ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ مقاومت یک - پرسپولیس دو / مقاومت درهم شکست - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه حکیمی برای رهنمایی نیافت، هلاگ گشت . [امام زین العابدین علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل مقاومت سپاسی پنجمین برد پیاپی را پس از روی کار آمدن علی دایی ثبت کرد.

طی یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر تیمهای مقاومت و پرسپولیس از ساعت 14:30 در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند که تیم پرسپولیس در پایان با نتیجه دو بر یک پیروز مسابقه شد.


دو تیم در ابتدای بازی موقعیت های خوبی را از دست دادند. در ادامه بازی در دقیقه 21 محسن خلیلی روی یک ضربه ایستگاهی توانست دروازه مقاومت را باز کند. در دقیقه 1+45 تیاگو برای پرسپولیس گل دوم را به ثمر رساند.


پرسپولیس در نیمه دوم برای حفظ نتیجه به میدان آمد و در نقطه مقابل شاگردان مهابادی برای تغییر نتیجه بازی را هجومی آغاز کردند.


در جریان 45 دقیقه دوم بارها مقاومت روی دروازه سرخپوشان خطر ایجاد کردند اما این حملات با واکنش های خوب میثاق معمارزاده دفع شد. شاگردان دایی در نیمه دوم بازی چندان خوبی از خود نمایش ندادند و موقعیت های بسیار کمی را روی دروازه مقاومت ایجاد کردند.

در ادامه بازی و در دقیقه 91 ایمان موسوی بازیکن تازه به میدان آمده مقاومت برای این تیم موفق به گلزنی شد تا بازی 2 بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه بر عهده یدا... جهانبازی بود. وی از مقاومت به کوهنورد و از پرسپولیس به حیدری و منصوری و شکوری کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این پیروزی 46 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت و تیم استقلال نیز به رده چهارم سقوط کرد. مقاومت نیز 32 امتیازی باقی ماند.

بازیکنان مقاومت:
امین صنایعی، میرهانی هاشمی، سعید چاه جویی، مهرداد کریمیان(72- محمدرضا پورمحمد)، محمد صادقی کرمی، علی محمد دهقان، شهرام گودرزی(58- مهدی نظری) (84- ایمان موسوی)، امین متوسل زاده، سیامک کوهنورد، محمد ایران پوریان، علی ممبینی
سرمربی: داود مهابادی

بازیکنان پرسپولیس:
میثاق معمارزاده، شیث رضایی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری، عادل کلاه کج، محمد منصوری(46- مجتبی زارع)، کریم باقری، تیاگو(72- سامان آقازمانی)، هادی نوروزی(70- آرفی)، محسن خلیلی
سرمربی: علی دایی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/11/30 و ساعت 4:39 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266445
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو