ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ فروردین 90 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چنگ در پیمانهاى کسانى در آرید که چشم وفا از ایشان دارید . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

بر اساس اعلام سازمان لیگ قیمت بلیت دربی 70 پایتخت افزایشی نسبت به سایر بازی های لیگ نخواهد داشت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ بلیت‌های دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس بدون تغییر نسبت به دیدارهای قبلی این دو تیم به فروش خواهد رسید.

 

براساس اعلام سازمان لیگ برتر بلیت های دیدار این دو تیم در سه قیمت 5 هزار ، 3 هزار و 2 هزار تومان از صبح روز بازی در محل ورزشگاه آزادی به هواداران سرخابی فروخته خواهد شد. این قیمت ها در سایر مسابقات لیگ برتر نیز پابرجاست.

 

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر ساعت 17 روز چهارشنبه -10 فروردین - به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 90/1/9 و ساعت 2:3 عصر | نظرات دیگران()

برنامه ویژه پرسپولیسی‌ها پیش از شهرآورد بزرگ هفتاد امشب (سه شنبه شب) در هتل المپیک برگزار می‌شود.

 

سرخپوشان تهرانی امشب در محل برگزاری اردوی خود در هتل المپیک تهران، برنامه‌های ویژه‌ای را با حضور اعضای باشگاه و جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان برگزار می‌کنند.

 

در این برنامه از 3 نفر از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس تجلیل می‌‎شود. همچنین در برنامه امشب اردوی باشگاه پرسپولیس از 5 تن از هواداران این تیم با اهدای جایزه تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

سه تن از این هواداران از بین دارندگان کارت هواداری باشگاه و دو نفر دیگر برنده مسابقه پیام کوتاه دربی می باشند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 90/1/9 و ساعت 2:1 عصر | نظرات دیگران()

 آستانه برگزاری دربی هفتاد پایتخت باشگاه پرسپولیس برای هواداران خود مزیت های بی سابقه ای در نظر گرفته و در نظر دارد تعداد محدودی بلیط دربی هفتاد پایتخت را با تخفیف استثنایی به هواداران رسمی این تیم عرضه کند.


به نقل از سایت پرسپولیس کارت ، مسئول پروژه صدور کارت هواداری باشگاه پیروزی(پرسپولیس) با اعلام این خبر افزود : با توجه به مشکلات هواداران تهرانی و به خصوص شهرستانی پرسپولیس در تهیه بلیط مسابقات گذشته پرسپولیس و استقلال که حتی مشاهده می شد برخی هواداران برای تهیه بلیط یک شب قبل را در ورزشگاه آزادی به سر می بردند تصمیم گرفته شد  تعداد محدودی بلیط برای هواداران پرسپولیس از طریق اینترنت عرضه کنیم.


وی همچنین با اشاره به پیش فروش اینترنتی بلیط برای هواداران پرسپولیس تاکید کرد : تمام هوادارانی که تا کنون کارت هواداری خود را دریافت کرده و دارای شماره هوادارای می باشند می توانند بلیط دربی را با تخفیف ویژه تا سقف 20 درصد تهیه کنند. این دسته از هواداران می بایست با تماس با تلفن ها و یا مراجعه به سایت پرسپولیس کارت از نحوه دریافت بلیط اطلاع حاصل کنند.

 

همچین جهت رفاه حال هواداران افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوادارای خود نشده اند می توانند در تماس با مسئول صدور بلیط و ذکر نام این سایت به عنوان معرفی کننده  ، با در دست داشتن مدارک جهت دریافت بلیط دربی حاضر شوند.



هواداران می توانند برای دریافت بلیط با شماره تلفن 88876522  در ساعات اداری تماس گرفته و جهت پاسخ به سوالات و مشکلات خود  به سایت www.perspoliscard.com مراجعه نمایند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 90/1/7 و ساعت 11:22 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2      
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266468
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو