ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ بازگشت آرفی و تمرینات اختصاصی باقری در بعدازظهر امروز - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکیم، کسی است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار با سپاهان اصفهان از ساعت 16 و 45 دقیقه امروز در زمین شرکت واحد برگزار شد.


در این تمرین بازیکنان پرسپولیس پس از دویدن و حرکات کششی به آقا وسط پرداختند.  میثاق معمارزاده پس از 20 دقیقه در تمرین امروز حضور پیدا کرد و با لباس شخصی در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر بود. وی به دلیل مصدومیت در ترکیب 18 نفره پرسپولیس در دیدار فردا برابر سپاهان حضور ندارد.

کریم باقری و اشپیتیم آرفی به صورت اختصاصی تمرین کردند. آرفی پس از مدت‌ها در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرد و به تمرین پرداخت.

* پس از اینکه ابراهیم شکوری و هوار ملا محمد به مدت 15 دقیقه در تمرینات گروهی شرکت کردند با دستور دایی به تمرینات اختصاصی به دور زمین پرداختند. هوار ملا محمد مصدومیت جزئی از ناحیه مچ پا داشت.

 

* در حاشیه تمرین علی دایی با پوشیدن پیراهنی مشکی که با نام او و شماره 11 بود به تمرین پرداخت. دایی، پزشک و ماساژور تیم را درون دروازه قرار می‌داد و با ضربات از راه دور به آنها شوت و پنالتی می‌زد. گفته می‌شود این پیراهن، پیراهن علی دایی در تیم منتخب جهان بود که در تمرین بر تن کرده بود.

* دایی در ابتدای تمرین دقایقی درباره بازی فردا با بازیکنان گفت‌وگو کرد.

 

 

* حدود 70 هوادار و لیدر حضور داشتند.

 

* بازیکنان پرسپولیس در پایان تمرین به مدت 5 دقیقه به استارت‌های سرعتی کوتاه و بلند پرداختند و پس از تمرین برای تشکیل اردو راهی هتل شدند.

* پرسپولیس از ساعت 19:30 فردا در آخرین دیدار خود در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/2/27 و ساعت 8:22 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 252
مجموع بازدیدها: 267756
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو