ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ لاف 50 هزار نفری تراکتور و تمدید حسرت شکست پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اگر بردبار نیستى خود را به بردبارى وادار چه کم است کسى که خود را همانند مردمى کند و از جمله آنان نشود . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

گزارشگر بازی که انگار از سر و صدای تبریزی ها در ورزشگاه یادگار امام تبریز به شدت سر ذوق آمده بود ناگهان مدعی شد 120 هزار نفر از نزدیک تماشاگر دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس هستند!

جدال تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس روز جمعه در حالی در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که پیش از این نیز پیش بینی می شد به محلی برای تسویه حساب های قومیتی تبدیل شود.

در حالی که هنوز دقایقی از آغاز مسابقه این دو تیم نگذشته بود گزارشگر تبریزی ناگهان مدعی شد 120 هزار نفر از نزدیک شاهد مسابقه پرسپولیس و تراکتور سازی هستند. این ادعا وقتی جالب می شود که بدانیم ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز در خوشبینانه ترین حالت و با استفاده از تمامی فضاهای آن 80 هزار نفر خواهد بود.

این در حالیست که جواد ششگلانی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اعلام کرد هیئت فوتبال آذربایجان تبریز تنها 52 هزار قطعه بلیت الکترونیکی فروخته و مسئولان تربیت بدنی استان هم احتمال حضور بیش از 80 هزار نفر در ورزشگاه را به کلی مردود می دانند.

 

 

این ادعا در حالی مطرح می شود که ماموران امنیتی از حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه خودداری کردند و شاهدان عینی از امتناع مسئولان ورزشگاه یادگار امام مبنی بر بلیت فروشی به هواداران این تیم خبر می دهند.

از لحظه آغاز مسابقه نیز هواداران تراکتورسازی با سر دادن شعارهای اختلافات قومیتی را پیش کشیدند و علاوه بر آن هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس از گزند شعارهای آن ها در امان نماندند.

مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که ناظر ویژه این مسابقه بود از توهین های مکرر به مسعود عنایت رئیس کمیته داوران و شعارهایی که علیه پرسپولیسی ها سر داده شد به شدت انتقاد کرد و از احتمال جریمه هواداران تراکتورسازی خبر داد.

تراکتورسازی تبریز که پس از 8 سال دوری سرانجام جواز حضور مجدد در لیگ برتر را به دست آورده است در این فصل بارها ادعا کرد پر هوادارترین تیم ایران و حتی جهان(!) است که این ادعا در عمل و در نظر سنجی های متعدد رسانه ملی رد شد.

تراکتوری ها بهتری است به جای تلاش برای پیروزی در حاشیه ها و بزرگ نشان دادن عدد و رقم ها و ادعاهای واهی راهی برای پایان کابوس چندین ساله برای شکست پرسپولیس و بهبوبد وضعیت تیم فوتبال خود پیدا کنند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/1/28 و ساعت 7:56 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266508
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو