ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ علی کریمی: حرف های دایی بوی رفاقت می دهد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه عیب های نهانی را بکاود، خداوند از دوستی دل ها محرومش کند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

علی کریمی به گفته های علی دایی و مواضع مثبت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و دیگر باید او را پرسپولیسی دانست.

 

بازیکن پیشین تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس در واکنش به گفته های سرمربی سرخپوشان پایتخت عنوان کرد: حرف های دایی بوی رفاقت می دهد. حیف شد، سال های زیادی به کدورت و دلخوری گذشت. باید رودر رو با دایی صحبت کنم؛ چون باور دارم، او حقیقتا مصلحت من را بیش ازهر چیز مدنظر دارد. بی تردید درایران جز پرسپولیس پیراهن دیگری بر تن نخواهم کرد و چنانچه به تیمی در خارج از کشور بروم، حتما با دایی مشورت می کنم.

کریمی در ادامه افزود: چنانچه به او دست همکاری ودوستی بدهم، تا آخرش پایدار خواهم ماند و در نقش یک بازیکن بیش از همیشه به مربی ای مثل دایی احترام گذاشته و مطیع انضباط تیمی خواهم بود.

 

 

آرزوی اکثر فوتبالیست های ایرانی حضوردر یکی از دوتیم پرسپولیس و استقلال است. روی همین اصل اگر با دقت و دور اندیشی عمل شود، این دوتیم باردیگر می توانند، دو قطب اصلی و جذاب فوتبال باشگاه های کشور شوند.



کریمی درباره جدایی اش از باشگاه استیل آذین گفت: هدایتی پدرانه رفتار کرد. او با توجه به نیازهای تیمش همان طور که قول داده و از ابتدا هم گفته بود، بدون هیچ شرط و شروطی رضایتنامه ام را در اختیارم گذاشت. اگر چه در ابتدا وقتی با تقاضای جدایی ام روبه روشد، بسیارسعی کرد، مانع رفتنم شود و با پادرمیانی من راماندگارکند اما، نخواستم ایشان بیش از این دچار دردسر شده و مقابل آنهایی قرار بگیرد که رسما من را اخراج کرده بودند. از ایشان سپاسگزارم وآرزومندم، تیم استیل آذین بدون من بتواند، به آرامش کافی رسیده و باعث خوشحالی دوستداران این تیم وهمچنین کادر فنی و بازیکنان آن شود.



کریمی در پایان از موضع مثبت حبیب کاشانی برای رفتن او به پرسپولیس استقبال کرد و اظهار داشت: اگر ایشان زودتر آمده بودند، از پرسپولیس اخراج نشده و همچنان در تیم مورد علاقه ام حضور داشتم.



علی دایی در تمرین روز شنبه سرخپوشان با موافقت ضمنی با حضور علی کریمی در پرسپولیس گفت: مطمئنا این بازیکن بزرگ می‌تواند به ما کمک کند. همیشه گفته‌ام که کریمی در زمین یکی از بهترین فوتبالیست‌های ماست و شما هیچ وقت از من صحبتی را علیه کریمی نشنیده‌اید. علی کریمی اگر بخواهد می‌تواند هر کاری بکند و خود من خیلی دوست دارم که علی کریمی آماده را داشته باشم. مطمئنا او به ما کمک خواهد کرد.

 

از طریق دوستان مشترک‌مان با هم صحبت کرده‌ایم و ان‌شاءالله در یکی دو روز آینده با علی جلسه می‌گذارم و نظرات مان را همسو خواهیم کرد و تصمیم نهایی با باشگاه خواهد بود که او به پرسپولیس بیاید یا نه اما من هنوز با او صحبتی نکرده‌ام و مطمئنم که این بازیکن بزرگ می‌تواند به ما کمک کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/11/10 و ساعت 9:47 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 266941
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو