ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ سعیدلو: کاشانی گزینههای مدیرعاملی پرسپولیس را به زودی معرفی می ک - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بخل، دشمنی به بار می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 31

قرار است کاشانی به زودی اسامی چند گزینه مورد نظر برای مدیر عاملی پرسپولیس را به من اعلام کند.


علی سعیدلو در حاشیه افتتاحیه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: بحث مدیریت سعید آذری در راس باشگاه پرسپولیس، آن چیزی بود که از سوی روزنامه های مطرح شد.


رئیس سازمان تربیت بدنی در پاسخ به مذاکرات مستقیم کاشانی با او برای مدیرعاملی آذری خاطر نشان ساخت: اصلاً چنین چیزی وجود ندارد و مذاکره ای با من صورت نگرفته است. کاشانی چند گزینه را برای این پست در نظر دارد که قرار است به زودی اسامی آن را در اختیار ما بگذارد.

 

معاون رئیس جمهوری درباره ایجاد تغییرات در هیات مدیره استقلال تصریح کرد: وضع این باشگاه خوب است و هیات مدیره و مدیر عامل آن عملکرد مطلوبی داشته اند. همیشه بعد از برد و باخت تیم ها، انتقاداتی وجود دارد که مراجعی برای رسیدگی به آنها وجود دارند.

 


وی افزود: همانطور که بعد از بازی استقلال با استیل آذین خواستیم داوری ها بازنگری شده و نتایج آن اعلام شود. صعود 4 تیم به جام باشگاه های آسیا نشان می دهد که عملکرد تیم ها خوب بوده و باید با همین سرعت به سمت جلو حرکت کنند. نیازی به تغییر در باشگاه استقلال وجود ندارد.


سعیدلو یادآور شد: برای دیدار بازی‌ ایران و تایلند از نمایندگان باشگاه ها خواسته بودم که حضور و آنالیز لازم را داشته باشند


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 88/12/14 و ساعت 10:45 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 199
مجموع بازدیدها: 270334
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو