ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ برخی حرفها و رفتارها باعث سوء برداشت شده - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنهایی بهتر از همنشین بد است . همنشین درستکار، بهتر از تنهایی است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

حتی وقتی علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با نفت محمودآباد تاکید کرد که اخراج شیث از پرسپولیس ربطی به قصور او در دربی و در صحنه گل استقلال نداشته و رضایی قرار بوده پس از بازی با ملوان اخراج شود، تمام زوایای پنهان ماجرا روشن نشد و برعکس پرسش‌های بیشتری در ذهن هواداران پرسپولیس و اصحاب رسانه‌های فوتبالی شکل گرفت که مسائلی که دایی از آن به‌عنوان دلایل اصلی اخراج شیث نام می‌برد چه‌ها هستند؟


روز پنج‌شنبه نوید مجد قوانلو، مدیر برنامه‌ها و دوست نزدیک شیث در تمرین پرسپولیس حاضر شده بود تا با دایی صحبت کند اما انگار این صحبت کوتاه هم فرجام خوشی برای شماره 13 اخراجی نداشته است. قوانلو می‌گوید: «فکر می‌کنم یکسری مسائل، بد برداشت شده و به نوعی سوء برداشت وجود دارد. فعلا که تکدر خاطر وجود دارد.

 

وی ادامه می‌دهد:

 

«هنوز هم که هنوز است زیاد روشن نیست دلیل اخراج چه بوده، من فقط این را می‌دانم که سوء برداشت شده است. این جوان‌ها زندگی‌شان فوتبال است اما با توجه به سن پایین‌شان گاهی بی‌تجربگی می‌کنند.»

 

قوانلو می‌گوید: «نمی‌دانم چرا شیث اینقدر دشمن دارد؟ یکسری از افراد در کنار هستند که در به وجود آوردن این مشکل دخالت و نقش پر رنگی در آن داشته‌اند.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل قدیمی دایی و شیث در بازی پرسپولیس- سایپا سال 85 و آن درگیری معروف مربوط می‌شود، گفت: «نه بابا، آن مساله که تمام شد و رفت و موضوعی کهنه است. الان هم اتفاقی نیفتاده، یکسری حرف و حدیث‌ها به وجود آمده که توسط آتش‌بیاران معرکه اتفاق افتاده.»

 

وی درباره ضعف فنی شیث در دو بازی آخر پرسپولیس می‌گوید: «اگر در بازی با ملوان و آن صحنه پنالتی دقت کرده باشید وقتی شیث ضربه زد خودش را جمع کرد. در صحنه گل پژمان نوری هم توپ از طرف مدافع کناری شیث رد شد.»

 

قوانلو می‌گوید: «طبیعی است که شیث در حال حاضر خیلی ناراحت است و مصاحبه هم نمی‌کند اما گاهی اوقات یکسری رفتارها باعث سوء تعبیر می‌شود.»

 

وی درباره آینده فوتبال شیث در صورت اخراج از پرسپولیس می‌گوید: «شیث در ایران جایی غیر از پرسپولیس نخواهد رفت. پرسپولیس خانه اوست. من از طرف خودم و خودش می‌گویم اگر هم اخراج شود تلاش می‌کنیم خارج از ایران بازی کند.»

 

قوانلو درباره شایعاتی که هر روز درباره مقصد بعدی شیث مطرح می‌شود، می‌گوید: «من اجازه چنین کاری را نمی‌دهم. خودش هم با این موضوع موافق است. من از قدیم تیم پرسپولیس را مثل جانم دوست داشته‌ام.»

 

وی در پایان می‌گوید: «امیدوارم روابط او و علی دایی دوباره حسنه شود و شیث دوباره به تیم برگردد. الان آقای دایی عصبانی است. روز پنج‌شنبه هم که سراغش رفتم گفت فعلا در این باره حرفی نمی‌زند و بعدا صحبت خواهد کرد.»

 

شیث فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند

 

‌همه دوست دارند هر چه زودتر ماجرای شیث رضایی به نتیجه برسد و تیم از این شرایط بحران‌زده بعد از دربی خارج شود. گویا علی دایی تصمیم خود را قاطعانه گرفته و دوست ندارد حتی یک لحظه دیگر هم از شیث استفاده کند. اما مدیرعامل به این ماجرا وارد شده و در حال نرم کردن دایی برای پذیرفتن دوباره شیث است. در این روزها بحث تبادل شیث و بازیکنان تیم‌های دیگر هم شنیده می‌شود و مهدی نوری جدی‌ترین آلترناتیو شیث است. اما کاپیتان دوم پرسپولیس که این روزها حتی در تمرین‌ها هم جایی ندارد فقط حاضر است برای پرسپولیس به میدان برود.

 

شیث رضایی می‌گوید: «تصمیم خودم را گرفته‌ام و فقط برای پرسپولیس بازی می‌کنم. در غیر این صورت به هیچ تیمی نمی‌روم.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/8/2 و ساعت 10:11 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 139
بازدید دیروز: 208
مجموع بازدیدها: 269126
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو