ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ مهر 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکمت را هرجا که باشد بگیر که حکمت در سینه منافق بالا و پایین می رود تا از آن بیرون آید و در سینه مؤمن کنار همراهانش جای گیرد. [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

عیسی رضایی  اظهار داشت: در حالی هدف مالک باشگاه استیل آذین از تأسیس و تزریق منابع مالی قابل توجه ایجاد روحیه نشاط بین جوانان بود که به دنبال کسب نتایج ضعیف، واگذاری یا انحلال این باشگاه در دستور کار مالک آن قرار گرفت.

 

 

بار کج به مقصد نرسید!


وی ادامه داد: ابتدا مقرر بود این باشگاه بعد از مدتی بتواند خود را اداره کند، اما در قبال شرایط حاکم بر فوتبال که قیمت بازیکنان و هزینه‌ها را به شدت افزایش داده است، همچنین شرایط اقتصادی فعلی منجر شده که برخی بازیکنان این باشگاه در برابر دریافت مبالغ قابل توجه در زمین راه بروند به همین دلیل به مالک باشگاه استیل آذین پیشنهاد انحلال یا واگذاری داده شد تا سرمایه صرف شده در این باشگاه در بخش دیگری به کار گرفته شود.


رضایی افزود: برخی می‌گویند مالک باشگاه استیل آذین به دنبال شهرت بود که حاضر به راه‌اندازی این باشگاه و صرف هزینه‌های کلان شده است، اما چنین مسئله‌ای به هیچ وجه درست نیست چرا که وی با سختی منابع مالی لازم را تهیه کرده و انگیزه و دلیلی برای کسب شهرت ندارد، از سوی دیگر هر کس که به دنبال شهرت است می‌تواند با باشگاه‌داری استیل آذین به این هدف برسد.


رضایی با بیان اینکه هزینه 5 ساله برخی تیم‌ها معادل هزینه یک بازیکن استیل آذین است،تأکید کرد: با این شرایط، باشگاه‌داری با عقل و منطق سازگار نبوده و بر همین اساس قرار شده این باشگاه در تهران واگذار و هبه شود و یا اینکه در صورت تمایل به یکی از شهرستان‌ها واگذار شود. رضایی در پایان گفت: واگذاری یا انحلال شرکت استیل آذین جدی است و این اتفاق رخ خواهد دهد.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(16496, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/7/30 و ساعت 2:46 عصر | نظرات دیگران()

هافبک صربستانی تیم فوتبال شاهین بوشهر در آخرین مصاحبه اش با اشاره به شکست پرسپولیس در داربی پایتخت مدعی شد بعد از شنیدن این نتیجه گریه کرده است.

 

ایوان پتروویچ که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را هم دارد ، می گوید: «من دربی را ندیدم اما بلافاصله بعد از تمام شدن بازی شاهین جویای نتیجه داربی شدم و وقتی از شکست پرسپولیس مطلع شدم بغض کردم»

 

پتروویچ افزود: «وقتی در شبکه های ماهواره ای موقعیت های بازی را دیدم بغضم ترکید و برای تیم محبوبم گریه کردم!»

 

ایوان پتروویچ با اشاره به اینکه از عدم حضورش در داربی 69 خوشحال است، گفته: «من به پرسپولیس تعصب زیادی دارم و مطمئن باشید اگر در این مسابقه بازی می کردم به خاطر شکست تیم محبوبم دچار افسردگی می شدم»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/7/30 و ساعت 2:44 عصر | نظرات دیگران()

برنامه نود باشگاه استقلال را رسوا کرد/رای 53 درصدی به شایستگی برد پرسپولیس

 

باشگاه استقلال تهران که پس از پنج سال توانست با توسل به ناداوری و اقبال بلند یک پیروزی در دربی بزرگ پایتخت کسب کند و پس از آن جهت اثبات حقانیت پیروزی خود در این بازی رو به انتشار دروغ و جعل و سندسازی آورد با برنامه دوشنبه شب نود رسوا شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، پس از آنکه داور دربی شصت و نهم با مردود اعلام کردن گل سالم تیم پرسپولیس شکست این تیم را رقم زد ، سایت رسمی باشگاه استقلال با استفاده از تصاویر تلویزیونی و نرم افزارهای کامپیوتری دست به جعل و سندسازی جهت خطا نشان دادن گل تیم پرسپولیس برآمد که طبل رسوایی آن در کمتر از 24 ساعت به صدا درآمد .(عکس جعلی استقلال:کلیک کنید)

اقایون استقلالی جعل عکس و دروغ را تا چه زمانی ادامه میدهید؟؟؟

 

شب گذشته مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با انتشارتصاویر واقعی بازی و اثبات دستکاری و جعلی بودن تصاویر سایت باشگاه استقلال تمام ادعاهای واهی این تیم را رد کرد و برنامه نود با کارشناسی داوری این مسابقه و سوال از مردم در خصوص برنده واقعی این بازی ، مهر تایید دیگری بر عدم شایستگی پیروزی تیم استقلال در این مسابقه زد.

 

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری برنامه نود ضمن تاکید بر سالم بودن گل به ثمر رسیده پرسپولیس در این بازی توسط محمد نوری تاکید کرد ، نه تنها این بازیکن با مدافع استقلال روی یک خط برابر نیست ، بلکه مدافع حریف از این بازیکن به خط دروازه نزدیک تر نیست هست .

 

 

 

وی همچنین زمین خوردن میلاد میداوودی بازیکن تیم استقلال درون محوطه جریمه پرسپولیس را شبیه سازی تشخیص داد و این بازیکن را شایسته دریافت کارت زرد دانست . در این برنامه همچنین با محاسبه دقیق زمان های تلف شده مسابقه مشخص شد ، سه دقیقه اوقات تلف شده توسط مسعود مرادی داور مسابقه کافی نبوده و برای این بازی باید دست کم 5 دقیقه و سی ثانیه وقت تلف شده محاسبه می شد که داور تلاش کرد هرچه سریع تر این بازی را به پایان برساند.

 

نکته جالب دیگر برنامه 26 مهرماه نود سوال نظرسنجی این برنامه بود . در این نظرسنجی از مردم پرسیده شد " به نظر شما در صورت مردود اعلام نشدن گل تیم پرسپولیس نتیجه دربی شصت و نهم چه چیزی رقم میخورد؟" .

 

از میان بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر شرکت کننده در نظرسنجی برنامه ، 53 درصد برد تیم پرسپولیس ، 29 درصد برد تیم استقلال ، 6 درصد تساوی و 12 درصد از شرکت کنندگان غیرقابل پیش بینی بودن نتیجه را انتخاب کردند.

 

با وجود اینکه تیم استقلال بیست و یکمین پیروزی خود را در شهرآوردهای پایتخت در دربی شصت و نهم کسب کرد ، برنامه دوشنبه شب نود نشان داد اکثریت مردم پرسپولیس را برنده واقعی این مسابقه می دادند. گفتنی است در تاریخ برگزاری دربی های تهران ، تا کنون سه تا از بردهای تیم استقلال با رای کمیته انضباطی و خارج از مستطیل سبز بدست آمده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/7/27 و ساعت 6:21 صبح | نظرات دیگران()

یعنی الان که «خون» راه نیفتاده، نمی‌شود فهمید داوری این فوتبال هم مثل همه‌جایش رو به زوال و نابودی است؟ آیا موعد خودفریبی و ماله‌کشی هنوز به پایان نرسیده اساتید محترم؟!

1- به نظر می‌رسد عادت به دیدن نیمه پر لیوان و بی‌توجهی مطلق به آنچه در نیمه خالی می‌گذرد، رفته رفته تبدیل به یک اپیدمی مرگبار در فدراسیون فوتبال کشورمان و بین تمامی گردانندگان این رشته ورزشی می‌شود.

 

شاید باورکردنی نباشد، اما با گذشت 72 ساعت از اشتباه ویرانگر مرتضی کریمی، کمک‌داور دوم داربی 69 در مردود اعلام کردن گل سالم سرخپوشان، هنوز همه مقامات و مسوولان هیجان زده‌اند و دارند با شعف به یکدیگر تبریک می‌گویند؛ از پیمان یوسفی در تلویزیون کشورمان گرفته تا کارشناس داوری وابسته به فدراسیون و از مجری برنامه «ورزش از نگاه من!» گرفته تا داور داربی و شخص کمک‌داور خاطی که دسته گل کذایی را به آب داد.

 

تمام دوستان به شدت درگیر تماشای نیمه به اصطلاح پر لیوان شده‌اند و از اینکه پرسپولیسی‌ها بعد از ربوده شدن گل سالم و سرنوشت‌سازشان ورزشگاه را روی سر خودشان نگذاشته‌اند، به عنوان یک اتفاق میمون و مبارک یاد می‌کنند. عجب!


2- بله؛ همه دیدند که روی سکوهای آزادی، هیچ‌کس واکنش «بنفش» نشان نداد، حتی بازیکنان و مربیان هم پس از خطای مرگبار کادر از خود متشکر داوری، آرام‌تر از چیزی که تصور می‌شد به نظر می‌رسیدند. خب، حالا تکلیف چیست؟

 

حالا این همه آرامش یعنی آنکه همه چیز حل است و اصولا فدای سر فدراسیون فوتبال و رییس خوش سفر کمیته داورانش که گزینه‌های انتخابی او، به راحتی آب خوردن داربی را از مسیر اصلی‌اش خارج کردند؟ یعنی حالا که صدای مردم، یا از سر فرهیختگی سریع‌السیر یا از سر بی‌حالی و یا از سر ناامیدی بابت عقیم ماندن اعتراضات قبلی در نیامده، انگار نه انگار که یک پرچم نادرست، نسخه مرگ برای یک باشگاه پرهوادار پیچیده و کادر فنی‌اش را تا مرز متلاشی شدن پیش برده؟

 

حالا باید همه با هم خوشحال باشیم و لبخند بزنیم؟ با شماییم آقای عنایت، آقای کفاشیان! ضعف داوری فقط وقتی بحران است که ملت عصر جمعه را به فریادهای خشمگینانه و فراتر از خط قرمزشان بیالایند یا بازیکنان دعوا راه بیندازند؟ یعنی الان که «خون» راه نیفتاده، نمی‌شود فهمید داوری این فوتبال هم مثل همه‌جایش رو به زوال و نابودی است؟ آیا موعد خودفریبی و ماله‌کشی هنوز به پایان نرسیده اساتید محترم؟!


3- بگذارید فدراسیون‌نشین‌ها همچنان لبخند بزنند و به هم تبریک بگویند که ذبح یک تیم توسط آنها در روز روشن، عقوبت جبران‌ناپذیری به همراه نداشته، اما «حقیقت» هرگز از قافله «خیال» عقب نمی‌ماند.

 

وضعیت اسفبار امروز داوری ایران که به وضوح خودش را در حضور کمرنگ کشورمان در مسابقات جام جهانی و تحقیرآمیزتر و تامل‌برانگیزتر از آن، در بازی‌های جام غرب آسیا نشان می‌دهد، دقیقا زبان حال تشکیلاتی است که از مدت‌ها پیش، خودش را به خواب زده و با سلاح تفسیر و توجیه، به نبرد منتقدانش می‌رود. روزی که سهم ما از تمام جام‌جهانی با همه بزرگی و شکوهش فقط یک پرچم کمک‌داوری شد، مثل همیشه به پناهگاه سست و لرزان «خوش‌خیالی» پناه بردیم تا گمان کنیم مورد بی‌محلی قرار گرفتن در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان، آنقدرها هم اتفاق تلخی نیست، اما اعلام فهرست داوران جام ملت‌های آسیا و باز به ارث رسیدن همان تک پرچم از قاره به این بزرگی برای ما، نشان داد حتی سیاست‌گذاران تنبل و کم‌هوش AFC هم «حقیقت» داوری در ایران را می‌دانند و خام «خیال» خوش مردانی نمی‌شوند که به زعامت سرکرده پرادعایشان، زیر بار خطای نگرفته نمی‌روند و آفساید به دروغ اعلام شده را گردن نمی‌گیرند. مهم نیست جعبه‌های شیرینی در خیابان سئول، هنوز تاب تحمل کام‌های تلخ و خشکیده آقایان را دارد یا نه، مهم این است که قضاوت ناشیانه کادر پرادعای داوری داربی 69 در یکی از معدود اتفاقات این مسابقه کم‌حادثه نیز به همه اسناد عقبگرد و ناتوانی‌های فوتبال ایران در این حوزه ضمیمه خواهد شد تا چه‌بسا برای ادوار آینده جام‌جهانی و جام ملت‌ها، همین یک پرچم را هم نداشته باشیم!


4- حربه سپردن داوری داربی تهران به قاضیان ایرانی برای ایجاد فضای مصنوعی پیشرفت داوری در کشورمان هم جواب نداد و اتفاقا بدترین خبرها در یکی، دو دهه گذشته، در همین سال‌هایی به گوش رسید که برخ داوران ما با غرور کاذبشان مشغول اداره یک بازی کم‌رمق و البته ارایه مشتی اشتباه باورنکردنی بودند اما هیچ‌کدام اینها، نباید اوقات آقای رییس و دار و دسته‌اش را تلخ کند. بفرمایید تبریک بگویید دوستان؛ می‌شنویم و ساکت می‌مانیم!

 

 

نویسنده: رسول بهروش


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/7/26 و ساعت 1:47 عصر | نظرات دیگران()

با صلاحدید علی دایی تمرین روز یکشنبه (امروز) پرسپولیس نیز تعطیل شد تا بازیکنان پس از یک روز استراحت، تمریناتشان را از روز دوشنبه برای بازی در جام حذفی پیگیری کنند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه (امروز)تمرین ندارد و بازیکنان این تیم با اجازه کادر فنی فردا استراحت می‌کنند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، با صلاحدید علی دایی تمرین روز یکشنبه (امروز) پرسپولیس نیز تعطیل شد تا بازیکنان پس از یک روز استراحت، تمریناتشان را از روز دوشنبه برای بازی در جام حذفی پیگیری کنند. تیم پرسپولیس روز چهارشنبه همین هفته در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف تیم نفت محمود آباد می‌رود و در روز سوم آبان ماه نیز در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان ذوب آهن خواهد بود.

 

تیم پرسپولیس دیروز اولین تمرین خود بعد از دربی را به صورت سبک انجام داد و بعد از پایان تمرین تیم اصلی پرسپولیس، تیم ب باشگاه زیر نظر حسین عبدی تمرین کرد.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/7/25 و ساعت 9:53 صبح | نظرات دیگران()

علی دایی سرمربی پرسپولیس ظهر روز گذاشته و در پایان تمرینات صبحگاهی تیمش در نامه ای به باشگاه اعلام کرد پس از برسی فنی دیدار مقابل استقلال به این نتیجه رسیده که شیث عملکرد ضعیفی داشته و از این رو کاپیتان دوم تیمش را به کمیته انضباطی ارجاع داد.

 

درهمین ارتباط با شیث رضایی تماس گرفتیم تا نظراتش را در مورد این تصمیم دایی جویا شویم. شیث که نسبت به سال های قبل بسیار آرام تر شده و می خواهد بدون حاشیه کارش را دنبال کند به ما گفت : اصلا نمی دانم چه اتفاقی رخ داده که بخواهم در موردش صحبت کنم.


به هرحال در این شرایط اگر حرفی نزنم و سکوت کنم بهتر است چون ممکن است به تیم حاشیه جدیدی وارد شود! این کلمات تنها واکنش رضایی به خبر اخراجش بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/7/25 و ساعت 9:52 صبح | نظرات دیگران()

از این پس دربی را با نام داورش پیش بینی کنید ، ترکی مظفری یا مرادی؟!

اوج هیجان را پس از هفت تساوی پی در پی تجریه کنید ! فرمول جدید اختراع شده است ، ترکی برای مساوی ، مظفری برای برد پرسپولیس ، مرادی برای برد استقلال!

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مسابقه اول لیگ برتر است ، بازیکنان پرسپولیس در خانه خودی 90 دقیقه زیر باران فحاشی و سنگ و بطری پرانی تماشاگران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی(!) بازی می کنند ، پرسپولیسی ها در نهایت برنده می شوند و یک بازی هم محروم و 30 میلیون تومان جریمه می شوند!

بازی با سایپا بدون تماشاگر برگزار شده و پرسپولیس برنده می شود . دوباره بازی با یک تیم تبریزی دیگر رسیده و پرسپولیس برابر شهرداری به میدان می رود . نود دقیقه علی دایی و کریم باقری زیر باران  فحش و بی شرف شنیدن تماشاگران روحیه خود را از دست داده ، اما یک بر صفر پیش می افتند ، داور 7 دقیقه وقت تلف شده محاسبه می کند تا میزبان در دقیقه 97 با یک اوت دستی شکست را با تساوی تعویض کند.

کمیته انضباطی یک ماه پس از مسابقه(!) وارد میدان شده و تمام شعارهای سیاسی ، جدایی طلبانه ، فحاشی به اسطوره های ملی ، سنگ پرانی و... را با یک جلسه محرومیت تعلیقی(!) و جریمه نقدی جریمه می کند !

 

لیگ برتر 20 روز تعطیل شده و سپس بازی با ملوان بندرانزلی فرا می رسد . با اولین حرکت جدی بازیکنان ملوان درون محوطه جریمه پرسپولیس داور نقطه پنالتی را نشان می دهد ، به گواه کارشناس داوری برنامه نود و ناظر مسابقه تا پایان نود دقیقه دو پنالتی به نفع پرسپولیس توسط خداداد افشاریان گرفته نشده و  او گلزن ملوان پژمان نوری را به ناحق اخراج نمی کند. پرسپولیس یک هفته قبل از داربی برابر ملوان در ورزشگاه آزادی سه بر دو شکست می خورد و سه امتیاز دیگر از دست می دهد و بالطبع انگیزه تماشاگران این تیم برای حضور در دربی هم کمتر می شود.



پیش از دربی شصت و نهم پس از 40 سال جایگاه تماشاگران پرسپولیس را گرفته و علاوه بر کارگردانی صدای ورزشگاه ، تمام تلاش خود را برای تقسیم تصویر در ورزشگاه و برابر نشان دادن دو تیم انجام می دهند . داوری که سال هاست در فوتبال ایران به سوت زدن ضد پرسپولیس شهره است و یک قهرمانی جام حذفی به این تیم بدهکار است ، به عنوان داور انتخاب می شود تا پس از 5 سال شانس استقلال هم برای دیدن رنگ برد دربی افزایش یابد .



هفت دقیقه کافی است تا تمام معادلات و پیش بینی ها به حقیقت بپیوندد ، سالم ترین گل ممکنی که یک بازیکن می تواند در فوتبال به ثمر برساند ؛ در میان ناباوری همگان و در مقابل دیدگان کمک داور و داور مسابقه مردود اعلام می شود و ...

 

*****

فلاش بک:

فروردین یک هزار و سیصد و هشتاد و هفت . تیم ملی به عربستان می بازد . از بالا دستور می رسد برای آرام کردن جو عمومی ، علی دایی برکنار شود . به علی دایی می گویند بعدازظهر جلسه در خصوص وضعیت کادرفنی تیم ملی تشکیل خواهد شد و صبح رئیس سازمان تربیت بدنی حکم اخراج را امضا می کند! یک سال و نیم می گذرد از علی دایی اخراج شده می خواهند علاوه بر بخشش مبلغ باقی مانده قرارداد سه ساله اش ، مالیاتش را هم پرداخت کند تا دیگر از این اشتباهات(مربی گری ملی!) تکرار نکند ! دایی زیر بار نرفته و در مقابله با مسئولان بله قربان گوی فدراسیون سر خم نکرده و به دنبال زنده کردن مبلغ باقی مانده قرارداد خود می رود . مسئله ای حقوقی که کودکان 10 ساله هم بارها و بارها آن را تا به حال در دنیای فوتبال دیده اند که هنگام اخراج مربی از تیمی مبلغ کامل قرارداد وی باید پرداخت شود . مسئله به کمیته انضباطی کشیده می شود ، کمیته نه رای بر ضد مسئول فدراسیون خود می دهد و نه دایی و میانه را گرفته و پرداخت حقوق مدت زمان بی کاری علی دایی را حکم می کند . فدراسیون به حکم اعتراض کرده ! و کار به کمیته استیناف می کشد و این کمیته دایی را از دریافت هر گونه حق و حقوقی محروم می کند!! تا خوش خدمتی مجریان عدالت به اوج خود برسد...

 

*****



اولین دربی با مربی گری علی دایی ، با قضاوت داوری تقریبا قرمز یعنی سعیدمظفری زاده با پیروزی سرخ پوشان به پایان می رسد . اما با کی تفاوت بزرگ و این که داوری هیچ تاثیری در نتیجه مسابقه نمی گذارد و شوت سرکش کاپیتان باقری پیروز دربی را رقم می زند. لیگ نهم هم با حسرت مسعود مرادی به پایان رسیده و اولین دربی لیگ دهم مصادف می شود با آخرین سال قضاوت مسعود مرادی ، داوری که در تمام سال های داوری به گرایش به رنگ آبی شهره بوده است .

 

کسی که یک قهرمانی جام حذفی به پرسپولیسی ها بدهکار است و با نگرفتن آن خطای هند معروف مسابقه پرسپولیس برابر مس کرمان در لیگ هشتم زمینه اخراج افشین قطبی را از پرسپولیس فراهم کرده است .

 

هفت دقیقه از دربی شصت و نهم نگذشته که پرسپولیس باز هم برابر رقیب خود پیش می افتد ، گل زیبای محمد نوری تور دروازه استقلال را به لرزه در می آورد اما در میان بهت و حیرت همگان کمک داور دوم مرتضی کریمی در شلوغی محض محوطه جریمه گل را آفساید اعلام کرده و مرادی هم تصمیم کمکش را تایید می کند . 83 دقیقه می گذرد تا به دقایق تلف شده رسیده ، استقلالی که 45 دقیقه تمام نیمه دوم را در زمین راه رفته ، یک حمله کرده و یک گل می زند تا این دربی هم برنده داشته باشد...

 

*****


کشف فرمول جدید آسان تر از آن چیزی است که نیازی به تحلیل داشته باشد . محسن ترکی و تساوی ، سعیدمظفری زاده و برد پرسپولیس ، مسعود مرادی و پیروزی استقلال به کمک زمین و زمان و کمکِ تیم داوری . هفت مسابقه را دو تیم یک یک می کنند که در دو تایش در بازی رفت و برگشت حتی زننده گل دو تیم هم و ترتیب پیش افتادن تیم ها هم تغییر نمی کند ، شعارهای خشمگین مردم در دربی رفت 88 استادیوم را به لرزه درمی آورد و سناریوی پیروزی تحمیلی یک در میان آغاز می شود . پرسپولیس در دقیقه 86 یک برد می آورد و تمام عناصر به گونه ای چیده می شود که در دقیقه 90 استقلال هم یک گل بزند تا از زمین برنده خارج شود . خودتان به این سناریو های خودتان خنده تان نمی گیرد ؟ تا این اندازه ساده لوح فرض کردن ملت مشمئزکننده نیست؟  کاش سناریوهایتان کمی پیچیدگی داشت...

 

 

زر
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/7/23 و ساعت 6:26 عصر | نظرات دیگران()

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از شکست تیمش برابر استقلال بسیار ناراحت و عصبانی بود با انتقاد از داور این بازی در مردود اعلام کردن گل پرسپولیس گفت: متاسفانه به راحتی آب خوردن گل صحیح ما را آفساید اعلام کردند.

 

علی دایی پس از شکست یک بر صفر عصر امروز تیمش برابر استقلال ضمن بیان این مطلب گفت: همه دیدند که متاسفانه داور دوباره با اشتباهاتش سر پرسپولیس را برید و گل صحیح ما را آفساید اعلام کردند. من نمی دانم این چه داوری است که زحمات بازیکنان ما را به این راحتی از بین می برد


وی ادامه داد: گل سالم ما در شرایطی پذیرفته نشد که ما می توانستیم پس از این گل بازهم دروازه استقلال را بازکنیم و نتیجه این دیدار را از ان خود کنیم. حالا داور بیاید و بگوید اشتباه کردم چه مشکلی را از ما حل می کند. اشتباه داور باعث شد من و بازیکنانم شرمنده هواداران باشیم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد روند بازی گفت: ما در نیمه اول فوتبال خوبی را ارائه دادیم اما موقعیت های استقلال بیشتر بود. با این حال در نیمه دوم پرسپولیس تیم برتر میدان بود و بارها تا رسیدن به گل پیش رفت اما بازیکنانم نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند.


علی دایی در ادامه انتقاداتش از مردود اعلام شدن گل پرسپولیس گفت: یکی به من بگوید چرا و به چه دلیل داور این گل را مردود اعلام کرد بنده از فوتبال کنار می روم. نمی دانم تیم ما تا چه زمانی باید چوب اشتباهات داوری را بخورد. در بازی با ملوان قبول دارم که بد بودیم و شکست خوردیم اما نمی توانم بپذیرم که در این بازی هم مستحق باخت بودیم.


وی ادامه داد: پرسپولیس در طول این بازی تیم برتر میدان بود و باید به پیروزی می رسید اما متاسفانه یک تصمیم اشتباهات تمام زحمات و تمرینات ما را برباد داد و اجازه رسیدن به پیروزی را به ما نداد. در بازی قبلی آقای افشاریان سر تیم ما را برید و این بار آقای مرادی!


دایی افزود: در این شرایط دیگر کاری از دست من برنمی آید و نمی دانم باید چه بگویم. فقط شرمنده هواداران پررسپولیس شدم که در این بازی برای ما سنگ تمام گذاشتند.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: استقلالی ها در این دیدار موقعیت های زیادی نداشتند اما یک اشتباه داور این فرصت را به آنها داد که به پیروزی برسند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/7/23 و ساعت 6:18 عصر | نظرات دیگران()

شعار هواداران پرسپولیس علیه مرادی/ دایی به شدت تشویق شد/گریه سرخپوشان
مرجع خبری پرسپولیس : گزارشی کامل از حواشی بازی استقلال و پرسپولیس

 

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس ساعت 13:45 وارد ورزشگاه آزادی شدند و هواداران استقلال با مشاهده پرسپولیسی‌ها علیه آنها شعار سر دادند.

 

* با ورود بازیکنان تیم پرسپولیس برای گرم کردن، هواداران به شدت کریم باقری، کاپیتان تیم خود را مورد تشویق قرار دادند و از وی خواستند که مانند دربی 68 مقابل استقلال گلزنی کند.

 

 

*قبل از شروع دربی 69 لیدرهای دو تیم به سوی همدیگر آمده در کنار هم از هواداران خواستند که رفتا جوانمردانه را برای این مسابقه رعایت کنند.

 

*علی دایی هنگام ورود به داخل میدان با علی فتح‌اله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال روبرو شد که رفتار آنها خیلی صمیمی و دوستانه بود و مورد توجه هواداران دو تیم قرار گرفت.

 

*حسین عبدی، مربی تیم پرسپولیس هنگام کردن کردن بازیکنان به صورت اختصاصی با مدافعان صحبت کرد و مسایل فنی را به آنها گوشزد کرد.

 

*علی دایی برای بالا بردن روحیه بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع مسابقه در کنار زمین تک تک آنها را در آغوش گرفت و به بازیکنان روحیه داد.

 

تیم های ملی ایران و نیجریه در روز 26 آبان ماه سال جاری دیدار دوستانه ای را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد. قبل از شروع دربی 69 گوینده ورزشگاه آزادی خطاب به هواداران اعلام کرد که این دیدار با حضور ستاره های فوتبال نیجریه برگزار خواهد شد و از تماشاگران خواست که حمایت همه جانبه ای را از تیم ملی داشته باشند.

 

*قبل از شروع مسابقه تعدادی از مسئولان باشگاه استقلال و پرسپولیس از پدر داوود جورابلو قدردانی کرده و یاد و خاطره لیدر مرحوم استقلال را گرامی داشتند.

 

*در جایگاه خبرنگاران تعدادی از افراد ناشناس و غیر خبرنگار حضور دارند و بیشتر برای تماشای مسابقه به جایگاه خبرنگاران منتقل شده اند.

 

*علاوه بر جورابلو، مسئولان برگزار کننده مسابقه یاد و خاطره محسن آقازاده، مربی مرحوم فولاد یزد را نیز گرامی داشتند. آقازاده هفته گذشته بر اثر سکته درگذشت.

 

بازی استقلال و پرسپولیس در حالی آغاز شد که علی دایی در ابتدای بازی از روی نیمکت مسابقه را به تماشا نشست اما پرویز مظلومی ایستاده کنار زمین بازی را مشاهده می کرد.

 

* میلاد میداودی در دقیقه 9 بازی موقعیت خوبی را از دست داد ولی مظلومی با وجود ناراحتی از هدر رفتن این فرصت، مهاجم تیم خود را تشویق کرد.

 

* علی کفاشیان، مهدی تاج، علی فتح الله زاده، علی امیری، علی نظری جویباری، افشین قطبی، بیوتر، هاشم ساعدی، حنیف عمران زاده، مجید فرخزادی و مجتبی شریفی در جایگاه ویژه نظاره گر این مسابقه هستند.


* حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس بر خلاف سرپرست استقلال در بین هواداران پرسپولیس این بازی را تماشا می کند. نگرانی و استرس در چهره کاشانی مشهود است.


* هواداران استقلال با وجود از دست دادن چند موقعیت از سوی برهانی وی را تشویق کردند. اسکوبورد ورزشگاه هیچ صحنه ای را آهسته پخش نمی کند تا تنشی ایجاد نشود.


* حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس قبل از شروع مسابقه در تونل ورزشگاه آزادی با بازیکنان استقلال احوال‌پرسی کرد.

 

* شیث رضایی، مدافع و کاپیتان پرسپولیس قبل از شروع مسابقه با همه بازیکنان استقلال احوال‌پرسی کرد. سر تراشیده مدافع پرسپولیس مورد توجه دوربین‌های تلویزیونی بود.

 

* مسئولان سازمان لیگ برتر قبل از شروع مسابقه از منوچهر نظری، به عنوان یک پیشکسوت داوری تجلیل کردند.

 

مسعود مرادی، بارها در نیمه اول مورد اعتراض پرویز مظلومی، سرمربی استقلال قرار گرفت و هواداران این تیم نیز در پایان نیمه اول به شدت به عملکرد داور دربی اعتراض کردند. میلاد میداودی، مهاجم استقلال در دقیقه 45 به دلیل تمارض در محوطه 18 قدم پرسپولیس با کارت زرد جریمه شد. مهاجم استقلال در واکنش به تصمیم مرادی به شدت اعتراض کرد.

 

حضور 10 تماشاگر خارجی در جایگاه ویژه توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد. در میان تماشاگران خارجی یک خانم نیز از نزدیک دربی 69 را تماشا می کند.

 

*در پایان نیمه اول و با اعلام در صد مالکیت توپ، پرسپولیس 52 درصد و استقلال 48 درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند.

 

*بین دو نیمه مجتبی جباری، اندرسون، امید روانخواه و جواد شیرزاد از استقلال و محمد پروین، محمد منصوری، کریم باقری و اشپیتیم آرفی از پرسپولیس برای گرم کردن وارد چمن شدند که تماشاگران هر دو تیم آنها را مورد تشویق قرار دادند.


در پایان مسابقه علی دایی از گل دقایق پایانی بهت زده شده و نمی توانست نیمکت را ترک کند. وی به همراه سایر اعضای کادر فنی در کنار نیمکت نشست و با گذشت زمان و برای انجام نشست مطبوعاتی راهی رختکن شد.

 

*بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دریافت گل در دقایق پایانی حاضر به ترک زمین چمن ورزشگاه آزادی نبودند. آنها در زمین دراز کشیده و گریه کنان خوشحالی هواداران استقلال را تماشا کردند.

 

*تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس نیز از شکست تیم شان در دقایق پایانی ناراحت بودند و با چشمان اشک آلود ورزشگاه را ترک کردند.

 

هواداران تیم پرسپولیس که معتقد بودند گل دقیقه 7 محمد نوری صحیح بوده است، پس از پایان بازی علیه مسعود مرادی با سر دادن "مرادی حیا کن،‌داوری را رها کن " علیه این داور شعار دادند.

 

* فرهاد مجیدی که زننده تک گل دربی بود پس از پایان بازی به سمت هواداران استقلال رفت و اشک شوق ریخت.

 

* امیرحسین صادقی و شماری از بازیکنان استقلال با در دست گرفتن عکس داود جورابلو با گریه به رختکن خود رفتند.

 

* هواداران پرسپولیس که روبروی جایگاه نشسته بودند و شماری از آنها گریه می‌کردند حاضر به ترک ورزشگاه نبودند.

 

* در حالی که پرسپولیس این بازی را با نتیجه یک بر صفر باخت، اما علی دایی از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(16344, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");

شعار هواداران پرسپولیس علیه مرادی/ دایی به شدت تشویق شد/گریه سرخپوشان
مرجع خبری پرسپولیس : گزارشی کامل از حواشی بازی استقلال و پرسپولیس

 

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس ساعت 13:45 وارد ورزشگاه آزادی شدند و هواداران استقلال با مشاهده پرسپولیسی‌ها علیه آنها شعار سر دادند.

 

* با ورود بازیکنان تیم پرسپولیس برای گرم کردن، هواداران به شدت کریم باقری، کاپیتان تیم خود را مورد تشویق قرار دادند و از وی خواستند که مانند دربی 68 مقابل استقلال گلزنی کند.

 

 

*قبل از شروع دربی 69 لیدرهای دو تیم به سوی همدیگر آمده در کنار هم از هواداران خواستند که رفتا جوانمردانه را برای این مسابقه رعایت کنند.

 

*علی دایی هنگام ورود به داخل میدان با علی فتح‌اله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال روبرو شد که رفتار آنها خیلی صمیمی و دوستانه بود و مورد توجه هواداران دو تیم قرار گرفت.

 

*حسین عبدی، مربی تیم پرسپولیس هنگام کردن کردن بازیکنان به صورت اختصاصی با مدافعان صحبت کرد و مسایل فنی را به آنها گوشزد کرد.

 

*علی دایی برای بالا بردن روحیه بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع مسابقه در کنار زمین تک تک آنها را در آغوش گرفت و به بازیکنان روحیه داد.

 

تیم های ملی ایران و نیجریه در روز 26 آبان ماه سال جاری دیدار دوستانه ای را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد. قبل از شروع دربی 69 گوینده ورزشگاه آزادی خطاب به هواداران اعلام کرد که این دیدار با حضور ستاره های فوتبال نیجریه برگزار خواهد شد و از تماشاگران خواست که حمایت همه جانبه ای را از تیم ملی داشته باشند.

 

*قبل از شروع مسابقه تعدادی از مسئولان باشگاه استقلال و پرسپولیس از پدر داوود جورابلو قدردانی کرده و یاد و خاطره لیدر مرحوم استقلال را گرامی داشتند.

 

*در جایگاه خبرنگاران تعدادی از افراد ناشناس و غیر خبرنگار حضور دارند و بیشتر برای تماشای مسابقه به جایگاه خبرنگاران منتقل شده اند.

 

*علاوه بر جورابلو، مسئولان برگزار کننده مسابقه یاد و خاطره محسن آقازاده، مربی مرحوم فولاد یزد را نیز گرامی داشتند. آقازاده هفته گذشته بر اثر سکته درگذشت.

 

بازی استقلال و پرسپولیس در حالی آغاز شد که علی دایی در ابتدای بازی از روی نیمکت مسابقه را به تماشا نشست اما پرویز مظلومی ایستاده کنار زمین بازی را مشاهده می کرد.

 

* میلاد میداودی در دقیقه 9 بازی موقعیت خوبی را از دست داد ولی مظلومی با وجود ناراحتی از هدر رفتن این فرصت، مهاجم تیم خود را تشویق کرد.

 

* علی کفاشیان، مهدی تاج، علی فتح الله زاده، علی امیری، علی نظری جویباری، افشین قطبی، بیوتر، هاشم ساعدی، حنیف عمران زاده، مجید فرخزادی و مجتبی شریفی در جایگاه ویژه نظاره گر این مسابقه هستند.


* حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس بر خلاف سرپرست استقلال در بین هواداران پرسپولیس این بازی را تماشا می کند. نگرانی و استرس در چهره کاشانی مشهود است.


* هواداران استقلال با وجود از دست دادن چند موقعیت از سوی برهانی وی را تشویق کردند. اسکوبورد ورزشگاه هیچ صحنه ای را آهسته پخش نمی کند تا تنشی ایجاد نشود.


* حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس قبل از شروع مسابقه در تونل ورزشگاه آزادی با بازیکنان استقلال احوال‌پرسی کرد.

 

* شیث رضایی، مدافع و کاپیتان پرسپولیس قبل از شروع مسابقه با همه بازیکنان استقلال احوال‌پرسی کرد. سر تراشیده مدافع پرسپولیس مورد توجه دوربین‌های تلویزیونی بود.

 

* مسئولان سازمان لیگ برتر قبل از شروع مسابقه از منوچهر نظری، به عنوان یک پیشکسوت داوری تجلیل کردند.

 

مسعود مرادی، بارها در نیمه اول مورد اعتراض پرویز مظلومی، سرمربی استقلال قرار گرفت و هواداران این تیم نیز در پایان نیمه اول به شدت به عملکرد داور دربی اعتراض کردند. میلاد میداودی، مهاجم استقلال در دقیقه 45 به دلیل تمارض در محوطه 18 قدم پرسپولیس با کارت زرد جریمه شد. مهاجم استقلال در واکنش به تصمیم مرادی به شدت اعتراض کرد.

 

حضور 10 تماشاگر خارجی در جایگاه ویژه توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد. در میان تماشاگران خارجی یک خانم نیز از نزدیک دربی 69 را تماشا می کند.

 

*در پایان نیمه اول و با اعلام در صد مالکیت توپ، پرسپولیس 52 درصد و استقلال 48 درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند.

 

*بین دو نیمه مجتبی جباری، اندرسون، امید روانخواه و جواد شیرزاد از استقلال و محمد پروین، محمد منصوری، کریم باقری و اشپیتیم آرفی از پرسپولیس برای گرم کردن وارد چمن شدند که تماشاگران هر دو تیم آنها را مورد تشویق قرار دادند.


در پایان مسابقه علی دایی از گل دقایق پایانی بهت زده شده و نمی توانست نیمکت را ترک کند. وی به همراه سایر اعضای کادر فنی در کنار نیمکت نشست و با گذشت زمان و برای انجام نشست مطبوعاتی راهی رختکن شد.

 

*بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دریافت گل در دقایق پایانی حاضر به ترک زمین چمن ورزشگاه آزادی نبودند. آنها در زمین دراز کشیده و گریه کنان خوشحالی هواداران استقلال را تماشا کردند.

 

*تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس نیز از شکست تیم شان در دقایق پایانی ناراحت بودند و با چشمان اشک آلود ورزشگاه را ترک کردند.

 

هواداران تیم پرسپولیس که معتقد بودند گل دقیقه 7 محمد نوری صحیح بوده است، پس از پایان بازی علیه مسعود مرادی با سر دادن "مرادی حیا کن،‌داوری را رها کن " علیه این داور شعار دادند.

 

* فرهاد مجیدی که زننده تک گل دربی بود پس از پایان بازی به سمت هواداران استقلال رفت و اشک شوق ریخت.

 

* امیرحسین صادقی و شماری از بازیکنان استقلال با در دست گرفتن عکس داود جورابلو با گریه به رختکن خود رفتند.

 

* هواداران پرسپولیس که روبروی جایگاه نشسته بودند و شماری از آنها گریه می‌کردند حاضر به ترک ورزشگاه نبودند.

 

* در حالی که پرسپولیس این بازی را با نتیجه یک بر صفر باخت، اما علی دایی از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(16344, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
گزارشی کامل از حواشی بازی استقلال و پرسپولیس

 

بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس ساعت 13:45 وارد ورزشگاه آزادی شدند و هواداران استقلال با مشاهده پرسپولیسی‌ها علیه آنها شعار سر دادند.

 

* با ورود بازیکنان تیم پرسپولیس برای گرم کردن، هواداران به شدت کریم باقری، کاپیتان تیم خود را مورد تشویق قرار دادند و از وی خواستند که مانند دربی 68 مقابل استقلال گلزنی کند.

 

 

*قبل از شروع دربی 69 لیدرهای دو تیم به سوی همدیگر آمده در کنار هم از هواداران خواستند که رفتا جوانمردانه را برای این مسابقه رعایت کنند.

 

*علی دایی هنگام ورود به داخل میدان با علی فتح‌اله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال روبرو شد که رفتار آنها خیلی صمیمی و دوستانه بود و مورد توجه هواداران دو تیم قرار گرفت.

 

*حسین عبدی، مربی تیم پرسپولیس هنگام کردن کردن بازیکنان به صورت اختصاصی با مدافعان صحبت کرد و مسایل فنی را به آنها گوشزد کرد.

 

*علی دایی برای بالا بردن روحیه بازیکنان پرسپولیس قبل از شروع مسابقه در کنار زمین تک تک آنها را در آغوش گرفت و به بازیکنان روحیه داد.

 

تیم های ملی ایران و نیجریه در روز 26 آبان ماه سال جاری دیدار دوستانه ای را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد. قبل از شروع دربی 69 گوینده ورزشگاه آزادی خطاب به هواداران اعلام کرد که این دیدار با حضور ستاره های فوتبال نیجریه برگزار خواهد شد و از تماشاگران خواست که حمایت همه جانبه ای را از تیم ملی داشته باشند.

 

*قبل از شروع مسابقه تعدادی از مسئولان باشگاه استقلال و پرسپولیس از پدر داوود جورابلو قدردانی کرده و یاد و خاطره لیدر مرحوم استقلال را گرامی داشتند.

 

*در جایگاه خبرنگاران تعدادی از افراد ناشناس و غیر خبرنگار حضور دارند و بیشتر برای تماشای مسابقه به جایگاه خبرنگاران منتقل شده اند.

 

*علاوه بر جورابلو، مسئولان برگزار کننده مسابقه یاد و خاطره محسن آقازاده، مربی مرحوم فولاد یزد را نیز گرامی داشتند. آقازاده هفته گذشته بر اثر سکته درگذشت.

 

بازی استقلال و پرسپولیس در حالی آغاز شد که علی دایی در ابتدای بازی از روی نیمکت مسابقه را به تماشا نشست اما پرویز مظلومی ایستاده کنار زمین بازی را مشاهده می کرد.

 

* میلاد میداودی در دقیقه 9 بازی موقعیت خوبی را از دست داد ولی مظلومی با وجود ناراحتی از هدر رفتن این فرصت، مهاجم تیم خود را تشویق کرد.

 

* علی کفاشیان، مهدی تاج، علی فتح الله زاده، علی امیری، علی نظری جویباری، افشین قطبی، بیوتر، هاشم ساعدی، حنیف عمران زاده، مجید فرخزادی و مجتبی شریفی در جایگاه ویژه نظاره گر این مسابقه هستند.


* حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس بر خلاف سرپرست استقلال در بین هواداران پرسپولیس این بازی را تماشا می کند. نگرانی و استرس در چهره کاشانی مشهود است.


* هواداران استقلال با وجود از دست دادن چند موقعیت از سوی برهانی وی را تشویق کردند. اسکوبورد ورزشگاه هیچ صحنه ای را آهسته پخش نمی کند تا تنشی ایجاد نشود.


* حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس قبل از شروع مسابقه در تونل ورزشگاه آزادی با بازیکنان استقلال احوال‌پرسی کرد.

 

* شیث رضایی، مدافع و کاپیتان پرسپولیس قبل از شروع مسابقه با همه بازیکنان استقلال احوال‌پرسی کرد. سر تراشیده مدافع پرسپولیس مورد توجه دوربین‌های تلویزیونی بود.

 

* مسئولان سازمان لیگ برتر قبل از شروع مسابقه از منوچهر نظری، به عنوان یک پیشکسوت داوری تجلیل کردند.

 

مسعود مرادی، بارها در نیمه اول مورد اعتراض پرویز مظلومی، سرمربی استقلال قرار گرفت و هواداران این تیم نیز در پایان نیمه اول به شدت به عملکرد داور دربی اعتراض کردند. میلاد میداودی، مهاجم استقلال در دقیقه 45 به دلیل تمارض در محوطه 18 قدم پرسپولیس با کارت زرد جریمه شد. مهاجم استقلال در واکنش به تصمیم مرادی به شدت اعتراض کرد.

 

حضور 10 تماشاگر خارجی در جایگاه ویژه توجه خبرنگاران را به خود جلب کرد. در میان تماشاگران خارجی یک خانم نیز از نزدیک دربی 69 را تماشا می کند.

 

*در پایان نیمه اول و با اعلام در صد مالکیت توپ، پرسپولیس 52 درصد و استقلال 48 درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند.

 

*بین دو نیمه مجتبی جباری، اندرسون، امید روانخواه و جواد شیرزاد از استقلال و محمد پروین، محمد منصوری، کریم باقری و اشپیتیم آرفی از پرسپولیس برای گرم کردن وارد چمن شدند که تماشاگران هر دو تیم آنها را مورد تشویق قرار دادند.


در پایان مسابقه علی دایی از گل دقایق پایانی بهت زده شده و نمی توانست نیمکت را ترک کند. وی به همراه سایر اعضای کادر فنی در کنار نیمکت نشست و با گذشت زمان و برای انجام نشست مطبوعاتی راهی رختکن شد.

 

*بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از دریافت گل در دقایق پایانی حاضر به ترک زمین چمن ورزشگاه آزادی نبودند. آنها در زمین دراز کشیده و گریه کنان خوشحالی هواداران استقلال را تماشا کردند.

 

*تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس نیز از شکست تیم شان در دقایق پایانی ناراحت بودند و با چشمان اشک آلود ورزشگاه را ترک کردند.

 

هواداران تیم پرسپولیس که معتقد بودند گل دقیقه 7 محمد نوری صحیح بوده است، پس از پایان بازی علیه مسعود مرادی با سر دادن "مرادی حیا کن،‌داوری را رها کن " علیه این داور شعار دادند.

 

* فرهاد مجیدی که زننده تک گل دربی بود پس از پایان بازی به سمت هواداران استقلال رفت و اشک شوق ریخت.

 

* امیرحسین صادقی و شماری از بازیکنان استقلال با در دست گرفتن عکس داود جورابلو با گریه به رختکن خود رفتند.

 

* هواداران پرسپولیس که روبروی جایگاه نشسته بودند و شماری از آنها گریه می‌کردند حاضر به ترک ورزشگاه نبودند.

 

* در حالی که پرسپولیس این بازی را با نتیجه یک بر صفر باخت، اما علی دایی از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(16344, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/7/23 و ساعت 6:17 عصر | نظرات دیگران()

کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از آخرین تمرین این تیم که پشت درهای بسته برگزار شد اسامی 18 بازیکن را جهت رویارویی با تیم استقلال اعلام کرد .

 

این 18 بازیکن اسامی منتخب علی دایی سرمربی پرسپولیس جهت برگزاری شصت و نهمین داربی پایتخت برابر استقلال خواهند بود :

 

علیرضا حقیقی ، رحمان احمدی ، شیث رضایی ، علیرضا نورمحمدی ، علیرضا محمد  ، حمیدرضا علی عسگری ، مجتبی شیری ، امیر حسین فشنگچی  ، کریم باقری ، مازیار زارع ، مهدی شیری ، محمد پروین ، محمد منصوری ، حسین بادامکی ، محمدنوری ، هادی نوروزی  ،  اشپیتیم آرفی و غلامرضا رضایی 18 بازیکنی هستند که در اردوی مسابقه فردا برابر استقلال حضور خواهند داشت .

 

 

 

مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال از ساعت 15 فردا جمعه به قضاوت مسعود مرادی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(16312, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/7/22 و ساعت 11:50 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 267131
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو