ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پژمان نوری: برای قهرمانی در آسیا دو ساله بستم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بسا کس که بامدادى را دید و به شامگاهش نرسید ، و بسا کس که در آغاز شب بر او رشک بردند و در پایان آن نوحه کنانش گریستند و دریغ خوردند . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

پژمان نوری: برای قهرمانی در آسیا دو ساله بستم

پژمان نوری بازیکن با اخلاق و پر تلاش سرخپوشان با حضور در محل باشگاه پرسپولیس، قراردادی دو ساله بست.

پژمان نوری پس از انعقاد قرارداد، با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به گفتگو نشست که ماحصل آن از حضورتان می‎گذرد؛

آقای نوری، تبریک به مناسبت ثبت قرارداد جدید...

من هم بار دیگر قهرمانی در لیگ هفتم را به شما و هواداران خونگرم پرسپولیس تبریک می‎گویم و از اینکه بار دیگر در خدمت تیم محبوبم پرسپولیس هستم خیلی خوشحال و خرسندم.

از قرارداد با پرسپولیس بگوئید...

من امروز با حضور در باشگاه و صحبتهایی که با مدیر عامل و آقای خوردبین داشتم، تصمیم گرفتم قراردادی به مدت دو سال ثبت کنم.

نظر شما 2 ساله بود یا باشگاه؟

من می‎خواستم مدت قراردادم را یکساله ببندم اما با صحبتهایی که از سوی مدیریت محترم باشگاه صورت گرفت و برای قهرمانی در آسیا تصمیم به عقد قرارداد دو ساله نمودم که سال اول ثبت و سال دوم مشروط بسته شود که در صورت توافق طرفین، قرارداد سال دوم نیز تمدید گردد.

پیش از این، عنوان شده بود که شما با تیمهای دیگری مذاکره داشته‎اید؟

خیر. این موضوع اصلاً صحت ندارد، اول اینکه گزینه اصلی من پرسپولیس بود و ثانیاً کسی شماره جدید مرا نداشت که بخواهم صحبتی در این خصوص داشته باشم.

آیا در این مدت تمرین می‎کردید؟

بله. دویدن کنار ساحل از برنامه‎های روزانه من بود و هم اینک نیز آماده تمرینات قرمزپوشان هستم.

به نظر شما نام سرمربی در ثبت قرارداد بازیکنان دخیل است؟

بازیکنان حق دارند بدانند سرمربی تیمی که در آن فوتبال را به شکل حرفه ای دنبال می‎کنند چه کسی است، اما به نظر من برای فوتبال حرفه‎ای و بازیکنان حرفه‎ای نباید ملاک حضور، شخص سرمربی و کادر فنی باشد.

به نظر شما اختلاف نظر بین سرمربی و بازیکن در چیست؟

بازیکن وظیفه دارد همچون سرباز در خدمت باشگاه و سرمربی باشد و نباید تحت هیچ شرایطی از دستورات سرمربی سر باز بزند. تنها مشکل از نظر من عدم اعتماد فنی کادر فنی نسبت به بازیکن است و اگر سرمربی از نظر فنی بازیکنی را قبول نداشته باشد، آنگاه شرایط برای بازیکن بسیار دشوار خواهد شد.

در ثبت قرارداد با باشگاه از حضور در پست تخصصی نیز صحبت شد؟

از طرف من خیر اما از سوی مدیر عامل باشگاه تاکید شد که هر بازیکن تنها باید در پست تخصصی خودش به میدان برود اما طی صحبتی که داشتیم امیدوارم امسال بتوانم تنها در پست تخصصی‎ام در خدمت پرسپولیس باشم و باید هر بازیکنی که بهتر است به زمین بازی برود.

اگر سرمربی خارجی باشد؟

به نظر من گزینه‎های داخلی در شرایط کنونی بهتر هستند چرا که زمان برای ترکیب یک کادر داخلی و خارجی بسیار اندک است.

فکر می‎کنید چند درصد از بازیکنان فصل قبل در تیم بمانند؟

به نظر من حدود 30 درصد از بازیکنان از تیم پرسپولیس جدا خواهند شد که دلایل آنها نیز موجه خواهد بود.

نظر پژمان در مورد تیم ملی و پوشیدن پیراهن مقدس ایران چیست؟

تیم ملی ایران با اقتدار کامل در صدر جدول گروه خود قرار گرفت و جزو 10 تیم برتر آسیا صعود کرد و امیدوارم با بازیهای بهتر بتواند به راحتی به جام جهانی 2010 صعود نماید. من اگر فصل قبل در تیم پرسپولیس در پست تخصصی خودم بازی می‎کردم هم اینک در تیم ملی حضور داشتم اما الان هم برای من دیر نشده و با سعی و تلاش مضاعف می‎خواهم به تیم ملی دعوت شوم.

خواسته شما از مسئولان، هیأت مدیره، باشگاه و هواداران چیست؟

من تقاضا می‎کنم اعضای هیأت مدیره و مسئولان باشگاه با پشتیبانی کامل از کادر فنی و بازیکنان، تیم منسجمی را راهی مسابقات کنند و همچنین از هواداران خونگرم پرسپولیس می‎خواهم با حمایتهای بیش از پیش خود ما را در این راه سخت همراهی کنند.

حرف آخر...

امیدوارم با همت همه جانبه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان بتوانیم عنوان قهرمانی آسیا را برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم.

 

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 87/4/5 و ساعت 5:39 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266448
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو