ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ رضایی: برخوردم با آن تماشاگر توجیه پذیر نیست - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تقوای خداوند، اساس هر حکمتی است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

جلسه صبح پنجشنبه حبیب کاشانی و شیث رضایی بازتاب‌های مختلفی داشته است.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در یکی از این بازتاب‌ها مدافع  پرسپولیس  درباره جزییات این جلسه گفته:

گویا با حبیب کاشانی جلسه داشتی؟

بلکه ساعت 9:30 قرار ملاقاتی داشتیم که انجام شد.

در این جلسه چه گذشت؟

یکسری حرف‌ها بود که زدیم. آقای کاشانی دلیل اخراج من را پرسیدند و من هر چه می‌دانستم توضیح دادم.

دلیل اخراج چه بود؟

من نمی‌دانم. ازسرمربی تیم بپرسید. اما مثل این که گفته بودند به هواداران توهین کردم.

گویا این هواداران طرفدار پرسپولیس نبودند.

اولا هواداران نه یک تماشاگر. دوم این که بله این تماشاگر پرسپولیسی نبود. شکر خدا حاضران روی سکوهای ورزشگاه هم این موضوع را تصدیق کردند.

اما هر چه باشد این کار توجیه پذیر نیست.

قبول دارم. من به عنوان یک بازیکن با تجربه باید حرفه ای تر برخورد می‌کردم اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستم خودم را کنترل کنم.

چرا؟

خوب به هر حال سخت است. کسانی که در مورد کار من به هر نحوی قضاوت می‌کنند بهتر است خودشان را در آن شرایط قرار دهند. پرسپولیس نتیجه را واگذار کرده، من به زمین آمده‌ام و بعد هم چند دقیقه بعد تابلوی تعویض را می‌بینم. باز هم اعتراضی نکردم و خیلی راحت حکم تعویض را پذیرفتم اما در آن لحظه آن تماشاگر به شدت نسبت به من موضع گیری کرد و هر چه فحش و ناسزا بود نثارم کرد و من هم کنترلم را از دست دادم اما در نهایت این موضوع را قبول دارم که کارم توجیه پذیر نیست و نباید کنترلم را مقابل فحش‌های آن تماشاگر غیر پرسپولیسی از دست می‌دادم.


حالا قرار شد از پرسپولیس جدا شوی؟

نه. بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم که از پرسپولیس نخواهم رفت.

اما به نظر می‌رسید که این بار با توجه به اتفاقاتی که در طول فصل رقم خورده تصمیم به جدایی گرفتی.

نه. گفتم هر چه باشگاه صلاح بداند. به حاج حبیب هم گفتم که قصد جدایی ندارم. یعنی هر چه فکر می‌کنم نمی‌توانم پیراهن دیگری به غیر از پیراهن پرسپولیس برتن کنم.

این اصرار نوعی لجبازی با خودت نیست؟

نه. اتفاقا من این طور فکر نمی‌کنم. کاری را که فکر می‌کنم درست است انجام می‌دهم.

اما با توجه به اتفاقات رخ داده بسیار بعید است که علی دایی دیگر قصد استفاده از تو را داشته باشد.

در مصاحبه قبلی هم گفته بودم. دایی سرمربی است و این اختیار را دارد که از من استفاده کند یا نکند. من هم این اختیار را دارم که تصمیم بگیرم از پرسپولیس بروم یا نه.

پس پیشنهادهایی که از اصفهان و تبریز داشتی چه می‌شود؟

ضمن احترام به مدیران، مسولان و هوادارن خونگرم اصفهانی و تبریز بابت اعتمادی که به من کردند باید اعلام کنم که قصد جدایی از پرسپولیس را ندارم مگر این که باشگاه به من اعلام کند بروم که هنوز این موضوع را اعلام نکرده‌اند.

حالا برنامه‌ات چیست؟

تمرین. تمرین می کنم تا بدنم را حفظ کنم.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/11/9 و ساعت 10:28 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266487
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو