ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ نامی به ژرفای تاریخ - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشمند، دانشمند نمی شود، تا اینکه . . . در برابر دانشش چیزی از کالای پست دنیا نگیرد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

 نامی به ژرفای تاریخ

PERSEPOLIS

 

بازی پرسپولیس و استیل آذین آنقدر هیجان دارد که 100 هزار پرسپولیسی را به آزادی بکشاند تا ثابت کنند پرسپولیس نامی در ژرفای تاریخ این مرز و بوم است و همچون خلیج همیشه فارس شریک نخواهد گرفت!

 

حاج حسین هدایتی دیگر در ورزشگاه آزادی نمی تواند روی بچه مدرسه ای هایی که از شهرهای دور و نزدیک با یک ساندیس با عنوان هواداران باشگاه استیل آذین راه ورزشگاه را پیش می گیرند حسابی باز کند چرا که نیک می داند دیگ جوشان آزادی با حضور یکصد هزار نفر فریاد تک قطبی بودن فوتبال ایران و جاودانگی پرسپولیس را سر خواهد داد.

 

شاید امروز کریمی ها و مهدوی کیا ها و عابدزاده ها و پیروانی ها و شاهرودی ها دریابند بدون حضور در دریای خروشان پرسپولیس قطره ای در اقیانوس بی کران عشق در میان انبوه فوتبالدوستان نخواهند بود.

 

 

 

امروز حسین هدایتی هم شاید دریابد تجارت قلب با اسکناس امکان پذیر نیست و اگر تمام اسطوره ها و پرسپولیسی های تبعیدی را هم به قلعه پر زرق و برق خویش بکشاند باز هم جایی در میان قلب های مردم نخواهد داشت.

 

روی سخنمان حتی با علی کریمی و دیگرانی است که حالا دیگر هواداران پرسپولیس با دوری آن ها هم خو گرفته اند. دیگر کسی منتظر سورپرایز جادوگر نیست، دیگر کسی طلب بازگشت موشک ندارد، و دیگر کسی علی نیکبخت را خورشید بی غروب نمی داند!

 

امروز آزادی برای شکست اخراجی ها فریاد می کشد! همان هایی که به بهانه حرفه ای شدن فوتبال آب به آسیاب دشمن ریختند و اسیر زرق و برق دنیا شدند. براستی با ادامه این روند پرسپولیس ضرر خواهد کرد یا تبعیدی ها؟

 

سرخپوشان پایتخت در حالی فینالیست حذفی شدند و همچنان از شانس های اصلی کسب سهمیه آسیا از طریق لیگ برتر هستند که بر خلاف فصل گذشته نه از عابربانک خبری هست و نه از ستاره های بی فروغ رو به افول!

 

امروز آزادی "پرسپولیس" فریاد می کشد. نامی به ژرفای تاریخ این مرز و بوم که چون خلیج همیشه فارس هیچگاه شریکی برای آن وجود نخواهد داشت! زنده باید جاویدان پرسپولیس...

 

پویا نوایی

 

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/2/12 و ساعت 1:39 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 105
بازدید دیروز: 164
مجموع بازدیدها: 268884
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو