ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ «مردم» پرسپولیس را برنده واقعی دربی شصت و نهم نامیدند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوستی خدا را جُستم و آن را در دشمنی با معصیت کاران یافتم . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 8

برنامه نود باشگاه استقلال را رسوا کرد/رای 53 درصدی به شایستگی برد پرسپولیس

 

باشگاه استقلال تهران که پس از پنج سال توانست با توسل به ناداوری و اقبال بلند یک پیروزی در دربی بزرگ پایتخت کسب کند و پس از آن جهت اثبات حقانیت پیروزی خود در این بازی رو به انتشار دروغ و جعل و سندسازی آورد با برنامه دوشنبه شب نود رسوا شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، پس از آنکه داور دربی شصت و نهم با مردود اعلام کردن گل سالم تیم پرسپولیس شکست این تیم را رقم زد ، سایت رسمی باشگاه استقلال با استفاده از تصاویر تلویزیونی و نرم افزارهای کامپیوتری دست به جعل و سندسازی جهت خطا نشان دادن گل تیم پرسپولیس برآمد که طبل رسوایی آن در کمتر از 24 ساعت به صدا درآمد .(عکس جعلی استقلال:کلیک کنید)

اقایون استقلالی جعل عکس و دروغ را تا چه زمانی ادامه میدهید؟؟؟

 

شب گذشته مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با انتشارتصاویر واقعی بازی و اثبات دستکاری و جعلی بودن تصاویر سایت باشگاه استقلال تمام ادعاهای واهی این تیم را رد کرد و برنامه نود با کارشناسی داوری این مسابقه و سوال از مردم در خصوص برنده واقعی این بازی ، مهر تایید دیگری بر عدم شایستگی پیروزی تیم استقلال در این مسابقه زد.

 

هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری برنامه نود ضمن تاکید بر سالم بودن گل به ثمر رسیده پرسپولیس در این بازی توسط محمد نوری تاکید کرد ، نه تنها این بازیکن با مدافع استقلال روی یک خط برابر نیست ، بلکه مدافع حریف از این بازیکن به خط دروازه نزدیک تر نیست هست .

 

 

 

وی همچنین زمین خوردن میلاد میداوودی بازیکن تیم استقلال درون محوطه جریمه پرسپولیس را شبیه سازی تشخیص داد و این بازیکن را شایسته دریافت کارت زرد دانست . در این برنامه همچنین با محاسبه دقیق زمان های تلف شده مسابقه مشخص شد ، سه دقیقه اوقات تلف شده توسط مسعود مرادی داور مسابقه کافی نبوده و برای این بازی باید دست کم 5 دقیقه و سی ثانیه وقت تلف شده محاسبه می شد که داور تلاش کرد هرچه سریع تر این بازی را به پایان برساند.

 

نکته جالب دیگر برنامه 26 مهرماه نود سوال نظرسنجی این برنامه بود . در این نظرسنجی از مردم پرسیده شد " به نظر شما در صورت مردود اعلام نشدن گل تیم پرسپولیس نتیجه دربی شصت و نهم چه چیزی رقم میخورد؟" .

 

از میان بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر شرکت کننده در نظرسنجی برنامه ، 53 درصد برد تیم پرسپولیس ، 29 درصد برد تیم استقلال ، 6 درصد تساوی و 12 درصد از شرکت کنندگان غیرقابل پیش بینی بودن نتیجه را انتخاب کردند.

 

با وجود اینکه تیم استقلال بیست و یکمین پیروزی خود را در شهرآوردهای پایتخت در دربی شصت و نهم کسب کرد ، برنامه دوشنبه شب نود نشان داد اکثریت مردم پرسپولیس را برنده واقعی این مسابقه می دادند. گفتنی است در تاریخ برگزاری دربی های تهران ، تا کنون سه تا از بردهای تیم استقلال با رای کمیته انضباطی و خارج از مستطیل سبز بدست آمده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/7/27 و ساعت 6:21 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 252
مجموع بازدیدها: 267752
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو