ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ بازیکنان پرسپولیس سرود رسمیشان را خواندند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ذکر، رهنمود خردها و بیداری جانهاست . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 15

داریوش خواجه نوری از ضبط صدای بازیکنان قدیمی پرسپولیس در اجرای سرود رسمی این تیم خبر داد.

 

داریوش خواجه‌نوری آهنگساز و نوازنده گیتار گفت: چندی پیش قطعه‌ای با عنوان «پرسپولیس» برای تیم پرسپولیس تهران ساخته‌ام که قرار بود با صدای یکی از خوانندگان اجرا شود اما از آنجایی که این قطعه برای ورزشکاران عزیز است، تصمیم گرفتم با صدای خود آنها باشد.
این آهنگساز بیان داشت: در حال حاضر ساخت این اثر به عنوان سرود رسمی و ملی این تیم، به پایان رسیده و هم اکنون بخش‌هایی از آن توسط بازیکنان این تیم از جمله حسین کلانی، همایون بهزادی‌، حمید درخشان، مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی‌مقدم، فرشاد پیوس، ادموند بزیک، محمد پنجعلی، محسن عاشوری،‌ محمد خاکپور و بهروز سلطانی اجرا و ضبط شده است.
وی ادامه داد: در این بخش درخشان،‌ سلطانی، پیوس و پنجعلی دکلمه و بهزادی و کلامی در خصوص چگونگی پیدایش پرسپولیس و خاطراتشان صحبت کرده‌اند.
این نوازنده گیتار با اشاره به اجرای خوب بازیکنان قدیمی فوتبال ایران گفت: اجرای این عزیزان فراتر از انتظار بود چرا که کسی باور نمی‌کند اسطورهای فوتبال به این زیبایی اجرا کنند.


خواجه‌نوری افزود: در مرحله بعد قرار است یک تعداد اسطوره دیگر و چند بازیکن جدید اجرا کنند تا کار به اتمام برسد.
این آهنگساز در خاتمه خاطرنشان کرد: شعر این قطعه سروده «عبدالجبار کاکایی» است که آهنگ آن با کمک «محمدعلی خواجه نوری» ساخته و بنده نیز تنظیم آن را بر عهده داشته‌ام که امیدوارم تا یکی دو ماه آینده در اختیار هواداران این تیم قرار گیرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 88/11/19 و ساعت 10:54 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 122
بازدید دیروز: 149
مجموع بازدیدها: 268737
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو