ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تیر 1389 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، خونخواهِ [بحقّ] است و خونخواهی [بحق] را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

در ادامه گفت وگوى ویژه اى که با سرخپوشان داشتیم، این بار سراغ محمد نورى رفتیم و از او خواستیم از شرایط و آینده پرسپولیس برایمان صحبت کند. مصاحبه با وى را بخوانید:


• از شرایط و وضعیت تیم بگو.
- خوشبختانه شرایطمان خوب است و روز به روز بهتر هم مى شود. بعد از اردوهایى که داشتیم و فصل بدنسازى که در اردبیل و آلمان پشت سر گذاشتیم، ادامه برنامه هایمان را در تهران پى گیرى مى کنیم و امیدوار هستیم در یک شرایط ایده آل و خوب، آماده شروع لیگ شویم.


• شمارش معکوس براى شروع فصل آغاز شده، فکر مى کنى با شروع فصل یک پرسپولیس آماده را شاهد خواهیم بود؟
- انشاء الله همین طور است که مى گویید. خوشبختانه پس از اردوهاى مفیدى که در برنامه داشتیم نزدیک ،?? ?? درصد آمادگى را به دست آورده ایم و با توجه به چند بازى دوستانه و در لابه لاى آن برنامه هاى تمرینى که داریم همه چیز به حد ایده آل خواهد رسید.

 


 من به شما قول مى دهم، قبل از بازى با تراکتور ، بتوانیم به مرز آمادگى صددرصد هم برسیم.


• با در نظر گرفتن این مساله که جزو یاران جدید تیم هستى، فضا را براى شروع کار چطور مى بینى؟
- بازیکنان پرسپولیس اکثراً از دوستانم هستند و از این نظر هیچ مشکلى وجود ندارد. در مورد آقاى دایى هم باید بگویم من سابقه کار با او را دارم و این مساله به من کمک بسیارى مى کند. چون هم من مى دانم ایشان از من چه چیزهایى مى خواهد و هم خود على آقا، من و توانایى هایم را مى شناسد. با توجه به این مساله باید بگویم شرایط در مورد من که خوب است.


• فضاى غیر فوتبالى تیم چطور؟
- همه ما با هم دوست هستیم و در کنار این رفاقت ها، رقابت خوب و سالمى در تیم وجود دارد. مطمئناً هر کس بهتر باشد و بیشتر تلاش کند، این شانس را به دست مى آورد که در ترکیب اصلى باشد و با عملکرد خوب خود، نتیجه دلخواه را براى تیم رقم بزنیم.


• نوبتى هم باشد نوبت تیم ملى است. دوست دارى در این مورد صحبت کنى؟
- در خدمتتان هستم. سوالى باشد، جواب مى دهم.


• چرا از تیم ملى خط خوردى؟ آیا این مساله دلیل فنى داشت؟
- نمى دانم چه جوابى بدهم! یعنى اینکه دلیل این مساله را نمى دانم خدا را شکر از نظر بدنى، و روحى هیچ مشکلى ندارم و در این مدت هم خیلى خوب تمرین کردم و آمادگى مطلوب را هم داشته و دارم اما با نظر کادر فنى، از تیم ملى خط خوردم!


• به نظر مى رسد به خاطر این مساله روحیه ات را از دست نداده اى؟
- چرا باید روحیه ام را از دست بدهم؟ اتفاقاً انگیزه بیشتر شده ومى خواهم ثابت کنم که حقم این نبود. در این برهه کادر فنى تیم ملى نام مرا خط زد اما دلیل ندارد که فرصت دوباره اى را به دست نیاورم. به امید خدا در پرسپولیس و در ترکیب این تیم آنقدر خوب کار مى کنم که دوباره به تیم ملى دعوت شوم.


• دوباره برویم سراغ وضعیت باشگاهى در شرایطى که اکثر تیمها قصد دارند در شروع لیگ کار خود را آغاز کنند به نظرت کدام تیمها امسال نامشان در صف مدعیان قرار مى گیرد؟
- با توجه به خریدها و شرایط فنى که از تیم ها اطلاع دارم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن مدعیان هستند. البته نام استیل آذین را هم باید به این لیست اضافه کنیم.


• مدعى اصلى چطور؟
- همیشه در شروع فصل هم پرسپولیسى ها از قهرمانى صحبت مى کنند هم استقلال. به نظرم شرایط خاص و هواداران ویژه این ? تیم باعث شود نام این ? تیم جزو مدعیان اصلى شود. مساله اى که همیشه باعث مى شود تنور لیگ، داغ و فصل جذاب شود.


• در این بین به عنوان یک پرسپولیسى چه قول ویژه اى به هواداران پرسپولیس مى دهى؟
- آینده دست خداست و خیلى سخت است اگر بخواهیم از حالا در مورد سرنوشت پرسپولیس در پایان فصل صحبت کنیم اما مطمئن باشید هدف اصلى همه ما در جمع پرسپولیسى ها، قهرمانى است. هم در لیگ و هم در جام حذفى. البته نباید فراموش کرد حضومان در آسیا، این شانس را نصیب ما کرده که در این جام هم شانسمان را امتحان کنیم.انشاء الله با هدف گذاریها و برنامه ریزى هایى که در دستور کار ما قرار داده شده ، رسیدن به هر ? هدف هم براى پرسپولیس دور از ذهن نیست.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/4/27 و ساعت 1:23 عصر | نظرات دیگران()

مهاجم جوان بورکینافاسویی با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

 

هروه اوسال، مهاجم 22 ساله بورکینافاسویی، پس از اینکه ظهر امروز در تست پزشکی پرسپولیس شرکت کرد و مشکلی نداشت، بعد از ظهر امروز با قراردادی دو ساله رسما به این تیم پیوست.


اوسال سابقه حضور در باشگاه‌های بلژیک را دارد و جزء سهمیه‌های زیر 23 سال پرسپولیس در لیگ برتر محسوب می‌شود. این بازیکن پس از عقد قرارداد، راهی زمین شرکت واحد شد تا در دیدار دوستانه مقابل پرسپولیس قائمشهر به میدان برود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/4/25 و ساعت 10:56 صبح | نظرات دیگران()

تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعدازظهر امروز در دیداری تدارکاتی با 2 گل پرسپولیس قائمشهر را شکست داد.

 

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در راستای آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ برتر بعدازظهر امروز پنج‌شنبه از ساعت 18 در دیداری تدارکاتی به مصاف پرسپولیس قائمشهر رفت.


پرسپولیسی‌ها در این دیدار موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر با گل‌های محمد نوری در دقیقه 37 نیمه اول و مازیار زارع از روی نقطه پنالتی در دقیقه 79 همتای قائمشهری خود را شکست دهند. پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود یکشنبه هفته آینده به مصاف پیکان خواهد رفت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/4/25 و ساعت 10:56 صبح | نظرات دیگران()

مهدی شیری اگرچه دیرتر از اکثر بازیکنان پرسپولیس به اردوی آلمان اضافه شد اما پیگیری تمرین‌هایش در تهران باعث شد تا شرایط جسمانی‌اش را حفظ کند.


او دیروز و پس از تست VO2Max نشان داد که نسبت به قبل از آمادگی بهتری برخوردار است: «تست خوبی بود و به نظرم آخرین مرحله بود که خوشبختانه مشخص شد در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارم که با انجام بازی‌های تدارکاتی تا قبل از فصل به آمادگی مطلوب می‌رسم.»


شیری قرعه‌کشی بازی‌های لیگ را تا حدودی به سود پرسپولیس می‌داند: «به‌نظرم دو بازی اول و به‌خصوص بازی با تراکتورسازی که مطمئنم 100 هزار هوادار را به ورزشگاه می‌آورد برای ما اهمیت زیادی دارد که اگر بتوانیم استارت خوبی داشته باشیم، برای رسیدن به هدف‌مان که قهرمانی است بسیار امیدوار می‌شویم. هواداران شک نداشته باشند که امسال قهرمانی از آن پرسپولیس خواهد بود.»

 


شیری برای این ادعایش دلیل دارد: «بدون تعارف، بازیکنان جدید خیلی خوب هستند و همین باعث شده شرایط مان از پارسال بهتر باشد. از طرفی دیگر انگیزه بازیکنان بسیار بالاست و مطمئنم روز به روز بهتر می‌شویم.» او اعتقاد دارد تیمش تا امروز خیلی خوب تدارک دیده شده و همین مهم در جریان لیگ به پرسپولیس کمک خواهد کرد: «ما اردوی خوبی در اردبیل و آلمان داشتیم و چون باید در تهران بازی کنیم، این زمان باقیمانده برای عادت کردن به شرایط آب و هوایی بسیار مناسب است و قطعا اثرات آن را در لیگ خواهیم دید.»


شیری از قهرمانی اسپانیا به عنوان یک هوادار رئال مادرید خوشحال است: «همه دیدند که جام قهرمانی در دست بازیکن رئال بود، البته دوست داشتم رفیقم ژاوی بهترین بازیکن انتخاب می‌شد. به‌هرحال به همان اندازه که از قهرمانی اسپانیا خوشحال شدم، از شکست آرژانتین هم ناراحت شدم.»

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/4/23 و ساعت 5:43 عصر | نظرات دیگران()

این روزها یک هشت پا رسماً دنیا را با پیش بینی هایش سرکار گذاشته است.

 

طوری شده که مربیان و بازیکن ها به جای آنالیز بازی رقیبان و کارهای تاکتیکی از هم می پرسند: هشت پا چی گفته؟ نظر ایشان چه می باشد؟! تمرین کنیم چه فایده داره؟! حالا تصور کنید این هشت پا بخواهد بازی ها لیگ ایران را پیش بینی کند.

 

- بازی پرسپولیس - استقلال :

 

هشت پا می رود توی جعبه پرسپولیس، ولی بازی مساوی می شود.

بازی بعد می رود توی جعبه استقلال، ولی بازی مساوی می شود.

 

 

بازی بعد شش تا پایش را می گذارد توی جعبه استقلال، دو پایش توی جعبه پرسپولیس ولی بازی مساوی می شود.

 

بازی بعد هشت پا رسماً کم می آورد و می میرد، ولی بازی مساوی می شود!

 

- بازی استیل آذین با هر تیم دیگر :

 

هشت پا می رود توی جعبه تیم رقیب ولی استیل آذین برنده می شود.

هشت پا این بار گوشی دست اش است، نگاهی به جیب هدایتی می اندازد، از آن به بعد همه پیش بینی هایش درست می شود!

 

- بازی سپاهان با همه تیم ها :

هشت پا با 4 پایش پیش بینی میکند سپاهان 4 گل بخورد ، فردایش بازی 5 بر 4 به نفع سپاهان می شود.

 

- بازی سپاهان - استقلال

هشت پا ترجیح می دهد بمیرد ولی این بازی را پیش بینی نکند!

 

* با تصرف از احسان محمدی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/4/19 و ساعت 7:20 عصر | نظرات دیگران()

مهاجم سابق تیم سالزبورگ اتریش با تایید علی دایی بزودی برای امضای قرارداد با پرسپولیس وارد ایران خواهد شد.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس؛ «هروه اورساله» بازیکن بورکینافاسویی که سابفه بازی در تیم های آخن آلمان و سالزبورگ اتریش را در کارنامه دارد مورد تایید علی دایی سرمربی پرسپولیس قرار گرفته و بزودی به این تیم خواهد پیوست.

 

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن تایید خبر فوق از ارسال دعوتنامه همکاری برای این بازیکن آفریقایی خبر داده است. اورساله بزودی برای امضای قرارداد رسمی با پرسپولیس به تهران سفر می کند.

 

این مهاجم 22 ساله 181 سانتی متر قد دارد و 4 بار نیز پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرده است. هروه فصل گذشته 10 گل برای تیم باشگاهی اش به ثمر رساند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/4/19 و ساعت 7:19 عصر | نظرات دیگران()

تمرین اعضاى تیم پرسپولیس دیروز ساعت ? و ?? دقیقه به وقت آلمان انجام شد. این تمرین حدودا یک ساعت به طول انجامید، همچنین ? ساعت بعد از آن هم سرخپوشان به سالن بدنسازى رفته و به کار با وزنه  پرداختند.


مصدومیت جزئى

در جریان تمرین غلامرضا رضایى با مصدومیت جزئى مواجه نشد که بلافاصله این آسیب دیدگى برطرف شد و همراه با تیم به تمرین پرداخت.


رضایت دایى از آرفى

على دایى از بازیکنان خارجى تیمش نهایت رضایت را داشت. آرفى هم در بازى روز گذشته مقابل دورتموند و هم در تمرینات خوب ظاهر شد که همین مساله سبب شد تا دایى از وى راضى باشد.


تذکر دایى به مدافعان

در بازى سرخپوشان مقابل منتخب دورتموند، دروازه  پرسپولیس یک بار باز شد و دلیل آن هم غفلت مدافعان بود.



به همین دلیل دایى در تمرین دیروز این نکته را متذکر شد و از مدافعان تیم خواست روى این موضوع دقت بیشترى داشته باشند. در ضمن آرفى، نوروزى، نورمحمدى و نورى از بازیکنانى بودند که در این دیدار گلزنى کردند.


زارعى و الهایى جدا تمرین کردند

مهدى شیرى همچنان با تیم تمرین مى کند اما هنوز نتوانسته است که دایى را راضى کند و علت غیبت خود را توجیه کند. مجتبى زارعى و مهدى الهایى که دچار مصدومیت شده بودند به صورت جدا از تیم تمرین کردند.


گرما


جو گرما در آلمان بسیار زیاده بود و باعث شد که پرسپولیسى  ها به سختى و با نارضایتى تمرین کنند.
دایى از دروازه بانان راضى بود

عملکرد دروازه بانان تیم سبب رضایت دایى شد طورى که باعث شد خیال دایى از بابت دروازه  راحت باشد.


بعد از اولتیماتوم فدراسیون فوتبال در ارتباط با ملى پوشان، مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا براى بازیکنان ملى پوش خود به موقع بلیت تهیه کرده تا زودتر به ایران باز گردند و به تیم ملحق شوند.


تمرین امروز

تمرین امروز تیم پرسپولیس سبک انجام مى شود، در ضمن سومین دیدار تدارکاتى این تیم هم مقابل ویدینگ هوفن آلمان انجام مى شود. روز جمعه تمرین سبک براى سرخپوشان در نظر گرفته است که این تمرین در کمپ کایزراى آلمان انجام مى شود. در ضمن سرخپوشان روز شنبه به ایران  باز مى گردند.اولین تمرین این تیم هم در شرکت واحد روز دوشنبه است



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/4/17 و ساعت 10:14 صبح | نظرات دیگران()

در تماسى که با پرسپولیسى ها در آلمان داشتیم همگى آنها با روحیه و انگیزه بالایى از کسب موفقیت با ارتش سرخ در هر سه جام مى گویند.

محمد منصورى در گفتگویی با همکارمان به سوالات ما پاسخ داد..


• از شرایط تیم در اردوى آلمان صحبت مى کنى؟
- خوشبختانه همه چیز خوب پیش مى رود و برنامه هایمان همانطور که پیش بینى مى شد در جریان است. درست است که فشار زیادى بر تیم وارد شده اما همه ما مصمم هستیم تمام فشارها و مشکلات را تحمل کنیم تا بتوانیم تیمى کاملاً آماده بسازیم. تیمى که بتواند در فصل پرکارى که پیش روى دارد کاملاً موفق عمل کند.


• در حال حاضر تیم به چند درصد از آمادگى اش رسیده؟
- به اعتقاد من در هر ?اردویى که داشتیم، برنامه هایمان همانطور که پیش بینى مى کردیم، پیش مى رود به لحاظ بدنى و آمادگى جسمانى تقریباً تمام کارمان صددرصد تمام شده و تک تک بچه ها در شرایط ایده آلى به سر مى برند در مورد کارهاى تاکتیکى هم تقریباً بالاى ?? درصد آمادگى داریم و با توجه به اینکه تا شروع فصل یکى دو هفته فرصت داریم، رسیدن به آمادگى صد در صد چندان دور از ذهن نیست.

 


• از تغییرات و نفراتى که به تیم ملحق شده اند، مى گویى؟
- تیم ما امسال در یارگیرى خوب عمل کرده و توانسته مهره هاى قابل قبولى را به خدمت بگیرد ضمن اینکه نفرات ما که از فصل قبل در پرسپولیس هستند نیز امتحان خود را به کادر فنى پس داده اند.
در مجموع فکر مى کنم تیم خوب و یکدستى را ساخته ایم. تیمى که از اولین بازى اش در تلاش است که با قدرت کار خود را آغاز کند و با پیروزى درگامهاى اول، کار را براى ادامه فصل راحت تر نماید.


• نقش کادر فنى را در تحقق این مساله چقدر مى دانى؟

- کادر فنى ما مجموعه اى از بهترین  ها هستند. على دایى چه در عرصه بازى و چه در زمینه مربیگرى توانایى هاى خود را به همه ثابت کرده و اینکه او از جنس پرسپولیس است و تمامى نفراتش را به خوبى مى شناسد مى تواند پوئن مثبت و فوق العاده اى براى ما باشد. حضور شخص على دایى براى هر تیمى یک نکته و پوئن کاملاً مثبت است و امیدوارم بتوانیم از این مساله در کنار سایر فاکتورهاى خوبى که داریم، نهایت استفاده را ببریم.


• براى خودت در این فصل چه برنامه اى دارى؟

- من هم مثل بقیه بچه ها به اندازه کافى انگیزه دارم. خوشبختانه از نظر بدنى و جسمانى کاملاً آماده ام و به لحاظ روحى و روانى هم در شرایط خوبى به سر مى برم. من براى این فصل حسابى انگیزه دارم و به همه ثابت مى کنم مى توانم مهره موثرى براى پرسپولیس باشم. به دلم افتاده این فصل، فصل من است، اینقدر انگیزه دارم و این توان را در خودم مى بینم که حتى فراتر از پرسپولیس فکر کنم و با نمایش و عملکرد خوبم این شانس را به دست آورم که به تیم ملى هم دعوت شوم.



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/4/17 و ساعت 10:14 صبح | نظرات دیگران()

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برنامه کامل نیم فصل اول دهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور را که از 5 مرداد ماه آغاز خواهد شد به شرح زیر اعلام کرد.

 

هفته اول 5 مرداد

فولاد خوزستان- استیل آذین
سایپا - صبا
پرسپولیس- تراکتورسازی
شهرداری تبریز - استقلال

 


راه‌آهن- سپاهان
ملوان- نفت تهران
شاهین بوشهر- X(نفت آبادان- داماش گیلان)
پاس همدان- مس کرمان
ذوب آهن اصفهان -پیکان



هفته دوم 10 مرداد

استقلال- فولاد خوزستان
X (نفت آبادان- داماش گیلان)-سایپا
استیل‌آذین- پاس همدان
صبای قم- پرسپولیس

تراکتورسازی- راه‌آهن
نفت تهران- شهرداری تبریز
پیکان- شاهین بوشهر
مس- ذوب‌آهن
سپاهان- ملوان انزلی



هفته سوم 15 مرداد

فولادخوزستان- سپاهان
پرسپولیس - سایپا
استیل‌آذین- نفت تهران
ذوب‌آهن- استقلال
راه‌آهن- X(نفت آبادان- داماش گیلان)
شاهین بوشهر- صبای قم
ملوان- مس کرمان
پاس همدان- پیکان
تراکتورسازی- شهرداری تبریز



هفته چهارم 22 مرداد

نفت تهران- فولاد
سایپا- ذوب‌آهن
استیل‌آذین- استقلال
X(نفت آبادان- داماش گیلان)- پرسپولیس
صبای قم- راه‌آهن
سپاهان- شاهین بوشهر
مس کرمان- شهرداری تبریز
پیکان-ملوان انزلی
پاس همدان- تراکتورسازی



هفته پنجم 26 مرداد

فولاد- صبای قم
ملوان- سایپا
استیل‌آذین- مس
راه‌آهن- پرسپولیس
استقلال- پیکان
پاس همدان- نفت
شاهین بوشهر- تراکتورسازی
ذوب‌آهن- سپاهان
شهرداری تبریز- X(نفت آبادان- داماش گیلان)



هفته ششم 31 مرداد

مس کرمان- فولاد
سایپا- راه‌آهن
پیکان قزوین -استیل‌آذین
پرسپولیس- شاهین بوشهر
نفت تهران- استقلال
تراکتورسازی- ملوان
X (نفت آبادان- داماش گیلان)-ذوب‌آهن
صبای قم- شهرداری تبریز
سپاهان- پاس همدان



هفته هفتم 5 شهریور

فولاد- پرسپولیس
پاس همدان- سایپا
استیل آذین- تراکتورسازی
استقلال- سپاهان
شاهین بوشهر- راه‌آهن
نفت تهران- مس کرمان
ملوان -X(نفت آبادان- داماش گیلان)
شهرداری تبریز- پیکان قزوین
ذوب‌آهن- صبای قم



هفته هشتم 19 شهریور

X(نفت آبادان- داماش گیلان)- فولاد خوزستان
سایپا- شاهین بوشهر
استیل آذین- صبای قم
پرسپولیس- پاس همدان
مس کرمان- استقلال
راه‌آهن- ملوان
پیکان قزوین- نفت تهران
تراکتورسازی- ذوب‌آهن
سپاهان - شهرداری تبریز



هفته نهم 26 شهریور

فولاد- پیکان
سایپا- استقلال
استیل‌آذین- X(نفت آبادان- داماش گیلان)
شهرداری تبریز- پرسپولیس
ذوب‌آهن- راه‌آهن
نفت- سپاهان
ملوان- شاهین
مس- تراکتورسازی
صبای قم- پاس



هفته دهم 23 مهر

راه‌آهن- فولاد خوزستان
سایپا- شهرداری تبریز
سپاهان- استیل‌آذین
پرسپولیس - ملوان
صبای قم- استقلال
X (نفت آبادان- داماش گیلان)- پاس همدان
تراکتورسازی - نفت تهران
شاهین- ذوب‌آهن
پیکان- مس کرمان



هفته یازدهم 30 مهر

فولاد خوزستان- تراکتورسازی
استیل‌آذین- سایپا
استقلال- پرسپولیس
راه‌آهن- شهرداری تبریز
نفت تهران- صبا
پاس همدان- شاهین
مس کرمان-(نفت آبادان- داماش گیلان)X
ملوان- ذوب‌آهن
پیکان - سپاهان



هفته دوازدهم 4 آبان

سایپا- فولاد خوزستان
شاهین - استیل آذین
پرسپولیس- ذوب‌آهن
تراکتورسازی - استقلال
راه‌آهن - پاس
نفت- X(نفت آبادان- داماش گیلان)
سپاهان- مس
ملوان- شهرداری
صبا- پیکان



هفته سیزدهم 9 آبان

فولاد- شاهین
نفت تهران- سایپا
استیل‌آذین - پرسپولیس
استقلال- راه‌آهن
مس کرمان- صبا
پاس همدان- ملوان
پیکان- X(نفت آبادان- داماش گیلان)
شهرداری تبریز- ذوب‌آهن
سپاهان- تراکتورسازی



هفته چهاردهم 14 آبان

فولاد- ملوان
سایپا- مس
راه‌آهن- استیل آذین
پرسپولیس- نفت تهران
X (نفت آبادان- داماش گیلان)- استقلال
شاهین بوشهر- شهرداری
تراکتورسازی- پیکان
ذوب‌آهن- پاس
صبای قم- سپاهان



هفته پانزدهم 18 آبان

فولاد- ذوب‌آهن
پیکان- سایپا
استیل‌آذین- ملوان
مس کرمان- پرسپولیس
استقلال- شاهین بوشهر
راه‌آهن- نفت تهران
پیکان - سایپا
سپاهان-X(نفت آبادان- داماش گیلان)
شهرداری تبریز- پاس


هفته شانزدهم 7 آذر

پاس - فولاد
سایپا- تراکتورسازی
شهرداری تبریز - استیل‌آذین
پرسپولیس - سپاهان
ملوان- استقلال
راه‌آهن- پیکان
ذوب‌آهن- نفت
شاهین- مس
صبای قم-X(نفت آبادان- داماش گیلان)



هفته هفدهم 12 آذر

فولاد- شهرداری تبریز
سپاهان -سایپا
استیل‌آذین - ذوب‌آهن
پیکان - پرسپولیس
استقلال- پاس
مس- راه‌آهن
نفت تهران- شاهین
صبای قم- ملوان
تراکتورسازی- X(نفت آبادان- داماش گیلان)




 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/4/17 و ساعت 10:14 صبح | نظرات دیگران()

در صورت موافقت علی پروین با مبلغ پیشنهادی حبیب کاشانی برای صدور رضایتنامه محمد پروین، این بازیکن از پرسپولیس جدا خواهد شد.

 

بعد از صحبتهای دوشنبه شب حبیب کاشانی و علی پروین قرار شد تا در صورت موافقت پروین با مبلغ پیشنهادی کاشانی وی رضایتنامه محمد را صادر کند. گفتنی است؛ مبلغ پیشنهادی کاشانی 150 تا 200 میلیون تومان بوده و قرار است تا پروین تا یکشنبه نظر نهایی خود را در این رابطه اعلام کند.

 

شکوری با پرسپولیس به تهران نمی آید

شکوری که مشکوک به پارگی رباط صلیبی می‌باشد، برای مداوای پایش همراه با کاروان پرسپولیس راهی آلمان شد. تکلیف نهایی شکوری جمعه مشخص خواهد شد چراکه قرار است پزشک جراح جواد نکونام پای وی را معاینه کند و نتایج قطعی در ارتباط با نیاز به جراحی یا عدم جراحی بیان کند.

 

 در هر صورت شکوری در آلمان می‌ماند و با برطرف شدن مصدومیتش به تهران بازخواهد گشت.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/4/16 و ساعت 5:50 عصر | نظرات دیگران()
   1   2      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266575
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو