ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کریمی: وضعیت زیاد مناسبی ندارم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برترین ذخیره، دانشی است که بدان عمل شود و احسانی است که بدان منّت ننهند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

کریمی: وضعیت زیاد مناسبی ندارم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به درد شدید از ناحیه کمر وضعیت مناسبی ندارم

علی کریمی اظهار داشت: قبل از بازی با داماش از ناحیه کمر دچار مشکل شدم اما با آمپول و تلاش دکتر زرینه در آن بازی به میدان رفتم.
وی ادامه داد: کمی از ناحیه کمر مشکل دارم و امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کنم و دربی به میدان بروم
.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/11/19 و ساعت 7:21 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 266971
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو