ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: چون منافعشان قطع شده حاشیه سازی می کنند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشمند بی کردار، مانند چراغی است که خود را می سوزاند و به مردم روشنی می دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

فقط هواداران حق دارند ناراحت باشند/برای پایان بدشانسی ها به مصاف بنیادکار می رویم

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای پایان دادن به بدشانسی ها و کسب هر 3 امتیاز به مصاف بنیادکار می رویم.


 

 علی دایی در خصوص سومین بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تنها با هدف کسب هر سه امتیار و پایان دادن به بدشانسی های اخیر به ازبکستان می رویم و با پیروزی مقابل بنیادکار از این مرحله عبور خواهیم کرد.


 

دایی افزود: این سه امتیاز می تواند خیلی از مسائل را به سود ما تغییر دهد. هم از لحاظ فردی و روحی می تواند بازیکنان و هم کل تیم را در وضعیت بهتری قرار دهد. به همین خاطر با همین اندیشه و به امید خدا برای کسب هر سه امتیار به تاشکند آمدیم.

 

 

 

 

وی افزود: از زمانی که به پرسپولیس آمدم جلوی خیلی از مسائل و کارهایی که این عده در این تیم می کردند گرفته شده و به همین خاطر دست به هر کاری می زنند تا به خیال خود بتوانند تیم من را وارد حاشیه کنند. پیش از دربی آمدند و با القابی در تمرین جنجال درست کردند و آرامش تیم را بهم زدند ، چون می خواهند با ملتهب کردن فضا به اهداف خودشان برسند.

 

سرمربی پرسپولیس افزود: ما دربی 70 را واگذار کردیم اما خود استقلالی ها هم به این مسئله باور داشتند که ما فوتبال سرتری به نمایش گذاشتیم. به همین خاطر با وجود شکست، بازی خوب بچه ها پاسخ خیلی از مسائل را داد.

 

دایی در خصوص انتقادهایی که به عملکرد تیمش در دربی مطرح می شود گفت: مطمئنا با هیچکدام از انتقادهایی که علیه تیم مطرح می شود موافق نیستم اما به هواداران حق می دهم که ناراحت باشند. به غیر از هواداران هیچکس دیگری حق ندارد ، چون تنها هواداران بدون هیچ چشم داشتی خواهان پیروزی تیم محبوبشان هستند و منافع شخصی را دنبال نمی کنند.

 

دایی ادامه داد: شکر خدا نه پرچمی افتاده و نه اتفاق خاصی رخ داده؛ فوتبال همین است. یک سری مسائل در فوتبال رخ می دهد اما مطمئنا ما همه تلاشمان را می کنیم که در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم. من وقتی شب سرم را روی بالش می گذارم با وجدان آسوده می خوابم چون برای پرسپولیس هر کاری که در توانم بود انجام داده ام. بعضی ها همیشه دنبال این فرصت ها هستند تا از موقعیت به نفع خودشان سوء استفاده کنند.

 

دایی در خصوص از دست رفتن بخت قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: هدفمان این است که در تمام بازی های باقی مانده امتیازات کامل را کسب کنیم تا هرچقدر امکان دارد پرسپولیس را از جایگاه فعلی بالاتر ببریم.

دایی در خصوص حاشیه هایی که پس از دربی 70 بوجود آمده ، گفت: متاسفانه بعضی ها که ادعای پرسپولیسی بودند دارند، علیه این تیم فعالیت می کنند. دلیل این رفتارشان تنها به خاطر بسته شدن راه منافعشان است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 90/1/14 و ساعت 5:20 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 49
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266490
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو