ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی : این پرسپولیس مدنظر من بود - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
فرشتگان با خشنودی بالهایشان را برای جویای دانش می گسترانند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: دوشنبه 103 اردیبهشت 17

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر ذوب آهن اصفهان گفت : پس از مدت ها گوشه ای از پرسپولیس مدنظر خود را درون زمین مسابقه دیدم . 

علی دایی ضمن تبریک صعود تیم ذوب آهن به فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود : ما با شناخت کافی از ذوب آهن و با انگیزه چندبرابری به جهت رویارویی با تیم فینالیست آسیا به میدان رفتیم . بچه های ما در هر دو نیمه برتر از ذوبی ها کار کردند.

دایی افزود : نمی دانم دلیل برتری ما خستگی بازیکنان ذوب پس از بازی حساس برابر الهلال بود یا خیر اما در هر صورت من به بازیکنان به خاطر ارائه چنین بازی زیبایی تبریک می گویم . آنها بعد از مدت ها شمّه ای  از پرسپولیس مدنظر من را در زمین به نمایش گذاشتند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دلایل افت چند هفته ای این تیم تاکید : تیم ما فصل را بسیار عالی و با نتایج مناسب آغاز کرد اما چندین و چند بار وقفه های طولانی ایجاد شده در لیگ برتر و جدایی بازیکنان از تمرینات تیم ما را از شرایط آرمانی دور کرد و حالا مشاهده می کنید که با چند روز قرار گرفتن بازیکنان در کنار هم برنامه های خود را به راحتی در زمین پیاده می کنیم و کیفیت بالایی را به نمایش می گذاریم.

 

 

وی افزود : بازیکنان ما در این بازی کم اشتباه ظاهر شدند و توانستند با توجه به شرایط تیم ذوب آهن از تمام عرض زمین استفاده کنند و همان طور که دیدید هر دو گلی که ما به ثمر رساندیم پاس رو به عقب بود.

 

دایی درباره اینکه علت گل خوردن پرسپولیس در دقایق پایانی مسابقه فنی بوده یا خیر نیز گفت : به هیچ عنوان این مشکل فنی نبود ، و ناشی از عدم تمرکز بازیکنان بود. بازیکنان ما وظایفی را که در آخرین دقایق به آنان محول می کردیم به درستی انجام نمی دانند که باعث می شد نتیجه را از دست بدهیم اما در این بازی مشاهده کردید که ما دو گل جلو بودیم و مدافعان بی مورد به جلو نرفتند و توانستیم نتیجه را حفظ کنیم .

 

سرمربی تیم پرسپولیس در خصوص مسابقه هفته آینده این تیم برابر استیل آذین گفت : این تیم هم مانند تیم ما چند هفته ای را نتایج ضعیف کسب کرده و با انگیزه مضاعف برابر ما به میدان خواهد آمد و مطمئناً بازی سختی در ورزشگاه آزادی خواهیم داشت.

 

علی دایی در پایان با تشکر از هواداران پرسپولیس تاکید کرد : ار هوادارانی که پس از 5 هفته ناکامی پشت ما را خالی نکردند و حمایت آنان موجب دلگرمی ما شده و  باعث شدند به مسابقات برگردیم نهایت تشکر را دارم  و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا دل این هواداران را شاد کنیم .


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/8/3 و ساعت 7:51 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 208
مجموع بازدیدها: 269089
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو