ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاشانی: پرسپولیس باید کابوس حریفانش شود - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشمند آن است که اندازه خود را بشناسد و در نادانی آدمی همین بس که اندازه خود را نشناسد [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: موفقیت پرسپولیس در بازی‌های آسیایی میلیون‌ها ایرانی را خوشحال می‌کند و ما به نمایندگی از فوتبال کشورمان به میدان می‌رویم. در بازی برابر الوحده باید ثابت کنیم شکست در برابر الاتحاد یک اتفاق بوده است و تکرار نشدنی است.



حبیب کاشانی که امشب در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی پیش از بازی با الوحده امارات صحبت می‌کرد، افزود: پس از بازی با الاتحاد، گزارشگران عربستانی و مطبوعات آنها چیزهایی را علیه علی دایی گفتند که باید در ادامه بازی ها پاسخ قاطعی برای آن حرف ها دریافت کنند. باید کاری کنید که پرسپولیس، کابوس حریفانمان شود.

وی تصریح کرد: ما در باشگاه پرسپولیس، در نحوه ارتباط با بازیکنان، نحوه جذب بازیکن، پرداخت مطالبات و ... دست به تغییراتی زدیم که این تغییرات برای برخی خوشایند نبود و هر کاری می‌کنند تا این تیم، موفق نشود. حاشیه سازی می‌کنند بلکه زمین خوردن این تیم را ببینند، درست مثل هر انقلابی که با مقاومت هایی مواجه می‌شود.

اما ما ایستاده ایم و ثابت می‌کنیم که می‌شود حرفه ای فکر و عمل کرد و سالم و تمیز در فوتبال حضور داشت. برای ماندن در این مسیر باید همه کمک کنیم و مدیر، مربی و بازیکن، هر کدام در جایگاه خودشان به وظایف شان به درستی عمل کنند.

کاشانی افزود: باشگاه پشت بازیکنان و کادر فنی و همه ارکان تیم هست تا شما بتوانید بدون دغدغه به فوتبال فکر کنید و تمرکزتان را از دست ندهید. از شما انتظار داریم در این شرایط به شاد کردن دل هواداران بیاندیشید و تمام توان خود را برای عمل کردن به خواست کادر فنی به کار بگیرید. عمل کردن به غیر از آنچه کادر فنی از شما می‌خواهد هر چند به میزان اندک، می‌تواند برای تیم دردسر درست کند و بالعکس، عمل کردن دقیق به برنامه‌های تمرین شده می‌تواند موفقیت شما و تیم را تضمین کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/12/25 و ساعت 11:13 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 266954
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو