ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ فروردین 1389 - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
در تو دو صفت است که خداوند آنها را دوست دارد: بردباری و تأنّی [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به مردی فرمود ـ]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

همانطور که قبلا گفته شده بود علی سعیدلو فردا بازدیدی از باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و قرار است در همین بازدید، درباره مسائل جاری باشگاه و وضعیت هیات مدیره با حبیب کاشانی گفت‌وگو کند.


به درخواست حبیب کاشانی، در این چند هفته باقیمانده از فصل، قبل و بعد از هر بازی، کادر فنی جلسه‌ای با سرپرست باشگاه خواهد داشت و باید به کاشانی گزارش بدهد.


در جریان بازی پرسپولیس- تراکتورسازی، غیر از شعارهای ضد پرسپولیسی که شنیدیم، شعارهایی هم به زبان آذری روی پلاکاردهایی نوشته شده بود که این ماجرا به مذاق رییس کمیته انضباطی خوش نیامده و او تصمیم دارد بعد از بررسی کامل‌تر، با باشگاه تراکتورسازی و تماشاگرانش برخورد کند.

 



گذشته از گزارش‌های کوتاهی که در این چند روز از حضور هوار ملا محمد در تمرین‌های پرسپولیس از شبکه العراقیه پخش شد، این تلویزیون بخش‌هایی از رویارویی هوار ملامحمد و جاسم کرار در بازی پرسپولیس- تراکتورسازی را هم دیروز پخش کرد.


بنا به حکم کمیته انضباطی، طلب 50 میلیون تومانی میثم بائو از باشگاه ابومسلم همین هفته به او پرداخت خواهد شد.


مجید فرخزادی و حسین هدایتی صبح پنج‌شنبه در سازمان تربیت بدنی درباره وضعیت مدیریتی پرسپولیس با علی سعیدلو به گفت‌وگو نشستند که قرار است صحبت‌های مطرح شده در آن جلسه، در جلسه روز دوشنبه سعیدلو و کاشانی در باشگاه پرسپولیس بررسی شود.


سفر زیارتی به مشهد، پاداش معنوی سالنی‌بازان پرسپولیس بابت صعود به لیگ برتر است و درباره پاداش نقدی این صعود هم فردا تصمیم‌گیری می‌شود. کاشانی پیشنهاد داده که به عنوان پاداش، 5 درصد از مبلغ قرارداد هر یک از بازیکنان و مربیان تیم فوتسال پرسپولیس به آنها پرداخت شود.


شپیتم آرفی به علت پارگی عضله ران پا تا سه هفته نمی تواند درتمرینات پرسپولیس شرکت کند.

جلسه امروز دایی و کاشانی در خصوص وضعیت پرسپولیس لغو و به روز دوشنبه یا سه‌شنبه موکول شد.


زرینه  گفت: باقری ها مشکلی بابت بینایی خود ندارد و تنها مسئله او خون مردگی مختصری است که در چشم راست‌اش وجود دارد. البته آن هم با کمپرس آب گرم از بین خواهد رفت. میثم بائو نیز پس از چند روز تمرینات اختصاصی و کسب آمادگی لازم بدنی از فردا همراه تیم تمرین خواهد کرد.


مربی پیشین دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شرایطی که برایم ایجاد کردند دیگر در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنم.


احمدرضا عابدزاده گفت : دیشب با آقای شریفی رئیس کمیته انضباطی تماس گرفتم و گفتم آقای دکتر! من را آزاد کن. آقای شریفی از من پرسید یعنی چه! من هم توضیح دادم که قید همه چیز را زده‌ام و نمی‌خواهم به عنوان آنالیزور در تمرینات شرکت کنم و دیگر کاری با این مسائل ندارم.

حلافی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در ابتدای فصل به صورت قرضی در راه آهن منتقل شد به پرسپولیس باز می گردد.


علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس که در بازی با تراکتور سازی مصدوم شد زیر نظر پزشک پرسپولیس تمرین کرد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/1/29 و ساعت 10:54 عصر | نظرات دیگران()

گزارشگر بازی که انگار از سر و صدای تبریزی ها در ورزشگاه یادگار امام تبریز به شدت سر ذوق آمده بود ناگهان مدعی شد 120 هزار نفر از نزدیک تماشاگر دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس هستند!

جدال تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس روز جمعه در حالی در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که پیش از این نیز پیش بینی می شد به محلی برای تسویه حساب های قومیتی تبدیل شود.

در حالی که هنوز دقایقی از آغاز مسابقه این دو تیم نگذشته بود گزارشگر تبریزی ناگهان مدعی شد 120 هزار نفر از نزدیک شاهد مسابقه پرسپولیس و تراکتور سازی هستند. این ادعا وقتی جالب می شود که بدانیم ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز در خوشبینانه ترین حالت و با استفاده از تمامی فضاهای آن 80 هزار نفر خواهد بود.

این در حالیست که جواد ششگلانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اعلام کرد هیئت فوتبال آذربایجان تبریز تنها 52 هزار قطعه بلیت الکترونیکی فروخته و مسئولان تربیت بدنی استان هم احتمال حضور بیش از 80 هزار نفر در ورزشگاه را به کلی مردود می دانند.

 

 

این ادعا در حالی مطرح می شود که ماموران امنیتی از حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه خودداری کردند و شاهدان عینی از امتناع مسئولان ورزشگاه یادگار امام مبنی بر بلیت فروشی به هواداران این تیم خبر می دهند.

از لحظه آغاز مسابقه نیز هواداران تراکتورسازی با سر دادن شعارهای اختلافات قومیتی را پیش کشیدند و علاوه بر آن هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس از گزند شعارهای آن ها در امان نماندند.

مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که ناظر ویژه این مسابقه بود از توهین های مکرر به مسعود عنایت رئیس کمیته داوران و شعارهایی که علیه پرسپولیسی ها سر داده شد به شدت انتقاد کرد و از احتمال جریمه هواداران تراکتورسازی خبر داد.

تراکتورسازی تبریز که پس از 8 سال دوری سرانجام جواز حضور مجدد در لیگ برتر را به دست آورده است در این فصل بارها ادعا کرد پر هوادارترین تیم ایران و حتی جهان(!) است که این ادعا در عمل و در نظر سنجی های متعدد رسانه ملی رد شد.

تراکتوری ها بهتری است به جای تلاش برای پیروزی در حاشیه ها و بزرگ نشان دادن عدد و رقم ها و ادعاهای واهی راهی برای پایان کابوس چندین ساله برای شکست پرسپولیس و بهبوبد وضعیت تیم فوتبال خود پیدا کنند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/1/28 و ساعت 7:56 عصر | نظرات دیگران()

تیم فوتسال پرسپولیس با غلبه بر حریف تبریزی خود در دیدار پلی آف، پس از 5 سال به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد.



قرمز پوشان تهرانی عصر امروز (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و در بازی برگشت، به مصاف تیم فوتسال دبیری تبریز رفتند و با دو گل،‌ حریف تبریزی خود را از پیش رو برداشتند.



تیم فوتسال پرسپولیس تهران که در بازی رفت و در ورزشگاه ساهای تهران نیز با نتیجه 7 بر 5 بر حریف خود غلبه کرده بودند، در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی 9 بر 5 موفق به صعود از مرحله پلی آف به لیگ برتر فوتسال کشور شدند.

 



گل های این دیدار را محسن زارعی و کاظم محمدی به ثمر رساندند.

 

حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز برای تماشای این دیدار حساس به تبریز سفر کرده بود و در جشن صعود پرسپولیسی ها حضور داشت.

هدایت تیم فوتسال پرسپولیس را بابک معصومی بر عهده دارد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/1/27 و ساعت 10:34 صبح | نظرات دیگران()

وقتی گفته می شود پرسپولیس با نفس هواداران خود زنده است نه یک شعار، بلکه حقیقتی غیر قابل انکار است. مرتضی احمدی عزیز یکی از همین میلیون ها هوادار و البته از اولین ها است. هنرمند محبوبی که در هر حوزه ای دست داشته .

 

گویندگی، بازیگری تئاتر ، سینما و تلویزیون، صدا پیشگی (دوبله) و خوانندگی و ... بوده است.

استاد از چه زمانی به پرسپولیس علاقه‌مند شدید؟

از همان روز اول که این اسم را شنیدم، جذبم کرد. از همان روز دیوانه وار عاشقش هستم و هیچ چیز و هیچ کسی نمی تواند آن را برای لحظه ای از فکر من خارج کند. البته علاقه من به فوتیال به 70 سال پیش بر می گردد. روزی که قرار بود امجدیه افتتاح شود و آن زمان طرفدار تیم گارد بودم.


پرسپولیس طی 43 سال گذشته مصائب بسیاری را پشت سر گذاشته است. آیا تاکنون شده است که خسته یا پشیمان شده باشید؟

 

خدا آن روز را نیاورد. من عاشق این اسم و این پیراهن هستم. سنگ و آتش هم از آسمان ببارد ما ولکن پرسپولیس نیستیم. امیدوارم پرسپولیس از ما خسته نشود. باور کنید هنوز که هنوز است از دو سه روز قبل از بازی ها آرام و قرار ندارم. کاملا بی تاب می شوم روز مسابقه از کار و زندگی می افتم چون اصلا نمی توانم کار دیگری انجام دهم.

 

نفس  برایم نمانده به خاطر همین به دیدن بازی از تلویزیون اکتفا می کنم. پرسپولیس که وارد زمین می شود دردهایم یادم می‌رود و احساس زنده بودن می کنم.

 

حتی وقتی تیم خوب نتیجه نگیرد؟

من پرسپولیسی هستم. هر چه می خواهد بشود. اصلا اگر همه بازی ها را هم ببازد هنوز همین احساس وجود دارد. تیم محبوبم را در اوج می خواهم. از اینکه شکست بخورد ناراحت می شوم. از اینکه زخمی بشود دلم درد می آید اما ذره ای از علاقه و شوری که نسبت به آن دارم کم نمی شود. اول بشود، آخر بشود برایش می میرم. یک هوادار واقعی باید اینگونه باشد.


در تمام این سال ها پیش نیامد که مثل چند سال اخیر که سراغ هواداران می آیند، سراغ شما هم بیایند. و بگویند که مثلا برای هواداری از فلان تیم بیایید؟

بله، شاهین دوباره شروع کرده بود که شاپور سرحدی مسوول آن بود. از دوستان صمیمی و قدیمی من بود. با هم فوتبال بازی کرده بودیم. پیش من آمد و گفت: شما که شاهینی بودید برگردید و هر چند نفر را که می توانید جمع کنید، من خیلی تند برخورد کردم و گفتم این حرف را که به ما زدی به هیچ کس نزن خودت را خراب می کنی. هیچکس حریف پرسپولیس نمی شود. سال ها بعد پیش من آمد و گفت: راست گفته بودی!


شما که شاهینی بودید؟

ما عاشق بر و بچه های شاهین بودیم. دکتر اکرامی هم دیگر نبود. پرسپولیس و شاهین را از هم جدا نمی دانستیم ولی وقتی پرسپولیس شروع کرد، هر اقدامی برای جدا کردن هوادارانش غیر قابل بخشش بود.


اما مثل اینکه دوره زمانه عوض شده چون تیم هایی هستند که چنین هدفی دارند؟

اینکه یک نفر بخواهد تیمی درست کند و هوادار خودش را داشته باشد اشکالی ندارد ولی اینکه یکی بخواهد از میان پرسپولیسی ها هوادار بگیرد، قابل پذیرش نیست. کسی که هوادار پرسپولیس باشد چنین کاری نمی کند. اگر کرد یعنی اصلا پرسپولیسی نبوده است. تازه آدم باهوش که پرسپولیس را ول نمی کند سراغ تیم دیگری برود.


بعضی ها هم که کلا مدعی هستند پرسپولیس مال آنهاست!.

بدبختی پرسپولیس، بدهی ها و بلا صاحب بودن آن است که هر کس به خود اجازه می دهد مدعی آن باشد یا اینکه آن را ارث پدری خود بخواند. پرسپولیس یکی است و آن هم همین تیمی است که الان وجود دارد و صاحبش هم مردم کوچه و خیابان و کف بازار هستند.


راستی شما روز بازی شش تایی ها کجا بودید؟

از یک ساعت قبل از بازی در ورزشگاه بودم. آن روز مهمترین خاطره زندگی من است.


آن روز در ورزشگاه دوربین تلویزیونی نبود؟

بله بود. البته بعد از بازی شایعه شد که خسروانی آن فیلم را گرفت و آتش زد. ولی فکر کنم آن فیلم از همان روز به آرشیو محرمانه تلویزیون رفت.


چطوری می توان آن را پیدا کرد؟

بعد از گذشت سال های طولانی، دیگر از محرمانه بودنش گذشته است. تازه دلیلی ندارد خواسته خسروانی طاغوتی خواسته امروز ما باشد. خسروانی آدم درست و حسابی نبود. وقتی تازه درجه گرفته بود در محله ما زندگی می کرد. بعدها سری تو سر ها درآورد و پولدار شد. حدود 22 سال قبل به یکی از کارمندان صدا و سیما گفتم 20 هزار تومان می دهم آن فیلم را برای من بیاور تا بینم.( آن روز حقوق یک کارمند بیش از 5000 اومان نبود)، اما گفت: اگر فیلم در آرشیو محرمانه باشد این کار را نمی کند.


فکر می کنید الان چقدر بیارزد؟

خود استقلالی ها که حاضرند چند صد میلیون بدهند تا آن را نابود کنند. اگر به دستشان بیفتد آن را با باریکنان آن زمان استقلال آتش می زدند(خنده بلندی می کند).


کشورهای دیگر که جرم و جنایت می کنند بعد از 30 تا 40 سال اطلاعات را فاش می کنند، فکر می کنید این فیلم هم آزاد می شود؟

بازی شش تایی ها که از هر کودتا و جنایتی بدتر بود (باز هم می زند زیر خنده). فکر کنم با رایزنی بین مسئولان سازمان ورزش و صدا و سیما این مشکل برطرف شد. این حق نسل جدید فوتبال است که بتواند یکی از بزرگترین و تاریخی ترین رویدادهای ورزشی تاریخ این کشور را ببیند.


چه صحبتی برای لیدرهای نسل جدید دارید؟

دو نکته مهم را می خواهم بگویم؛ اول اینکه افسوس می‌خورم وقتی پرسپولیس گل می خورد، ساکت می شوند. در حالی که در چنین مواقعی باید تماشاگران را راه انداخت تام تیم را راه بیندازند.

دوم اینکه پرسپولیس یک فرهنگ است. ناسزا نباید در میان تماشاگران پرسپولیس جایی داشته باشد. شما دیده اید که من هر جا باشم برای استقلال کری می خوانم و شعارهای زیادی درست کرده ام، اما هیچ وقت توهین نکردم و به هوادارانش احترام می گذارم. به خاط همین است که آنها مرا دوست دارند. امیدوارم هیچ وقت از سوی پرسپولیسی ها به دیگران توهین نشود.

یادم هست یک بار در یکی از بازی ها مقابل استقلال چند نفری از بین تماشاگران شروع به توهین نسبت به (عبدالعلی) چنگیز کردند، آنها را از جایگاه بیرون کردیم. بعد از آن روزی چنگیز پیش من آمد و گفت: من تو را نمی شناسم و بابت آن مساله خیلی تشکر کرد. پرسپولیس با جوانمردی شناخته می شود.


تا حالا شده پرسپولیس اشک شما را در بیاورد؟

خیلی اوقات از خوشحالی اشک ریختم و روزی که کریم باقری کفش هایش را آویزان کند گریه ام می گیرد. نوه‌ام که در آمریکا زندگی می کند هم خیلی اوقات اشکش درمیاید، او همه بازی ها را از تلویزیون می بیند همین که پرسپولیس گل بخورد دیگر نمی تواند ادامه بازی را نگاه کند از اتاق بیرون می رود و گریه می کند.


در پی ملاقات با آقای کاشانی چه احساسی داشتید؟

همه می گویند آقای کاشانی آدم صادق و سلامتی است. امروز از نزدیک لمس کردم. مهربانی او را دیدم. امسال به هر حال گذشت، امیدوارم به او کمک شود که برای سال بعد تیمی که می خواهد را برای خوشحالی هواداران درست کند. ما همه قبولش داریم از حرف هایی هم که درباره ساختن درفشی فر و امید به آینده زد خوشم آمد.


صحبت آخر با هواداران؟

پرسپولیس یک تیم دولتی است. بودجه محدودی دارد. متاسفانه به پرسپولیس مانند ذوب آهن و سپاهان که پایشان پول می ریزند، توجه نمی شود. پس مشکلات زیاد است. ولی هوادار باید این تیم را نگه دارد. پرسپولیس اول هوادار داشت، بعد قهرمان شد. به هر علت و دلیل که پیروز نشود، نباید دلسرد شد. نباید یک لحظه هم آن را تنها گذاشت. پرسپولیس بدون قهرمانی هم پرسپولیس است. اما بدون هوادار مفهوم خود را از دست می دهد.

مرتضی احمدی
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/1/25 و ساعت 3:17 عصر | نظرات دیگران()

مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در روز دوشنبه در چند خط


*برای هر یک از بازیکنان تیم امید پرسپولیس 200 هزار تومان پاداش در نظر گرفته شده که طبق وعده باشگاه تا پایان فروردین ماه به آنها پرداخت می‌شود.


*حبیب کاشانی روز شنبه و برای عیادت از هادی شکوری که به تازگی زانویش را عمل کرده به منزل این بازیکن آبی‌پوش رفت.
با برنامه‌ای که علی دایی تدارک دیده، ابراهیم شکوری از امروز تمرین‌های بدنسازی جداگانه‌ای را زیر نظر مولایی انجام خواهد داد.


*باشگاه در حمایت از کریم باقری، دیروز صبح نامه‌ای به فدراسیون فرستاده و مدعی شده تصویر درگیری باقری با یک هوادار در محل تمرین که هفته گذشته از برنامه نود پخش شد مربوط به 2 فصل پیش است نه امسال.

 



*جراح شیث رضایی امروز اعلام می‌کند که آیا این بازیکن به بازی برابر استیل‌آذین می‌رسد یا نه.


*همانطور که علی سعیدلو خواسته بود، حبیب کاشانی دیروز صبح گزارش کاملی از ترازهای مالی باشگاه پرسپولیس را در اختیار سازمان تربیت بدنی قرار داد.


*فیلم دو بازی آخر تراکتورسازی که آخر هفته گذشته به دست علی دایی رسیده بود، روز جمعه از سوی او و همکارانش مورد آنالیز قرار گرفت.


*درگیری دایی و فدراسیون کم کم وارد فاز جدیدی می‌شود، احتمال شکایت به فیفا هم وجود دارد. برای همین علی دایی دیروز در جلسه‌ای با مصطفی شکری معاون حقوقی باشگاه قوانین آیین‌نامه‌ای فیفا را مرور کرد و در این باره از او مشاوره گرفت.


*میثم بائو که مچ پایش دچار پیچیدگی شده بود به بازی جمعه برابر تراکتورسازی نمی‌رسد. به گفته پزشک پرسپولیس این بازیکن باید تا پایان هفته فیزیوتراپی کند.

 


*عابدزاده برنامه های خود را برای حضور در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به سرپرست تیم اعلام کرد.


*هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نمی‌دانم جریان پیشنهاد یک میلیاردی من به پرسپولیس چیست . از این موضوع بی‌خبرم و صبح از طریق یکی از خبرنگاران متوجه شدم که یکی از روزنامه‌ها چنین خبری را نوشته که اصلا صحت ندارد.


*سخنگوی باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد در ورزشگاه یادگار امام فقط بازیکنان تیم تبریزی تشویق می‌شوند


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/1/24 و ساعت 5:13 عصر | نظرات دیگران()


به نام خدا


سلام عزیزان



erepublik معرفی و آموزش بازی

ناپلئون بناپارت:اگر نیمی از سربازان من ایرانی بودند دنیا را تصرف میکردم



  به معنای جمهوری مجازی است و عبارت است از یک بازی آنلاین  erepublik واژه ی
به سبک زندگی مجازی که شما به یک شهروند در این ایران ما یعنی ایران مجازی
عضو می شوید ولی به این نکته دقت کنید که حتما در فارس و یا اصفهان ساکن شوید.
از ویژگی های بازی به طور خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد

آنلاین-گروهی با 400 هزار کاربر فعال در روز-بدون نیاز به نصب-وجود همه ی کشور های جهان اعم از روسیه ایران آمریکا صربستان برزیل و ....-رایگان-زندگی مجازی
-دارای ابعاد نظامی سیاسی اقتصادی-عدم وقت گیر بودن که خیلی مهم است-وجود همه ی کشورا


Erepublik یک بازی تحت وب می باشد که حتی برای کاربرانی که از طریق خطوط Dial-Up به اینترنت متصل می شوند

نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. در این بازی شما میتوانید جزو شهروندان هر کشوری باشید.

در ارپابلیک میتوانید فعالیتهای اقتصادی ، نظامی ، سیاسی و مطبوعاتی داشته باشد.
میتوانید رییس جمهور شوید نماینده مجلس شوید کارخانه داری ثروتمند شوید یا جنرال ارتش شوید

میتوانید ریبس یک حزب شوید و تمام سیاست کشور را در دست بگیرید




اگر بدنبال یک جا برای نشان دادن توانایی خود می گردید

اگر فکر میکنید می توانید یک کشور را اداره کنید

اگر فکر می کنید میتوانید ایران به قدرتی بزرگ در جهان تبدیل کنید

اگر فکر می کنید از لحاظ اقتصادی حرفه ای هستید

اگر روز نامه نگار قابلی هستید

اگر یک فرمانده ی نظامی هستید

اگر به فکر پیشرفت زبان انگلیسی خود هستید

اگر جاسوسی را دوست دارید

نزد ما بیایید ایران مجازی نیازمند یاری شماست





تاکید می شود که یا ساکن فارس و یا اصفهان شوید چون فقط این دوشهر بیمارستان دارند
که شاید بگید چرا همه جا ندارد که در جواب باید گفت که گرونه!بعدا متوجه می شوید!
نکته دیگر این است پس از ساختن ایمیل حتما ایمیلتون رو چک کنید و تایید کنین



برای دیدن آموزش کامل بازی اینجا کلیک کنید



برای ثبت نام بر روی عکس زیر کلیک کنید





مراحل عضویت


روی   Become citizen   کلیک کنید



1. یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید این نام کاربری قابل تغییر نیست
2. برای خود یک پسوورد انتخاب کنید. حداقل 6 حرف داشته باشد
3. کشوری را که می خواهید در آن ساکن شوید انتخاب کنید. کشور ایران را بزنید
4. استان محل سکونت خود را مشخص کنید(یا فارس و یا اصفهان)



5. ایمیل خود را وارد کنید
6. تاریخ تولد خود را وارد کنید
7. جنسیت خود در بازی را مشخص کنید



حال یک ایمیل جهت فعال کردن شهروند شما به آدرستان ارسال می شود که با کلیک بر روی لینک داخل آن می توانید وارد قسمت اطلاعات شهروند خود شوید.




ممنون
منتظر شما هستیم

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/1/22 و ساعت 2:59 عصر | نظرات دیگران()

 سازمان لیگ برتر روز دوازدهم اردیبهشت ماه را به عنوان زمان برگزاری دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر اعلام کرد.

 

سازمان لیگ برتر زمان برگزاری دیدارهای هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور -جام خلیج فارس- را اعلام کرد که طی آن هر 9 مسابقه به صورت همزمان و ساعت 18 برگزار می شود.

 

برنامه هفته سی و دوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر که به مناسبت بزرگداشت روز معلم و تکریم استاد مرتضی مطهری برگزار می‌شود، به شرح زیر است:


یکشنبه 12/02/89
*  پرسپولیس - استیل‌آذین، ساعت 18، ورزشگاه آزادی تهران


* ذوب‌آهن - مقاومت سپاسی، ساعت 18، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* ابومسلم مشهد - سپاهان اصفهان، ساعت 18، ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد
* شاهین بوشهر - استقلال تهران، ساعت 18، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
* مس کرمان - تراکتورسازی تبریزساعت 18،  ورزشگاه باهنر کرمان
* استقلال اهواز - سایپا، ساعت 18، ورزشگاه تختی اهواز
* صبا قم - فولاد خوزستان، ساعت 18، ورزشگاه یادگار قم
* راه‌آهن - پیکان قزوین، ساعت 18، ورزشگاه اکباتان تهران
* پاس همدان - ملوان انزلی، ساعت 18، ورزشگاه قدس همدان


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/1/22 و ساعت 2:51 عصر | نظرات دیگران()

مرور می کنیم مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی چاپ صبح امروز شنبه در پایتخت



پیروزی:

- آتش زیر خاکستر روشن می شود؟! سکوت پروین از رضایت نیست.

- کفاشیان: وقت جواب دادن به دایی را ندارم!.

- پرسپولیس - صبا 3 اردیبهشت،‌ پرسپولیس

- استیل آذین 12 اردیبهشت، آسیا به پرسپولیس چشمک می زند.

- باقری: به خاطر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی بازی می کنم.

- شیث: وقتی دمیکلیس را دیدم امیدوار شدم.

- تلاش برای تخفیف پدیده وزنه برداری ایران، سعید علی حسینی می تواند در المپیک لندن وزنه بزند.

- با پیروزی برابر آرژانتین، تیم ملی فوتسال ایران قهرمان تورنمنت تایلند شد.

- بعد از پیشنهاد بزرگان فوتبال، پاتو: ممنون در میلان راحتم. - کاکا پیشنهاد آلوز به بارسلونا!.

 

 

 

 

 

خبر ورزشی:

- کفاشیان: من که با دایی مناظره نمی کنم؛ چه اشکالی دارد اریکسون و تریم زیرنظر قطبی کار کنند؟!.

- آقای کفاشیان ممنونم، قطبی: می مانم و با قدرت به کارم ادامه می دهم.

- پاسخ منفی باقری به پیشنهاد سرپرست موقت، مدیرعامل نمی شوم فصل بعد هم بازی می کنم.

- هافبک عراقی با کفش های آبی خبرساز شد، هوارمحمد: متوجه نگاههای سنگین بازیکنان شدم.

- مصطفی دنیزلی سرمربی جدید استیل آذین.

- خداحافظی برهانی، اکبرپور، حیدری و جان واریو از استقلال.

- دروازه بان آفریقای جنوبی جام جهانی را از دست داد.

- علی حسینی در المپیک لندن وزنه می زند. - رایزنی فدراسیون برای رفع مشکل اردوی کشتی گیران.

 

 

 

ابراررزشی:

- قطبی تا جام ملتها سرمربی تیم ملی است، کفاشیان: به جای پاسخ دادن به دایی به کارهای فدراسیون رسیدگی می کنم.

- ایران قهرمان تورنمنت فوتسال تایلند شد.

- واعظی آَشتیانی: برای آمدن به استقلال کوشش نکردم که برای ماندن تلاش کنم.

- مقابل ذوب آهن می توانم بازی کنم، جباری: برمی گردم و خیلی چیزها را ثابت می کنم. - مرفاوی: برای تثبیت سرگروهی الاهلی را شکست می دهیم.

- غلامحسین پیروانی: حضور من در مقاومت سپاسی و سایپا کذب است.

- عنایت: دیگر خسته شده ام، آخر فصل از کمیته داوران می روم.

- به دنبال قبول استعفای رحیمی، نایب رئیس فدراسیون هندبال امور داخلی را تا انتخاب سرپرست پیگیری می کند.

- داور بین المللی تکواندو ایران عضو کوکی وان شد.

- والیبال نشسته باشگاههای آسیا، گسترش فولاد به نیمه نهایی صعود کرد.

- القاعده و تهدید به بمب گذاری در جام جهانی آفریقای جنوبی. - ون مارویک: روبن فوق العاده است.


 

ایران ورزشی:

- هواداران را به ورزشگاه دعوت می کنم، حسین کاظمی: اولویتم استقلال است.

- سکوت می کنم چون حرفه ای هستم، قطبی: ناراحت اما این طبیعت کار ماست.

- در روزهایی که تاج به مربیان خارجی مذاکره می کند، کفاشیان با قطبی بست. رئیس فدراسیون فوتبال: طرح نام مربیان کار دلال هاست.

- واکنش پیروانی به احتمال بازگشت به تیم امید: پیشنهاد بدهند روی آن فکر می کنم.

- وکیل سعید علی حسینی از مدارکی می گوید که قانع کننده اند، بارقه های امید در دل قهرمان زنده شد.

- مربی تیم ملی تکواندوی دختران: حالا وقت تجربه نیست مدال می خواهیم.

- بعد از تعیین اعتبار 4 میلیاردی، جودو هم پولدار شد.

- کول: مهاجمی به سخت کوشی من نیست. - دشان: قدم به قدم جلو می رویم.

 

نود:

- پخش مسابقه رژیم اشغالگر قدس باگزارش عادل، فردوسی پور: از صدای من سوء استفاده کردند!.

- موافقت سازمان برای قطع همکاری با قطبی، خداحافظ امپراتور.

- کفاشیان: دایی مچش را قطع نکند چون لازمش دارد!. - واعظ آشتیانی: فوتبال ایران اسیر هزار دستان شده...

- تهدبد القاعده به بمب گذاری در جام جهانی!.

- با تمام احترامی که برای مردم تبریز قائلم، باقری: حتما برابر تراکتورسازی بازی می کنم!.

- نیستلروی: شانس موفقیت د ر یورو لیگ را داریم.

- مدافع شیاطین در گفت وگو بااسکای،‌ اورا: برای جنگیدن کاملا آماده ایم!.

 

استقلال جوان:

- رفت و آمدهای صبحگاهی کفاشیان ویحیی زاده به ساختمان سئول، سعیدلو: جزئیات قرارداد قطبی چیست، سرنوشت پیروانی چه می شود(؟).

- مدیر برنامه هایم این هفته با استقلال مذاکره می کند،‌ جان واریو: الجزیره من را از پارسال می خواهد،‌ اتفاق جدیدی نیفتاده است.

- شاید چهارشنبه بازی کنم،‌ جباری: می خواهم مرد اول بازار موبایل شوم.

- کفاشیان: منظورم باتاج نیست اما طرح اسم گونش وگولیت کار دلالهاست. - لیست بلند بالای فدراسیون برای تیم امید، یاوری،‌استیلی، ابراهیم زاده و قلعه نوعی.

- جام ریاست جمهوری ترکیه،‌ 3 بوکسور حذف و 3 تن راهی نیمه نهایی شدند.

- قهرمان فرانسوی تکواندو جهان 3 هفته با افلاکی تمرین می کند.



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/1/22 و ساعت 2:51 عصر | نظرات دیگران()

برای اموزش کامل بازی و عضویت به این وبلاگ بروید

 

وبلاگ تخصصی بازی ارپابلیک


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/1/20 و ساعت 8:47 عصر | نظرات دیگران()

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست

والله قسم اینکه شما عضو این بازی بشین برای من تو این دنیا هیچ سود مادی نداره فقط از نظر معنوی سودش اینه که من به کشورم تو دنیای مجازی یه خدمتی کردم همین و بس
لینک اموزش بازی برای تازه واردین = http://www.erepublik.ir/forum/showthread.php?t=2777

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت

هرکی عضو شد تو نظرات بگه با چه اسمی عضو شده تا بتونیم از دولت براش کمکهای مادی بگیریم

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست
اگر بدنبال یک جا برای نشان دادن توانای خود می گردید
اگر فکر میکنید می توانید یک کشور را اداره کنید
اگر فکر می کنید میتوانید ایران به قدرتی بزرگ در جهان تبدیل کنید
اگر فکر می کنید از لحاظ اقتصادی حرفه ای هستید
اگر روز نامه نگار قابلی هستید
اگر یک فرمانده ی نظامی هستید
اگر به فکر پیشرفت زبان انگلیسی خود هستید
اگر جاسوسی را دوست دارید
نزد ما بیایید ایران مجازی نیازمند یاری شماست

گاهی اوقات زندگی روزمره به قدری کسل کننده می گردد که جذاب ترین سرگرمی ها و تفریحات هم نمی توانند مانع از یادآوری خاطرات خسته کننده آن بشوند. در این گونه موارد بهترین کار تغییر وضعیت می باشد. بسیاری از افراد به سرگرمی های مجازی روی می آورند و زندگی جدیدشان را دقیقا مطابق با میل خود بوجود می آورند. یکی از این سرگرمی های مجازی بازی اینترنتی Erepublik است که به مرزهای جغرافیایی نیز رحم نمی کند.
Erepublik یک بازی تحت وب می باشد که حتی برای کاربرانی که از طریق خطوط Dial-Up به اینترنت متصل می شوند نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. در این بازی شما میتوانید جزو شهروندان هر کشوری باشید. در ارپابلیک میتوانید فعالیتهای اقتصادی ، نظامی ، سیاسی و مطبوعاتی داشته باشد.
میتوانید رییس جمهور شوید نماینده مجلس شوید کارخانه داری ثروتمند شوید یا جنرال ارتش شوید

میتوانید ریسس یک حزب شوید و تمام سیایت کشور را در دست بگیرید

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست

من حدود 600روز هست در این بازی هستم و واقعا دارم لذت میبرم و چیزهایی یاد گرفتم که بدرد زنگی واقعیم هم خورده شما هم ضرر نمیکنید و هم سرگرم میشید و هم واقعا به ایران کمک خواهید کرد

با ورود به بازی به کشور خود نیز کمک میکنید

پس برای کمک به بالا بردن نام کشور عزیزمان به جمع دوستان خود بپیوندید

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت

روی نویسید  Become citizen   کلیک کنید

1یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید این نام کاربری قابل تغییر نیست
2برای خود یک پسوورد انتخاب کنید. حداقل 6 حرف داشته باشد
3کشوری را که می خواهید در آن ساکن شوید انتخاب کنید. کشور ایران را بزنید
4استان محل سکونت خود را مشخص کنید.

5ایمیل خود را وارد کنید
6. تاریخ تولد خود را وارد کنید
7. جنسیت خود در بازی را مشخص کنید

حال یک ایمیل جهت فعال کردن شهروند شما به آدرستان ارسال می شود که با کلیک بر روی لینک داخل آن می توانید وارد قسمت اطلاعات شهروند خود شوید.

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت

اموزش ابتدایی بازی در ادامه مطلب

برای ایرانی قوی تر در دنیای مجازی به ما در ایران مجازی بپیوندید.

والله قسم اینکه شما عضو این بازی بشین برای من تو این دنیا هیچ سود مادی نداره فقط از نظر معنوی سودش اینه که من به کشورم تو دنیای مجازی یه خدمتی کردم همین و بس
لینک اموزش بازی برای تازه واردین = http://www.erepublik.ir/forum/showthread.php?t=2777

برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید

عضویت

ایران اکنون به شدت نیازمند شماست

ادامه مطلب...

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/1/19 و ساعت 10:44 صبح | نظرات دیگران()
   1   2   3   4      >
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 267128
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو