ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ مهر 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خدای من! کدام یک از مردم نزد تو محبوبتر است؟ فرمود : دانشمندی که دانشمند دیگری را می جوید . [موسی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

پس از ترک مسابقه از سوی سپهر

محمد مهدی الهایی بازیکن 18 ساله پرسپولیس در سفر به کیش کنسول بازی خود که از نوع ایکس باکس است را همراه خود برده تا در ساعات حضور در هتل خود و همبازیانش حسابی سرگرم باشند.

 

در این بین سامان آقازمانی هم اتاقی او نهایت استفاده را از امکانات برده و با تک تک بازیکنان پرسپولیس فوتبال بازی می‌کند. سامان دیروز با تیم منچستر یونایتد مقابل سپهر حیدری که بارسلونا را انتخاب کرده بود تا دقیقه 75 با نتیجه 3-یک جلو افتاد اما در این لحظه حیدری با اعتراض بازی را نیمه کاره رها کرد و از اتاق آقازمانی- الهایی خارج شد.

 

هر چند حرکت سپهر جوانمردانه نبود اما این اقدام باعث شد آقازمانی برای همبازیان خود خط و نشان کشیده و اعلام کند بهترین بازیکن پرسپولیس در بازی‌های کامپیوتری هستم و هیچ‌کس حریفم نیست به‌خصوص الهایی که روزی دو سه بازی را با گل‌های فراوان به او می‌بازد!


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/7/7 و ساعت 5:59 عصر | نظرات دیگران()

بحث پخش تلویزیونی دیدار ایران - برزیل و مصاحبه عباس ترابیان، رییس روابط بین‌الملل علیه تلویزیون باعث شد تا با اصغر پورمحمدی، رییس شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی در این ارتباط گفت‌وگویی داشته باشیم.

 

بحث پخش بازی ایران - برزیل به کجا کشیده شد؟

من هیچ اطلاعی ندارم.

 

یعنی شما از انجام بازی خبر ندارید یا از حق پخش؟

از انجام بازی که خبر دارم، ولی درخصوص حق پخش هیچی نمی‌دانم.

 

اما شما رییس شبکه سوم هستید و اصولا برنامه‌های ورزشی از شبکه تحت ریاست شما پخش می‌شود.

من در این خصوص هیچ صحبتی ندارم.

 

آقای ترابیان، رییس روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال طی مصاحبه‌ای یکی از دلایل نیامدن تیم‌ملی فوتبال برزیل به ایران را به عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی از سوی صدا‌و‌سیما اعلام کرده است.

من باز هم می‌گویم از هیچ‌چیز اطلاع ندارم.

 

پس باید از چه کسی در این خصوص پرسید؟

آقای مهندس تقدس‌نژاد، معاون ریاست سازمان که رییس مالی - اداری سازمان هستند باید درخصوص حق پخش صحبت کنند.

 

در این رابطه شنیده می‌شود تلویزیون برای مقابله به مثل با فدراسیون و برگزاری بازی در امارات و دادن حق پخش به یکی از شبکه‌های تلویزیونی کشورهای خلیج‌فارس تصمیم گرفته‌اید این بازی را پخش نکنید.

من خبر ندارم و اصلا نمی‌دانم چه شبکه‌ای قرار است این بازی را پخش کند و ما هم تاکنون تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ایم.

 

آیا فدراسیون قبل از اینکه با کشورهای حوزه خلیج‌فارس درخصوص حق پخش به توافق برسد، با تلویزیون خودمان هم صحبت کرده بود؟

من که به شما گفتم، هیچ اطلاعی ندارم و اصلا نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم. در ثانی مذاکره کردن راه و رسمی دارد، باید مشخص شود چه کسانی از چه واحدهایی باید بیایند در این خصوص مذاکره کنند.

 

مسوول مذاکره از طرف سازمان چه کسی است؟

آقای مهندس تقدس‌نژاد، معاون مالی - اداری سازمان.

 

راستی چرا برنامه نود پخش نشد؟

به دلیل بازی تیم‌ملی والیبال که از شرایط خاصی برخوردار بود، برنامه نود را پخش نکردیم.

 

چرا برنامه نود از شبکه جام‌جم حذف شد؟

آن را باید آقای معمار، رییس شبکه جام‌جم توضیح دهند.

 

ظاهرا همه چیز را قرار شد یا آقای تقدس‌نژاد جواب دهند یا آقای معمار!

خب مسوولان مربوطه آنها هستند و من دلیلی نمی‌بینم چیزی که به من ربط ندارد، درباره آن صحبت کنم.

 

آیا برنامه نود مثل روال قبل راحت پخش می‌شود و شما کماکان از آن حمایت می‌کنید؟

من با برنامه نود هیچ مشکلی ندارم و این برنامه کماکان پخش خواهد شد و اینکه آیا حمایت می‌کنیم یا نه، دلیلی نمی‌بینم در این خصوص حرف خاصی بزنم، چرا که این برنامه روال طبیعی خودش را طی می‌کند و کار خاصی انجام نمی‌دهد که بخواهیم حمایتی انجام دهیم و مثل بقیه برنامه‌ها با آن برخورد می‌کنیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/7/7 و ساعت 5:59 عصر | نظرات دیگران()

مسوولان باشگاه پرسپولیس در حال آماده کردن مقدمات حضور یک مهاجم کامرونی در تمرینات این تیم و تست فنی او هستند.


به نقل از سایت باشگاه؛ نام این بازیکن اینگا آنیست و در تیم کوتون اسپورت کامرون که قهرمان این کشور است بازی می‌کند. این بازیکن 15 بازی برای تیم ب کامرون انجام داده و سابقه حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا را هم دارد.

 

آنیست 24 ساله، 190 سانتی متر قد دارد و مدتی پیش با باشگاه استراسبورگ فرانسه به توافق رسیده بود اما به علت مشکلات قراردادش با تیم کامرونی، نتوانست در لیگ فرانسه بازی کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/7/7 و ساعت 5:58 عصر | نظرات دیگران()

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:هادی نوروزی و غلامرضا رضایی ??? بازیکن مصدوم این تیم به بازی مقابل استقلال در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر می‌رسند.

 

فرید زرینه روز چهارشنبه ضمن اعلام این خبر افزود: برای این ??? بازیکن برنامه‌های خاصی در نظر گرفته‌ایم تا هرچه سریع تر بهبود یابند.

 

وی ادامه داد : نوروزی و رضایی یک جلسه در دریا و یک جلسه در هتل در جزیره کیش برنامه تمرینی خاص را دنبال می‌کنند و تقریبا دیگر دردی ندارند چنانچه روند بهبودی این بازیکنان به همین منوال پیش برود حتی ممکن است از آنها در بازی مقابل ملوان نیز استفاده شود.

  

زرینه درخصوص وضعیت سایر بازیکنان تیم نیز گفت: خوشبختانه امکانات اردوی کیش بسیار مطلوب بوده و بازیکنان هیچ مشکلی ندارند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/7/7 و ساعت 5:57 عصر | نظرات دیگران()

تیاگو هافبک برزیلی پرسپولیس که به دلیل مشکلات تهیه بلیت هواپیما در اردوی کیش غیبت داشت شب گذشته به ایران آمد و صبح امروز به جمع پرسپولیسی‌ها پیوست.

 

او دقایقی با علی دایی در جلسه‌ای شرکت کرد. تیاگو قرار است درباره غیبت‌های غیرموجه‌اش در کمیته انضباطی باشگاه حضور یابد.

 

دایی فلاویو و زلتان را نخواست

زلاتان بازیکن اسلواک و فلاویو جونیور که هفته گذشته در تمرینات پرسپولیس حضور داشتند با اعلام یکی از مسئولان باشگاه مورد تایید دایی قرار نگرفتند و به همین دلیل به اردوی پرسپولیسی‌ها در کیش دعوت نشده‌اند.

 

 

گفتنی است کاشانی تمام اختیارات را برای جذب یک مهاجم خارجی در اختیار علی دایی قرار است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/7/6 و ساعت 2:12 عصر | نظرات دیگران()

می‌گوید از وقتی موهایمان کله‌قندی شد دیگر کسی سراغمان را نگرفت. شکسته نفسی می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که آدم یادش می‌رود 20 سال پیش چطور با چشم‌های بسته هر سنگری را تسخیر می‌کرد.

 

فرشاد این روزها در سیرجان است و مدت‌هاست که روی تهران را ندیده. او در سکوت معنادار غربت دلتنگی‌هایش را با ما قسمت کرد. این شما و این فرشاد پیوس.

 

سیرجان خوش می‌گذرد آقای پیوس؟
برای ما که با تهران نفس کشیدیم سخت است، اما آمده‌ام اینجا و یک پروژه سه ساله را کلید زده‌ام. آن هم با بازیکنان بومی. اینجا استعدادهای خوبی دارد و باشگاه هم پای کار است. آنها از من خواسته‌اند سه ساله تیم را به لیگ‌برتر برسانم، اما من به تیمم بیش از اینها امیدواریم.

  

یعنی ممکن است همین امسال مدعی صعود شوید؟


گروهمان سخت است، اما برد هفته اول نشان داد گل‌گهر تیم سرسختی است. گرچه ما از داماش، فجر و چند تیم دیگر دیرتر بسته شدیم، اما مدعی شماره یک صعود خواهیم بود. شرایط لیگ یک را اصلا با لیگ‌برتر مقایسه نکنید.

 

 

 

بعد از اینکه از برق شیراز کنار رفتید، کمتر از شما خبر داشتیم.
وقتی تصمیم احساسی بگیری، همین می‌شود دیگر. من نباید می‌رفتم برق. آن تیم را با معجزه هم نمی‌شد نگه داشت. دیدید که آقای کربکندی هم نتوانست کاری بکند.

 

از پرسپولیس چه خبر؟
پرسپولیس امسال تیم خوبی ساخته و می‌تواند جام را بگیرد. فقط باید فوتبال پرسپولیس هجومی‌تر از اینها باشد. خیلی بد است که یک تیم با این همه مهره، ناپلئونی برنده شود.

 

آن پرسپولیس زلزله دهه 60 که در 15 دقیقه نسخه‌ها را می‌پیچید را کجا باید پیدا کرد؟
تمام شد آن پرسپولیس رفت پی کارش. پرسپولیس دهه 60، صد سال دیگر هم متولد نخواهد شد. مرده آن پرسپولیس از تمام این زنده‌ها بهتر است. می‌دانی چرا؟

 

چرا؟
محور تیم آن سال‌ها دوستی‌ها و رفاقت‌ها بود و پول حرفی برای گفتن نداشت. کسی نمی‌دانست لکسوس، بی.ام.دابلیو و پرادو یعنی چه؟ یک مشت بچه پایین‌شهر به عشق مردم جان می‌دادند. الان بازیکن فقط به خاطر تراول به پرسپولیس می‌آید و تعجب چندانی هم ندارد. بعد از تمرین هم سوار ماشین آخرین مدلش می‌شود و می‌رود دنبال کارش. ما شب‌ها هم خواب‌های قرمز می‌دیدیم، باور می‌کنید یا نه؟

 

درگیری حمید درخشان با برادر علی دایی از آن اتفاقاتی بود که همه را به فکر فرو برد.
بالاخره راجع به نیمکت پرسپولیس، علی دایی باید تصمیم بگیرد و این منطق فوتبال است اما اینکه باشگاه سال بیاید و برود سراغ قدیمی‌ها را نگیرد، دردآور است. چرا نباید پنجعلی را بیاورند و از تجربه‌اش برای محکم کردن دیوار دفاعی استفاده کنند؟ چرا نباید مجتبی کرمانی را بیاورند تا به این بچه‌ها راه گل زدن را یاد بدهد؟ بالاخره یک گروه کمک‌کننده یا هر چیز دیگر که می‌شود ساخت. این مفهومش دخالت نیست. همه‌جای دنیا قدیمی‌ها را می‌گذارند روی چشم‌هایشان، اما این پرسپولیس خیلی‌ها را در این سال‌ها نابود کرده است. من بی‌تعارف گفتم.

 

با بچه‌های قدیم هنوز تله‌پاتی دارید؟
آره، با مجتبی مدام تماس می‌گیرم. دیروز هم حال امیر قلعه را پرسیدم. محسن عاشوری و پنجعلی هم همیشه پشت خط هستند. ما بی‌معرفت نیستیم رفقا را خط بزنیم.

 

ماجرای علی اکبریان را در روزنامه‌ها خواندی؟
خواندم و گریه کردم. حیف که سیرجان هستم، وگرنه همین امروز کاری می‌کردم. من همیشه سعی کرده‌ام یاور زندانیان بی‌گناه و به ته‌خط رسیده‌ها باشم. البته از همین‌جا هم پیگیر هستم و با بچه‌ها همفکری می‌کنیم. نمی‌گذاریم سر اکبریان بالای دار برود. هرطور که باشد.

 

از همه چیز پرسیدیم الا تیم‌ملی. به تیم قطبی چقدر امیدواری انصافا؟
تیم خوبی داریم و می‌توانیم در جام ملت‌ها مدعی باشیم. من فکر می‌کنم مهاجمان ما باید تمرینات تخصصی را پشت‌سر بگذارند تا آرزوهای تیم‌ملی را مدافعان برآورده کنند. وقتی میداوودی و اولادی هستند، نباید دل به سرهای عقیلی بست. این یک ضعف است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/7/6 و ساعت 2:11 عصر | نظرات دیگران()

 دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و خدمات عمران کیش با نتیجه 5 بر 3 به پایان رسید.

 

گل های پرسپولیس در این دیدار را کریم باقری، علیرضا محمد و محمد منصوری در نیمه اول و مهدی شیری امیر حسین فشنگچی در نیمه دوم به ثمر رساندند.

 

سامان آقا زمانی در نیمه دوم این دیدار از زمین اخراج شد.

 

ترکیب نیمه اول:

 

 

رحمان احمدی، شیث رضایی، مجتبی شیری، علیرضا محمد، جلال اکبری، محمد منصوری، کریم باقری، مازیار زارع، اشپیتم آرفی، محمد پروین و مجتبی زارعی

 

ترکیب نیمه دوم: مسعود داستانی، سپهر حیدری، رضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری، امیرحسین فشنگچی، محمد مهدی الهایی، حسینی، سامان آقازمانی، سعید حلافی، مهدی شیری و اشپیتم آرفی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/7/5 و ساعت 9:32 صبح | نظرات دیگران()

"به دلیل پخش مستقیم والیبال قهرمانی جهان برنامه نود دوشنبه شب پخش نخواهد شد."

 

 عنوان خبر شاید چندان تعجب برانگیز نباشد اما وقتی صحبت های مختلف در خصوص محدودیت های شدید علیه برنامه نود طی هفته های گذشته را به یاد بیاوریم حذف پخش پربیننده ترین برنامه ورزشی هفته سیما از جدول پخش شبکه سوم عادی به نظر نمی رسد .

 

ماجرا از مصاحبه جنجالی علی کریمی بازیکن تیم استیل آذین آغاز شد که در تمام بخش های خبری سیما به پخش رسید اما برنامه نود مجوز پخش این مصاحبه را در کمال ناباوری کسب نکرد! یک هفته بعد و زمانی که مانند همیشه فردوسی پور روی آنتن درخواست دقایق اضافه را برای ادامه برنامه اش مطرح کرد این موضوع با مخالفت مدیرپخش شبکه سوم مواجه شد تا اختلافات بیش از هر زمان دیگری علنی شود.

 

 

 

مخالفت با اضافه شدن دقایق به پایان برنامه مسئله ای بود که طی 10 سال گذشته برای برنامه ای که از اهمیت خاصی برای مدیران شبکه سوم برخوردار است ، بی سابقه بود ، و وجود فشارها برای محدود کردن این برنامه را بیش از هر زمان دیگری علنی کرد.

 

این اتفاق و ماجرای پخش گزارش هفته قبل ، به همراه مسائل پشت پرده دیگری که قطعا اتفاق افتاده و ما از آن بی خبریم کار را به جایی رساند که فردوسی پور هنگام ادای جملات خداحافظی خود تاکید کند "اگر فرصتی بود تا بتوانیم روی این صندلی با صراحت از حق و حقیقت دفاع کنیم هفته آینده هم در خدمتتان خواهیم بود."

 

از سوی دیگری فشارهای برخی اهالی فوتبال همچون امیرقلعه نویی و محمد مایلی کهن که از تیغ تیز انتقادهای نود در امان نمانده بودند و با بحران نتیجه گیری تیم های متبوعشان هم همراه شده بود ، چند صحنه مبارزه دیگر را پیش روی فردوسی پور و تیمش باز کرد . مشکلات با «نود فردوسی پور» به جایی رسید که قلعه نویی کنفرانس های مطبوعاتی در حضور خبرنگار نود را تحریم کرد و باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه به حمایت از سرمربی تیم خود در تحریم برنامه نود پرداخت .

 

درحالی که روز به روز میزان محدودیت ها علیه تهیه کننده برنامه نود افزایش می یابد فردوسی پور با پخش مصاحبه جنجالی علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس ، علیه تماشاگرنماهای تبریزی ، موج جدیدی در  طرح انتقادات جنجالی اش و شفاف سازی اتفاقات لیگ برتر به راه انداخت  که در نهایت این هفته منجر به حذف پخش نود از کنداکتور پخش شبکه سوم شد .

 

هرچند دلیل حذف این برنامه ، پخش مستقیم مسابقه ی تیم ملی والیبال عنوان شده است اما چنین بهانه ای نمی تواند برای اهالی پرو پاقرص فوتبالی چندان قانع کننده باشد . نود تا به امروز چندین و چند بار به دلایل مختلف با پخش در روزهای مختلف هفته جابجا شده است و حذف پربیننده ترین برنامه ورزشی سیما به دلیل پخش مستقیم والیبال چندان قابل پذیرش نمی باشد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/7/5 و ساعت 9:31 صبح | نظرات دیگران()

دیدار دوستانه امروز(یکشنبه) پرسپولیس در برابر خدمات عمران کیش دیدار پربرخوردی از آب در آمد.

 

 کارت‌های زرد و قرمزی که داور به بازیکنان تیم میهمان نشان دادباعث اعتراض علی دایی به نحوه قضاوت داور شد.

 

پرسپولیس در دو نیمه این دیدار با دو ترکیب متفاوت به میدان رفت، نیمه اول بازی با تسلط سرخ پوشان آغاز شد و بعد از به هدر رفتن چند فرصت مناسب توسط باقری و آرفی، در نهایت در دقیقه 15 قفل دروازه میهمان با ضربه سر باقری روی سانتر منصوری شکسته شد.

 

 

در ادامه پرسپولیسی‌ها بازهم چند بار تا آستانه گشودن دروازه حریف پیش رفتند اما برخلاف جریان بازی، این تیم میزبان بود که در دقیقه 39 به گل مساوی رسید. درست یک دقیقه بعد علیرضا محمد با ضربه پای چپ از بیرون محوطه جریمه نتیجه را دو بر یک کرد. پرسپولیس در دقیقه 43 روی شوت زمینی منصوری که یکی از خوب‌های پرسپولیس بود اختلاف را به دو گل رساند.

 

در نیمه دوم ترکیب تیم به کلی عوض شد و آرفی تنها بازیکنی بود که در این نیمه نیز در میدان باقی ماند. این نیمه برای پرسپولیس خوب آغاز نشد. در دقیقه 49 و در یک غافلگیری که صحنه‌ای مشکوک به آفساید نیز بود، تیم کیش موفق شد فاصله را به یک گل برساند.

 

در دقیقه 60 گل چهارم پرسپولیس به ثبت رسید. ابتدا دروازه بان میزبان موفق شد ضربه برگردان آرفی را به خوبی دفع کند اما شیری در ریباند با شوتی سرضرب از پشت محوطه جریمه کار را تمام کرد.

 

شش دقیقه بعد آخرین گل پرسپولیس وارد دروازه خدمات عمران کیش شد. پاس بلند و عمقی آرفی با فرار فشنگچی همراه شد، این بازیکن نیز پس از جا گذاشتن دروازه بان حریف دروازه را گشود.

 

گل آخر بازی در دقیقه 71 وارد دروازه پرسپولیس شد. روی این گل هم که در حرکتی عمقی به دست آمد، مدافعان پرسپولیس و کادر فنی این تیم به شدت اعتراض کردند.

 

کارت‌های زرد متعدد که به بازیکنان پرسپولیس داده شد در نهایت با کارت قرمزی که داور در دقیقه 81 به آقازمانی نشان داد به کامل شد، تا پرسپولیسی‌ها در مجموع از داوری راضب نباشند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/7/5 و ساعت 9:30 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3   4      
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266451
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو