ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ یک آسیایی از جام ملتها یا علی کریمی؟ - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
« أَوْ لَـمَسْتُمُ النِّسَآءَ ؛ یا زنان را لمس کردید»پرسیدم . فرمود : «مقصود، همبستر شدن است ؛ لیکن خداوند، عفیف است و عفّت را دوست دارد . لذا آن گونه که شما نام می برید، نام نبرده است» . [حلبی - از امام صادق علیه السلام درباره [مقصود] سخن خداوندـ عزّوجلّ ـ]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

از حدود دو هفته پیش بحث حضور یک بازیکن آسیایی در پرسپولیس مطرح شده است. بعد از جذب وحید هاشمیان پرسپولیس فقط یک جای خالی در لیست خود دارد و این جای خالی هم فقط با یک بازیکن آسیایی زیر 23 سال پر خواهد شد.

 

از طرفی کمیته برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده باید طی دو هفته آینده لیست نهایی‌اش را تحویل AFC دهد.

 

در این لیست البته خبری از کریم باقری و محمد پروین نخواهد بود. اما با وجود اضافه شدن وحید هاشمیان فقط یک بازیکن آسیایی زیر 23 سال می‌تواند به لیست این تیم اضافه شود.

 

 

سکوبرت، آرفی و تیاگو سه خارجی پرسپولیس هستند و طبق قانون سه به علاوه یک، پرسپولیس باید دنبال یک بازیکن آسیایی باشد، دیروز یکی از سایت‌های خبری نوشت: «در حال حاضر باشگاه پرسپولیس عملکرد سه بازیکن از تیم‌های ملی کویت، عراق و سوریه را در نظر دارد. گزینه‌های کنونی پرسپولیسی‌ها در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته‌اند اما کادر فنی این باشگاه هنوز درخصوص عملکرد این سه بازیکن به جمع‌بندی کامل نرسیده است. باشگاه پرسپولیس برای آنکه پای دلال‌ها وسط نیاید، از افشای نام این سه نفر پرهیز کرده است.»

 

با این وجود در باشگاه پرسپولیس در این مورد خاص یا خبری نیست یا اگر هم هست کسی درباره جزییاتش نکته‌ای را فاش نمی‌کند. منصور بیک‌محمدلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره می‌گوید: «در این مورد آقای دایی باید نظر بدهد. ایشان خودشان پیگیری می‌کنند و بعد از تست فنی بازیکن مد نظرشان را به باشگاه معرفی خواهند کرد. فعلا ایشان کسی را به باشگاه معرفی نکرده است.» دیروز و در حاشیه تمرین پرسپولیس در سالن آکادمی ملی المپیک علی دایی در این باره به یکی از خبرنگاران گفت: «به من اجازه بدهید تا رسمی شدن این قرارداد و صحبت‌های نهایی حرفی نزنم. ان‌شاء‌الله پس از صحبت‌های نهایی و تصمیم‌گیری‌های قطعی در خدمت شما خواهم بود.»

 

وقتی علی دایی چنین نکته‌ای را مطرح می‌کند احتمالا خبر جدی است و صحت دارد اما حالا بحث بر سر این است که گزینه‌های مد نظر او که در جام پانزدهم به میدان رفته‌اند چه کسانی هستند. هفته پیش و بعد از بازی ایران – عراق یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد سامر سعید عراقی یکی از گزینه‌های مد نظر دایی است. این هافبک عراقی که حدود 5 دقیقه مقابل تیم ملی ایران بازی کرد 23 ساله است و بعد از حضور در الاهلی تریپولی از کشور لیبی فعلا تیم ندارد.

 

در مورد گزینه‌های کویتی یا سوری جزییاتی در دسترس نیست و مشخص نیست سرمربی پرسپولیس کدام نفرات را زیر نظر گرفته است. هرچه هست اینکه دایی در پست هافبک دنبال بازیکن می‌گردد چراکه با جذب وحید هاشمیان و بازگشت سکوبرت به تمرین‌ها، وی در خط حمله و دفاع دنبال بازیکن نمی‌گردد و توجهش را به تقویت در خط میانی معطوف کرده است.

 

از طرفی هنوز بحث حضور علی کریمی در پرسپولیس به عنوان یار کمکی در لیگ قهرمانان آسیا مطرح است و ظاهرا برای این مهم منع قانونی وجود ندارد. با این وجود باید تا دو هفته دیگر و پایان مهلت ارسال لیست پرسپولیس به AFC منتظر ماند و دید دایی تصمیم نهایی را چگونه اتخاذ خواهد کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/10/27 و ساعت 12:35 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267058
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو