ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ عناوین روزنامه های ورزشی چاپ صبح امروز - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جانها، طبیعت های بدی دارند و حکمت است که از آنها باز می دارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

حداقل پرداخت فقط 5000هزار تومان

 

مرور می کنیم مهم ترین عناوین روزنامه های ورزشی چاپ صبح امروز  پنجشنبه در پایتخت به روایت مرجع خبری پرسپولیس:


پیروزی:

-پیکان آبی بپوشد
-نه با رحمتی و نه با هیچ بازیکن دیگری صحبت نکرده ام
-دایی : به وقتش دربی را می بریم ، این بازی را فدا نمی کنم
-سعیدلو پس از جلسات با فرخزادی ، کاشانی و هدایتی
-مهدوی کیا : شک نکنید فوتبالم را در پرسپولیس تمام می کنم
-از استقلال در آرامش ، پرسپولیس در کانون خبر!
-خدا کند پیکان آبی بپوشد
-خلیلی : درد دارم
-دایی : هیچ دیداری را فدای دربی نمی کنم
-کاظمیان : از خبر حضورم در استقلال خنده ام گرفت!
-شطرنجبازان در کنار پرسپولیسی ها


خبر ورزشی

-دایی : آرزوی قلبی ام موفقیت مهدوی کیاست
-دربی برایم مهم نیست
-خلیلی مصدوم شد
-خاکپور : دربی 68 هم مساوی می شود
-تفکرات دایی و مرفاوی نقشی در نتیجه دربی ندارد
-فسخ قرارداد دستیار هلندی قطبی
-درخشان : پرسپولیس را با دایی هم می بریم
-مهدوی کیا : در ورزشگاه هامبورگ از فوتبال خداحافظی می کنم
-پرسپولیس آخرین تیم باشگاهی من خواهد بود
-اولادی به جای آلوز در ترکیب ملوان
-استقلال تهران – ابومسلم مشهد
-مظلومی : شاید ابومسلم ندار ، استقلال ثروتمند را شکست دهد
-امضای مورینیو زیر نامه اخراج فراراا
-سلطان تنیس جهان به نیمه نهایی رسید

 

کیهان ورزشی:

-قلعه نویی بالا نشینی را دوست دارد
-دایی و صمد ، به نام فردا به کام چهارشنبه
- مهدوی کیا مجوز بازی نگرفت
-سعید ابراهیم : من و فردین با هم رفیقیم
-مجبورم در 120 کیلو کشتی بگیرم
- مذاکره استیل آذین با آندرانیک تیموریان
-لیگ برتر بسکتبال ، تهران و اصفهان میزبان 2 بازی بزرگ
-جریمه 500 هزار دلاری برای وزنه برداری ایران
-سوریان با تیم ملی کشتی فرنگی به جام جهانی می رود
-آرش برهانی : ناراحت بودم اما واکنشی نداشتم
-شانس بالای اینتر برای غلبه بر یووه
-الجزایر و مصر در اندیشه اثبات توانایی های خود


ابراررزشی:

-دربى پرسپولیس و استقلال، ال کلاسیکوى آسیاست
-سیاوش اکبر پور : در دربی گل می زنم
-سرخابی ها روی خط سبقت
-هوار محود : می خواهم به استقلال گل بزنم
-پرسپولیس آخرین تیم باشگاهى من خواهد بود
-مهدوى کیا :در ورزشگاه هامبورگ از فوتبال خداحافظى مى کنم
-شعار حیا کن ، رها کن را که شنیدم یاد مرحوم دهدارى افتادم
-مرفاوى: اگر ابومسلم را دست کم بگیریم ، کارمان تمام است
-زرینچه سرمربى مهرکام پارس شد
-ابومسلم مقابل ما دفاعى بازى نکند
-برهانى: نیمکت نشینى انگیزه من را چند برابر کرده است
-دایى: مهدوى کیا از بزرگان فوتبال ایران است
-على کریمى: خوشحالم که دوباره با مهدوى کیا همبازى شده ام
-خلیلى: نمى دانم به بازى با پیکان مى رسم یا نه
- اوج هیجان در فوتبال سر زمین چکمه
-آن روی سکه فوتبال ، بی رحم و عبرت آموز



ایران ورزشی:

-استیلی: حالا مهدوی کیا باید به من پاس بدهد
-فروش گنجشک رنگ شده به جای قناری در فوتبال ایران
-کاوه : در جام جهانی به جوان ها میدان می دهیم -حسین کاظمی محروم است
-کاظمی: با فیلم ثابت می کنم 3 اخطاره نیستم !
-پیکان – پرسپولیس جمعه ساعت 13:45
-استقلال – ابومسلم جمعه ساعت 15:45
-مرفاوی: دربی مهم تر از ابومسلم نیست
-پرویز مظلومی: ما همیشه خطرناکیم
-اشپیتم جای خلیلی را گرفت !
-نظم و انضباط در باشگاه حرف اول را می زند
-درخشان : دایی را من به پرسپولیس آوردم
-لروی :غنا بهتر هم می شود
-فوتبال مرده در سر زمین یانکی ها



استقلال جوان:

-برخی پزشکان به دنبال درآمدزایی هستند و کیسه دوزی می کنند
-تاج ، جایگزین کفاشیان ؟
-نایب رئیس فدراسیون: از شما می شنوم-پاسخی برای شایعه حذف یک درصد ورزش
-سعیدلو : هم در بودجه هست هم در برنامه
-مرفاوی : نمی خواستم بابت من تحت فشار باشد
-سید صالحی : به سیاوش پاس می دهم که گل بزند
-آمستردام خوش می گذرد
-تمدید مرخصی قطبی
-حجازی دوباره بستری شد
-شک نکنید استقلال برنده دربی است
-لیست سیاه در تمرین اسقلال
-تا دربی حق مصاحبه ندارید
-کانتونا ، آکتور تئاتر شد


نود:

-دایی : جای خداداد در لیگ خیلی خالی است
-نه با رحمتی حرف زدم ، نه با هیچ بازیکن دیگر
-شاید سید در فهرست سال بعد من باشد
-پس از داربی ؛ پروین در هیات مدیره پرسپولیس
-عماد رضا : آقای گل منم ، کیا هم به داد کریمی نمی رسد
-واکنش خصوصی قطبی به درخواست یاوری
-عذرخواهی نمی کنم چون حرف بدی نزدم
-هنوز درباره بازوبند کاپیتانی تصمیم نگرفتم اما
-کریمی : مهدوی کیا بزرگتر من است
-توپخانه دایی آسیب دید !
-چه کسانی دوپینگ می کنند
-ایتالیا چشم انتظار یک داربی دیگر
-احتمال انتقال کاسانو به سیت

 

ثروت در میزند در را باز نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/11/8 و ساعت 2:30 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266483
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو