ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ سه ماه مذاکره کردیم/ رویانیان: جذب حقیقی خواسته هواداران و سرمرب - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چون توانایى بیفزاید ، خواهش کم آید . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: تلاش زیادی کردم تا براساس خواسته کادر فنی و هواداران، رضا حقیقی را جذب کرده و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم.

 


محمد رویانیان پس از امضای رسمی قرارداد باشگاه پرسپولیس با رضا حقیقی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: دو، سه ماه است که با باشگاه فجر سپاسی در حال رایزنی هستیم تا این انتقال به سرانجام برسد. تلاش زیادی کردم و هرگز ناامید  نشدم. آقای ژوزه برای تقویت خط هافبک، این بازیکن توانمند و ملی پوش را می‌خواست. از زمانی که بحث حضور حقیقی در پرسپولیس رسانه ای شد نیز متوجه این نکته شدم که هواداران علاقه خاصی به جذب این بازیکن دارند تا تیم تقویت شود.

وی افزود: بر همین اساس، تلاش خود را مضاعف کردم و پس از کش و قوس های فراوان این انتقال امروز رسمی شد و ما مبلغ رضایتنامه حقیقی را براساس توافق به باشگاه فجر پرداخت کردیم و امروز هم در حضور رسانه ها این قرارداد به شکل رسمی به امضاء رسید.

رویانیان تصریح کرد: رضا حقیقی هافبک 23 ساله و جوانی است که شنیده ام مداح اهل بیت هم هست. ما در سایه همکاری مدیر عامل محترم باشگاه فجر سپاسی و پیشکسوت عزیز خودم جناب سرهنگ یاوری توانستیم به توافقات خوبی برسیم. اتفاقا قبل از اینکه برای امضای قرارداد رسمی به باشگاه بیایم از جناب یاوری و جعفری رخصت گرفتم. به هر حال تیم فجر تیم سازنده ای بوده و هست. آنها از طریق بازیکن سازی توانسته اند درآمدزایی کنند. حالا مبلغ قرارداد نیم فصل دوم حقیقی با فجر هم از روی دوش این باشگاه برداشته شده و ما هم توافقات معقولی با این بازیکن داشتیم و همه چیز در سایه یک تعامل سه جانبه انجام شده و هیچ مشکل خاصی هم وجود ندارد.

رویانیان در ادامه افزود: به روح شهید سپاسی درود می فرستم و به آقایان یاوری و جعفری که به رقم مشکلات مالی و بودجه کم توانسته اند چنین نتایجی بگیرند خسته نباشید می گویم و جا دارد اشاره ای هم بکنم به هواداران این باشگاه سازنده که هیچگاه تیم خود را تنها نگذاشته اند.

مدیر عامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: بنده وقتی دیدم سرمربی و هواداران پرسپولیس این بازیکن را می خواهند سعی کردم خواسته آنها را برآورده کنم و این انتقال را به هواداران خوب پرسپولیس تقدیم می کنم و به آنها می گویم ما فعالیت های زیادی انجام می دهیم که شاید به واسطه نتیجه گرا بودن جامعه فوتبال به چشم نیاید اما سعی کرده ایم کارهای اقتصادی زیادی انجام داده و باشگاه را به مرز خودکفایی برسانیم. شرکت پیشکسوتان، هواداران و یک شرکت تجاری تاسیس کرده ایم تا علاوه بر درآمد زایی، مقدمات خصوصی سازی باشگاه فراهم شود. اتفاقا همین امروز جلسات بسیار مهمی درباره تیم های پایه، آکادمی باشگاه و دانشکده پرسپولیس داشتیم که اخبار آن انشاءا... هفته آینده به شکل رسمی منتشر خواهد شد و بنده جزئیات آن را اعلام خواهم کرد.

رویانیان تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای سربلندی پرسپولیس به کار خواهم بست و با برخی هزینه ها عقب نشینی نکرده و سعی می کنم کاری کنیم که دل هواداران شاد شود. انشاءا.. بتوانیم امتیازات از دست رفته را در فصل دوم جبران کنیم اما بنده برای ساختن یک باشگاه واقعی، خودکفا و توانمند از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد چرا که شایستگی پرسپولیس و هواداران میلیونی آن بسیار فراتر از این حرف ها است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 91/9/2 و ساعت 3:8 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266452
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو