ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ شهریور 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبوب ترینِ بندگانم نزد من، شخص پرهیزگارِجوینده پاداشِ بسیار، ملازمِ عالمان، پیرو بردباران، و پذیرنده از حکیمان است . [امام سجّاد علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز در غیاب علی دایی عازم مشهد شد.

 

پرسپولیس به دلیل تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر قرار شد اردویی 5 روزه در مشهد به همراه دو بازی تدارکاتی برگزار کند.

 

به همین منظور پرسپولیسی‌ها ساعت 12:30 ظهر امروز در غیاب علی دایی، کریم باقری، حسین بادامکی، مجتبی زارع و بازیکنان ملی پوش خود راهی مشهد شدند.

 

در این سفر رسایی قائم مقام باشگاه و رئیس کمیته انضباطی، پرسپولیسی‌ها را همراهی خواهد کرد.

 

حسین عبدی و آرفی همراه با خانواده خود در این سفر همراه پرسپولیس بودند.

 

پرسپولیس قرار است در مشهد روزانه دو نوبت تمرین کند و در دو بازی تدارکاتی مقابل ابومسلم و پیام مشهد به میدان برود.

 

همچنین قرار است علی دایی و سایر بازیکنان پرسپولیس‌ ( به جزء ملی پوشان) در یکی دو روز آینده به سایر اعضا بپیوندند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/6/9 و ساعت 2:15 عصر | نظرات دیگران()

پیش‌بینی می‌شد دروازه‌بانانهای پرسپولیس و فولاد خوزستان قبل از شروع بازی این 2 تیم برخورد سردی با یکدیگر داشته باشند اما علیرضا حقیقی به سراغ میثاق معمارزاده رفت تا ثابت کند با همبازی فصل گذشته خود مشکلی ندارد.

 

علیرضا حقیقی گفت: معمارزاده همبازی فصل گذشته من بود و باید قبل از شروع بازی با او احوالپرسی می‌کردم. طی روزهای اخیر شایعات زیادی درباره اختلاف خودم و میثاق شنیدم؛ به همین دلیل به سراغ او رفتم تا ثابت کنم مشکلی با هم نداریم.

 

دروازه بان پرسپولیس با اشاره به تساوی پرسپولیس در اهواز گفت: متأسفم که این تساوی باعث شد نوار پیروزیهای ما پاره شود. باید 3 امتیاز را از فولاد می‌گرفتیم و در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم اما مهاجمان نتوانستند از موقعیتهایشان استفاده کنند.

  

وی ادامه داد: آب و هوای اهواز هم روی کار پرسپولیس تأثیر منفی داشت. ما مثل فولادیها به این آب و هوا عادت نداریم، به همین دلیل قوای بدنی بچه‌ها در نیمه دوم تحلیل رفت.

 

 

حقیقی در پایان گفت: امیدوارم پرسپولیس بتواند از تعطیلات 2 هفته‌ای لیگ به خوبی استفاده کند و با ریکاوری مناسب آغاز مقتدرانه‌ای بعد از تعطیلات داشته باشد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 9:28 عصر | نظرات دیگران()

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اردوی این تیم در مشهد گفت: برای ایجاد فضای روحانی در تمرینات به مشهد سفر می کنیم.

 

حسین عبدی در رابطه با اردوی پرسپولیس در مشهد اظهار کرد: اردوی تیم در مشهد از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود و قصد داریم علاوه بر انجام تمرینات و بازی‌های تدارکاتی برای حفظ آمادگی بازیکنان در تعطیلات 10 روزه لیگ، آن‎ها را از لحاظ روحی و روانی برای ادامه مسابقات تقویت کنیم.


وی افزود: هدف ما از برگزاری اردو در مشهد بیشتر ایجاد یک فضای روحانی برای بازیکنان بود تا با آرامش بیشتر تمرینات را دنبال کنند و در کنار یکدیگر احساس دوستی و رفاقت بیشتری داشته باشند. همچنین تلاش می‌کنیم چند بازی تدارکاتی در مشهد برگزار کنیم که برای این خصوص تیم‌های ابومسلم و پیام مد نظر باشگاه هستند


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/6/8 و ساعت 2:3 عصر | نظرات دیگران()

بهترین‌های اخلاق فوتبال ایران و نهمین دوره لیگ برتر انتخاب شدند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این مراسم که در سالن همایش های هتل المپیک برگزار شد، کریم باقری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان مرد اخلاق 9 دوره لیگ حرفه‌یی فوتبال و 10 سال اخیر فوتبال ایران انتخاب شد. از هادی نوروزی و سپهر حیدری دیگر سرخ پوشان حاضر در این مراسم تقدیر شد.

همچنین در این مراسم امین متوسل‌زاده به عنوان بااخلاق‌ترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

سیدمحمد حسینی و سیدمهدی رحمتی نیز به ترتیب به عنوان نفرات سوم و دوم بااخلاق‌ترین بازیکنان لیگ نهم حرفه‌یی انتخاب شدند.

در ادامه این مراسم، در بخش مربیان، منصور ابراهیم‌زاده به عنوان بااخلاق‌ترین مربی لیگ نهم برگزیده شد. همچنین مجید جلالی و داوود مهابادی به ترتیب به عنوان دومین و سومین مربیان برتر اخلاق در لیگ نهم انتخاب شدند. محمود یاوری نیز به عنوان مربی اخلاق 9 دوره گذشته لیگ برتر انتخاب شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/6/5 و ساعت 12:17 عصر | نظرات دیگران()

تیم های فوتبال میلان، رئال مادرید و آژاکس، از نگاه یوفا گروه مرگ لیگ قهرمانان این قاره را تشکیل داده اند.

 

شب گذشته و در مراسمی باشکوه در شهر موناکوی فرانسه، تکلیف 32 تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا روشن شد. به بهانه مراسم، 5 کنسرت بزرگ موسیقی با حمایت مالی یوفا برای کمک به کودکان پاکستانی و پروژه مبارزه با ایدز در آفریقا برگزار شد.

 
از بازیکنان برتر سال اروپا نیز در این مراسم تجلیل به عمل آمد که سهم اینتر میلان بیش از سایر تیم‌ها بود. پس از قرعه‌کشی به عمل آمده میان 32 تیم راه‌یافته به مرحله گروهی، تکلیف 8 گروه 4 تیمی به شرح زیر روشن شد.

 

 
گروه اول:
اینترمیلان، وردربرمن، تاتنهام، توئنته

 

گروه دوم:
المپیک لیون، بنفیکا، شالکه 04، هاپول رژیم صهیونیستی



گروه سوم:
منچستر یونایتد، گلاسکو رنجرز، والنسیا و بورسا اسپور



گروه چهارم:
بارسلونا، پاناتینایکوس، کوپنهاون و روبین کازان



گروه پنجم:
بایرن مونیخ، آ.اس‌رم، باسل و کلوژ



گروه ششم:
چلسی، المپیک مارسی، اسپارتاک مسکو و ژیلینا



گروه هفتم:
میلان، رئال مادرید، آژاکس و اوسر



گروه هشتم:
آرسنال، شاختاردونتسک، براگا و پارتیزان بلگراد


یکی از خوش‌شانس‌ترین تیم‌های مدعی قهرمانی بارسا بود که در گروه خود با تیم‌های درجه دوم مانند پاناتینایکوس، کوپنهاون و روبین کازان هم گروه شد. از طرفی، تاریخ برای رئال مادرید تکرار شد و این تیم بار دیگر به حریف سنتی خود یعنی میلان ایتالیا در مرحله گروهی برخورد کرد.


کارشناسان یوفا معتقدند به طور کلی گروه مرگی در این میان وجود ندارد؛ اما اگر قرار باشد در نهایت یک گروه انتخاب شود، گروه هفتم شامل میلان، مادرید،‌آژاکس و اوسر انتخاب خواهد شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/6/5 و ساعت 12:15 عصر | نظرات دیگران()

اسطوره باشگاه پرسپولیس و عضو سابق کمیته فنی این باشگاه دو هفته است که در بی خبری مطلق در بیمارستان ایرانمهر تهران بستری شده است.

 

 

همایون بهزادی که زمانی سکوهای ورزشگاه شهید شیرودی او را به نام سر طلایی ایران صدا می زدند، دو هفته است در بیمارستان ایرانمهر بستری است؛ اما از اهالی فوتبال بر بالین مهاجم اسبق تیم ملی خبری نیست.


وی که به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری است، چندان حال و روز خوبی ندارد و برای اینکه فوتبالی ها را به زحمت نیندازد، آنها را چندان در جریان بیماری خود قرار نداده است.

 


بهزادی که به سختی صحبت می کند، درباره شرایط خود اظهار داشت: دو هفته است بستری هستم. در این مدت 10 کیلو لاغر شده ام. از دوستانی که به دیدارم آمدند، ممنونم. از آقایان کاشانی، پنجعلی و کازرانی تشکر می‌کنم. هر کس به ملاقاتم آمده، ممنونشان هستم و هر کس هم نیامده، حتما گرفتاری داشته و گلایه ای ندارم. راضی به رضای خدا هستم و برای مرگ آماده ام.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/6/5 و ساعت 12:15 عصر | نظرات دیگران()

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط پرسپولیس قبل از دیدار با فولاد در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: شرایط ما بسیار خوب و روندمان همچنان رو به جلو است و روز به روز در حال بهتر شدن هستیم.

 

عبدی در مورد صدرنشینی پرسپولیس گفت: ما هنوز در اوایل فصل قرار داریم و موفقیتی را کسب نکرده‌ایم. پرسپولیس در حال انجام دادن یک کار بزرگ است که باید ادامه‌دار باشد. ما وقتی به موفقیت نهایی می‌رسیم که تلاش‌مان به قهرمانی بینجامد. امیدواریم این مسیر رو به جلوی ما همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی ادامه داد: هر تیمی که بتواند به عنوان تیم بازی کند موفق‌تر است. ما هم در بازی‌های قبل برای دقایقی،‌ ضعیف بازی کردیم اما چون بچه‌ها تیم بودند، توانستند ضعف‌ها را پوشش دهند و خودشان را از آن بحران بیرون بکشند. نمونه‌اش بازی قبل مقابل شاهین بود که تیم ما 10 نفره شد اما بازیکنان توانستند با کنترل بازی از پیروزی به دست آمده دفاع کنند.

 

مربی پرسپولیس شرایط سرخ‌پوشان را برای دیدار مقابل فولاد خوب عنوان کرد و گفت: برای این دیدار دو بازیکن محروم داریم که حمیدرضا علی عسگر و امیرحسین فشنگچی هستند و مجتبی شیری هم به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد. همان طور که می‌دانیم در این فاصله کم نمی‌شد کار تاکتیکی چندانی را انجام داد و ما فقط می‌توانستیم کارهای پیشین را ادامه دهیم و از لحاظ روحی و جسمی آمادگی بازیکنان‌مان را حفظ کنیم.

 

عبدی در رابطه با فولاد نیز خاطرنشان کرد: فولاد تیم خوبی است و جزو معدود تیم‌هایی است که هر چه زمان می‌گذرد بهتر می‌شود. البته حریف اصلی ما آب و هوای اهواز است و مانند بازی مقابل نفت آبادان اگر بتوانیم بر شرایط آب و هوایی غلبه کنیم، کار چندان سختی برای کسب نتیجه نخواهیم داشت.

 

مربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سرخپوشان برای تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برنامه‌ای را در نظر دارند یا خیر، گفت: یک اردوی چند روزه را در مشهد در نظر گرفته‌ایم و احتمالا با ابومسلم یا پیام هم بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد. این اردو به بچه‌های ما کمک می‌کند تا برای چند روزی در کنار یکدیگر باشند و هم اینکه بتوانند از لحاظ معنوی و روحی تجدید قوا کنند و بتوانند برای ادامه لیگ آماده شوند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/6/5 و ساعت 12:15 عصر | نظرات دیگران()

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ دوست نداریم صدر جدول را به تیم دیگری بدهیم.

 

محمود خوردبین  اظهار داشت: همانطور که در اول فصل پیش‌بینی می‌شد، پرسپولیس تا به امروز بازی‌های خوبی را در لیگ برتر به نمایش گذاشته است. البته قبول دارم در هفته جاری مقابل شاهین بوشهر زیاد خوب نبودیم؛ اما به 3 امتیاز نیاز داشتیم که به آن رسیدیم.

 

وی افزود: در بازی‌های بعدی، برخلاف دیدار برابر شاهین کار می‌کنیم تا بتوانیم با یک نمایش زیبا و هجومی، 3 امتیازها را جمع کنیم. با تلاش و کوشش بازیکنان و کادر فنی، دوست نداریم صدر جدول را از دست دهیم.

 

 

وی درباره بازی با فولاد خوزستان و مشکلات پیش‌رو گفت: مشکل گرما برای ما حرف اول را می‌زند. البته این را باید قبول کرد که تیم‌های جلالی همیشه خوب بوده‌اند. به مشکل برمی‌خوریم؛ اما ترسی نیست. با تلاش مربیان و کادر فنی به 3 امتیاز خواهیم رسید.

 

وی افزود: قبول دارم که فقط گرما مشکل ما در اهواز نیست. به نظر من، تیم‌های خوزستانی را برخی دست کم می‌گیرند. باید قبول کنیم فوتبال خوزستان بسیار ریشه‌دار است و هواداران بسیار خونگرمی دارد. به همین دلیل، عرصه را برای حریفان در خانه خود تنگ می‌کنند.

 

خوردبین خاطر نشان ساخت: خوشبختانه تجربه پیروزی و بازی در گرمای آبادان را داریم؛ ولی در چند سال اخیر همیشه در اهواز مشکل داشته‌ایم. امیدوارم این طلسم شکسته شود و با یک پیروزی دلچسب به تهران برگردیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/6/5 و ساعت 12:14 عصر | نظرات دیگران()

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که برای برگزاری بازی مقابل فولاد خوزستان از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر که با پرواز ساعت 15:30 به اهواز می‌روند، بلافاصله پس از برگزاری بازی و ساعت یک بامداد به تهران بازمی‌گردند.

 

 آخرین تمرین سرخپوشان پیش از حرکت به سمت اهواز از ساعت 12:30 امروز جمعه در مجموعه ورزشی شرکت واحد برگزار می شود.

 

بنا به درخواست کادرفنی، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری بازی مقابل فولاد، روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است و بازیکنان استراحت می‌کنند. سرخپوشان پس از این  تعطیلی روز سه‌شنبه برای برگزاری اردویی 4 روزه و انجام یک بازی دوستانه به مشهد می‌روند.

 

 

پیش از شروع تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس، علی تاجیک مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنی به همراه دو نفر از همکارانش وارد مجموعه ورزشی شرکت واحد شدند و با علی دایی جلسه ای را برگزار کردند. صحبت‌های مطرح شده بین آنها بی‌ربط با مشکل به وجود آمده بین علی دایی و فدراسیون فوتبال نبود. این جلسه حدود 90 دقیقه به طول انجامید و مسئولان حراست سازمان تربیت‌بدنی ظاهرا برای حل این مشکل و جلوگیری از شکایت دایی به فیفا پادرمیانی کرده‌اند.

 

خشایار محسنی مدیر باشگاه دی‌استرادا اسلواکی روز چهارشنبه در نشستی که با حبیب کاشانی داشت، علاقه خود را برای جذب مهدی الهایی و سعید حلافی دو بازیکن جوان این تیم در قبال دو بازیکن خارجی دی‌استرادا اعلام کرد. علی دایی و حبیب کاشانی با این درخواست مخالفت کردند و حاضر نیستند این دو بازیکن را از دست بدهند.

 

با توجه به دو جای خالی در لیست پرسپولیس، نیاز تیم به این دو بازیکن جوان و بی‌اعتمادی‌هایی که در چند سال گذشته به دلیل برخی مسائل از جمله شکایت رافائل و کسر6 امتیاز از پرسپولیس که نقش خشایار محسنی درآن پرونده به دلیل اینکه مدیر برنامه‌های این بازیکن کمرنگ نبود، بوجود آمده باشگاه پرسپولیس به این پیشنهاد جواب رد داد. 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/6/5 و ساعت 12:14 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 266991
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو