ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: به وضعیت کنونی راهآهن نگاه نمیکنیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شکیبایی، برترین خصلت و دانش، برترین زیور و عطاست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 فروردین 28

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ برای رسیدن به 3 امتیاز بازی، به وضعیت کنونی راه‌آهن در انتهای جدول نگاه نمی‌‌کنیم.

علی دایی اظهار داشت: با آرامشی که در تیم وجود دارد، خودمان را آماده می‌کنیم تا در یک بازی خانگی و با حضور هواداران پرشور، به 3 امتیاز برسیم تا همچنان جزء بالانشینان باشیم.


وی افزود: دیدار مقابل راه‌آهن سختی‌های خودش را دارد. برای رسیدن به 3 امتیاز به هیچ عنوان به وضعیت کنونی راه‌آهن در انتهای جدول نگاه نمی‌کنیم؛ بلکه با تاکتیک‌های خودمان سعی خواهیم کرد با یک بازی هجومی، به خواسته‌هایمان برسیم.


 


مربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: راه‌آهن تیم خوبی است که شاید در هفته‌های گذشته دچار بدشانسی شده است. به همین دلیل، با انگیزه خاصی به دیدار ما می آید و باید مراقب حریف باشیم.

علی دایی با خودداری از هرگونه اظهارنظر درباره مسائل دیگر، گفت: ‌همه چیز را به برنامه 90 موکول کردم تا حرفم را با مردم بزنم و آنها درباره اتفاقات پیش‌آمده برای من قضاوت کنند. برای حضور در آن برنامه لحظه‌شماری می‌کنم تا انشاءالله درد دلم را پس از مدت‌ها بازگو کنم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/5/27 و ساعت 5:7 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 266792
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو