ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ محمد پروین، آماده چاق! - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
برترین ذخیره، دانشی است که بدان عمل شود و احسانی است که بدان منّت ننهند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: یکشنبه 103 اردیبهشت 16

پروین این روزها یکی از آماده ترین و فعال ترین بازیکنان پرسپولیس در اردوی کیش است. ستاره ای که می خواهد در بازگشایی دوباره لیگ، جایگاه خود را در ترکیب اصلی تثبیت کند.

 

محمد پروین دیرتر از همه به تمرینات پرسپولیس اضافه شد در حالی که فصل تقریبا در آستانه آغاز بود و از همین رو پروین با بدنی ناآماده پای به مسابقات لیگ گذاشت و رفته رفته به ترکیب پرسپولیس اضافه شد.

 

پروین در این تعطیلات می کوشد بهترین استفاده را کرده و بدن خود را به سایر هم تیمی هایش برساند. با این وجود بعضی از منتقدان پروین با بزرگ نمایی می کوشند محمد پروین را ناآماده جلوه داده و ادعا می کنند او با اضافه وزن روبروست و هنوز نتوانسته کیلوهای اضافی را آب کند.

 

این در حالیست که در اردوی کیش، پروین یکی از آماده ترین هاست و در شرایط فعلی حتی یک، دو کیلو نسبت به وزن استاندارد کم دارد! ریشه این انتقادات بیهوده و غیرکارشناسی را باید در فیزیک محمد پروین جست و جو کرد.

 

محمد پروین ذاتا دارای یک فیزیک بدنی فربه است و در این ویژگی کاملا به پدرش رفته است. او ذاتا از اندام فربهی برخوردار است و به واسطه استخوان بندی درشت و عضلات پیچیده و تنومند، در ظاهر یک بازیکن فربه نشان می دهد که به شدت از اضافه وزن رنج می برد، در حالی که حقیقت چیز دیگری است.

 

علی پروین نیز در دوران بازیگری اش اینچنین بود. ستاره ای که هنگامی که برهنه می شد و لباس ورزشی بر تن می کرد، همگان او را ناآماده می دانستند اما با همان اندام به زمین می رفت و با سرعت و تکنیک فوق العاده اش هر حریفی را از سر راه بر می داشت.

 

علی پروین نیز از اندامی فربه برخوردار بود و در این زمینه ارثیه خود را تمام و کمال به پسرش منتقل کرده. بازیکنی که چاق به نظر می رسد اما چاق نیست! محمد پروین نه تنها چاق و ناآماده نیست، بلکه اکنون کاملا آماده و روی فرم به نظر می رسد. ای کاش منتقدان فقط اندکی با منطق قضاوت می کردند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/7/8 و ساعت 3:55 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 167
بازدید دیروز: 164
مجموع بازدیدها: 268946
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو