ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ ستایش حجازی از مهاجم جدید پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و او را از توحید و عدل پرسیدند ، فرمود : ] توحید آن است که او را به وهم در نیارى و عدل آنست که او را بدانچه درخور نیست متّهم ندارى . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

تکلیف زلاتان هارسونی، مهاجم اسلوونیایی که برای دادن تست در تمرینات ...


تکلیف زلاتان هارسونی، مهاجم اسلوونیایی که برای دادن تست در تمرینات پرسپولیس حاضر شده بعد از انجام چند نوبت تمرین زیر نظر علی دایی به زودی مشخص خواهد شد.

 

زلاتان که در تمرینات اخیر موفق به به ثمررساندن دو گل و دادن 2 پاس گل شده، روز گذشته و در آخرین تمرین پرسپولیس به عنوان هافبک نفوذی هم مورد ارزیابی دایی قرارگرفت و رضایت نسبی سرمربی پرسپولیس را هم به دست آورد.

 

دایی درمورد عملکرد این بازیکن در تمرینات می‌گوید:« از نحوه تمرینات و عملکرد زلاتان راضی‌ام اما فعلا برای تصمیم‌گیری نهایی برای جذب او زود است.» هارسونی که مدتی در دی‌استردا زیرنظر ناصر حجازی هم مشغول بازی بوده، از نظر مدیرفنی استقلال هم مهاجم قابلی محسوب می‌شود.

 

حجازی در مجموع نظرمثبتی درباره این مهاجم دارد: « من بازی‌های این بازیکن را دیده‌ام. او گلزن خوبی است و چارچوب دروازه را خوب می‌شناسد‌. به نظر من این بازیکن به درد پرسپولیس می‌خورد به شرطی که بتوانند از او درست استفاده کنند.» هرچند خیلی‌ها این اظهارنظر حجازی را به رابطه خوب او و واسطه انتقال این بازیکن به پرسپولیس مرتبط می‌دانند اما از آنجایی که دایی به حجازی علاقه شدیدی دارد، بعید نیست که نظر مثبت مربی سابقش باعث شود که او تایید نهایی خود برای جذب این بازیکن را به حبیب کاشانی اعلام کند.

 

این در شرایطی است که مهاجم سابق بولتون واندرز و دی‌ استرادا در مصاحبه‌ای کوتاه از علاقه وافر خود به حضور در پرسپولیس خبر داده و اینکه دوست دارد در پرطرفدارترین تیم‌ ایران و تحت هدایت علی دایی به فوتبالش ادامه بدهد!

 



 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/6/25 و ساعت 8:6 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 113
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266625
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو