ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ رضایی: هیچ وقت به استقلالی ها بی احترامی نکرده ام - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه دوست دارد بداند نزد خدا چه موقعیتی دارد، به موقعیت خدا نزد خودش توجّه کند ؛ زیرا خدا بنده را در همان جایگاهی می نهد که او خدا را نزد او، در چنان جایگاه نهاده است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

کاپیتان دوم پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان به خودم اجازه بی‌احترامی به استقلالی‌ها را نمی‌دهم و برای آنها کری نخوانده‌ام.


شیث رضایی اظهار داشت: به هیچ عنوان به خودم اجازه بی‌احترامی به استقلالی‌ها را نمی‌دهم و برای آنها کری نخوانده‌ام و نخواهم خواند. هرگز راجع به استقلال صحبت نکرده‌ام. استقلال تیم بزرگی است. در روزهای اخیر مصاحبه‌هایی در این رابطه از قول من درج شده است که سابقه 10 سال بازی در دربی را دارم که این موضوع به هیچ عنوان درست نیست. مطمئن باشید این موضوع را از سوی باشگاه پیگیری می‌کنم.


بازیکن پرسپولیس ادامه داد: تنها به فکر بازی با پیکان هستم و باید در این دیدار به پیروزی برسیم. نمی‌خواهیم نوار پیروزی‌هایمان پاره شود.

رضایی درباره نتیجه مسابقه دربی عنوان کرد:

نتیجه دربی روز بازی مشخص می‌شود، اما تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهیم و امیدوارم با تفکرات حرفه‌ای دایی به خواسته خودمان برسیم.


وی تصریح کرد: این بازی نیز مانند سایر دیدار‌های لیگ است و 3 امتیاز دارد. هر 2 تیم بزرگ و خوب هستند، اما می‌خواهیم با پیروزی در این دیدار دل هواداران را شاد کنیم.


رضایی در پاسخ به این سوال که با توجه به 2 اخطاره بودن مقابل پیکان، برای از دست ندادن دربی ترسی ندارد؛ گفت: این موضوع برایم مهم نیست و در بازی با پیکان تمام تلاشم را انجام می‌دهم. از 3 اخطاره شدن برای بازی با استقلال ترسی ندارم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/11/7 و ساعت 8:15 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 266896
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو