ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ میثم بائو : می خواهم دوران جدیدی را شروع کنم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش میراثى است گزین و آداب ، زیورهاى نوین جان و تن و اندیشه آینه روشن . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

بعد از پیوستن به پرسپولیس؛  میثم بائو : می خواهم دوران جدیدی را شروع کنم

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از پیوستن به پرسپولیس احساس خوبی دارم و می خواهم دوران جدیدی را شروع را شروع کنم.

بائو در گفت وگوبا مرجع خبری عنوان کرد: روز گذشته مذاکرات بسیار خوبی را با مدیران پرسپولیس انجام دادم و حضورم درپرسپولیس کاملا قطعی شده است. از این که سرانجام کارم با پرسپولیس تمام شد احساس بسیار خوبی دارم و می خواهم دوران جدیدی را در این تیم شروع کنم و به خواسته هایم برسم.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و هر بازیکنی می تواند در این تیم به خواسته هایش برسد. باید تمام ناکامی ای که این تیم در فصل گذشته داشته را جبران کنیم و این تمام هدف من است.

بائو خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق شود و برای فوتبال ایران افتخاری بزرگ بیافریند


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/2/27 و ساعت 2:57 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 266913
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو