ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ منتخب سرخابی4-2منتخب لیگ: تناقضی به کام سرخها - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اى اسیران آز باز ایستید که گراینده دنیا را آن هنگام بیم فرا آید که بلاهاى روزگار دندان به هم ساید . مردم کار ترتیب خود را خود برانید و نفس خود را از عادتها که بدان حریص است باز گردانید [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

دیدار خیریه تیمهای منتخب پرسپپولیس-استقلال با لیگ برتر با برتری تیم سرخابی به پایان رسید.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس این دیدار که به مناسبت عید سعید غدیر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد در پایان با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم منتخب پرسپولیس-استقلال همراه بود. گلهای تیم سرخابی را سیاوش اکبرپور، ابراهیم توره ، حسین بادامکی و محمد منصوری و گلهای تیم منتخب لیگ را هادی تامینی و حمیدرضا رجبی به ثمر رساندند.
از نکات جالب نیمه ی اول این مسابقه موقعیت های متوالی منتخب لیگ بود که هیچ کدام به گل ختم نمی شد به طوری که هادی شکوری مدافعی که از سوی امیرقلعه نویی در تیم استقلال به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده، 4 توپ را از روی خط دروازه سرخابی ها به زمین مسابقه بازگرداند.

با شروع نیمه ی دوم این بازی اکثر بازیکنان سرشناس دو تیم از ترکیب خارج شدند و مسابقه کیفیت فنی خود را از دست داد، با این حال در دقایق پایانی بازی 3 گل دیگر نیز به ثمر رسید تا نتیجه 3برصفر نیمه اول به 4 بر 2 تغییر یابد.

شرح گلها: حرکت انفرادی حسین کاظمی قلب دفاع منتخب رابهم ریخت و ضربه نوک پای آرام وی از درون محوطه جریمه اولین گل بازی را در دقیقه 26 رقم زد.
گل دوم روی همکاری دو پرسپولیسی و یک استقلالی و تمام کنندگی یک سرخپوش به دست آمد(دقیقه31). پاس بلند کریمی و استپ نیکبخت ،حسین آَشنا را از جریان مسابقه محو کرد تا سیاوش اکبرپور در دهانه دروازه بدون دروازه بان، توپ را به ابراهیم توره برساند و بقل پای توره سقف دروازه منتخب را بلرزاند.
در دقیقه 36 مسابقه در یک رفت و برگشت توپ در درون محوطه جریمه جلوی بادامکی افتاد تا وی با شوت پای چپ زیبایش گل سوم را به ثمر برساند.
30 دقیقه مسابقه گلی به خود ندید تا روی یک ضربه کرنر منتخب لیگ با هادی تامینی یکی از گلهای خورده را جبران کند.
در دقایق 84 و 86 مسابقه نیز حمیدرضا رجبی و محمد منصوری روی حرکات ترکیبی برای منتخب و شوت از راه دور برای سرخابی دو گل دیگر به ثمر رساندند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

بازیکنان ترکیب اولیه سرخابی: احمدرضا عابدزاده، هادی شکوری، مهدی امیرآبادی، فرانک آتسو، مهدی شیری، حسین کاظمی، حسین بادامکی، سیاوش اکبرپور، علی کریمی، علیرضا نیکبخت واحدی و ابراهیم توره
بازیکنان ترکیب اولیه منتخب لیگ: حسین آَشنا، سیدمحمد حسینی، سعید خانی، مهدی کریمیان، احمد تقوی، مهدی شیری، علیرضا نورمحمدی، مرتضی اسدی، محسن نیسانی، اسماعیل فرهادی و داود حقی

امیرقلعه نویی و افشین پیروانی هدایت منتخب سرخابی و محمود یاوری و امیرحسین پیروانی هدایت تیم منتخب لیگ برتر را بر عهده داشتند.

در نیمه دوم بازی با تغییر در ترکیب دو تیم چند پرسپولیسی دیگر نیز همچون علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، نبی باقری ها، علیرضا محمد و محمد منصوری با صلاحدید قلعه نویی و پیروانی به میدان آمدند.
در این مسابقه احمدرضا عابدزاده اسطوره ی دروازه بانی فوتبال کشورمان حضوری نمادین در ترکیب تیم منتخب سرخابی داشت و پس از تعویض پس از دقایقی از شروع مسابقه در کنار زمین از سوی مربیان و بازیکنان دو تیم از وی تجلیل شد
.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 87/9/28 و ساعت 4:55 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267213
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو