ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ محمد منصوری : باید پتروشیمى را جدى بگیریم تا حذف نشویم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کسانی را که به آنها دانش می آموزید، بزرگ شمارید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18

معلوم نیست فصل بعد در پرسپولیس باشم یا نه

شاید هم درست مى گوید که بد شانس است اما محمد منصورى فهیم به نیمکت ذخیره هاى پرسپولیس پیچ و مهره شده و فعلاً فرصت بازى به او نمى رسد. این شرایط براى او جالب نیست و ممکن است آخر فصل تصمیم جدیدى بگیرد.


• اوضاع پرسپولیس چطور است؟
- اوضاع تیمى که خوب است. ما چند بازى متوالى بردیم اما بازى سختى مقابل ملوان داشتیم و چون شرایط حساسى داشتیم، این یک امتیاز به چشم نیامد. در کل بازى کردن مقابل ملوان در انزلى سخت است. انشاءالله در بازى هاى بعدى نتیجه بگیریم و شرایط مان در جدول بهتر شود.

• چرا نوار پیروزى هاى پرسپولیس قطع شد؟
- ملوان بازى قبلى اش را باخته بود و هر چه به پایان لیگ نزدیک مى شویم، بازى ها حساس تر مى شود و امتیاز گرفتن سخت تر مى شود. آنها با انگیزه خیلى زیادى مقابل ما کار کردند و مى خواستند در شهر خودشان یک امتیاز بگیرند. ملوان مقابل ما خوب کار کرد اما تیم ما مى توانست ? امتیاز بازى را بگیرد.



• چرا براى پرسپولیس بازى نمى کنى؟
- من بد شانسى آوردم. مصدوم بودم و وقتى به شرایط بازى رسیدم، تیم ما خوب نتیجه مى گرفت و آقاى دایى به ترکیب تیم برنده دست نزد. در تمرینات خوب کار مى کنم تا بتوانم براى تیم موثر باشم.

• اعتراضى به نیمکت نشینى ندارى؟
- بازیکن نمى تواند اعتراض داشته باشد. امیدوارم شرایطى پیش بیاید تا در پستى که دوست دارم بازى کنم و توانایى هایم را نشان بدهم. دوست دارم در سمت راست بازى کنم که امیدوارم شرایط آن فراهم شود.

• با این شرایط فصل بعد در پرسپولیس مى  مانى؟
- معلوم نیست. همه چیز آخر فصل مشخص مى شود و شاید بمانم اما بستگى به شرایط دارد. اگر قسمت شد، فصل بعد مى مانم.

• بازى با پتروشیمى تبریز در جام حذفى را چطور پیش بینى مى کنى؟
- به نظر من بازى سختى است. پتروشیمى حتماً تیم خوبى است که تا این مرحله جلو آمده است. تیم هاى گمنام مى آیند که در جام حذفى خودشان را نشان بدهند. باید این بازى را جدى بگیریم چون پتروشیمى جلوى پرسپولیس خیلى انگیزه دارد. بازى خیلى سختى در تبریز داریم و امیدوارم شرایط حساس این بازى را همه درک کنند تا دست پر از تبریز خارج شویم.

• ممکن است در این مرحله حذف شوید؟
- جام حذفى همیشه جام شگفتى ها است اما تا این مرحله آمده ایم و جام حذفى را جدى گرفته ایم و با تمام قوا به زمین مى رویم. احتمالش کم است که ببازیم چون با تمام قوا مى رویم. هدفمان قهرمانى در جام حذفى است که انشاءالله با تلاش بچه ها به هدفمان مى رسیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/12/25 و ساعت 7:4 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 177
مجموع بازدیدها: 269289
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو