ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ بازگشت رسمی غلامحسین پیروانی به تیم فوتبال امید - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یا دانشمند باش و یا دانشجو و مبادا که بازیگوش و لذت جو باشی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

در پی برگزاری نشست با کفاشیان و تاج صورت گرفت
بازگشت رسمی غلامحسین پیروانی به تیم فوتبال امید

 در پی برگزاری جلسه‌ای میان رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با غلامحسین پیروانی، وی به طور رسمی به تیم امید بازگشت.


نشست سه جانبه‌ای صبح روز گذشته (پنجشنبه) با حضور علی کفاشیان و مهدی تاج (رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال) با غلامحسین پیروانی (سرمربی مستعفی تیم امید) برگزار شد تا تصمیم نهایی برای این تیم گرفته شود. این جلسه در محل فدراسیون برگزار شد تا حواشی و شایعات پایان یافته و این تیم مهیای رقابت‌های پیش رو شود.
در پایان این نشست، توافقات نهایی میان روسای فدراسیون و این مربی صورت گرفت و طرفین با آگاهی از شرایط یکدیگر، موافقت خود برای تداوم همکاری در تیم امید را اعلام کردند.

در هفته های گذشته، نشست هیات رئیسه فدراسیون در مشهد برگزار و مصوب شده بود این مربی شیرازی که به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها از سمت خود استعفا کرده بود، بار دیگر هدایت این مجموعه را برعهده گیرد؛ اما تعلل برخی مسئولان فدراسیون و برخی مسائل عجیب و متناقض موجب شد این اتفاق با تاخیر روی دهد. سرانجام، این اتفاق امروز روی داد و پیروانی بار دیگر سکاندار تیم فوتبال امید شد.

در این بین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به خصوص سیدجلال یحیی‌زاده نقش ویژه‌ای در بازگشت پیروانی داشتند. آنها اقدام فدراسیون در تعلل برای ادامه همکاری با وی را مورد انتقاد جدی قرار داده و خواستار بازگشت این مربی شده بودند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/2/24 و ساعت 10:3 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 63
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266504
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو