ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاشانی : تمام تلاش خود را به کار می بریم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آن که عوض را باور کند ، در بخشش جوانمرد بود . [نهج البلاغه]
 
امروز: سه شنبه 103 فروردین 28

خستگی و شرایط خانوادگی آقای قطبی مانع از رسیدن به نتیجه نهایی شده است / حبیب کاشانی: تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد با آقای قطبی میکنیم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: «تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن آقای قطبی برای ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس به کار خواهیم بست و امیدواریم مذاکرات با ایشان به نتیجه مثبتی ختم شود».

حبیب کاشانی در خصوص جلسه صبح امروز خود با افشین قطبی به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: «علیرغم فضای دوستانه و مثبتی که در مذاکرات با آقای قطبی وجود دارد، روند این مذاکرات روند مثبتی نیست چرا که ایشان به خستگی مفرط خود و همچنین شرایط خانوادگیشان تاکید دارند و تردید دارند که بتواند با وجود این دو مسئله حضور موفقی را در پرسپولیس داشته باشند».

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: «آقای قطبی خواستههایی نیز دارند که مشکل خاصی برای بر آورده کردن آنها وجود ندارد اما بحثی که ایشان در مورد خستگی از کار و شرایط خانوادگیشان مطرح میکنند مانع از این شد که این جلسه به نتیجه نهایی ختم شود».

وی تصریح کرد: «عصر امروز جلسه دیگری با آقای قطبی در دفتر دکتر سعیدلو خواهیم داشت و با ادامه روند مذاکرات، امیدواریم بتوانیم به نتیجه مطلوب رسیده و شاهد ادامه همکاری این مربی خوب با باشگاه پرسپولیس باشیم».


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/3/8 و ساعت 4:43 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 266787
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو