ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ قطبی : خواسته هایم برآورده نشد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خدای سبحان آدم را در خانه ای سکونت داد که وسائل زندگی اش فراوان [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

قطبی: تغییرات مورد نظرم در پرسپولیس امکان‌پذیر نبود

سرمربی پرسپولیس گفت: ادامه فعالیت نیازمند تغییراتی بود که با توجه به شرایط فعلی، این تحولات امکان‌پذیر نبود.

افشین قطبی پس از جلسه امروز صبح با حبیب کاشانی، اظهار داشت: مشکلات خانوادگی دلیل اصلی‌ نماندن است. علاوه بر این، تیم برای ادامه روند کنونی نیازمند تغییرات اساسی است که در شرایط فعلی، امکان پذیر نیست.
وی افزود: به سه دلیل فنی و یک مشکل خانوادگی، قراردادم را تمدید نکردم. می‌دانم که پرسپولیس باید در سه جبهه بزرگ، رقابتش را آغاز کند. با توجه به شناختم از فوتبال ایران، به عملی نشدن خواسته‌هایم باور داشتم و می‌دانسم به در بسته خواهم خورد
.
قطبی گفت: در فصلی که گذشت، رزهای خوشی را تجربه کردم و تجارب زیادی را به دست آوردم. اعتراف می‌کنم که از فعالیت در این تیم ایرانی خیلی خوشحالم. علی پروین، خوردبین و تمامی پیشکسوتان تعامل خوبی با من داشتند و هرگز علیه من جبهه نگرفتند. منطقی نیست که به دلیل مخالفت با بزرگان پرسپولیس، تهران را ترک کنم
.
دستیار سابق پیم ‌وربیک در تیم کره حنوبی خاطر نشان ساخت: قرار بود امروز در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده و از همانجا با هواداران و مردم خونگرم ایران خداحافظی کنم؛ اما به دلیل دشوار بودن شرایط، این کار را نکردم. مطمئن باشند در یک برنامه تلویزیونی از آنها عذرخواهی خواهم کرد. هر جای دنیا که باشم، در خدمت این تیم هستم و در صورت نیاز، حاضرم به این تیم مشاوره دهم
.
قطبی گفت: امیدوارم سرمربی آینده پرسپولیس که به این تیم بزرگ ملحق خواهد شد، روزهای خوبی برای هواداران تکرار کند.


افشین قطبی یک‌شنبه ایران را ترک می‌کند

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه با پروازی مستقیم ایران را به مقصد سئول ترک خواهد کرد

افشین قطبی پس از مذاکرات پی در پی با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، برای تمدید قرارداد با پرسپولیس به توافق نرسید. به همین دلیل، روز یکشنبه تهران را به مقصد سئول ترک خواهد کرد.
وی در هفتمین دوره لیگ برتر به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و در همین فصل موفق شد قهرمانی را برای سرخپوشان به ارمغان آورد
.
قطبی به دلیل مسایل خانوادگی و مسایل فنی حاضر نشد یک فصل دیگر در این تیم باشد. به همین دلیل، در روزهای آینده راهی کره جنوبی می‌شود
.

 

 

خدا حافظت ای امپراتور



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 87/3/11 و ساعت 10:21 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267007
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو