ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ مرداد 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوست، کسی است که از ستم و تجاوزگری باز دارد و بر انجام دادن خوبی و نیکویی یاری کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

رفتن بابک معصومی از تیم فوتسال پرسپولیس، محمدرضا حیدریان بعد از 12 سال بار دیگر بازیکن- سرمربی شد.

 

حیدریان که پیش از این، در تیم رقیب یعنی استقلال چنین مسوولیتی را بر عهده داشت، این فصل در پرسپولیس با عنوان بازیکن- سرمربی در لیگ برتر شرکت کرد و در بازی هفته دوم مقابل کیش ایرقم توانست 2 گل تیمش را به ثمر برساند.


قبل از شروع فصل، طوری از وضعیت تیم صحبت می‌کردید که تصور نمی‌شد به این زودی پیروزی کسب کنید اما در بازی مقابل کیش ایرقم توانستید یک بازی خوب انجام بدهید و برنده میدان شوید؟
? ما تقریبا تیم را 2 روزه بستیم، به همین دلیل انتظار زیادی از بچه‌ها نداریم. ما همان طور که قبلا هم گفتیم امسال فقط به دنبال حفظ تیم در لیگ هستیم. پس از آن تلاش می‌کنیم از اعتبار باشگاه پرسپولیس هم دفاع کنیم. به هر حال امسال لیگ خیلی سخت شده و اکثر تیم‌ها با جذب مهره‌های خوب، قدرتمندانه در لیگ حاضر شدند.با این حال ما سعی می‌کنیم بتوانیم چیزی که در توان بچه‌هاست را به نمایش بگذاریم.

 

 


در بازی اول ظاهرا تیم برتر میدان بودید اما بدشانسی آوردید، در این بازی انگار همه چیز برعکس شده بود.
? بله، ما واقعا در بازی اول بدشانس بودیم و به جرات می‌گویم که در بازی اول خیلی بهتر و قشنگ‌تر از بازی دوم کار کردیم. شاید علت افت تیم در بازی دوم به خاطر کفپوشی بود که جدیدا انداخته‌اند. این کفپوش واقعا کیفیت بازی را پایین آورد اما با این حال موقعیت‌های زیادی داشتیم.

 

که 2 تای آنها را شما گل کردید...
? خب گل زدن من با همکاری همه بچه‌ها انجام شد و شکر خدا توانستیم ببریم. واقعا برایم فرق نمی‌کرد که من گل بزنم یا جوان‌ترین بازیکن تیم. مهم 3 امتیاز بود که آن را به‌دست آوردیم.


شما قبلا هم به عنوان بازیکن- مربی کار کرده بودید، درست است؟
? بله، سال 77 در استقلال بازیکن- مربی بودم.


کار کردن به این صورت سخت نیست؟
? خیلی سخت است اما تیم در وضعیتی بود که آقای کاشانی گفت و من قبول کردم. الان هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.


با توجه به اینکه تیم خیلی دیر بسته شد و مهره‌های نامداری هم نگرفته، فکر نمی‌کنی قبول کردن این مسوولیت به کارنامه‌ات لطمه وارد کند؟
? درست است که کار سختی دارم اما من امیدوارم این جوان‌ها کار را بگیرند و جا پای بزرگان بگذارند. هدف من معرفی بازیکنان جوان به تیم ملی است.


پس بیشتر از ماندن در لیگ، تلاش می‌کنید؟
? بله، ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. بازیکنان ما هم از پتانسیل بالایی برخوردارند و چون جوان هستند انگیزه بالایی هم دارند. مثلا ما الان 3-2 بازیکن محصل داریم که واقعا تلاش زیادی می‌کنند. بقیه بچه‌ها هم همین‌طور هستند.


این هفته مقابل تیم دبیری تبریز بازی دارید، آن بازی را چطور می‌بینید؟
? امیدواریم بازی خوبی انجام بدهیم و پیروز شویم. به هر حال ما برای کسب 3 امتیاز می‌رویم.

ظاهرا شکست دادن تیم دبیری تبریز کار سختی نیست. چون این تیم در بازی‌های گذشته اصلا نتایج خوبی نگرفته.
? درست است. اما این تیم هفته گذشته با حساب 4-3 در خانه حریف باخته و مطمئنا این هفته می‌آید تا جبران کند. ما هم هیچ تیمی را از پیش باخته نمی‌دانیم و تمام تلاشمان را برای شکست آنها می‌کنیم.


فکر می‌کنید امسال چه تیم‌هایی شانس قهرمانی دارند؟
? خب امسال 4 تیم هستند که خیلی خوب بسته شده‌اند؛ فولاد ماهان، گیتی‌پسند، فیروز صفه و منصوری. اما در کنار این تیم‌ها، فکر می‌کنیم دیگر تیم‌ها هم می‌توانند مدعی باشند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 2:7 عصر | نظرات دیگران()

بازیکنان تیم پرسپولیس از علی دایی (سرمربی) درخواست کردند تا تمرین عصر امروز را به دلیل خستگی کنسل کند ولی با جواب رد سرمربی روبرو شدند.

 

اکثر بازیکنان پرسپولیس به دلیل خستگی و تأخیر پرواز آبادان به تهران، از سرمربی تیم درخواست کردند تا با لغو تمرین عصر امروز موافقت کند ولی دایی با رد درخواست آنان اعلام کرد: تمرین به موقع انجام می شود و غیبت هر بازیکن با جریمه همراه است.

 

بنابراین گزارش، البته تمرین عصر امروز با 30 دقیقه تأخیر رأس ساعت 18 در ورزشگاه شرکت واحد انجام می شود.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 2:6 عصر | نظرات دیگران()

آبادانی ها تعصب خاصی روی صنعت نفت دارند. در آبادان و در ورزشگاه تختی پرچمی جز پرچم نفت بالا نخواهد رفت و ورود هواداران از فیلترهای خاصی صورت می گیرد.

 

طرفداران سایر تیم ها برای زنده ماندن (!) ناچار هستند پیراهن تیم محبوبشان را زیر پیراهن صنعت نفت بر تن کنند تا از گزند هواداران متعصب آبادانی در امان بمانند. اگر بازیکنی از صنعت نفت به تیم دیگری برود و مقابل تیم سابق خود گلزنی کند ؛ بازگشتش به آبادان تقریبا غیر ممکن خواهد بود. بهنام سراج در پیروزی 4-1 پرسپولیس مقابل نفت در سال 77 و بازی های لیگ آزادگان که در آبادان برگزار شد ، یکی از گل های پرسپولیس را درون دروازه تیم سابقش قرار داد اما...

 

سراج بجای شادی پس از گل اشک ریخت. مهاجم پرسپولیس یکسال بعد و در پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل صنعت نفت در ورزشگاه آزادی زننده هر دو گل شاگردان پروین بود . از این تراژدی 11 سال می گذرد و حالا رویایی مجدد یک آبادانی اصیل با صنعت نفت در پیراهن پرسپولیس.

 

 

سعید حلافی بیست ساله این فرصت را خواهد داشت تا در صورت صلاحدید علی دایی برابر تیم زادگاهش به میدان برود. هواداران نفت که خاطره تلخی از گلزنی های سراج به صنعت نفت دارند، طی روزهای اخیر در تماس های تلفنی با جوان خوش تکنیک پرسپولیس از وی خواسته اند یا مقابل صنعت نفت بازی نکند، یا در صورت حضور در میدان گلزنی نکند! آن ها به حلافی گفته اند حتی اشک های شماره 9 سال های دور پرسپولیس از محکومیت او نزد آبادانی ها کم نکرده است!

 

سعید حلافی در پاسخ به خواسته نامتعارف لیدرهای صنعت نفت گفته: شما فقط به فکر خودتان هستید و فکر نمی کنید من بازیکن پرسپولیس هستم و اگر بخواهم نان حلال به خانه ببرم باید تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام دهم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/5/24 و ساعت 12:23 عصر | نظرات دیگران()

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس وارد آبادان شد


کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعتی قبل با استقبال مدیر روابط عمومی تیم فوتبال نفت آبادان وارد فرودگاه این شهر شد .


به گزارش اختصاصی مرجع خبری ,  کاروان پرسپولیس بهمراه 19 بازیکن , کادر فنی و سرپرستی خود پس از خروج از فرودگاه با یک دستگاه اتوبوس به سمت هتل کاروانسرا حرکت کرد.

* هواداران اندکی از پرسپولیس برای استقبال در مقابل درب خروجی فرودگاه تجمع کرده بودند


* حبیب کاشانی بهمراه مشاور خود فردا راهی آبادان خواهد شد.




*جلسه هماهنگی بازی فردا در هیات فوتبال آبادان برگزار می شود . خوردبین نماینده پرسپولیس در این جلسه خواهد بود


* تیم داوری نیز وارد آبادان شده و در هتل کاروانسرا اقامت دارند


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/5/24 و ساعت 12:22 عصر | نظرات دیگران()

کریم باقری و مجتبی شیری بازیکنانی هستند که برای بازی با صنعت‌نفت شرایط همراهی پرسپولیس را ندارند و به نظر می رسد شیث رضایی هم با تشخیص علی دایی در این فهرست نباشد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان عصر امروز شنبه از ساعت 18 در زمین شرکت واحد برگزار می‌شود. سرخپوشان پس از اتمام تمرین مستقیم راهی فرودگاه مهرآباد می‌شوند تا با پرواز ساعت 21 تهران را به مقصد آبادان ترک کنند.

 

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با هماهنگی انجام شده از سوی مسئولان باشگاه، بلافاصله پس از انجام بازی با پرواز چارتر به تهران برمی‌گردند. اردوی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در هتل کارون آبادان برگزار می‌شود. 

 

 

کریم باقری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و مجتبی شیری که از ناحیه زانو با مصدومیت روبرو شده، تنها بازیکنانی هستند که نمی‌توانند پرسپولیس را در این سفر همراهی کنند.

 

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی فردا، همان ترکیب ابتدایی بازی مقابل سایپا در تهران است. آنطور که از نحوه تمرینات این تیم پیداست، تنها تغییر احتمالی درون دروازه پرسپولیس خواهد بود. با این حساب ترکیب پرسپولیس را این نفرات تشکیل می‌دهند. رحمان احمدی، سپهر حیدری، رضا نورمحمدی، علیرضا محمد، حمیدرضا علی‌عسگری، امیرحسین فشنگچی، مهدی شیری، مازیار زارع، محمد نوری، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی.

 

شیث رضایی مدافع پرسپولیس که در جریان تمرین روز جمعه، از ترکیب تیم ذخیره‌ها کنار گذاشته شد، برای این بازی نیز در لیست 18 نفره نخواهد بود. رضایی پس از اشتباه در آفساید گیری و با نظر علی دایی از ترکیب تیم ذخیره‌ها کنار گذاشته شد و به تنهایی دور زمین دوید.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/5/23 و ساعت 1:28 عصر | نظرات دیگران()

 سرمربی پیشین تیم پرسپولیس با بیان اینکه تنها تفاوت شیوه تمرینات گذشته با امروز در تغییر ساک به قیف است، گفت: چطور زمان ما هنوز داور سوت را نزده بود، پرسپولیس 4 گل جلو بود، فوتبال علمی و مدرن نبود ولی حالا که یک تیم 90 دقیقه زور می‌زند تا یک گل بزند فوتبال علمی و مدرن شده است؟

 


 علی پروین در آخرین اظهار نظرش در مورد اتفاقات فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: من یک ماه پیش با حشمت مهاجرانی صحبت کردم و وی گفت که شیوه تمرینات امروز مثل سالهای دور است و هیچ فرقی ندارد. تنها تفاوتش در وجود این قیف‌های تمرین است که آن موقع ما ساک می‌گذاشتیم، به نظر من فوتبال علمی یعنی همین قیف‌ها!

 

پروین با انتقاد از کسانی که وی و هم نسلانش را مربیان سنتی می دانند، اظهار داشت: چطور زمان ما تا داور سوت را نزده بود، پرسپولیس 4 گل جلو بود، فوتبال علمی و مدرن نبود ولی حالا یک تیم 90 دقیقه زور می‌زند تا یک گل بزند فوتبال علمی و مدرن شده است؟

 

 

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که صحبت هایش از برنامه ورزش از نگاه دو پخش می شد، با انتقاد از وضعیت حاکم بر فوتبال افزود: هر روز در روزنامه‌ها می‌بینیم دو نفر علیه هم مصاحبه می‌کنند که وضعیت جالبی نیست. پیشکسوتان باید حرمت یکدیگر را نگه دارند و از هم حمایت کنند.

 

 

وی در ادامه با حمایت از افشین قطبی تاکید کرد: اگر قطبی خوب است چرا علیه او هر روز مصاحبه می‌کنید و اگر مربی بدی است برای چه انتخابش کردید. باید به این مربی فرصت داد تا با تیم ملی نتیجه بگیرد. به نظرم با این حجم مصاحبه‌هایی که علیه او می‌شود، کار سختی در جام ملتها پیش رو دارد.

 

پروین با اشاره به عقب ماندن فوتبال ملی ایران در قاره آسیا گفت: سال 90 که قهرمان بازی‌های آسیایی شدیم به حسن غفوری‌فرد رئیس وقت سازمان تربیت بدنی گفتم فوتبال آسیا با سرعت جت در حال حرکت است و ما با موتور گازی! آقایان حالا به حرف من رسیده اند که تیم ما در قاره آسیا پنجم است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/5/23 و ساعت 1:27 عصر | نظرات دیگران()

فرصتی دست داد تا پس از تمرین امروز با علی دایی همکلام شویم و نظر او را درباره تیم ملی و بازی با نفت ابادان جویا شویم .


 

*آقای دایی تمرینات پرسپولیس چطور است؟
به نظر من تمرینات خوبی را پست سر گذاشتیم و موفق شدیم ضعف‌های تیمی را تا حدی پوشش بدهیم.



*آیا با تیم ملی تعامل داشتید؟ بازی دیشب را ارزیابی کنید؟

چطور تعامل نداشتیم؟ 5 بازیکن اصلی را داده‌ایم که الان دارند با تیم ملی کار می‌کنند. این برنامه‌ریزی‌ها باید درست و با هماهنگی صورت بگیرد و این تعامل در زمان من وجود نداشت. دیشب به اعتقاد من فقط تیم برد .بازی زیبا و هدفمندی شاهد نبودیم.




*آیا با حضور آقای کاشانی در فدراسیون باید شاهد کاهش انتقادات شما باشیم؟

من دراین مورد صحبت‌ها را کرده‌ام و نظر تازه‌ای ندارم.


* نظر شما در باره بازی روز یکشنبه با صنعت نفت چیست؟

نفت آبادان یکی از تیم های ریشه دار  ایران است .امسال آنها توانسته اند نتایج خوبی در سه بازی نخست بگیرند. امیدواریم برابر آنها  هر سه امتیاز را کسب کنیم .


* آیا زمان کافی برای استراحت بازیکنان ملی پوش پرسپولیس وجود دارد؟

آنها امشب به تهران باز میگردند .فردا را برای بازیکنانمان اتمرین فشرده در نظر گرفته ایم تا با آمادگی کامل برابر نفت آبادان به میدان روند.

 

* ضعف خط دفاع پرسپولیس برطرف شد؟

ما ضعف تیمی دفاعی داشتیم نه فقط خط دفاع . هافبک های تیم ما در کار دفاعی بیشتر باید حضور داشته باشند . روی این قضیه کار کرده ایم.


* به جای اوسال بازیکنی مد نظر دارید؟

در حال بررسی گزینه ها هستیم تا در صورت توافق یک بازیکن آسیایی به تیم اضافه کنیم

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(14501, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/5/21 و ساعت 7:21 عصر | نظرات دیگران()

احتمالا تمرین پرسپولیس زیر نور برگزار شود.

بعید نیست ساعت تمرین‌های پرسپولیس در ایام ماه مبارک رمضان تغییر کند و به ساعات پس از افطار موکول شود. بدین ترتیب باید زیر نور برگزار شود اما باید دید آیا پروژکتورهای ورزشگاه شرکت واحد آنقدر مجهز هست که اعتراض دایی و شاگردانش را برنیانگیزد.

 

تمرین‌های اختصاصی و فشرده برای ملی‌پوشان در دستور کار قرار گرفت

 

کادر فنی پرسپولیس برای ملی‌پوشان تمرین‌های اختصاصی و فشرده در نظر گرفت. در جلسه‌ای که علی دایی و مولایی داشتند، در مورد وضعیت ملی پوشان صحبت شد که به این نتیجه رسیدند برای این بازیکنان در روزهای جمعه و شنبه تمرین‌های فشرده و اختصاصی در نظر گرفته شود. دایی قصد دارد با این تمرین‌ها، شرایط لازم را برای حضور ملی پوشان در بازی با صنعت نفت مهیا کند.


 


کار بازسازی درفشی‌فر فعلا تعطیل شده


با وجود اینکه گفته می‌شد تمرین‌های پرسپولیس از شهریور ماه به ورزشگاه درفشی‌فر منتقل می‌شود اما بعید است این اتفاق به‌موقع رخ دهد.


پروژه تجهیز و بازسازی ورزشگاه درفشی‌فر چند روزی است که به خاطر قطع بودجه بازسازی این مجموعه قطع شده و کار پیش نرفته است.قرار است سازمان تربیت بدنی اعتبار جداگانه‌ای برای تکمیل این پروژه به باشگاه پرسپولیس بدهد که هنوز این اتفاق نیفتاده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/5/21 و ساعت 7:20 عصر | نظرات دیگران()

مهدی تارتار مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ادامه پیروزیهایمان که استارت آن از سایپا زده شد قدرتمان را به رخ حریفان می کشیم و بطور حتم کار دشواری برای تحقق این هدف داریم که در همین راستا نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

 

مهدی تارتار مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ادامه پیروزیهایمان که استارت آن از سایپا زده شد قدرتمان را به رخ حریفان می کشیم و بطور حتم کار دشواری برای تحقق این هدف داریم که در همین راستا نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

 

تارتارافزود: به طور حتم پیروزی حاضر در لیگ دهم از هر فصلی آماده تر، جوانتر و هماهنگ تر است که به نظر من این امر به علت زحمات تمامی مجموعه باشگاه به خصوص حبیب کاشانی و علی دایی می باشد البته باز هم می گویم این فصل همگی برای موفقیت تیم زحمت کشیده اند ولی هم اکنون باید منتظر باشیم تا پایان فصل که چه اتفاق هایی برای ما می افتد.

 

او اظهار داشت:

 

 

برنامه های تیم ملی مانع نتیجه گیری تیم های باشگاهی است چرا که با انجام دیدارهایی از این دست هم مصدوم بر دست تیم ها می گذارد و همچنین موجب فشردگی لیگ و کوتاهی زمان بازیها خواهد شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/5/17 و ساعت 2:53 عصر | نظرات دیگران()

سپهر حیدری درخصوص آخرین شرایط تیمش گفت: پرسپولیس در هر شرایطی تیم بزرگی است و قدرت واقعی آن را از نیم فصل می‌بینیم.


سپهر حیدری مدافع تیم پرسپولیس افزود: در بازی نخست آغاز فصل، ناهماهنگ بودیم و رفته رفته به مرز هماهنگی بیشتری می‌رسیم و و در بازی آخرمان مقابل سایپا نیز نمایش بسیار خوبی داشتیم، اما آنچه مسلم است تیم ما مهر‌ه‌های بسیار خوبی جذب کرده و امسال به طور قطع جزء مدعیان اصلی قهرمانی است .


وی اضافه کرد: دایی شخصیت تیم را بسیار بالا برده و انگیزه و اعتماد به نفس بین بازیکنان موج می‌زند که من اعتقاد دارم این گونه مسائل روانی جزء فاکتور‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/5/17 و ساعت 2:52 عصر | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267480
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو