ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ مهر 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و او را از ایمان پرسیدند ، فرمود : ] ایمان بر چهار پایه استوار است ، بر شکیبایى ، و یقین و داد و جهاد . و شکیبایى را چهار شاخه است : آرزومند بودن ، و ترسیدن ، و پارسایى و چشم امید داشتن . پس آن که مشتاق بهشت بود ، شهوتها را از دل زدود ، و آن که از دوزخ ترسید ، از آنچه حرام است دورى گزید ، و آن که ناخواهان دنیا بود ، مصیبتها بر وى آسان نمود ، و آن که مرگ را چشم داشت ، در کارهاى نیک پاى پیش گذاشت . و یقین بر چهار شعبه است : بر بینایى زیرکانه ، و دریافت عالمانه و پند گرفتن از گذشت زمان و رفتن به روش پیشینیان . پس آن که زیرکانه دید حکمت بر وى آشکار گردید ، و آن را که حکمت آشکار گردید عبرت آموخت ، و آن که عبرت آموخت چنان است که با پیشینیان زندگى را در نوردید . و عدل بر چهار شعبه است : بر فهمى ژرف نگرنده ، و دانشى پى به حقیقت برنده ، و نیکو داورى فرمودن ، و در بردبارى استوار بودن . پس آن که فهمید به ژرفاى دانش رسید و آنکه به ژرفاى دانش رسید از آبشخور شریعت سیراب گردید ، و آن که بردبار بود ، تقصیر نکرد و میان مردم با نیکنامى زندگى نمود . و جهاد بر چهار شعبه است : به کار نیک وادار نمودن ، و از کار زشت منع فرمودن . و پایدارى در پیکار با دشمنان ، و دشمنى با فاسقان . پس آن که به کار نیک واداشت ، پشت مؤمنان را استوار داشت ، و آن که از کار زشت منع فرمود بینى منافقان را به خاک سود ، و آن که در پیکار با دشمنان پایدار بود ، حقى را که بر گردن دارد ادا نمود ، و آن که با فاسقان دشمن بود و براى خدا به خشم آید ، خدا به خاطر او خشم آورد و روز رستاخیز وى را خشنود نماید . و کفر بر چهار ستون پایدار است : پى وهم رفتن و خصومت کردن و از راه حق به دیگر سو گردیدن و دشمنى ورزیدن . پس آن که پى وهم گرفت به حق بازنگشت ، و آن که از نادانى فراوان ، خصومت ورزید ، از دیدن حق کور گشت ، و آن که از راه حق به دیگر سو شد ، نیکویى را زشت و زشتى را نیکویى دید و مست گمراهى گردید ، و آن که دشمنى ورزید راهها برایش دشوار شد و کارش سخت و برون شو کار ناپایدار . و شک بر چهار شعبه است : در گفتار جدال نمودن و ترسیدن و دو دل بودن ، و تسلیم حادثه‏هاى روزگار گردیدن . پس آن که جدال را عادت خود کرد ، خویش را از تاریکى شبهت برون نیاورد ، و آن که از هر چیز که پیش رویش آمد ترسید ، پیوسته واپس خزید ، و آن که دو دل بود پى شیطان او را بسود ، و آن که به تباهى دنیا و آخرت گردن نهاد هر دو جهانش را به باد داد . [ و پس از این سخن گفتارى بود که از بیم درازى و برون شدن از روش کارى که در این کتاب مقصود است نیاوردیم . ] [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

 تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس امروز پس از یک روز تعطیلی از سر گرفته می شود.


تمرین امروز پرسپولیسى ها در ? نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار مى شود ؛همچنین ساعت ?? هم در آکادمى انقلاب به انجام تست مى پردازند.


غیبت دایى در تمرین سه شنبه پرسپولیس
شب سه شنبه على دایى براى شرکت در مراسم سالگرد ترحیم پدرش باید در اردبیل حضور داشته باشد و بدین خاطر در تمرین سه شنبه پرسپولیسى ها غایب خواهد بود.

على دایى البته تمرینات مورد نظرش را براى عبدى شرح داده تا در زمانى که دایى نیست، تیم با متد او تمرین کند.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/7/11 و ساعت 9:16 صبح | نظرات دیگران()

کانون هوادران باشگاه پرسپولیس در گذشت سرگروه مشوقین باشگاه استقلال را به مشوقان و هواداران این باشگاه تسلیت گفت.


 به نقل از سایت باشگاه ، در متن این پیام تسلیت آمده است: خبر درگذشت داوود جورابلو سرگروه مشوقین باشگاه استقلال تهران باعث تاثر و تالم شد. این ضایعه را از سوی کانون هواداران و هواداران میلیونی پرسپولیس به مسئولان و هوادارن باشگاه استقلال تسلیت می گوئیم.

 

کانون هوادارن باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس)


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/7/11 و ساعت 9:16 صبح | نظرات دیگران()

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بخشی از جریمه مربوط به تخلفات طرفداران و مسئولان باشگاه شهرداری تبریز را اعلام کرد.

 

مجتبی شریفی در خصوص جریمه شهرداری تبریز به دلیل تخلف طرفدارانش در بازی این تیم برابر پرسپولیس افزود: از این پس تیم فوتبال شهرداری تبریز در هر بازی می تواند از هزار تا هزار و پانصد طرفدار را در ورزشگاه داشته باشد و بیش از این تعداد به ورزشگاه راه داده نمی شوند.


وی با بیان اینکه برای این طرفداران باید کارت هواداری صادر شود تا بتوان حواشی احتمالی را کنترل کرد ، افزود: مدیر عامل این باشگاه اعلام کرد طرفدارانشان کم تعداد هستند و مسئولیت اتفاقات بازی برابر پرسپولیس را بر عهده نگرفت.

 

به همین دلیل ما ناچار شدیم به دلیل سابقه این مسائل در بازیهای شهرداری این تصمیم را بگیریم. رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان گفت : همچنین برای این تیم جریمه نقدی حد اکثری را از 30 تا 50 میلیون تومان در نظر خواهیم گرفت.

 

گفتنی است باشگاه پرسپولیس پس از اتفاقات مسابقه هفته اول برابر تراکتورسازی هم از کمیته انضباطی خواسته بود محرومیت تیم تراکتور از بازی خنگی در بازی برگشت برابر پرسپولیس اعمال شود که با این مساله موافقت نشد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/7/11 و ساعت 9:15 صبح | نظرات دیگران()

15 روز دیگر ، نام یک تیم بزرگ برای بازی در آزادی اعلام می شود

رئیس سازمان تربیت‌بدنی گفت: استقلال و پرسپولیس تا پایان سال صاحب زمین اختصاصی خواهند شد که شاید قرمزها زودتر مالک شوند.

 

علی سعیدلو درباره بازی دوستانه بین تیم‌های فوتبال ایران و برزیل، گفت: برای آمادگی تیم‌ها لازم است مقدمات کار فراهم شود و اردوهایی تشکیل شود تا ایران بتواند با تیم‌های شایسته‌تری رقابت کند. شرایط خوبی فراهم شده تا این دو تیم مقابل هم بازی کنند.


معاون رئیس جمهوری گفت: تیم ایران در نظر دارد که در دیداری دیگر با یکی از تیم‌های قدرتمند جهان در ورزشگاه آزادی رقابت کند. تا 15 روز آینده نام دیگر حریف قدرتمند ایران برای انجام دیدار دوستانه مشخص خواهد شد.

 

 


وی درباره احتمال سفرش به امارات برای تماشای دیدار دوستانه برابر برزیل عنوان کرد: احتمالاً در آن زمان در تماشای مسابقه رالی که از پکن به پاریس می‌رود و این مسیر از شمال کشور ایران نیز رد می‌شود، حضور خواهم داشت. نمی‌توانم این دیدار دوستانه را از نزدیک تماشا کنم.

 


رئیس سازمان تربیت بدنی در خصوص پیش‌بینی این دیدار، اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی باشد و تیم ما دقیق بازی کند تا ظرفیت واقعی‌اش را مقابل یک تیم قدرتمند به نمایش بگذارد. در این صورت، احساس می‌کنیم چه جایگاهی در جهان داریم.

علی سعیدلو با اشاره به خصوصی‌سازی 2 تیم استقلال و پرسپولیس، گفت: این مسئله وظیفه ما است. با نامه‌نگاری‌هایی که به سازمان خصوصی‌سازی انجام شده، این کار تا آخر امسال انجام خواهد شد.


وی ادامه داد: از گذشته صحبت بر سر امکانات این دو باشگاه وجود داشت. امکاناتی چون زمین، خوابگاه، محل تمرین، بدن‌سازی و استخر از مواردی است که از اول سال 89 تصمیم گرفته شد تا برای آنها انجام شود.


وی گفت: تا آخر امسال باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس می‌توانند زمین اختصاصی خود را داشته باشند و شاید این کار برای پرسپولیس زودتر نتیجه دهد. اگر خصوصی سازی شد، سازمان تربیت بدنی می‌تواند امکانات در نظر گرفته را به این 2 باشگاه منتقل کند و جزء سرمایه آنها قرار دهد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/7/10 و ساعت 6:42 عصر | نظرات دیگران()

هیچ تیمی او را نخواست / بدون بازی ملی!

 «آنیست اینگا» در راه پرسپولیس... این خبری بود که چهارشنبه روی خروجی سایت باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و متعاقب آن خبرگزاری ها خبر پیوستن این مهاجم کامرونی به پرسپولیس را انعکاس دادند.


پرسپولیسی‌ها که به غیر از چند مورد، سابقه جالبی در مورد جذب بازیکن خارجی ندارند، پس از ماجرای «فلاویو بک جونیور» برزیلی، حالا به دنبال نمونه کامرونی او هستند. همانطور که در مورد بک جونیور نوشته بودیم، آن بازیکن برزیلی حدود سه فصل بدون تیم بود و در هیچ باشگاهی توپ نزده بود.

 


اینگا جایی در تیم ملی کامرون نداشته!
آنیست اینگا، مهاجم کامرونی و گزینه جدید پرسپولیس متولد 9 آگوست 1986 در شهر «دوآلا»ی کامرون است. این بازیکن 191 سانتی‌متری که سابقه حضور در لیگ‌های اروگوئه، تونس، مالزی، یونان، آلبانی، ویتنام و لیگ دسته اول ترکیه را دارد، از سال 2003 فوتبال حرفه‌ای را شروع کرد و در سال 2009 به باشگاه کوتون‌اسپور کامرون پیوست.

 

هر چند در مورد آنیست اینگا اعلام شده بود که او سابقه حضور در تیم ملی ب کامرون را دارد، ولی در سایت‌های مربوطه از جمله ویکی‌پدیا هیچ اطلاعاتی در این مورد وجود ندارد و هیچ مدرکی دال بر حضور آنیست اینگا در تیم ملی کامرون به چشم نمی‌خورد. در حالی که گفته شده بود اینگا یک مهاجم گلزن و تمام‌کننده است، هیچ آمار قابل توجهی در مورد او وجود ندارد.

 

به طور مثال اینگا در تیم مونته‌ویدئوی اروگوئه در 22 بازی هیچ گلی به ثمر نرسانده و یا در تونس در 22 بازی که به میدان رفته فقط سه گل به ثمر رسانده است. فصل رویایی اینگا در لیگ نه چندان مطرح ویتنام رقم خورد و او در 27 بازی 10 گل وارد دروازه حریفان کرد و از همان‌جا بود که توانست به لیگ دسته اول ترکیه (نه لیگ برتر!) راه پیدا کند. به هر حال تحقیق و بررسی در مورد عملکرد اینگا نشان می‌دهد که در مورد بیوگرافی و رزومه او اطلاعاتی نادرست و عجیب ارایه شده است.


یاوری، دست‌نشان و پورمهدی گزینه پرسپولیس را رد کرده‌اند
در مورد سوابق و عملکرد آنیست اینگا صحبت‌های دیگری نیز وجود دارد. این نخستین تجربه حضور این مهاجم در ایران نیست، چون اینگا دو سال پیش و در زمان سرمربیگری محمود یاوری در تیم راه‌آهن برای تست دادن در تمرینات این تیم حاضر شد. اینگا فقط دو، سه روز در تمرینات راه‌آهن حاضر شد و بالاخره یاوری او را رد کرد و مهاجم کامرونی به کشورش بازگشت.


اینگا که گویا مدت‌هاست روی فوتبال ایران زوم کرده، در زمانی که استیل‌آذین در لیگ دسته اول حضور داشت، قصد پیوستن به این تیم را داشت که البته در آن زمان نیز نادر دست‌نشان، سرمربی وقت استیل‌آذین او را نپذیرفت.


آنیست که مسلما پشتکار خوبی نیز دارد، در هفته‌های ابتدایی حضور ناصر پورمهدی در تیم ابومسلم قصد داشت در تمرینات این تیم حاضر شود. اینگا حتی وارد ایران هم شد، ولی وقتی ابومسلمی‌ها در مورد او اطلاعات بیشتری به دست آوردند، از همان فرودگاه امام او را دیپورت کردند!


ماجرای پیشنهاد و حضور اینگا در تیم استراسبورگ فرانسه نیز چیزی شبیه حضور این مهاجم کامرونی در تیم ملی ب کشورش است. در حالی که اعلام شده بود اینگا از تیم دسته سومی استراسبورگ فرانسه پیشنهاد دارد، این مهاجم کامرونی در یک فصل و نیم گذشته فقط یک بازی برای باشگاه کوتون‌اسپور انجام داده است.


جذب بازیکن، شرط جدید برای پس دادن پول اوسال!
پرسپولیسی‌ها که در جذب بازیکن خارجی معمولا عملکرد قابل توجهی نداشته‌اند، همین چند وقت پیش در مورد «هروه اوسال» نیز با مشکلات زیادی روبرو شدند.

 

اوسال در حالی به پرسپولیس پیوست که طبق گفته‌های باشگاه هپاتیت و طبق گزارش منابع غیررسمی مبتلا به ویروس ایدز بوده است!


در مورد پرونده اوساله نیز شنیدیم که مدیربرنامه‌های او اعلام کرده تنها در صورتی می‌تواند مبلغ دریافتی پرسپولیسی‌ها را پرداخت کند که این باشگاه بازیکن دیگری را از همین کانال جانشین اوسال کند! باشگاه پرسپولیس که در همان ابتدای کار مبلغ 40 هزار دلار به اوسال و مدیربرنامه‌های او پرداخته، هنوز برای پس گرفتن پولش مشکل دارد.

 

شنیده‌ها در مورد پرونده اوساله حکایت از آن دارد که مدیر برنامه‌های اوساله یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس و تیم ملی است که همراه یکی از دوستانش این کار را انجام داده است.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/7/10 و ساعت 6:41 عصر | نظرات دیگران()

مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته به روایت مرجع خبری...

 

آنیست قبل از دربی می‌آید

آنیست اینگا مهاجم کامرونی و 24 ساله‌ای که قصد حضور در تمرین‌های پرسپولیس را دارد، قطعا قبل از دربی پایتخت در تمرین‌های این تیم حاضر خواهد شد تا اگر مورد توجه علی دایی قرار گرفت در نیم‌فصل دوم با پیراهن سرخ به میدان برود. گفته می‌شد این بازیکن از طریق رابط اوسال به ایران می‌آید.

 

کاشانی از عبدی گزارش خواست

در حاشیه جلسه عصر چهارشنبه کمیته فنی پرسپولیس، حبیب کاشانی از حسین عبدی مسوول جدید آکادمی پرسپولیس تقاضا کرد در آستانه شروع فصول جدید رقابت‌های تیم‌های پایه، گزارش کاملی از وضعیت تیم‌های رده‌های سنی مختلف به وی ارائه کند.

 

ظاهرا هم عبدی و هم باشگاه موضوع رسیدگی به تیم‌های پایه و تشکیل آکادمی را جدی گرفته‌اند تا ضعف سرخ‌های پایتخت بالاخره در این مقوله مرتفع شود.

 

اولین امتیاز برای پایه‌های پرسپولیس

 

اولین امتیاز نصیب تیم‌های پایه پرسپولیس شد و البته این امتیاز را تیم نونهالان گرفت. نونهالان پرسپولیس در بازی اول خود دیروز صبح مقابل مقاومت 2-2 مساوی کردند که گل‌های این تیم را الهایی‌نژاد و محمدی به ثمر رساندند. دیروز ساعت 17:30 تیم نوجوانان پرسپولیس هم در نخستین بازی‌اش در فصل جدید در ورزشگاه شهید کشوری مقابل تیم میعاد قرار گرفت. تیم‌های جوانان و امید پرسپولیس هم روز 21 مهر ماه رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند که البته هنوز نامشان مشخص نیست.

 

تیم دایی شکست والیبال را جبران کرد

پس از شکست 3- صفر و سنگین تیم دایی به یاران شیث در والیبال ساحلی، کری‌خوانی‌ها آنقدر ادامه یافت تا این مسابقه هیجان‌انگیز این بار کامل‌تر و با نفرات بیشتری انجام شود. پنج‌شنبه شب دوباره تیم دایی و شیث رو در روی هم قرار گرفتند که در تیم دایی، رحمان احمدی، مولایی، شکوری، پروین و منصوری هم حضور داشتند اما شیث را محمود خوردبین، مازیار زارع، مجتبی شیری، سپهر حیدری و ... همراهی می‌کردند. این بازی مهیج این بار به گیم پنجم کشید تا در نهایت تیم دایی با نتیجه 3-2 برنده مصاف سنگین والیبال ساحلی پرسپولیسی‌ها باشد و شکست قبلی را جبران کند. تیم دایی البته در اردوی سرعین هم یاران شیث را شکست داده بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/7/10 و ساعت 6:41 عصر | نظرات دیگران()

اهالى و دوستداران فوتبال این روزها در تب و تاب دیدار دوستانه ایران و برزیل هستند. بدون شک بازى با پر افتخارترین تیم جهان اتفاق کوچکى نیست و افتخار بزرگى محسوب مى شود اما چگونگى انجام این بازى هم خیلى مهم است و باید به آن توجه کنیم.


تیم ملى ایران در بزرگ ترین دیدار دوستانه خود بعد از انقلاب، در دوره ریاست محمد دادکان در فدراسیون فوتبال با تیم ملى آلمان بازى کرد اما شرایط آن بازى با آنچه که امروز در فوتبال ما اتفاق مى افتد، کاملاً متفاوت بود.


در آن دیدار دادکان مبلغ ??? هزار دلار یعنى ??? میلیون تومان از فدراسیون فوتبال آلمان گرفت و شرط کرد که کاروان تیم ملى آلمان باید شب قبل از بازى در ایران باشند.


مدیران فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرده بودند که شب قبل از بازى را در امارات مى گذرانند و صبح بازى به تهران مى آیند و در استادیوم حاضر مى شوند و بعد از بازى هم سریع به امارات بر مى گردند اما دادکان شرط انجام آن دیدار را حضور تیم ملى آلمان در شب قبل از بازى در ایران اعلام کرد و در نهایت حرف او به کرسى نشست و کاروان آلمان شب قبل از بازى به ایران سفر کرد.

 

 

آن روزها یکى از نزدیکان دادکان از او پرسیده بود که چرا شرط کرده بازیکنان تیم ملى آلمان باید شب قبل از بازى را در ایران بگذرانند که رئیس وقت فدراسیون فوتبال در جواب او گفته بود: «این شرط را گذاشتم تا دنیا بفهمد در مملکت من امنیت کامل وجود دارد.»

 

على کفاشیان امروز مى تواند خوشحال باشد که دیدار تدارکاتى بزرگى در دوران ریاست او براى تیم ملى فراهم شده اما تفاوت بازى با برزیل با دیدارى که مقابل آلمان برگزار کردیم این است که برزیل از اسپانسر بازی یعنی شبکه ابوظبی اسپرت مبلغ ? میلیون دلار دریافت کرده و بازى هم در ابوظبى برگزار مى شود و نتوانستیم پاى ستارگان برزیل را به ایران بکشانیم.

 

نکته مهم اینجاست که براى پخش مستقیم این بازى براى هموطنان مان هم باید چند میلیارد تومان بپردازیم. فاصله توان مدیریت دادکان و کفاشیان در این ? بازى کاملاً مشخص است و به خوبى تفاوت آنها را نشان مى دهد.

  < type=text/java>
var jcomments=new JComments(15956, "com_content","http://perspolisnews.com/index.php?option=com_jcomments&tmpl=component");
jcomments.setList("comments-list");
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/7/10 و ساعت 2:36 عصر | نظرات دیگران()

هفته‌ی آینده هفت مسابقه فوتبال در قالب برنامه‌های فوتبال برتر و گزارش ورزشی از شبکه سه سیما پخش زنده می‌شود.

 از جریان مسابقات فوتبال لیگ انگلیس، بازی ساندرلند و منچستریونایتد شنبه (دهم مهرماه) ساعت 17 و 30 دقیقه پخش زنده می‌شود.

 

از جریان مسابقات فوتبال لیگ ایتالیا نیز بازی پارما و میلان انتخاب شده است که شنبه ساعت 22 و 15 دقیقه روی آنتن می‌رود.

 

 

شبکه سه از جریان بازی‌های فوتبال لیگ انگلیس بازی منچسترسیتی و نیوکاسل را زنده پخش می‌کند. این دیدار یکشنبه (یازدهم مهر ماه) ساعت 16 پخش خواهد شد.

 

 

برنامه «فوتبال برتر» یکشنبه ساعت 19 و 30 دقیقه بازی نهایی مسابقات غرب آسیا را پخش می‌کند.

 

از مسابقات فوتبال دوستانه امید ایران نیز بازی ایران و کره جنوبی انتخاب شده است که دوشنبه 12 مهر ماه ساعت 10 صبح پخش می‌شود. بازی ایران واسترالیا نیز چهارشنبه (14 مهر ماه) ساعت 10 پخش زنده می‌شود.

 


شبکه سه از جریان مسابقات فوتبال دوستانه امید ایران، دیدار ایران و یمن را جمعه (16 مهر ماه) ساعت 13 پخش می‌کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/7/10 و ساعت 2:27 عصر | نظرات دیگران()

پروین این روزها یکی از آماده ترین و فعال ترین بازیکنان پرسپولیس در اردوی کیش است. ستاره ای که می خواهد در بازگشایی دوباره لیگ، جایگاه خود را در ترکیب اصلی تثبیت کند.

 

محمد پروین دیرتر از همه به تمرینات پرسپولیس اضافه شد در حالی که فصل تقریبا در آستانه آغاز بود و از همین رو پروین با بدنی ناآماده پای به مسابقات لیگ گذاشت و رفته رفته به ترکیب پرسپولیس اضافه شد.

 

پروین در این تعطیلات می کوشد بهترین استفاده را کرده و بدن خود را به سایر هم تیمی هایش برساند. با این وجود بعضی از منتقدان پروین با بزرگ نمایی می کوشند محمد پروین را ناآماده جلوه داده و ادعا می کنند او با اضافه وزن روبروست و هنوز نتوانسته کیلوهای اضافی را آب کند.

 

این در حالیست که در اردوی کیش، پروین یکی از آماده ترین هاست و در شرایط فعلی حتی یک، دو کیلو نسبت به وزن استاندارد کم دارد! ریشه این انتقادات بیهوده و غیرکارشناسی را باید در فیزیک محمد پروین جست و جو کرد.

 

محمد پروین ذاتا دارای یک فیزیک بدنی فربه است و در این ویژگی کاملا به پدرش رفته است. او ذاتا از اندام فربهی برخوردار است و به واسطه استخوان بندی درشت و عضلات پیچیده و تنومند، در ظاهر یک بازیکن فربه نشان می دهد که به شدت از اضافه وزن رنج می برد، در حالی که حقیقت چیز دیگری است.

 

علی پروین نیز در دوران بازیگری اش اینچنین بود. ستاره ای که هنگامی که برهنه می شد و لباس ورزشی بر تن می کرد، همگان او را ناآماده می دانستند اما با همان اندام به زمین می رفت و با سرعت و تکنیک فوق العاده اش هر حریفی را از سر راه بر می داشت.

 

علی پروین نیز از اندامی فربه برخوردار بود و در این زمینه ارثیه خود را تمام و کمال به پسرش منتقل کرده. بازیکنی که چاق به نظر می رسد اما چاق نیست! محمد پروین نه تنها چاق و ناآماده نیست، بلکه اکنون کاملا آماده و روی فرم به نظر می رسد. ای کاش منتقدان فقط اندکی با منطق قضاوت می کردند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/7/8 و ساعت 3:55 عصر | نظرات دیگران()

بازیکنان، کادر فنی و همراهان پرسپولیس امشب را مهمان رستوران پدر خوب کیش هستند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اردوی تدارکاتی تا روز جمعه 9 مهر در جزیره کیش به سر می برد.

 

برنامه های فردا یک ساعت دیرتر


تمامی برنامه های فردا سرخ پوشان در کیش با یک ساعت تاخیر انجام می شود.


علی دایی سرمربی این تیم برای استراحت دادن بیشتر بازیکنان برنامه های فردا را با یک ساعت تاخیر اعلام کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/7/8 و ساعت 8:46 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267040
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو