ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاظمی، اکبرپور، مکانی و زنیدپور به استیلآذین پیوستند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر که همراه آرزوى خویش تازد ، مرگش به سر در اندازد . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

باشگاه استیل آذین موفق به جذب چهار بازیکن جدید و تمدید قرارداد چهار بازیکن فصل گذشته شد.

 

به گزارش مرجع خبری  و به نقل از سایت باشگاه استیل آذین، هیات فوتبال استان تهران در اولین روز نقل و انتقالات فوتبال کشور تنها شاهد رفت و آمد ستاره‌های  باشگاه استیل آذین بود.



همانطور که پیش از این اعلام شده بود استیل آذین در نخستین روز نقل و انتقالات به بخش قابل توجهی از اهداف از پیش تعیین شده دست یافت هرچند برخی مشکلات مانع از ثبت قرارداد تعدادی از بازیکنان جدید استیل آذین شد.



پیش از این موضوع محدودیت ثبت قرارداد‌های کمتر از دو سال اعلام نشده بود اما در آستانه فصل نقل و انتقالات یکباره اعلام شد که تنها قراردادهای بیش از دو سال جنبه قانونی دارد و این مسئله مشکلاتی در ثبت قرارداد بازیکنان جدید و همچنین تمدید قراردادها ایجاد کرد.


با این وجود صبح روز سه شنبه، سه بازیکن استیل آذین اولین بازیکنانی بودند که قرارداد خود را در هیات فوتبال استان تهران به ثبت رساندند. غلامی، عشوری زاد و برجلو قراردادهای خود را به مدت دو سال با باشگاه استیل آذین تمدید کردند.

عصر امروز هم فریدون زندی قرارداد دوساله خودش را با باشگاه استیل آذین ثبت می‌کند.

همچنین سوشا مکانی و میلاد زنیدپور تا پایان مهلت تعیین شده از سوی هیات فوتبال در روز سه شنبه قرارداد خود را به ثبت می‌رسانند و نخستین بازیکنانی خواهند بود که در این فصل به استیل آذین پیوسته‌اند.

حسین کاظمی و سیاوش اکبرپور دو بازیکن فصل گذشته باشگاه استقلال نیز با استیل آذین به توافق رسیده و قرارداد امضا کرده‌اند.
قرارداد این دو بازیکن به زودی در هیات فوتبال استان تهران ثبت خواهد شد.

به این ترتیب در آغاز فصل نقل و انتقالات فوتبال کشور استیل آذین تنها باشگاهی است که موفق به تمدید قرارداد چهار بازیکن و جذب چهار بازیکن دیگر شده است.

مهدی مهدوی کیا نیز  که پس از 11 سال در اواسط سال گذشته لیگ برتر به استیل آذین پیوست قراردادی به مدت یک سال و نیم امضا کرد اما این بازیکن امروز پس از دیدار با مسئولان باشگاه استیل آذین علی رغم اینکه یک سال از قراردادش مانده بود قرارداد جدید 2 ساله منعقد کرد تا برای 2 فصل دیگر در این تیم بماند.
مهدوی کیا در جلسه‌ بعدازظهر امروز پس از توافقات انجام شده قرارداد خود را امضا کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/3/4 و ساعت 6:27 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 50
مجموع بازدیدها: 268401
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو