ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ نقل و انتقال - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، او رابه بلایی بزرگ مبتلا می کند . پس اگر آن بنده راضی گشت، بهره اش نزد خداوند، رضایت است و اگر ناخشنود گشت، بهره اش نزد خداوند، ناخشنودی است [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

همانطور که مطلع هستید تعدادی بازیکن تستی در تمرینات پرسپولیس حضور دارند. دیروز شنیدیم از این جمع

میلاد میرترابی هافبک فصل گذشته پاس همدان عملکرد خوبی در تمرینات تیم داشته و شانس خود را برای پوشیدن

 پیراهن این تیم افزایش داده است.
همانطور که می دانید کادر فنی جدید سعی دارد از بین بازیکنان حاضر در لیک یک و لیگ برتر که تمایل به حضور

در پرسپولیس دارند تست بگیرند و از بین آنها بهترین ها را برای فصل قبل انتخاب کنند. البته اگر میرترابی سرخ پوش شود

 به این دلیل خواهد بود که او بازیکن رده سنی زیر 23 سال است نه بزرگسال.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/4/15 و ساعت 11:27 صبح | نظرات دیگران()

مهاجم عراقی گفت: هفته آینده پس از بازگشتم به تهران مذاکرات نهایی را با سران پرسپولیس انجام می دهم.

عماد محمدرضا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در باره مذاکراتش با مسولان باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: به توافق‌های خوبی رسیده‌ام؛ اما به دلیل بیماری مادرم ترجیح دادم که به دمشق بروم. پس از عیادت از مادرم شنبه یا یکشنبه به تهران برمی‌گردم تا مذاکرات نهایی را انجام دهم.
وی تصریح کرد: تیم بعدی خود را با قاطعیت انتخاب خواهم کرد، اگر چه در این مدت مدیر برنامه‌هایم مذاکرات را با مدیران پرسپولیس ادامه خواهد داد.
مهاجم ملی پوش عراق خاطرنشان کرد: علاوه بر دریافت پیشنهاد از تیم‌های داخلی، به لحاظ مالی یک پیشنهاد خیلی خوب نیز از تیم السد قطر در اختیار دارم که میزان مبلغ پیشنهادی به مراتب بالاتر از پرسپولیس است.
وی ادامه داد: همانگونه که بارها تاکید کرده‌ایم در شرایط فعلی پرسپولیس گزینه اول من است؛ اما چنانچه به توافق نهایی نرسم به پیشنهاد تیم‌های سپاهان یا السد قطر فکر خواهم کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/4/15 و ساعت 11:25 صبح | نظرات دیگران()

ابراهیم توره» با پرسپولیس ثبت کرد

ابراهیم توره بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

به گزارش مرجع خبری  ابراهیم توره مهاجم گلزن فصل گذشته تیم فوتبال پیکان بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در باشگاه پرسپولیس طی مذاکرات لازم با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم پرسپولیس در آمد.

قرارداد "ابراهیم توره" ظهر امروز در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رسید


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/4/13 و ساعت 9:35 عصر | نظرات دیگران()

عماد رضا در آستانه عقد قرارداد سه ساله با پرسپولیس

مهاجم عراقی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آستانه عقد قراردادی سه ساله با باشگاه پرسپولیس تهران قرار گرفت.

مدیر برنامه های عماد محمد رضا خبر انتقال این مهاجم عراقی به تیم پرسپولیس را مورد تائید قرار داد.
روز گذشته مذاکرات نهایی برای انتقال عماد رضا با داریوش مصطفوی مدیر عامل پرسپولیس انجام شد، اگرچه در خصوص میزان مبلغ قرار داد اختلاف نظر وجود دارد که چندان جدی نیست
.
عماد رضا امروز بعد از ظهر با حضور در دفتر باشگاه سپاهان به طور کامل با این تیم اصفهانی تسویه حساب خواهد کرد و برای نهایی شدن مذاکراتش با سرخ پوشان فردا با مسئولان باشگاه پرسپولیس دیدار خواهد کرد
.
مسئولان پرسپولیس قصد دارند با عقد قرار دادی سه ساله وی را جذب کنند که سال سوم قرار داد به صورت مشروط است
.

 

 

 

منبع : خبر گزاری فارس


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/4/11 و ساعت 12:58 عصر | نظرات دیگران()

محمد منصوری هافبک خلاق و چپ پای تیم فوتبال ابومسلم با حضور در باشگاه پرسپولیس با این تیم  قراردادی دو ساله به ثبت رساند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد منصوری هافبک چپ پای تیم فوتبال ابومسلم با حضور در باشگاه و صحبت با داریوش مصطفوی با قراردادی دو ساله به تیم سرخپوشان پایتخت پیوست.

وی طی گفتگویی کوتاه اعلام کرد: من از بچگی عاشق تیم فوتبال پرسپولیس بودم و فقط به خاطر حضور در پرسپولیس با این تیم دو ساله امضاء کردم.

منصوری در خصوص پیشنهاداتی که از سوی باشگاههای مختلفی چون؛ سپاهان، مس کرمان، ابومسلم، استقلال اهواز، راه آهن، صبا باتری و... داشت گفت: تنها به خاطر عشق به پرسپولیس و هواداران این تیم قراردادی 2 ساله بسته و به پرسپولیس پیوستم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/4/5 و ساعت 5:39 عصر | نظرات دیگران()

پژمان نوری: برای قهرمانی در آسیا دو ساله بستم

پژمان نوری بازیکن با اخلاق و پر تلاش سرخپوشان با حضور در محل باشگاه پرسپولیس، قراردادی دو ساله بست.

پژمان نوری پس از انعقاد قرارداد، با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به گفتگو نشست که ماحصل آن از حضورتان می‎گذرد؛

آقای نوری، تبریک به مناسبت ثبت قرارداد جدید...

من هم بار دیگر قهرمانی در لیگ هفتم را به شما و هواداران خونگرم پرسپولیس تبریک می‎گویم و از اینکه بار دیگر در خدمت تیم محبوبم پرسپولیس هستم خیلی خوشحال و خرسندم.

از قرارداد با پرسپولیس بگوئید...

من امروز با حضور در باشگاه و صحبتهایی که با مدیر عامل و آقای خوردبین داشتم، تصمیم گرفتم قراردادی به مدت دو سال ثبت کنم.

نظر شما 2 ساله بود یا باشگاه؟

من می‎خواستم مدت قراردادم را یکساله ببندم اما با صحبتهایی که از سوی مدیریت محترم باشگاه صورت گرفت و برای قهرمانی در آسیا تصمیم به عقد قرارداد دو ساله نمودم که سال اول ثبت و سال دوم مشروط بسته شود که در صورت توافق طرفین، قرارداد سال دوم نیز تمدید گردد.

پیش از این، عنوان شده بود که شما با تیمهای دیگری مذاکره داشته‎اید؟

خیر. این موضوع اصلاً صحت ندارد، اول اینکه گزینه اصلی من پرسپولیس بود و ثانیاً کسی شماره جدید مرا نداشت که بخواهم صحبتی در این خصوص داشته باشم.

آیا در این مدت تمرین می‎کردید؟

بله. دویدن کنار ساحل از برنامه‎های روزانه من بود و هم اینک نیز آماده تمرینات قرمزپوشان هستم.

به نظر شما نام سرمربی در ثبت قرارداد بازیکنان دخیل است؟

بازیکنان حق دارند بدانند سرمربی تیمی که در آن فوتبال را به شکل حرفه ای دنبال می‎کنند چه کسی است، اما به نظر من برای فوتبال حرفه‎ای و بازیکنان حرفه‎ای نباید ملاک حضور، شخص سرمربی و کادر فنی باشد.

به نظر شما اختلاف نظر بین سرمربی و بازیکن در چیست؟

بازیکن وظیفه دارد همچون سرباز در خدمت باشگاه و سرمربی باشد و نباید تحت هیچ شرایطی از دستورات سرمربی سر باز بزند. تنها مشکل از نظر من عدم اعتماد فنی کادر فنی نسبت به بازیکن است و اگر سرمربی از نظر فنی بازیکنی را قبول نداشته باشد، آنگاه شرایط برای بازیکن بسیار دشوار خواهد شد.

در ثبت قرارداد با باشگاه از حضور در پست تخصصی نیز صحبت شد؟

از طرف من خیر اما از سوی مدیر عامل باشگاه تاکید شد که هر بازیکن تنها باید در پست تخصصی خودش به میدان برود اما طی صحبتی که داشتیم امیدوارم امسال بتوانم تنها در پست تخصصی‎ام در خدمت پرسپولیس باشم و باید هر بازیکنی که بهتر است به زمین بازی برود.

اگر سرمربی خارجی باشد؟

به نظر من گزینه‎های داخلی در شرایط کنونی بهتر هستند چرا که زمان برای ترکیب یک کادر داخلی و خارجی بسیار اندک است.

فکر می‎کنید چند درصد از بازیکنان فصل قبل در تیم بمانند؟

به نظر من حدود 30 درصد از بازیکنان از تیم پرسپولیس جدا خواهند شد که دلایل آنها نیز موجه خواهد بود.

نظر پژمان در مورد تیم ملی و پوشیدن پیراهن مقدس ایران چیست؟

تیم ملی ایران با اقتدار کامل در صدر جدول گروه خود قرار گرفت و جزو 10 تیم برتر آسیا صعود کرد و امیدوارم با بازیهای بهتر بتواند به راحتی به جام جهانی 2010 صعود نماید. من اگر فصل قبل در تیم پرسپولیس در پست تخصصی خودم بازی می‎کردم هم اینک در تیم ملی حضور داشتم اما الان هم برای من دیر نشده و با سعی و تلاش مضاعف می‎خواهم به تیم ملی دعوت شوم.

خواسته شما از مسئولان، هیأت مدیره، باشگاه و هواداران چیست؟

من تقاضا می‎کنم اعضای هیأت مدیره و مسئولان باشگاه با پشتیبانی کامل از کادر فنی و بازیکنان، تیم منسجمی را راهی مسابقات کنند و همچنین از هواداران خونگرم پرسپولیس می‎خواهم با حمایتهای بیش از پیش خود ما را در این راه سخت همراهی کنند.

حرف آخر...

امیدوارم با همت همه جانبه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان بتوانیم عنوان قهرمانی آسیا را برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم.

 

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/4/5 و ساعت 5:39 عصر | نظرات دیگران()

واعظى امروز مذاکره نهایى خود را انجام مى دهد

دروازه بان فصل گذشته تیم پرسپولیس ظهر امروز با مدیرعامل این باشگاه مذاکره مى کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس از مهدى واعظى دعوت کرده اند ظهر امروز در نشستى در باشگاه مذاکرات نهایى را براى تمدید قرارداد انجام دهد. گفته مى شود در صورت عدم توافق با مسئولان پرسپولیس، واعظى به تیمى دیگر از تهران (پیکان یا سایپا) ملحق خواهد شد.

افشین پیروانى مربى پرسپولیس شد

افشین پیروانى مربى خوش اخلاق فوتبال ایران در جلسه روز گذشته هیأت مدیره پرسپولیس به عنوان مربى انتخاب شد و تمرینات پرسپولیس از روز شنبه تحت نظر وى آغاز مى شود. کاپیتان سابق پرسپولیس تا زمانى که سرمربى این تیم انتخاب نشود وظایف سرمربى را بر عهده گرفته و به نوعى مى توان گفت پیروانى سرمربى موقت پرسپولیس است.در جلسه هیأت مدیره نام سرمربى جدید پرسپولیس انتخاب شده است و حتى در خبرگزارى ها نیز فرخزادى عضو هیأت مدیره پرسپولیس اعلام کرده که نام سرمربى جدید پرسپولیس را به دلایلى در آینده و شاید هم امروز اعلام خواهد کرد. افشین پیروانى به دلیل حضور موفق در کادر فنى تیم ملى و شناخت مناسبى که از وضعیت پرسپولیس دارد باعث شد هیأت مدیره پرسپولیس با حضور وى به عنوان مربى موافقت نموده و مدافع متعصب پرسپولیس را این بار به عنوان مربى به خدمت بگیرد

  سه بازیکن امروز پرسپولیسى مى شوند؟

محمد منصورى فهیم از ابومسلم، جواد شیرزاد از پاس همدان و میثاق معمارزاده از سایپا امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به امضا مى رسانند.گفتنى است، محمد منصورى فهیم و جواد شیرزاد که مورد تأیید مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس هستند در زمان مدیریت قبلى نیز مورد تأیید بودند و با حبیب کاشانى نیز مذاکرات مؤثرى داشتند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/4/5 و ساعت 11:34 صبح | نظرات دیگران()

بازیکن چپ‌پای پاس همدان در آستانه توافق قطعی با باشگاه پرسپولیس قرار دارد.

جواد شیرزاد با تأیید مذاکره با مصطفوی می‌گوید: «قبلاً با کاشانی برای حضور در پرسپولیس مذاکره کرده بودم و دوشنبه نیز در این خصوص با مصطفوی مذاکره داشتم. گفت‌وگوی بسیار خوبی بود اما همه چیز به چند روز آینده موکول شد.» وی در پایان افزود: «طبق آخرین صحبتی که با مصطفوی داشتم قرار شد که چهارشنبه بعدازظهر برای مذاکره نهایی گفت‌وگویی با مصطفوی داشته باشم که در آن گفت‌وگو تکلیف همه مسائل مشخص خواهد شد.»
شیرزاد در پایان خاطرنشان ساخت: «اگر حضورم در پرسپولیس حتمی شود قطعاً در پرسپولیس موفق خواهم شد. مطمئن هستم با پشتکار و انگیزه‌ای که دارم می‌توانم در پرسپولیس هم موفق شوم.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/4/5 و ساعت 11:33 صبح | نظرات دیگران()

یک نیمکت با چند گزینه

در حالی که تقریباً اکثر رسانه‌ها سرمربیگری حمید استیلی در پرسپولیس را قطعی می‌دانستند، انتخاب داریوش مصطفوی به عنوان مدیرعامل این باشگاه معادلات انتخاب سرمربی فصل آینده سرخپوشان پایتخت را ناگهان به هم ریخت.

ماجرای انتخاب سرمربی پرسپولیس اما از آنجایی پیچیده‌تر شد که تقریباً تا قبل از ظهر روز دوشنبه نام ? گزینه مطرح بود؛ افشین پیروانی، حمید استیلی و افشین قطبی.

سرنوشت استیلی

حمید استیلی که سال‌هاست منتظر نشستن روی نیمکت سرمربیگری پرسپولیس است پس از جدایی افشین قطبی رفته‌رفته به خواسته‌اش نزدیک می‌شد.

او شرایطی شبیه به سال گذشته را سپری کرد و حداقل برای چند روزی در رسانه‌ها سرمربی شد. موضوع سرمربیگری استیلی قطعی به نظر می‌رسید اما همان قدر که دوری قطبی از معادلات سرمربیگری پرسپولیس برای استیلی خوشحال‌کننده بود، استعفای مدیرعامل باشگاه امیدهای او را به حداقل رساند.

چه اصل ماجرا نه ورود دوباره مصطفوی به فوتبال که به جدایی جدی‌ترین حامی استیلی مربوط می‌شد.

اصلی‌ترین حامی وی که در گفت‌وگوهای مختلف رسانه‌ای از حمید استیلی به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری پرسپولیس در فصل آینده نام می‌برد و حتی وقتی از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کناره‌گیری کرد در آخرین گفت‌وگوهای خود تأکید کرد: «اینطور نیست که با رفتن من شانس سرمربیگری حمید استیلی کمرنگ شود

تلاش او اما آنجایی خود را نشان داد که پس از رسیدن مصطفوی به سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس خیلی‌ها شانس سرمربی شدن استیلی را کمرنگ دانستند.

اگرچه مربی سال‌های اخیر پرسپولیس رابطه دوستانه‌ای با داریوش مصطفوی دارد اما با این حال او دیگر مثل هفته‌های گذشته شانس بالایی برای سرمربی شدن ندارد.

حمید استیلی صبح روز دوشنبه به باشگاه پرسپولیس رفت تا در جلسه با مصطفوی تکلیفش معلوم شود اما مدیرعامل پرسپولیس همه چیز را به تأمل بیشتر درخصوص انتخاب سرمربی منوط کرد.

مجید فرخزادی درباره مراجعه حمید استیلی، علیرضا مرزبان و جمعی از بازیکنان به دفتر باشگاه توضیح داده است: «آنها به منظور دریافت پاداش آمده بودند و البته اعلام نمودند که برای تمدید قراردادشان با پرسپولیس هیچ مشکلی ندارند

حضور ایویچ منتفی شد

در حالی که از تومیسلاو ایویچ به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس نام برده می‌شد و حتی از قول داریوش مصطفوی نوشته شده بود: «ایویچ را به پرسپولیس می‌آورم» خیلی طول نکشید که مدیرعامل باشگاه در مقام رد این شایعه برآمد. مصطفوی گفته است: «به هیچ‌وجه نگفتم ایویچ را سرمربی پرسپولیس می‌کنم

وی ادامه داده: «انتخاب سرمربی خیلی مهم است و نباید شتاب‌زده عمل کرد، به همین دلیل سعی می‌کنیم بهترین فرد را انتخاب کنیم

مصطفوی البته با مربی باتجربه کروات تماس‌هایی داشته که از قرار معلوم ایویچ خواسته پرسپولیس را رد کرده است. ظهر دیروز یکی از خبرگزاری‌ها نوشت: «مصطفوی اعلام کرد که حضور ایویچ در پرسپولیس منتفی است

پیروانی: به نتیجه کار خوشبین هستم

مدافع سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس حالا نزد داریوش مصطفوی نسبت به رقبای خود شرایط بهتری دارد. در این بین او موافقت حداکثری اعضای هیأت‌مدیره را نیز با خود همراه می‌بیند.

به‌طوری که عضو هیأت‌مدیره این باشگاه در خصوص سرمربیگری افشین پیروانی گفته است:

«او باهوش است و می‌تواند به پرسپولیس خدمت کند.» فرخزادی تأکید کرده است: «پیروانی توانایی سرمربیگری پرسپولیس در شرایط حساس فعلی را دارد و می‌تواند حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشد.»

این در حالی است که ظاهراً اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگوهای رسانه‌ای خود روی نام هیچ یک از گزینه‌ها خط قرمز نکشیده‌اند.

پیروانی اما ضمن خودداری از هرگونه اظهارنظری پیرامون موضوع سرمربیگری پرسپولیس تأکید کرد: «بهتر است در مقطع فعلی سکوت کنم.» وی خیلی کوتاه در واکنش به این سئوال که آیا در جلسه با مصطفوی شرکت کرده‌اید، گفت: «بله با مصطفوی جلسه داشتیم و اتفاقاً به نتیجه کار خوشبینم

روز دوشنبه منابع آگاه از شانس بالای افشین پیروانی جهت احراز سمت سرمربیگری سرخپوشان خبر دادند. گویا مصطفوی و پیروانی در تازه‌ترین مذاکره خود به توافق رسیده‌اند.

منابع نزدیک به پیروانی می‌گویند او سرمربیگری را شرط اصلی حضورش در پرسپولیس دانسته و در جلسه با مصطفوی تأکید کرده است: «فقط به‌ عنوان سرمربی حاضرم فعالیت کنم

البته این خبر غیررسمی را هنوز خود او مورد تأیید قرار نداده است اما به نظر می‌رسد مدل استیلی سرمربی و پیروانی دستیار منتفی شده است.

در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس در آخرین واکنش‌های خود درباره انتخاب سرمربی همه چیز را به جلسه عصر روز دوشنبه موکول کردند، عده‌ای از قوت گرفتن شانس افشین قطبی برای بازگشت به معادلات سرمربیگری پرسپولیس خبر می‌دادند.

گویا برخی نزدیکان مدیرعامل این باشگاه استفاده از سرمربی قهرمان فصل گذشته را به او پیشنهاد کرده‌اند. البته در عین حال نباید شانس مربیان خارجی را هم کم دانست.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/4/4 و ساعت 3:31 عصر | نظرات دیگران()

داریوش مصطفوی" به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) منصوب شد.

 داریوش مصطفوی، رییس اسبق فدراسیون فوتبال که امروز طی حکمی از سوی "محمد علی آبادی" به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پپرسپولیس تهران منصوب شده بود، به سمت مدیرعامل این باشگاه برگزیده شد.

امروز (یک‌شنبه) رییس سازمان تربیت بدنی محمد حسین نژاد فلاح، محمد جعفر فرخ زادی، سید داریوش مصطفوی و محمد آخوندی را به عنوان اعضای هیات مدیره  منصوب کرد.

پیش از این علی سعیدلو، حبیب کاشانی، حسن بیادی،‌ محمد حسین نژاد فلاح

 و محمد جعفر فرخ زادی اعضای هیات مدیره پرسپولیس بودند.

پس از انتصاب اعضای جدید،‌ بعدازظهر امروز نشست هیات مدیره در محل سازمان تربیت بدنی

 تشکیل شد که نخستین اولویت آنها انتخاب مدیرعامل بود که با تایید همه اعضا، داریوش مصطفوی

به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

هفته گذشته حبیب کاشانی به دلیل آنچه که "فراهم نبودن شرایط برای ادامه‌ی کار و عدم امکانات"

خوانده بود، از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس  استعفا کرده بود.

 

اعضای جدید هیات مدیره  باشگاه پرسپولیس   بهئ ترتیب از راست به چپ : آخوندی(فامیل عل ابادی هست) مصتفوی (بازیکن سابق پرسپولیس. نژاد فلاح(نماینده مجلس).فرخزادی(مدیر روابط عمومی باشگاه زمان اکبر غمخوار...

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 87/4/3 و ساعت 10:4 صبح | نظرات دیگران()
   1   2   3      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266469
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو