ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ عنکبوت های دوست داشتنی به ورزشگاه آزادی می آیند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آفت دانش، فراموشی و تباهی اش، گزارش آن به نا اهل است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

دوربین های مخصوص Spider Camera در روز بازی پرسپولیس و الوحده برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

 دوربین های SpiderCam (عنکبوتی) برای تخستین بار در بازی پرسپولیس و الوحده امارات در ورزشگاه آزادی تهران مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

ایمان فرزین مسئول پخش تلویزیونی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ایران؛ ضمن بیان این مطلب افزود: مجوز استفاده از این دوربین ها برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که در تهران برگزار می شود صادر شده و در بازی پرسپولیس و الوحده امارات از آن استفاده خواهد شد.

 

 

 

 

SpiderCam نخستین بار در جام جهانی 2006 آلمان مورد استفاده قرار گرفت و در مسابقات یورو 2008 و جام جهانی 2010 استفاده از این تکنولوژی دوست داشتنی به اوج رسید. مسئولان قطری برای پخش مسابقات جام ملت های آسیا در این کشور یک گروه تصویربردار فرانسوی به همراه دوربین های مخصوص برای پوشش این مسابقات استخدام کرده بودند.

 

به نظر می رسد با نصب این دوربین ها در ورزشگاه آزادی شاهد تحولی بر شیوه کهنه تصویربرداری مسابقات فوتبال در ایران خواهیم بود.

ایمان فرزین افزود: اینکه در مسابقات داخلی نیز از این تکنولوژی استفاده شود در حیطه اختیارات بنده نیست اما با نصب دوربین های SpiderCam در ورزشگاه آزادی شاهد شیوه پیشرفته تصویربرداری مسابقات فوتبال در بازی پرسپولیس و الوحده امارات خواهیم بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/12/19 و ساعت 1:47 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267047
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو