ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ مرداد 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند سبحان، مال را به کسانی که دوست دارد و یا دشمن دارد می بخشد؛ولی دانش را جز به کسی که دوست دارد نمی بخشد [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

علی دایی در جلسه کوتاه با علی عسگری نکات لازم را برای بازی با راه‌آهن به این بازیکن گوشزد کرد.

 

علی دایی در جلسه کوتاه با علی عسگری نکات لازم را برای بازی با راه‌آهن به این بازیکن گوشزد کرد. دایی در جلسه کوتاهی که با حمید علی عسگری داشت از این بازیکن خواست تا اشتباهش را کمتر کند و دقت بیشتری در بازی‌ها به خرج بدهد. علی عسگری در بازی با راه‌آهن باز هم در ترکیب اصلی تیم قرار دارد.

 

مطالبات بائو دوشنبه پرداخت می‌شود

 

مطالبات میثم بائو از باشگاه پرسپولیس دوشنبه پرداخت می‌شود. بائو که از پرسپولیس جدا شد و به شهرداری تبریز پیوست، برای گرفتن مطالبات فصل گذشته‌اش به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد که باشگاه هم به او گفت مطالباتش را از طلب پرسپولیس از سازمان لیگ بگیرد. به این ترتیب بائو از این طریق پیگیر مطالباتش بود که قرار است دوشنبه فدراسیون فوتبال این طلب را پرداخت کند.

 

نورمحمدی و تارتار به‌دنبال مطالبات

 

علیرضا نورمحمدی و مهدی تارتار به دنبال مطالبات‌شان از راه‌آهن هستند. نورمحمدی و تارتار که فصل گذشته در راه‌آهن عضویت داشتند، پیش از بازی هفته پنجم برابر نماینده شهرری به دنبال مطالبات‌شان هستند. پرسپولیس امشب به مصاف راه‌آهن می‌رود.

 

پرسپولیس تا دوشنبه به هروه فرصت داد

 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به هروه اوساله تا دوشنبه فرصت داد. مصطفی شکری معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرد: «به هروه اوساله تا دوشنبه فرصت دادیم تا بیاید و قراردادش را فسخ کند، در غیر این‌صورت باشگاه از طریق فیفا فسخ قرارداد را پیگیری می‌کند.»

 

با این صحبت‌ها به‌نظر می‌رسد به زودی اوساله و مدیر برنامه‌هایش به باشگاه بروند تا تکلیف فسخ قرارداد این بازیکن بورکینافاسویی مشخص شود.

 



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 3:43 عصر | نظرات دیگران()

به نظر می رسد هافبک جوان سرخپوشان انگیزه بالایی برای حضور در میادین دارد و برای نشان دادن توانایی هایش منتظر یک فرصت است.

 

به نقل از "پرسپولیس"؛ محمد پروین که دیرتر از سایرین به تمرینات اضافه شد ، خیلی زود به هماهنگی لازم رسید. آن هایی که سر تمرینات پرسپولیس می روند، به این مساله واقف هستند چرا که پروین اخیر جزو آماده ترین بازیکنان پرسپولیس بوده است. پروین که در دو بازی گذشته در لیست 18 نفره قرار گرفت، برای بازی امشب هم انگیزه بالایی دارد.

 

هافبک پرسپولیس اگر مقابل راه آهن به بازی گرفته شود خیلی چیزها را ثابت می کند. بازیکنی که در جریان تمرینات چند روز پیش بارها مورد تشویق کادرفنی قرار گرفت.

 

تیاگو به شاهین می رسد

تیاگو که به دلیل مصدومیت بازی مقابل صنعت نفت را از دست داد، مقابل راه آهن هم قادر به همراهی سرخپوشان پایتخت نیست.

 

 

به گفته فرید زرینه، مصدومیت تیاگو حل شده و این بازیکن برزیلی در صورت صلاحدید کادرفنی می تواند از هفته ششم در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(14723, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 3:43 عصر | نظرات دیگران()

خبرهای موثق دریافتی حاکی است علی کریمی هم تمایل زیادی دارد به پرسپولیس بازگردد. تنها مشکل جادوگر کینه ایست که از علی دایی به دل گرفته.

 

 به نقل از روزنامه پرسپولیس؛ خبرهایی از ابراز تمایل علی کریمی به پیوستن به گوش می رسد. این ابراز تمایل هرگز رسانه ای نشده و تلاش زیادی هم از طرف نزدیکان و اطرافیان کریمی صورت نگرفت تا این تمایل رسانه ای شود. اما خبرهای موثق دریافتی ما حاکیست علی کریمی به شدت علاقه مند است سرخپوش شود.

 

بازیکنی که ادامه حضورش در استیل آذین را منوط به احراج آجورلو می داند، به فکر افتاده است تا با استفاده از نام پرسپولیس مسئولان استیل آذین را مجاب کند به خواسته هایش تن بدهند. علی دایی هم به رغم تمام موضع گیری های خصمانه ای که کریمی علیه او داشت در این وانفسا، به حمایت از همبازی سابقش پرداخت.

 

 

ای کاش علی کریمی یک دفتر 100 برگ از لوازم تحریری می خرید و نام تمام کسانی که در این شرایط سخت حمایتش کردند یادداشت می کرد. از بزرگ تا کوچک، شاید حداقل یادش بماند امروز چه کسانی با حمایت از او پشتش را خالی نکردند. بله؛ هواداران پرسپولیس و علی دایی.

 

شاید این دفتر به کریمی کمک کند تا در چند سال آینده فوتبالش برای آن ها رگ گردن کلفت نکرده و با مصاحبه ای آتشین علیه پرسپولیس و هوادارانش موضع گیری نکند. ای کاش علی کریمی از دایی درس می گرفت...!

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/5/28 و ساعت 3:42 عصر | نظرات دیگران()

مهاجم پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی این تیم سعی دارد نظر دایی را جلب کند.


آرفی که در لیست فروش دایی قرار داشت کم کم موفق شد با جلب نظر دایی در لیست 18 نفره این تیم اضافه شود.

این گزارش می افزاید،وی اکنون قصد دارد با تلاش بیشتر در ترکیب اصلی راه پیدا کند تا بتواند مقابل راه آهن به میدان برود.

 

پرسپولیس از بعدازظهر امروز در اردو

 

اردوی شبانه روزی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل راه‌آهن شهرری در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، از بعدازظهر امروز چهارشنبه در هتل اسپیناس برگزار می‌شود.پرسپولیسی‌ها برای بازی مقابل سایپا نیز به این هتل رفتند اما گفته می‌شد حضور در این هتل موقتی است.

 

 

 

عصر امروز اخرین جلسه تمرینی

 

آخرین تمرین سرخپوشان پیش از بازی مقابل راه‌‌آهن بعدازظهر امروز چهارشنبه از ساعت 17:30 در مجموعه ورزشی شرکت واحد برگزار می‌شود. بازی دو تیم فردا پنجشنبه از ساعت 21:45 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

حبیب کاشانی به زودی طلب بازیکنان سابق پرسپولیس را پرداخت می‌کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، به نقل از یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس، برخی از بازیکنان فصل قبل، این تیم برای دریافت طلبشان راهی باشگاه پرسپولیس شده بودند.

 

وی نیز به آنها گفت که به زودی بودجه‌ای به باشگاه تعلق می‌گیرد که تمام بدهی‌های این بازیکنان از همین بودجه تامین می‌شود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/5/27 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ برای رسیدن به 3 امتیاز بازی، به وضعیت کنونی راه‌آهن در انتهای جدول نگاه نمی‌‌کنیم.

علی دایی اظهار داشت: با آرامشی که در تیم وجود دارد، خودمان را آماده می‌کنیم تا در یک بازی خانگی و با حضور هواداران پرشور، به 3 امتیاز برسیم تا همچنان جزء بالانشینان باشیم.


وی افزود: دیدار مقابل راه‌آهن سختی‌های خودش را دارد. برای رسیدن به 3 امتیاز به هیچ عنوان به وضعیت کنونی راه‌آهن در انتهای جدول نگاه نمی‌کنیم؛ بلکه با تاکتیک‌های خودمان سعی خواهیم کرد با یک بازی هجومی، به خواسته‌هایمان برسیم.


 


مربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: راه‌آهن تیم خوبی است که شاید در هفته‌های گذشته دچار بدشانسی شده است. به همین دلیل، با انگیزه خاصی به دیدار ما می آید و باید مراقب حریف باشیم.

علی دایی با خودداری از هرگونه اظهارنظر درباره مسائل دیگر، گفت: ‌همه چیز را به برنامه 90 موکول کردم تا حرفم را با مردم بزنم و آنها درباره اتفاقات پیش‌آمده برای من قضاوت کنند. برای حضور در آن برنامه لحظه‌شماری می‌کنم تا انشاءالله درد دلم را پس از مدت‌ها بازگو کنم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/5/27 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()

در 34 بازی گذشته راه آهن 6 برد و پرسپولیس نیز 18 برد بدست اورده اند و 10 بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.

 

در اخرین بازی هفته پنجم لیگ برتر فردا شب در ورزشگاه آزادی تیمهای پرسپولیس و راه اهن به مصاف هم می روند. دو تیم باسابقه فوتبال ایران تاکنون 34 بار در رقابتهای رسمی باهم روبرو شده اند و دیدار فردا شب که به میزبانی راه اهن انجام می شود، سی و پنجمین جدال دو تیم در تاریخ است.

 

دو تیم اولین بار در 27 تیر 1347 و در جریان جام حذفی تهران به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با درخشش ناظم گنجاپور موفق شد 4-1 حریف را شکست دهد. در 34 بازی گذشته راه آهن 6 برد و پرسپولیس نیز 18 برد بدست اورده اند و 10 بازی نیز با تساوی خاتمه یافته است.

 

 

 

راه آهن 20 گل به ثمر رسانده و 53 گل نیز دریافت کرده است. بهترین برد پرسپولیس پیروزی 8-1 مقابل این تیم در سال 63 در جام باشگاههای تهران حاصل شده است.

 

اما دو تیم در لیگ تخت جمشید و لیگ برتر 18 بار باهم دیدار کرده اند که پرسپولیس 8 بار و راه آهن نیز 3 بار برده است. اما در لیگ برتر ، این بازی یازدهمین رویارویی دو تیم محسوب می شود و در 10 بازی قبلی لیگ برتر، پرسپولیس 4 برد و راه آهن نیز 2 برد کسب کرده اند.

 

در دو فصل اخیر راه آهن موفق به شکست سرخپوشان نشده است. فصل گذشته بازی رفت دو تیم به تساوی 2-2 انجامید که در آن بازی وسلی مهاجم برزیلی سرخپوشان در آخرین ثانیه های بازی گل تساوی را زد. در بازی برگشت نیز پرسپولیس با تک گل محسن خلیلی موفق به شکست حریف شد که مهدی تارتار سرمربی آن بود.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/5/27 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()

از آنجایی که روابط کاشانی و قالیباف حسنه است، سرپرست موقت پرسپولیس طی روزهای گذشته با برقراری تماس هایی پیگیر وضعیت اهدای زمین به باشگاه شد.

 

 در کنفرانس مطبوعاتی باشگاه پرسپولیس از سوی حبیب کاشانی عنوان شد که بزودی یک قطعه زمین برای ساخت کمپ تمرین از سوی شهردار تهران در اختیار این باشگاه قرار خواهد گرفت.

 

از آنجایی که روابط حبیب کاشانی و محمد باقر قالیباف حسنه است، سرپرست موقت پرسپولیس طی روزهای گذشته پیگیر وضعیت اهدای زمین شد که طبق شنیده ها ، قالیباف وعده داده است بزودی این قطعه زمین در مناطق جنوبی تهران در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می گیرد.

 

 

طبق توافق طرفین، از این قطعه زمین تنها برای ساخت یک کمپ مجهز تمرینی استفاده خواهد شد و اجازه واگذاری آن به هیچ نهاد و شخصی داده نمی شود.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/5/26 و ساعت 12:27 عصر | نظرات دیگران()

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی در خصوص ماجرای علی کریمی با استیل آذین گفت: به نظر من به علی کریمی ظلم شده است.

 

 خبرنگارانی که در پایان تمرین پرسپولیس برای پرسیدن سوالات همیشگی دور علی دایی را گرفتند هرگز تصور نمی‌کردند که او در پایان مصاحبه‌اش از علی کریمی حمایت کند.

 

دایی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره ماجرای علی کریمی و باشگاه‌اش چیست؟ گفت: «به نظر من در حق علی کریمی ظلم شده اسلام دین راحتی است و شاید کسی معذوریت داشته باشد و نتواند روزه بگیرد.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/5/26 و ساعت 12:26 عصر | نظرات دیگران()

محمد علی یحیوی به علت حضور در یک دوره کلاس پیشرفته مربیگری دروازه بانی به طور موقت از پرسپولیس جدا شد. 

     
و بنابر برنامه ریزی کمیته آموزشی فدراسیون فوتبال قرار است‌ از امروز 25 مرداد یک دوره کلاس پیشرفته مربیگری دروازه بانی برگزار شود به همین علت از مربیان پنج دروازه بانی لیگ برتری دعوت شده تا در این کلاس ها که زیر نظر مدرس و تربیتی است شرکت کنند و محمدعلی یحیوی به علت حضور در این کلاس ها به طور موقت از پرسپولیس جدا شد و پس از پایان این دوره پنج روزه دوباره به عنوان مربی به کادر فنی پرسپولیس اضافه می شود.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 2:7 عصر | نظرات دیگران()

در پی تماس های برخی هواداران صنعت نفت آبادان با سعید حلافی مهاجم پرسپولیس، پیش از بازی دو تیم، حبیب کاشانی پیگیر قضیه تهدید شدن مهاجم جوان تیمش شد.

 

ظاهرا در یکی دو روز گذشته سعید حلافی بازیکن آبادانی پرسپولیس از سوی فرد ناشناسی که با خط ایرانسل تماس می‌گرفت تهدید شد که حبیب کاشانی و باشگاه پرسپولیس پیگیر این قضیه شده‌اند. گفته می‌شود کاشانی در این رابطه با مسوولان ذیربط تماس گرفته و خواستار پیگیری این موضوع شده.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 2:7 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 139
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267394
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو