ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ آبان 89 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند ـ تبارک و تعالی ـ با غیرت است و هر باغیرتی را دوست دارد و به سبب غیرتش بود که همه کارهای زشت را، چه نهان و چه آشکار، حرام کرده است. [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

 تعداد تماشاگران تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 به میزان 55 درصد کاهش داشت و از میانگین 37440 نفر به 17030 نفر رسید. غیبت پرسپولیس در فصل جاری لیگ قهرمانان یکی از مهم ترین عوامل این کاهش تماشاگر بود.

 

میانگین تعداد تماشاگران مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010  سی و دو درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.  بنا بر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در سال 2009 میانگین تماشاگران در 13 بازی انجام شده 14343 تماشاگر بود که در سال 2010  به 18960 نفر افزایش پیدا کرد.تعداد کل تماشاگران اما دو درصد کاهش داشت و از یک میلیون 405229 در سال گذشته به یک میلیون و 232787 در سال 2010 رسید.

ایران در سال 2009 در هر بازی لیگ قهرمانان آسیا بطور متوسط 37 هزار 440 نفر را در استادیوم ها داشت، اما در سال 2010 با 55 درصد کاهش این میانگین به 17 هزار و 30 نفر رسید.

 

 

 

در میان 11 کشور شرکت کننده نیز 5 کشور تماشاگران بیشتری داشتند که قطر با 119 درصد افزایش بهترین رکورد را داشت. درحالیکه متوسط تعداد تماشاگران در فصل گذشته لیگ قهرمانان، 3405 در 7 بازی انجام شده در قطر بود، امسال آنها در هر بازی بطور متوسط 7452 را به ورزشگاه ها کشاندند.

نتایج این بررسی ها بعد از فینال لیگ قهرمانان در توکیو به فدراسیون ها ارسال شده است.

 

گفتنی است در لیگ قهرمانان سال 2009 دیدار تیم های پرسپولیس ایران و بنیادکار ازبکستان رکورد بیشرین تعداد تماشاگر در تاریخ برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در ورزشگاه آزادی ثبت کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/25 و ساعت 5:21 عصر | نظرات دیگران()

می بینید همه چیز چقدر ایده‌آل است؟ احتمالاً اگر مسعود خان چند ماه دیگر سرکار باشند، مشکلات مربوط به تورم و هدفمندی یارانه‌‌‌‌ها و مهاجرت نکردن تهرانی‌‌‌‌ها به خارج از استان هم حل خواهد شد!

 

1) امروز و در پی تداوم هراس انگیز اشتباهات داوری، مسعود عنایت در حالی در تیررس انتقادات شدید و شدیدتر قرار گرفته است که شاید در فضای احساسی جاری، بسیاری از معترضان و مخالفان رئیس کمیته داوران، از خدمت بسیاربزرگ او به جامعه فوتبال غافل مانده باشند.

 

اتفاق‌های گوناگون، معمولاً ابعاد مختلفی دارند و درست به همین خاطر است که خیلی مواقع، واقعیتهای پنهان در دل یک حادثه، به راحتی نادیده گرفته می شوند.

 

 

 


2) علی دایی بعد از سال‌ها، مشکلاتش با دست‌اندرکاران صبای قم را فراموش می‌کند و در حمایت از عباس مرادی، قائم مقام صبا را بابت پایمال شدن امتیاز این تیم مقابل مس کرمان، صاحب حق می پندارد. بعد از این داستان است که دایی ممنوع المصاحبه می‌شود و این بار به معنای واقعی کلمه «معجزه» رخ می‌دهد؛ دشمنان قدیمی یک به یک از راه می‌رسند.

 

 

علی کریمی، علی دایی را اسطوره قابل ستایش فوتبال ایران قلمداد کرده و مجازات او را به سبک خودش، شدیدا زیر سوال می‌برد و کمی آن سوتر، محمد مایلی کهن به زبان می آید که «اگر قرار است من و دایی حرف نزنیم، آقایان هم نباید حرف بزنند.» باور کردنی نیست، اما همین که محمد مایلی کهن- که سر کلاسهای مربیگری فدراسیون حتی آرم پوشاک دایی را هم روی پیراهنش تحمل نمی‌کرد- در یک جمله از عبارت «من و دایی» استفاده می‌کند، اتحادی تاریخی است که بی گمان بدون شاهکارهای مدیریتی مسعود عنایت و صد البته همکاری تحسین برانگیز سایر مسوولان فدراسیون فوتبال، حتی قابل تصور هم نبود.

 

این آخری هم که البته جای خودش را داشت؛ وقتی کنگانی بعد از بازی شاهین و استقلال گفت «آقایان دایی را جریمه می‌کنند، اما کار خودشان درست نمی‌شود» ناخودآگاه یاد حساسیت‌های رخ داده بین پرسپولیس و شاهین، بعد از بازی برگشت لیگ قبلی و سخنان احمدپوری در برنامه نود افتادیم که حالا تحت لوای اعتراض به یک سؤ مدیریت کم نظیر در ورزش ایران، کاملاً به باد فراموشی سپرده شده است.

 

دست شما درد نکند جناب عنایت؛ الحق که «سازمان ملل» هم نمی توانست این همه دشمنی را در کمترین زمان ممکن، یکجا جمع کند! 3) به احتمال فراوان، فدراسیون فوتبال ایران همچنان به لجبازی‌هایش ادامه خواهد داد. شاید عده‌ای محروم شوند، سعید بخشی‌زاده بعد از شاهکار ستودنی «استقلال- شاهین» برای داربی بعدی تهران کاندیدا شود و مسعود عنایت مصاحبه تند جدیدی علیه منتقدانش ترتیب بدهد.

 

دور از همه این بی‌تفاوتی‌‌‌‌ها و خوش باشی‌‌‌‌ها اما، جنایتهای کاملاً حرفه ای در جریان است؛ برخی تیم‌‌‌‌ها به بی رحمانه‌ترین شکل ممکن تاوان گناه ناکرده شان را پس می‌دهند، فضای تشنج و بد گمانی و عصبیت به فوتبال باشگاهی ایران سایه می‌اندازد، اعتبار داوری فوتبال ایران سیر قهقرایی‌اش را با سرعت افزون‌تری ادامه می‌دهد و البته در سایه بی‌درایتی مسوولان امر و به یک چوب راندن همه نقدها و عرض‌‌‌‌ها از سوی ایشان، تبهکاران احتمالی با آسودگی خیال به زد و بند و همکاری‌‌‌‌های کثیف ادامه می‌دهند!

 

این «ناله»‌‌‌‌ها هم البته حکم همان فریادهایی را دارد که هرگز به هیچ کجا نمی‌رسد. گله از رییس ضعیف کمیته داوران فدراسیون فوتبال را کجا باید ببریم؛ پیش رییسی که اصولاً و اساساً توی «باغ» تشریف ندارد و وقتی سخنی از سفر احتمالی مارادونا به ایران می‌شود، همکارانش به افکار عمومی اطمینان خاطر می دهند که «نگران نباشید، کفاشیان مارادونا را دیگر می‌شناسد» یا نزد رییس سازمانی که دستورش برای کاهش نرخ بلیت‌های ورزشگاه‌ها سه ماه بلاتکلیف بود و تا زمان تهدید به کسر بودجه، راه به جایی نبرد؟! 4

 

) وقتی نکات منفی آزارمان می‌دهد و در عین حال کاری از دستمان ساخته نیست، می‌توانیم خودمان را با جنبه‌‌‌‌های شیرین ماجرا سرگرم کنیم؛ درست مثل اینکه سوتهای خنده‌دار و پرچم‌‌‌‌های فرحبخش دوستان داور، علاوه بر اتحاد تاریخی دشمنان در فوتبال ایران، حالا باعث می شود رضا غیاثی تندخو که در دوران ریاست خودش بر کمیته داوران به ندرت از این ناپرهیزی‌‌‌‌ها کرده بود، زبان به سخن بگشاید و به جای عنایت از بوشهری‌‌‌‌ها «عذرخواهی» کند! می بینید همه چیز چقدر ایده‌آل است؟ احتمالاً اگر مسعود خان چند ماه دیگر سرکار باشند، مشکلات مربوط به تورم و هدفمندی یارانه‌‌‌‌ها و مهاجرت نکردن تهرانی‌‌‌‌ها به خارج از استان هم حل خواهد شد!

 

بله آقایان؛ اگر از زاویه ای دیگر به داستان اشتباهات مکرر در مکرر داوری نگاه کنید، در خواهید یافت که مسعود عنایت - احتمالاً ناخواسته! - لطفی بزرگ به فوتبالی‌‌‌‌ها کرده و بعد از مدتها انشقاق و از هم گسیختگی، آنان را زیر یک چتر جمع کرده است. آیا این، برای فوتبالی که هر روز عده‌ای در آن با شمشیر زهرآگین حکام، علیه عده‌ای دیگر یورش می برند، خدمت کوچکی است؟!


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/25 و ساعت 5:21 عصر | نظرات دیگران()

در هفته پانزدهم لیگ برتر 7 بازی برگزار شد که داوری های این هفته نیز جنجالی و بحث برانگیز شد.

 

پرسپولیس در کرمان به مس باخت و طبق معمول با اشتباه داوری امتیاز از دست داد .  در مسابقه این دو تیم  در حالی که ممبینی داور بازی خطای پنالتی پیروز قربانی روی هادی نوروزی را در دقیقه 94 نگرفت، اما در برنامه 90 مشخص شد که این خطای پنالتی صحیح بوده و چه بسا پرسپولیس با گل کردن این پنالتی می توانست حداقل یک امتیاز از کرمان بگیرد. ممبینی داور این بازی در نهایت متقاعد شد که این ضربه پنالتی را نگرفته است.



اما دیگر بازی جنجالی هفته استقلال و شاهین بود که فنایی کارشناس داوری برنامه 90 پنالتی اول استقلال را تایید نکرد و برخورد کرمی با روانخواه را پنالتی تشخیص نداد.

 

 

 

همچنین خطای کف پای فیلیپ دی سوزا در محوطه جریمه استقلال پنالتی تشخیص داده شد که اگر این پنالتی برای شاهین به ثمر می رسید بازی به تساوی 1-1 می رسید و احتمالا روند بازی شکل دیگری به خود می گرفت.

 

البته فنایی پنالتی دوم استقلال روی فرهاد مجیدی را تایید کرد و به نظر می رسید که خطا در محوطه جریمه انجام شده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/25 و ساعت 5:18 عصر | نظرات دیگران()

قرار است ITC مدافع  جدید مالیایی زودتر از موعد به دست پرسپولیسی ها برسد.

 

کشور متبوع سکوبرت مدافع مالیایى پرسپولیس قول مساعد داده تا در اولین فرصت ITC این بازیکن را به ایران ارسال کند تا این مدافع تازه پرسپولیسى شده در اولین فرصتى که کادر فنى سرخ ها صلاح دید، بتواند در ترکیب پرسپولیس استفاده کند.

 

طبق هماهنگى هاى انجام شده اعلام شده بود ITC سکوبرت تا دوشنبه هفته آینده به دست پرسپولیسى ها مى رسد ولى قول دوباره اى که به پرسپولیسى ها رسیده آنها را امیدوار کرده تا زودتر هم بتوانند مجوز بازى او را دریافت کنند.

 

 

 

نبى الله باقریها دو روز پیش به باشگاه پرسپولیس رفت تا در مورد پاداش قهرمانى فصل گذشته اش با مسئولان باشگاه به گفتگو بنشیند. با وجود اینکه بیش از یک ماه از پرداخت این پاداش به پرسپولیسى ها مى گذرد، نفرات جدا شده از فصل قبل هنوز پاداش خود را دریافت نکرده اند و مراجعه دو سه روز پیش باقریها به باشگاه پرسپولیس در این خصوص بود.

 

در نشست مدافع فعلى مس با پرسپولیسى ها که در غیاب حبیب کاشانى برگزار شد، مسئولان باشگاه به مدافع سابق خود قول دادند به زودى پاداش قهرمانى او را پرداخت کنند. البته هنوز رقم دقیق این پاداش به باقریها اعلام نشده و معلوم نیست او به اندازه نفرات اصلى پاداش مى گیرد یا رقم دیگرى براى او در نظر گرفته شده است.

 

قول ویژه پرسپولیس به باقریها


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/25 و ساعت 5:17 عصر | نظرات دیگران()

با حضور سکو برت مدافع میانی اهل مالی در هیات فوتبال استان تهران قرارداد این بازیکن با تیم فوتبال پرسپولیس به طور رسمی ثبت شد.


 بعد از ظهر امروز(شنبه) سکو برت پس از انجام جلسه نهایی با حبیب کاشانی، به همراه منصور بیک محمدلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به هیات فوتبال رفت تا قراداد نهایی خود را با این باشگاه به ثبت برساند.

 

به موجب قراداد میان باشگاه پسپولیس و سکو برت، این بازیکن تا پایان فصل لباس پرسپولیس را به تن خواهد داشت.

 

 

شایان ذکر است که برت می‌تواند در صورت صلاحدید کادر فنی پرسپولیس در بازی آینده سرخ پوشان در جام حذفی به میدان رود.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/8/22 و ساعت 5:28 عصر | نظرات دیگران()

عمادرضا مهاجم گلزن عراقی که در حال حاضر در اردوی تیم ملی عراق در دوبی به سر می برد، یکشنبه شب به تهران می آید تا روز دوشنبه قرارداد خود را با پرسپولیس ثبت کند.

 

قرار است از سوی باشگاه پرسپولیس مبلغی به حساب عماد رضا واریز شود تا باشگاه الزمالک رضایتنامه او را از طریق ایمیل برای باشگاه  پرسپولیس ارسال کنند تا این بازیکن بتواند قرارداد خود را ثبت کند. عمادرضا قرار است پس از عقد قرارداد، برای بازی های جام خلیج فارس عازم کشور یمن شود.

 

لازم به توضیح است که طبق قوانین و مقررات نقل و انتقالات بازیکنان، عماد رضا در صورت عقد قرارداد می تواند پس از گذشت 21 روز از تاریخ آن، برای پرسپولیس به میدان برود.

 

 

بدین ترتیب احتمالا عماد رضا از نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی خواهد کرد، چرا که بعد از مسابقات جام خلیج فارس این بازیکن باید با تیم ملی عراق در جام ملتهای آسیا حضور یابد و در مدت زمان برگزاری جام ملتها لیگ برتر نیز تعطیل خواهد بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/8/22 و ساعت 8:54 صبح | نظرات دیگران()

محمد پروین هافبک پرسپولیس که روز گذشته به دلیل مصدومیت تمرین قرمزها ترک کرد از فهرست این تیم کنار گذاشته خواهد شد.


محمد که دیرتر از بقیه به پرسپولیس پیوست. در نهایت نتوانست به نفرات ثابت تیم راه پیدا کند و حالا از جمع نفرات کنار خواهد رفت. این تصمیم بدان معناست که پروین باید در نیم فصل پرسپولیس را ترک کند.

 

فرزند على پروین مدت هاست که در جمع پرسپولیسى ها حاضر است اما دوره موفقى را در پرسپولیس سپرى نکرده است.

 

 

بهترین فصل بازى او به زمانى برمى گردد که محمد عضو تیم استیل آذین بود البته با وجود حضور على پروین در استیل آذین او به این تیم نخواهد رفت چرا که آنها در پست او بازیکن زیاد دارند. باید در انتظار محمد پروین در این واکنش ماند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/8/20 و ساعت 2:0 عصر | نظرات دیگران()

او در اواخر تمرین روز گذشته آسیب دید و زانویش پیچ خورد. بعد از این مصدومیت پروین را به رختکن آوردیم و با تزریق دارو جلوی تورم را گرفتیم ولی امکان گرفتن ام آر ای وجود نداشت. امروز اما از زانوی عکس خواهیم گرفت و بعد از جواب ام آر ای نظر نهایی را در خصوص میزان مصدومیت او اعلام خواهیم کرد.

 

تمرین روز سه‌شنبه پرسپولیس تحت‌الشعاع مصدومیت محمد پروین قرار گرفت او در اواخر تمرین در یک صحنه لیز خود و زانویش پیچید و همین موضوع باعث شد تا از شدت درد به خود بپیچد. پروین شرایط نگران‌کننده‌ای دارد و حالا کابوس پارگی رباط صلیبی او را آزار می‌دهد.

 

دکتر فرید زرینه پزشک پرسپولیس در مورد مصدومیت پروین و شرایط فعلی او می‌گوید:«او در اواخر تمرین روز گذشته آسیب دید و زانویش پیچ خورد. بعد از این مصدومیت پروین را به رختکن آوردیم و با تزریق دارو جلوی تورم را گرفتیم ولی امکان گرفتن ام آر ای وجود نداشت.

 

 

امروز اما از زانوی عکس خواهیم گرفت و بعد از جواب ام آر ای نظر نهایی را در خصوص میزان مصدومیت او اعلام خواهیم کرد.»

 

این مصدومیت سنگین شاید با پارگی رباط پروین همراه شود ولی پزشک پرسپولیس امیدوار است که چنین اتفاقی نیفتد. زرینه در این خصوص تأکید می‌کند:«آسیب‌دیدگی پروین ساده نیست ولی امیدوارم رباط صلیبی او پاره نشده باشد. البته پارگی رباط هم چند درجه دارد و ما امیدواریم که این مصدومیت پروین حاد نباشد. فکر می‌کنم عصر امروز یا فردا وضعیت دقیق و میزان آسیب‌دیدگی این بازیکن مشخص شود.»

 

زرینه در خصوص وضعیت دیگر مصدومان پرسپولیس تأکید می‌کند:«آسیب‌دیدگی آقازمانی، مازیار زارع و حسین بادامکی برطرف شده و آنها مشکلی برای دیدار با مس کرمان ندارند. مجتبی زارع که از ناحیه انگشت پا دچار شکستگی شده بود، گچ پایش را باز کرد و باید فیزیوتراپی کند در ضمن ابراهیم شکوری که از ناحیه رباط داخلی مصدوم شده بود فعلا فیزیوتراپی می‌کند و مجوز تمرینات گروهی را به دست نیاورده است.»

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/8/19 و ساعت 8:6 عصر | نظرات دیگران()

رئیس سازمان لیگ برتر از ارسال اطلاعات و مشخصات چهار باشگاه ایرانی به کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.


عزیز محمدی ضمن اعلام این خبر افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور نمایندگان کشورمان در فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خواستار اطلاعات جامعی در خصوص 4 نماینده ایران شده بود که این اطلاعات جمع آوری و امروز به مقصد مالزی ارسال شد.

 

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: در نامه ارسالی به کمیته مسابقات لیگ قهرمانان اطلاعات جامعی در خصوص وضعیت 4 باشگاه ذوب آهن ، سپاهان ، استقلال و پرسپولیس به عنوان نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان در اختیار AFC قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

محمدی یادآور شد: کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پس از جمع بندی اطلاعات تمامی باشگاه های حاضر در این رقابتها در خصوص برنامه ریزی و زمان برگزاری مسابقات فصل جدید لیگ قهرمانان تصمیم گیری خواهد کرد. 


وی ضمن برشمردن 5 شاخص اصلی و مورد نظر AFC برای برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در اطلاعات ارائه شده به AFC وضعیت استادیوم محل برگزاری مسابقات ، زمان پیشنهادی برای انجام بازیها ، رنگ پیشنهادی پیراهن باشگاه ها ، توضیحات کلی درباره تیم ها و تعهدنامه رعایت اصول و مقررات برگزاری مسابقات 4 نماینده کشورمان قید شده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/18 و ساعت 5:59 عصر | نظرات دیگران()

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از صدور رای دادگاه به سود این باشگاه و رد ادعای اسماعیل وفایی خبر داد.

 

روز دوشنبه دادگاه مربوط به شکایت یک شرکت از باشگاه پرسپولیس و سازمان تربیت با ادعای مالکیت سهام باشگاه برگزار شد. تیمی که هم اکنون تحت عنوان پرسپولیس در لیگ برتر بازی می‌کند، در حقیقت نامش باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی(پرسپولیس) است اما افرادی هستند که مدعی‌اند سهام باشگاه اصلی پرسپولیس متعلق به آنهاست و نام باشگاهی که هم اکنون در لیگ حضور دارد،پیروزی است.

 

 

«ما در مورد اسم پرسپولیس که یک برند قدیمی است و سابقه‌اش به سال 42 باز می‌گردد و پس از آن در مورد انتقال 49 درصد از سهام سازمان تربیت بدنی به افراد ثالث، دفاعیات‌مان را ارایه دادیم که فرد شاکی کاملاً محکوم شد و دادگاه با رد ادعاهای وی حق و حقوق پرسپولیس را در مورد برند و لوگو کاملاً محفوظ دانست. به همین دلیل فرد شکایت کننده دادخواستش را پس گرفت اما ما شکایت جدیدی را از شرکت متشاکی نسبت به انتقال غیر قانونی 49 درصد از سهام و سایر ادعاهای این شرکت ارایه دادیم که قرار است در این رابطه نیز به زودی تصمیم‌گیری شود و دادگاه دیگری در این خصوص تشکیل شود.»

  < type="text/java">


مصطفی شکری رئیس کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد دادگاه روز دوشنبه گفت: «فردی تحت عنوان وفایی طبق شکایتی که از قبل ارایه داده بود خواهان حذف پسونه پرسپولیس از نام پیروزی و تغییر لوگوی فعلی پرسپولیس شده بود.»

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/8/18 و ساعت 5:57 عصر | نظرات دیگران()
   1   2   3      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 49
مجموع بازدیدها: 266893
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو