش این اتفاقات به لیگ دهم هم کشیده شد و در اولین بازی تراکتور در این لیگ تماشاگران تبریزی مسائلی را در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند که رییس کمیته انضباطی را مجبور کرد برخلاف میلش تصمیم به محرومیت آنها بگیرد اما این تصمیم چاره‌ساز نشد تا اینکه در هفته نهم دوباره پرسپولیسی‌ها مقابل یکی از نمایندگان تبریز قرار گرفته و در ورزشگاه یادگار از همان دقایق اولیه تماشاگران تبریزی علیه باقری که از این شهر به فوتبال معرفی شده بود شعار دادند!

 

این بار واکنش سازمان لیگ و مسوولان فدراسیون به اتفاقات ورزشگاه یادگار کاملا متفاوت از سال پیش بود. عزیزمحمدی به صراحت در مصاحبه‌اش عنوان کرد که خاطیان این بازی باید پاسخگو باشند، ما هم با نظر رییس سازمان لیگ موافقیم.

 

کریم باقری که چندین سال است بااخلاق‌ترین بازیکن فوتبال معرفی می‌شود و سال‌ها برای تیم ملی و فوتبال کشور زحمت کشیده نباید اینگونه مورد کم‌لطفی قرار بگیرد اما در اینجا این سوال پیش می‌آید که آیا مسوولان فدراسیون نباید زودتر از اینها به فکر جو ورزشگاه‌ها می‌بودند؟ آیا یک سال پیش که حادثه‌ای مشابه برای کاپیتان استقلال به‌وجود آمد نباید کمیته انضباطی واکنش محکمی به این قضیه نشان می‌داد تا امروز شاهد فحاشی به اسطوره فوتبال نباشیم، اگر با خاطیان ورزشگاه‌های تبریز زودتر برخورد می شد، امروز شاهد چنین اتفاقات اسفباری بودیم؟


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/6/30 و ساعت 8:33 عصر | نظرات دیگران()

کسانی را دعوت خواهم کرد که به تیم ما کمک کنند و در تصمیم‌هایم برای دعوت از بازیکنان ضمن در نظر گرفتن مسائل فنی ویژگی‌های اخلاقی، رفتاری و نظم و انضباط بازیکنان را هم اهمیت می‌دهم.

 

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم دعوت شدن شیث رضایی و این که آیا شما با او مشکل دارید، گفت: «هیچ کینه‌ای از هیچ بازیکنی از جمله شیث رضایی در دل ندارم. تاکنون هم نشان داده‌ام که بدون در نظر گرفتن یک سری از مسائل حاشیه‌ای هر بازیکنی که کیفیت لازم را داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌کنم.»

 

«عکس‌العمل بازیکنان برای من در قبال برد و باخت تیم، نیمکت‌نشینی، سکونشینی، حضور نداشتن در ترکیب اصلی و سایر مسائل زندگی‌شان اهمیت زیادی دارد.»

 

 

او ادامه می دهد: «هر وقت احساس کنم شیث رضایی می‌تواند با تمامی این شرایط به تیم ملی کمک کند او را دعوت خواهم کرد. هرچند در پستی که او بازی می‌کند بازیکنان خوبی داریم و دلیلی نمی‌بینم بازیکن جدیدی را به تیم دعوت کنم».


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/6/30 و ساعت 10:42 صبح | نظرات دیگران()

با منتفی شدن حضور هادی نوروزی در اردوی تیم ملی، علیرضا حقیقی و غلامرضا رضایی هم به دلیل مصدومیت قادر به حضور در تمرینات این تیم نیستند.

 

 مصدومیت علیرضا حقیقی که باعش شده او بازی اخیر تیمش را از دست بدهد، موجب شد تا دکتر رضایی پس از تماس با دکتر خانلری و شهاب پزشکان، وضعیت مصدومیت دروازه بان پرسپولیس را تشریح کند.

 

گفته می شود قرار است علیرضا حقیقی پس از ملاقات با افشین قطبی در مورد وضعیت جسمانی خود با وی صحبت های لازم را انجام بدهد. پس از این ملاقات که دیروز برگزار شد قرار است حقیقی از چهارشنبه و با دو روز تاخیر در تمرینات تیم ملی حاضر شود.

 

همچنین غلامرضا رضایی بار دیگر با مصدومیت کهنه از ناحیه رباط داخلی پا مواجه شده تا مانعی باشد برای حضور این بازیکن در تمرینات تیم ملی فوتبال. رضایی در حال حاضر مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا هر چه زودتر شرایط تمرین را بدست آورد.

 

طبق هماهنگی انجام شده با کمیته پزشکی تیم های ملی، شماره 10 پرسپولیس از امروز در اردوی تیم ملی حاضر می شود اما حضورش در تمرینات به میزان بهبودی اش بستگی دارد. البته دکتر رضایی ، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است او فعلا شرایط تمرین کردن را ندارد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/6/29 و ساعت 6:32 عصر | نظرات دیگران()

این روزها برخی نشریات به شایعاتی در مورد شیث رضایی دامن می زنند و این مسئله دلخوری شدید این بازیکن را به همراه داشته است . شماره 13 سرخپوشان در مورد بازی امروز می گوید:

 

*گویا برخی تلاش می کنند دوباره تو را به حاشیه ببرند!؟

بله متاسفانه یک عده خبرنگار به خودشان اجازه می دهند هرچه دلشان می خواست در مورد من بنویسند،الان 2 سال است که کوچکترین حاشیه ای نداشته ام ، و اجازه نمی دهم هرکس به خودش اجازه دهد برای من حاشیه درست کند.

 

*گویا در کنفرانس خبری از تو پرسیده شده منشوری هستی یا نه ؟!

 

بله نمی دانم روی چه حسابی این سوال از من پرسیده شد،متاسفانه در فوتبال ایران یک عده هستند که بدون داشتن مدرک و فقط برا اساس شنیده ها با آبروی فوتبالیست ها بازی می کنند لازم هست عنوان کنم هر سایت یا روزنامه ای بخواهد با آبروی من بازی کند و بدون مدرک شایعه علیه من راه بیندازد بیکار نخواهم نشت و شکایت خواهم کرد.

 


* مثل اینکه خیلی سعی می کنی بی حاشیه باشی؟

به عنوان کاپیتان دوم پرسپولیس اصلا نباید به حاشیه فکر کنم چه برسد به اینکه دنبال ان باشم؛اگر اجازه دهند این روند را ادامه خواهم داد تا اگر شرایط فراهم شد به تیم ملی دعوت شوم.

 

* در بازی با شهرداری در ترکیب اصلی هستی ؟

در دیدارهای اخیر تیم بدکار نکرده ام که بخواهم به نیمکت فکر کنم.البته تصمیم گیرنده کادر فنی تیم وتحت هرشرایطی به آن احترام می گذارم.

 

* اما انگار دایی بدش نمی اید هربازی خط دفاع تیمش را تغییر دهد!؟

در تیم ما اماده ترین ها بازی می کنندو نام بازیکن برای دایی اهمیت ندارد. تغییرات هم هرزمان لازم باشدبه وجود می اید و تاالان هم موثر بوده است.

 

* قبول داری شهرداری را نبرید شرایط بحرانی می شود؟

هربازی شرایط خاص خودش را دارد و قرار نیست با کسب یک باخ یا مساوی به بحران کشیده شویم. برای بازی امروز هم فقط به برد فکر می کنیم تا انشالله به صدر جدول برگردیم.

 

* فکر می کنید در تبریز تشویق شوید؟

چون با شهرداری بازی داریم احتمالا شمار زیادی از تبریزی ها پرسپولیس را تشویق کنند و هرچند پرچم طرفداران تبریزی قرمز است و این مسئله ما را خوشحال می کند. امیدوارم ورزشگاه یادگار امام(ره) امروز مثل همیشه پر از تماشاگر باشد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/6/27 و ساعت 10:54 صبح | نظرات دیگران()

هافبک گلزن تیم فوتبال پرسپولیس تا صعود به صدر جدول گلزنان یک قدم فاصله دارد.

 

محمد نوری هافبک گلزن سرخپوشان تهرانی در آستانه دیدار هفته نهم این تیم در برابر شهرداری تبریز، تنها یک گل تا قرار گرفتن در جمع صدر نشینان جدول گلزنان فاصله دارد.

 

نوری تا هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر، 5 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و در حال حاضر در کنار محسن بیاتی‌نیا (صبا)، فرهاد مجیدی (استقلال) سعید دقیقی (شهرداری تبریز)، کریم انصاریفرد (سایپا)، سیدمحمد حسینی (ذوب‌آهن) و محمد غلامی از استیل‌آذین در رده دوم جدول گلزنان قرار دارد.

 

این درحالی است که رقبای محمد نوری، تا پایان هفته نهم با به ثمر رساندن «شش گل» در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارند. مهرداد اولادی از ملوان، میلاد میداوودی از استقلال، ادینهو از مس و نوروزی از فولاد بازیکنان شش گله لیگ برتر هستند.

 

نوری به احتمال زیاد در ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر شهرداری تبریز حضور خواهد داشت. هافبک گلزن پرسپولیس البته بارها اعلام کرده است به فکر کسب عنوان آقای گلی نیست و موفقیت پرسپولیس بیش از این عناوین برای او اهمیت دارد. با این وجود او تنها در چهار بازی 5 گل برای سرخپوشان تهرانی به ثمر رسانده است.

 

تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و پرسپولیس امروز (شنبه) در جریان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت 16:30 به مصاف یکدیگر می‌روند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/6/27 و ساعت 10:53 صبح | نظرات دیگران()

تکلیف زلاتان هارسونی، مهاجم اسلوونیایی که برای دادن تست در تمرینات ...


تکلیف زلاتان هارسونی، مهاجم اسلوونیایی که برای دادن تست در تمرینات پرسپولیس حاضر شده بعد از انجام چند نوبت تمرین زیر نظر علی دایی به زودی مشخص خواهد شد.

 

زلاتان که در تمرینات اخیر موفق به به ثمررساندن دو گل و دادن 2 پاس گل شده، روز گذشته و در آخرین تمرین پرسپولیس به عنوان هافبک نفوذی هم مورد ارزیابی دایی قرارگرفت و رضایت نسبی سرمربی پرسپولیس را هم به دست آورد.

 

دایی درمورد عملکرد این بازیکن در تمرینات می‌گوید:« از نحوه تمرینات و عملکرد زلاتان راضی‌ام اما فعلا برای تصمیم‌گیری نهایی برای جذب او زود است.» هارسونی که مدتی در دی‌استردا زیرنظر ناصر حجازی هم مشغول بازی بوده، از نظر مدیرفنی استقلال هم مهاجم قابلی محسوب می‌شود.

 

حجازی در مجموع نظرمثبتی درباره این مهاجم دارد: « من بازی‌های این بازیکن را دیده‌ام. او گلزن خوبی است و چارچوب دروازه را خوب می‌شناسد‌. به نظر من این بازیکن به درد پرسپولیس می‌خورد به شرطی که بتوانند از او درست استفاده کنند.» هرچند خیلی‌ها این اظهارنظر حجازی را به رابطه خوب او و واسطه انتقال این بازیکن به پرسپولیس مرتبط می‌دانند اما از آنجایی که دایی به حجازی علاقه شدیدی دارد، بعید نیست که نظر مثبت مربی سابقش باعث شود که او تایید نهایی خود برای جذب این بازیکن را به حبیب کاشانی اعلام کند.

 

این در شرایطی است که مهاجم سابق بولتون واندرز و دی‌ استرادا در مصاحبه‌ای کوتاه از علاقه وافر خود به حضور در پرسپولیس خبر داده و اینکه دوست دارد در پرطرفدارترین تیم‌ ایران و تحت هدایت علی دایی به فوتبالش ادامه بدهد!

 



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/6/25 و ساعت 8:6 عصر | نظرات دیگران()

شعارهای قومیتی و سیاسی، پرتاب سنگ و بطری، آتش زدن صندلی ها و تاسیسات ورزشگاه، توهین به مربیان و بازیکنان حریف و ...، اینها تنها بخشی از مشکلاتی است که پرسپولیس در برابر تراکتورسازی با  آن دست به گریبان بوده است.

 

سرخپوشان پایتخت در فصل نهم سه بار به شهر تبریز سفر کردند، یکبار در بازی برگشت لیگ مقابل تراکتورسازی، جدال با پتروشیمی تبریز در جام حرفی و دیدار رفت فینال همین جام مقابل گسترش فولاد. جالب آنکه هر سه سفر پرسپولیس به این شهر با حاشیه های بسیاری همراه بود.

 

شعارهای قومیتی و سیاسی، پرتاب سنگ و بطری به سوی بازیکنان ، کادر فنی و هواداران پرسپولیس، آتش زدن صندلی ها و تاسیسات ورزشگاه، توهین به مربیان  و بازیکنان و ...، تنها بخشی از مشکلاتی است که سرخپوشان پایتخت حتی در ورزشگاه خانگی هم در جدال با هوادران تراکتورسازی تبریز با آن دست به گریبان می شوند.


ناگفته پیداست هواداران تراکتورسازی برای دامن زدن به این دشمنی دیرینه با پرطرفدارترین تیم آسیا ، قطع به یقین روز شنبه با حضور در ورزشگاه یادگار امام و با پرچم شهرداری تبریز، به حاشیه سازی های خود ادامه خواهند داد.

نیازی به یادآوری نیست که فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز با شیئی تیز به علی دایی حمله شد و اگر شانس با سرمربی پرسپولیس یار نبود، اتفاق تلخی رخ می داد.

مشکلات حضور در تبریز مختص پرسپولیس نیست، تقریبا تمام تیمهای لیگ برتری از سفر به تبریز هراس دارند و براستی امنیت برگزاری مسابقات در این شهر تضمین شده نیست. مشکلات استیل آذین و علی کریمی در ورزشگاه یادگار امام تنها بخشی از معضلی است که امروز همه آن را با نام هواداران تراکتورسازی می شناسند، هر چند با پرچم شهرداری یا گسترش فولاد.

معدود هواداران تراکتورسازی در هفته نخست لیگ و در ورزشگاه آزادی به کریم باقری هم رحم نکردند و همشهری خود را هم میهمان پذیرایی هواداری خود کردند. علاوه بر آن حواشی دیگری از جمله آتش زدن صندلی ها، تخریب تاسیسات ورزشگاه آزادی، بی حرمتی به گزارشگر مسابقه، مربیان ، بازیکنان و هواداران حریف را هم به پرونده اضافه کنید.

هر جا اثری از هواداران تراکتورسازی دیده شود، درگیری، حاشیه و ناامنی هم در پی آن وجود خواهد داشت. به این ترتیب در آستانه مسابقه پرسپولیس و شهرداری که به طور حتم با حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود، سوال ویژه اینست گه چه کسی امنیت کاروان پرسپولیس و هوادارانش را در این ورزشگاه تامین خواهد کرد؟


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/6/25 و ساعت 8:5 عصر | نظرات دیگران()

تمرینات سرخپوشان تهرانی امروز (پنجشنبه) به درخواست کادر فنی، پشت درهای بسته انجام شد.

 

پرسپولیس، در آستانه بازی پرسپولیس در برابر شهرداری تبریز، تمرینات سرخپوشان پشت درهای بسته انجام شد.

 

این درحالی بود که کادر فنی پرسپولیس، به ویژه علی دایی، امروز با دقت، تمرین بازیکنان خارجی‌ تازه‌وارد را زیر نظر داشتند تا نظر نهایی خود را درباره آنها اعلام کنند.

 

- تمرینات سرخپوشان ساعت 17 با گرم کردن زیر نظر مولایی و انجام حرکات کششی آغاز شد.


- زولتان هارسانی، مهاجم اسلواک و فلاویو بکجونیور هافبک – مهاجم برزیلی، همپای بازیکنان پرسپولیس در مجموعه شرکت واحد تمرین کردند.

 

- حسین عبدی هم که به تازگی و پس از پشت سر گذاشتن کلاس مربیگری فشرده‌ای به ایران بازگشته است امروز در تمرینات حاضر شد.

 

- گلرها با یحیوی، مربی دروازه بان ها تمرینات اختصاصی خود را انجام می‌دادند. در بخشی از تمرینات حقیقی و احمدی به شوت از راه دور به سمت تیرک دروازه پرداختند.

 

- حسین عبدی تمرینات را برای بازیکنان خارجی تازه وارد توضیح می‌داد. عبدی که به زبان انگلیسی مسلط است صحبت‌هایی که درباره تمرینات مطرح می‌شد را برای این بازیکنان ترجمه می‌کرد و نحوه تمرینات را برای آنها توضیح می‌داد.

 

- بازیکنان پرسپولیس در تمرینات امروز، با تذکرهای پی در پی علی دایی مواجه می‌شدند. دایی بیش از پیش تمرینات را متوقف می‌کرد و به بازیکنان نکات فنی را تذکر می‌داد.

 

- حسین بادامکی کماکان به صورت اختصاصی تمرین می‌کند. بادامکی دقایقی را نیز با مولایی می‌دوید و تمرین می‌کرد.

 

- غلامرضا رضایی نیز که با مصدومیتی جزیی روبرو شده، به صورت اختصاصی با مولایی تمرین کرد.

 

- کادر فنی پرسپولیس در دقایقی از تمرینات در گوشه‌ای از زمین چمن مجموعه شرکت واحد، جلسه کوتاهی با هم داشتند.

 

- پس از این جلسه بود که علی دایی بازیکنان را در وسط زمین تمرین جمع کرد و مدتی را برای آنها صحبت می‌کرد.

 

- بخشی از تمرینات امروز، به بازی دستگرمی بین دو تیم سفید و زرد گذشت. این بازی با نتیجه 4 بر 1 به سود تیم سفید پایان یافت. گل‌های تیم سفید را کریم باقری(دو گل)، محمد منصوری و فشنگچی به ثمر رساندند. تنها گل تیم زرد را نیز زولتان هارسانی، مهاجم اسلواک حاضر در تمرین به ثمر رساند.

 

- بعد از فوتبال دستگرمی نوبت تمرین‌های متنوع تاکتیکی بود. علی دایی از خبرنگار سایت رسمی باشگاه خواست برای همکاری با کادر فنی، اینبار از ذکر جزییات تمرین در گزارش سایت خودداری شود.

 

- پایان رافت، مهاجم بلند بالای سال‌های گذشته پرسپولیس نیز در محل تمرینات حضور یافته بود. رافت مدتی را با پرسپولیسی‌ها خوش وبش کرد و پس از تماشای دقایقی از تمرین، مجموعه شرکت واحد را ترک کرد.

 

- تمرینات ساعت 18:45 با سرد کردن بازیکنان زیر نظر مولایی پایان یافت.

 

- پرسپولیسی‌ها پس از پایان تمرینات برای پشت سر گذاشتن اردوی 48 ساعته خود عازم هتل لاله تهران شدند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/6/25 و ساعت 8:4 عصر | نظرات دیگران()

 علی دایی بعد از ظهر امروز جلسه ای با حبیب کاشانی در محل باشگاه پرسپولیس داشت. جلسه ای که قرار است به طور هفتگی پیرامون مسائل مربوط به تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شود.


 به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس در حاشیه این جلسه گفت و گویی با سرمربی تیم پرسپولیس راجع به موضوع این جلسه انجام شد که مرور می کنید:

علت برگزاری این جلسه چه بود؟ و در آن درباره چه موضوعاتی بحث شد؟


این جلسه بسیار مفید بود و ما بعد از بازی با پاس به این نتیجه رسیدیم که هفته یک مرتبه دور هم جمع شویم و راجع به مسایل تیم و مشکلات احتمالی گفت و گو کرده تا بتوانیم امور تیم را به نحو احسن انجام دهیم. جلسه امروز اولین این جلسات بود.

 

خوشبختانه در باشگاه پرسپولیس ما از همکاری صمیمانه مدیریت تیم بهره می بریم که باعث پیشرفت این تیم خواهد شد.در باشگاه پرسپولیس هر کس وظیفه خود را به خوبی می داند و برای انجام آن با جدیت تلاش می کند. وجود چنین جلساتی کمک می کند با هم اندیشی در مسیر حل مشکلات تیم، قهرمانی و سربلندی پرسپولیس حرکت کنیم.



این روزها سعی شده با انجام برداشت های خاص از برخی مصاحبه ها برای پرسپولیس حواشی درست کنند. آیا واقعا اختلافی وجود دارد؟

اصلا و ابدا، من از روز اول هم رابطه خوبی با آقای کاشانی داشتم و تا امروز هم این روابط روز به روز بهتر و حسنه تر شده است. بعضی ها دوست دارند با انجام شیطنت هایی باعث بروز اختلاف شوند.



شهرداری تبریز این فصل تیم بی پروایی بوده است که این واقعیت را آمار گل های خورده و زده این تیم نشان می دهد. نظرتان درباره بازی با این تیم چیست؟

بازی در تبریز همیشه سخت است و شهرداری هم می خواهد از فرصت بازی خانگی به خوبی سود برد و مطمئنا با تمام قوا برای کسب امتیاز روبروی ما قرار می گیرد. ما نیز در بازی قبلی دو امتیاز از دست داده ایم در نتیجه برای کسب سه امتیاز به تبریز می رویم.



از بازیکنی که برای تست آمده چه خبر؟

قرار است این بازیکن اسلواک از فردا به تمرین اضافه شود و تا روز چهارشنبه او را محک خواهیم زد. اگر از شرایط خوبی برخوردار بود در مورد جذب او تصمیم می گیریم. این بازیکن رزومه بسیار خوبی دارد اما برای ما ملاک شرایط حال است و باید از آمادگی خوبی برخوردار باشد در فاصله تعطیلات نیز یک بازیکن دیگر برای تست به تیم اضافه می شود. از نظر من بازیکن باید سر تمرین حاضر شود و از نزذیک آمادگی و کیفیت خود را نشان دهد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/6/23 و ساعت 1:4 عصر | نظرات دیگران()

فضای رختکن و اتوبوس پرسپولیسی‌ها پس از بازی با پاس که در دقیقه آخر به تساوی کشید، فضایی خاص و منحصر به فرد بود. فضایی که سرخپوشان در فصل جدید آن را تجربه نکرده بودند.

 

دلداری دایی به بازیکنان!

 

علی رغم اینکه علی دایی خود از نتیجه بازی و از دست دادن دو امتیاز در دقیقه 90 ناراحت و ناراضی بود، با این وجود در رختکن پرسپولیس، به تعدادی از بازیکنان که از ناراحتی، مدت زیادی در جای خود نشسته بودند و از جا بر نمی‌خواستند دلداری داد و از آنها خواست آماده ترک رختکن شوند.

 

اتوبوس ِ سکوت

 

کسب نتیجه تساوی در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیسی‌ها باور کردنی نبود. این حس و حال تا لحظه‌ای که سرخپوشان از هم جدا شدند در بین آنها وجود داشت. فضای اتوبوس سرخپوشان هم، فضایی کاملا متفاوت از همیشه بود. در طول مسیر ورزشگاه آزادی تا هتل اسپیناس، سکوتی سنگین در اتوبوس حاکم بود و جز پرس و جو از ساعت تمرین روز یکشنبه، گفت و گویی در بین بازیکنان صورت نگرفت. به محض رسیدن به هتل نیز هر یک از بازیکنان و کادر فنی سوار بر خودروهای خود شده و محل هتل را ترک کردند.

 

درخواست هواداران از کاشانی

 

پس از پایان بازی، حبیب کاشانی در حلقه هواداران پرسپولیس قرار گرفت. آنها از سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌خواستند برای جذب یک مهاجم خوب اقدام کند. هواداران پرسپولیس معتقد بودند پرسپولیس برای حضور در بازی‌های آسیایی به یک مهاجم دیگر نیاز دارد. در عین حال هر یک از آنها برای ترکیب پرسپولیس پیشنهاداتی متفاوت داشتند که از کاشانی می‌خواستند آنها را به علی دایی منتقل کند!

 

حلالی در VIP

 

اسماعیل حلالی بازیکن سال‌های پیش پرسپولیس در VIP حضور داشت و بازی تیم سابق خود را تماشا می‌کرد. هافبک آذری فوتبال ایران دقایقی نیز با حبیب کاشانی به گفت و گو پرداخت.

 

شادی گل نوری

 

محمد نوری هافبک گلزن تیم پرسپولیس پس از گشودن دروازه پاس همدان به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفت و کریم باقری را در آغوش کشید.

 

آنالیز آنلاین!

 

عالی پور، آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس در هر دو نیمه در قسمت VIP ورزشگاه آزادی نشسته بود و از بازی یادداشت برداری می‌کرد. او در بین دو نیمه به رختکن پرسپولیس رفت و نکات یادداشت شده را در اختیار کادر فنی قرار داد. عالی پور با آغاز نیمه دوم مجددا برای نکته برداری از بازی سرخپوشان به VIP آمد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/6/21 و ساعت 10:15 صبح | نظرات دیگران()
   1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266622
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو