ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ شیری: بدون تعارف از پارسال بهترم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر که بى محابا به مردمان آن گوید که نخواهند ، در باره‏اش آن گویند که ندانند . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

مهدی شیری اگرچه دیرتر از اکثر بازیکنان پرسپولیس به اردوی آلمان اضافه شد اما پیگیری تمرین‌هایش در تهران باعث شد تا شرایط جسمانی‌اش را حفظ کند.


او دیروز و پس از تست VO2Max نشان داد که نسبت به قبل از آمادگی بهتری برخوردار است: «تست خوبی بود و به نظرم آخرین مرحله بود که خوشبختانه مشخص شد در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارم که با انجام بازی‌های تدارکاتی تا قبل از فصل به آمادگی مطلوب می‌رسم.»


شیری قرعه‌کشی بازی‌های لیگ را تا حدودی به سود پرسپولیس می‌داند: «به‌نظرم دو بازی اول و به‌خصوص بازی با تراکتورسازی که مطمئنم 100 هزار هوادار را به ورزشگاه می‌آورد برای ما اهمیت زیادی دارد که اگر بتوانیم استارت خوبی داشته باشیم، برای رسیدن به هدف‌مان که قهرمانی است بسیار امیدوار می‌شویم. هواداران شک نداشته باشند که امسال قهرمانی از آن پرسپولیس خواهد بود.»

 


شیری برای این ادعایش دلیل دارد: «بدون تعارف، بازیکنان جدید خیلی خوب هستند و همین باعث شده شرایط مان از پارسال بهتر باشد. از طرفی دیگر انگیزه بازیکنان بسیار بالاست و مطمئنم روز به روز بهتر می‌شویم.» او اعتقاد دارد تیمش تا امروز خیلی خوب تدارک دیده شده و همین مهم در جریان لیگ به پرسپولیس کمک خواهد کرد: «ما اردوی خوبی در اردبیل و آلمان داشتیم و چون باید در تهران بازی کنیم، این زمان باقیمانده برای عادت کردن به شرایط آب و هوایی بسیار مناسب است و قطعا اثرات آن را در لیگ خواهیم دید.»


شیری از قهرمانی اسپانیا به عنوان یک هوادار رئال مادرید خوشحال است: «همه دیدند که جام قهرمانی در دست بازیکن رئال بود، البته دوست داشتم رفیقم ژاوی بهترین بازیکن انتخاب می‌شد. به‌هرحال به همان اندازه که از قهرمانی اسپانیا خوشحال شدم، از شکست آرژانتین هم ناراحت شدم.»

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/4/23 و ساعت 5:43 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 134
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267606
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو