ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ علی کریمی رسما از استیلآذین جدا شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند سبحان، کسی را که صاف و بی آلایش، آسان گیر و در راه باشد، دوست دارد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

کاپیتان دوم تیم فوتبال استیل‌آذین تهران رسما از این تیم جدا شد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و نقل از سایت رسمی باشگاه استیل آذین، علی کریمی هافبک این تیم به دلیل همراهی بدون هماهنگی تیم فوتبال الاهلی امارات در دیدار دوستانه مقابل آث میلان ایتالیا با تشخیص کادر فنی از تمرینات تیم فوتبال استیل‌آذین منع و در اختیار باشگاه قرار گرفت.



از همین رو و پس از توافق علی کریمی و هدایتی این بازیکن با دریافت رضایت‌نامه‌اش از این تیم جدا شد. کریمی پیش از این در ابتدای فصل هم توسط مصطفی آجرلو مدیرعامل وقت باشگاه استیل آذین از این تیم کنار گذاشته شده بود که با استعفای آجرلو و وساطت مالک باشگاه به ترکیب تیم بازگشته بود.

 

 

 

مالک باشگاه استیل آذین در خصوص جدایی کریمی گفت : علی کریمی دوست و رفیق بسیار خوب من است. کریمی سرمایه فوتبال این مملکت است و باید قدر ایشان و امثال او را بدانیم. من می دانم هر باشگاهی دوست دارد بازیکنی مثل کریمی را در اختیار داشته باشد اما ما متاسفانه بعد از اتفاق تلخی که در تمرینات افتاد و باعث بروز دلخوری و کدورت میان کادر فنی و کریمی شد، باید این موضوع را حل می کردیم و یک تصمیم منطقی می گرفتیم. علی کریمی یک بازیکن حرفه ای است که در بالاترین سطح فوتبال اروپا حضور داشته و باید در سفرش به امارات، سلسه مراتب را رعایت می کرد.

 

وی افزود : ایشان باید با علی پروین و خاکپور و یا حتی سرپرست تیم هماهنگ می کرد تا در تمرینات حاضر نشود و برای همراهی الاهلی به خارج از کشور برود. متاسفانه ایشان به عنوان یک بازیکن حرفه ای به وظیفه خود عمل نکرد. از آن طرف کادر فنی ما هم باید بیشتر صبوری و حوصله به خرج می داد اما این اتفاق نیفتاد و علی کریمی در اختیار باشگاه قرار گرفت.

 

هدایتی ادامه داد : با توجه به اینکه علی کریمی با تصمیم کادر فنی در اختیار باشگاه قرار گرفته و با توجه به تقاضای علی کریمی و توافقات انجام شده علی رغم میل باطنی ام رضایت نامه این بازیکن را صادر می کنیم تا به هر تیمی که دوست دارد، برود و فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد. باور کنید این تصمیم برای من بسیار سخت و دشوار بود چون همه می دانند من به کریمی چه علاقه ای دارم اما باید این اتفاق می افتاد.

 

وی همچنین در خصوص شکایت از باشگاه الاهی هم تاکید کرد: باشگاه الاهلی یکی از بزرگ ترین و بهترین باشگاه های امارات است و من برای آنها احترام خاصی قائلم و همیشه برای الاهلی آرزوی موفقیت می کنم. خبری را مبنی بر شکایت از باشگاه الاهلی شنیدم که بسیار ناراحت شدم. ما هیچ گونه شکایتی از باشگاه الاهلی نداریم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنیم.

  < type="text/java">


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/20 و ساعت 4:52 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267274
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو